Bedankt Nims
Evaluatie:
Je bent een onderzoeker. Je zoekt graag de dingen uit voordat je er iets mee gaat doen. Je bent wel praktisch ingericht, dus geen saaie theorie voor jou, maar gewoon er direct mee aan de slag.
Dat zit er raak op
Je leert snel, en pikt de dingen makkelijk op.
Dat zal wellicht grotendeels waar zijn, al heb ik de afgelopen jaren niet de juist ingesteldheid gehad naar het aanleren van iets.
Je hebt een goed ontwikkeld gevoel. Je bent intuitief en luisterd er ook altijd naar. Je weet gewoon dat jouw gevoel klopt en niet liegt.
Mensen inschatten kan je ook heel goed. Je hebt snel door of er tegen je gelogen wordt, ofdat er iets scheelt bij mensen.
Dit is ook helemaal waar, al durf ik bij momenten te goedgelovig te zijn.
Je zou wel iets minder makkelijk mogen zijn. Wat dat betreft heb je iets meer uitdagingen in je leven nodig, zodat je ze ook gaat opzoeken. Ik heb het idee dat je soms iets te makkelijk uitdagingen uit de weg gaat.
Hiervan sta ik paf! Ik zoek wel uitdagingen, één ervan is al best concreet en is ook groots. Maar dat van uit de weg te gaan zou best wel eens mogelijk kunnen zijn - daarvoor moet ik even reflecteren
Je bent gezellig en grappig. Je kan droog uit de hoek komen en dat is iets waar vrouwen bij jou nog wel eens op vallen.
Heb ik nog gehoord
Veel mensen vinden het prettig om hun problemen aan jou te vertellen. Je hebt een open houding naar mensen toe, waardoor ze dit snel bij je doen.
En met daarmee heb jij mij helemaal correct ingeschat. Je hebt echt een ferm talent Nims!
Kun je me alleen nog eens duidelijk maken of ik toevallig geen indigo ben? (ik denk van niet, maar ach, let's try
)
Wat zijn trouwens de 'vereisten' om een indigo te zijn? (of blijft het enkel bij het kleur en dus de ervaringsgraad van de ziel?)
Kun je mijn kleur ook vertellen?
Van wie krijg je feitelijk toestemming om een persoon te mogen screenen? Die persoon zijn engelbewaarder of van die persoon zelf?
Groetjes en hartelijk dank Nims
Serge
ps: grappig dat men het niet aanvoelt dat men jou aan het 'screenen' is