Loading...
nl

Mr Mad: mijn foto lezen?

Delen:
Ayasha
Ayasha mei 29 '07
Ik zal zo eens proberen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '07
Nog steeds interesse om gelezen te worden Mr Mad?
Ayasha
Ayasha jun 3 '07
pffff sorry mr mad! Is me nog steeds niet gelukt om ff tijd te vinden voor je foto! :|
admin
admin jun 5 '07
ja, graag. lijkt me erg leuk =)
admin
admin jun 5 '07
Tim schreef hier onder mijn naam, we delen de computer :)
Thomas A
Thomas A jun 5 '07
Fotolezen mr. Mad

Diep bewogen gevoelswereld

Mannelijk

Zelfgeloof

Onze aarde

luiheid

Je hebt een diep bewogen gevoelswereld Tim. Het kan met zich meebrengen dat je veel van wat er door je heen gaat niet met anderen kunt delen, of slecht met enkelen. Het is daarom belangrijk te beseffen wie je in vertrouwen neemt om je (diepste) gevoelens - en dat wat je beweegt " te delen.
In je gevoelswereld ga je heel erg ver en je hebt zeker mediamieke gaven. Jij weet bijvoorbeeld haarfijn wie eerlijk is en wie niet!!!!!!..maar het gaat bij jou echt heel veel verder...........

Een echt mannelijke man, heeft zijn gevoelens goed ontwikkeld. Nee dit is geen wereldbeeld helaas, maar zo zou het moeten zijn. Bij jou is dit zeker wel zo en jij zult hierdoor een heel sterke (vertrouwens)band met een vrouw kunnen opbouwen. Beter dan met mannen in het algemeen. Je hebt helemaal niets van een macho!

Niemand is zoals jij!!!!.. toch maakt je dit niet onzeker. Je hebt zelfgeloof; gelooft in je eigen alternatieve en abstracte zijn. Je beseft dat je een eigenheimer bent, met heel eigen ideeën en normen en waarden. Je eigen beleving is belangrijk voor je en hebt niet veel bevestiging van anderen nodig om te weten of het goed is, wat je voelt ziet of denkt. Je ver ontwikkelde gevoel staat je hierin bij.

Ondanks dat je zelf naar deze aarde gekomen bent, vind je het maar een rare toestand. Je hebt veel innerlijk overleg met je eigen ziel om al wat je beleeft hier goed te spiegelen en je zou hierdoor ook heel goed een eigen plek kunnen verwerven om deelgenoot te zijn, zonder jezelf tekort te doen, of te verloochenen. Daarom zie ik jou nog wel een heel aparte plek innemen. Je bent sowieso een typisch nieuwetijds kind/mens.

Tja Tim; je kunt behoorlijk lui zijn soms en hebt dan ook wel eens niet in de gaten dat je je eigen glazen aan het breken bent. Niet doen en lach eens om de onzin die het leven van je verwacht.

Jouw tijd komt wel!!!!!!!..

Respect

Thomas
Mr Mad
Mr Mad jun 5 '07
hartstikke bedankt, het is bijna griezelig hoe dicht dit op de waarheid zit. =)
JPM
JPM jun 5 '07
Prachtig hoe je het verwoord hebt man! M'n complimeneten Thomas.

Welk sterrebeeld heb je trouwens Mr Mad?
Kleine gok: vissen?
admin
admin jun 6 '07
Dank je wel Thomas! Al mijn kindertjes zijn heel bijzonder{zegt iedere moeder}. Het zijn er vier en in mijn beleving heb ik vier indigo's en daarom wil ik ze zo graag beter begrijpen.
De vrouw waar Tim zijn leven mee gaat delen heeft een gouden man in haar handen, dat heb je vaak genoeg bewezen Tim!
Ik ben zo trots dat ik jouw moeder mag zijn ook al vliegen we mekaar regelmatig in de haren :p

Dikke kus,
mama{Karin}.
Acheliah
Acheliah jun 6 '07
Lief joh

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '07
Sorry Karin, maar het zijn geen vier indigo's.
admin
admin jun 7 '07
En ik dacht nog wel dat ik zo slim was :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '07
Dat heeft toch niets met domheid / slimheid te maken? De ene ziet het, de ander niet. Noem het een gave, noem het een kunst.
admin
admin jun 7 '07
Weet ik Julien, het heeft ook niet met domheid te maken. Ik noem het liever een gave, maar dan een die ik niet heb :)Het is wel dom van mij om dat op te schrijven terwijl ik het helemaal niet zeker weet, het was meer dat moedergevoel. Als ik die foto zie dan word ik zo verschrikkelijk trots en vind ik mijn kroost heel bijzonder. Welke moeder nou niet?

liefs,
Karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '07
Nee het is niet dom :). Noem jezelf niet dom, staks ga je er nog in geloven ook. Iemand die dom is, is niet in staat tot zelf-reflectie. Dat vind ik pas dom ;). Bij jou heb ik nog niets doms kunnen vinden.

Wie heeft jou ooit wijsgemaakt dat je dom bent vroeger?
admin
admin jun 8 '07
Niemand, en ik denk ook niet dat ik dom ben, maar soms doe ik dom. Da's ietsje anders :)

liefs,
Karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '07
Dat is waar. Maar je doet pas iets, als je dat zelf zo vindt ;).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki