Loading...
nl

tony

admin
admin mei 27 '07
http://i164.photobucket.com/albums/u8/ogameserenity/S5000578.jpg

Wie zou de foto van mijn zoon Tony willen lezen? Hij is elf jaar.

liefs,
Karin
Delen:
Mr Mad
Mr Mad mei 27 '07
volgens mij heb ik dat jongetje wel eens eerder gezien... :p
admin
admin mei 27 '07
Lieve Tim{mr.Mad} je kreeg van mij de tip om hier je foto te laten lezen.
Het is niet de bedoeling om hier te lopen geinen.

Liefs,
mama{karin}
Kim1
Kim1 mei 27 '07
Hij draagt een stuk oud verdriet bij zich van een oud leven. Dit weet hij zelf niet, kan hij niet plaatsen. Hoeft ook niet. Maar het is wel iets dat hem lastig valt. Belangrijk: ga hier niet bewust op in met betrekking tot herinneringen. Dat is dus niet nodig. Mogelijk dat later hij dit ooit wel kan plaatsen, maar dan gebeurt het vanzelf en niet nu. Er is een soort van triestheid dat hij met zich mee neemt. Hierdoor is er in het heden mogelijk verlatingsangst aanwezig. Hij kan niet goed alleen zijn of in paniek raken. Dan moet hij gerust gesteld worden. Het is een zielswond die in dit leven mag genezen. Toch wil hij ook wel weer graag alleen zijn maar kan dan erg naar binnen toe keren of bezig zijn met ?? ik zie technisch speelgoed voor mijn neus. Vrachtwagentjes, autootjes, lego. Bouwen.

Een jongen die erg veel rust en heel veel vertrouwen nodig heeft van zijn ouders. Echt veel. Het is niet altijd goed te zien wat er binnen in hem zelf afspeelt. Hij kan soms kwaad worden om niets. Maar dat heeft iets te maken met hemzelf. Als iets hem niet lukt frustreert hem dat in hoge mate. Ondertussen kan hij zomaar in een keer heel veel aanhankelijkheid vertonen, knuffelen. Het volgende moment keert hij zich van je af. Alsof hij een soort van gevecht binnen in zichzelf aan het voeren is.

Dit heeft tijd nodig allemaal. Maar de rustige basis voor hem van een warm thuis met een kop thee of koffie waar hij fysiek telkens helemaal rustig kan worden is voor hem van heel groot belang.

Kimm
Wendy's
Wendy's mei 28 '07
Ik krijg een negatief gevoel bij de foto

wil hij zelf ook gelezen worden???
admin
admin mei 28 '07
Ik heb het Tony weer gevraagd en hij vind het wel spannend, dus ik weet niet precies wat je voelt.

liefs,
Karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '07
Ik denk dat het niet verstandig is als hij gelezen wordt. Ik denk namelijk dat hij er niet helemaal klaar voor is, al dat paranormale gedoe. Laat hem nog even kind zijn is wat voor gevoel ik krijg. Probeer eens echt zijn mening te vragen over wat hij allemaal vind van het paranormale en probeer daarbij je eigen gevoel en mening eens los te laten. Misschien verbaast hij je wel.

De laatste opmerking van kimm moet ik helemaal beamen:
"Maar de rustige basis voor hem van een warm thuis met een kop thee of koffie waar hij fysiek telkens helemaal rustig kan worden is voor hem van heel groot belang."
Dit klopt, hij is veel te gevoelig om in het diepe gegooid te worden. Laat hem nog even in zijn eigen wereld.
Kim1
Kim1 mei 28 '07
Dat bedoelde ik dus ook met niets zeggen over de herkomst van dat gevoel dat mogelijk aanwezig is.

Ik sluit me bij nims aan.
admin
admin mei 28 '07
Als jullie dat zo voelen dan moet het wel zo zijn, toch heel lief dat jullie een poging gewaagd hebben.
Dat Tony een bijzonder jongetje is wist ik al, ik had hem graag verder willen helpen op mijn manier, maar ik begrijp dat ik hem op zijn manier moet helpen.
Toch weer wat geleerd!

liefs,
Karin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy