Loading...
nl

Foto lezen van mijn lievelingskat.

butterfly1984
butterfly1984 nov 22 '10
Ik zal het verhaal even uitleggen

In 2005 hebben we een klein poesje gehaald.
Naast dit kleine poesje genaamd Sheba hadden we toen nog een andere kat, dit was een kater genaamd Felix.
In juni 2008 op een zondagavond lag ze te slapen, ze werd toen wakker, sprong van de stoel, gaf nog een keer over en viel plotseling dood neer op de grond, ze was net 3 jaar geworden.

heb daarna nog 1 maal over haar gedroomd en dat was dat ze afscheid van me nam, het was zo écht en geloof ook zeker dat het echt was.
Daarna nooit meer over haar gedroomd.

Heb nog steeds verdriet, mis haar nog steeds.
Zou het echt heel erg fijn vinden wat jullie over haar kunnen vertellen.
Zou het echt op prijs stellen.

Alvast uit de grond van mijn hart heel erg bedankt.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1772

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1771
Delen:
Tinne
Tinne nov 22 '10

Ik heb het gevoel dat je al eens dit verhaal vertelt hebt en gevraagd om een reading? Ik herken het.. Of heb ik nu een deja vue?
Lijkt wel of je met een heel oud verdriet zit. jij zelf, kan dat?
naast de gebeurtenis van de kat?
Heb nog niet naar je kat gekeken, wil ik graag doen, maar wilde dit eerst vragen..
butterfly1984
butterfly1984 nov 22 '10
Nee ben hier nieuw en heb alleen nog maar reading voormezelf gevraagd, maar heel goed dat je het toch even vraagt en heel erg lief dat je deze foto wil lezen.

Het ergste verdriet is toch wel de miskramen die ik heb gehad en het overlijden van mijn allerliefste oma in 2007
Tinne
Tinne nov 22 '10
de miskramen.. ja, ook zo plots!
In die opzichte voelde ik dat verschillende verdrieten door elkaar gingen. En dat er iets met jezelf was gebeurt dat het meeste verdriet gaf. vandaar dat ik ook schreef "oud verdriet, jij zelf"
dwz dat ik voelde dat het verdriet binnen in jezelf zit, om wat er is gebeurt met jezelf..
sterkte lieverd!
*kus*


Ik ga even naar je kat kijken..
Beschermengel
Beschermengel nov 22 '10

Ik heb het even zo gedaan Butterfly, ...wat een mooie kat! ...prachtige foto ook smile

Tinne
Tinne nov 22 '10
Ik kan geen ziekte zien, of voelen.
Alles wat ik zie, is dat ze op deze foto al voor een groot deel in het hiernamaals zat.!
het was voorbestemd.. dit is voorzien geweest dat het zo moest gebeuren, dat krijg ik door!
wat misschien goed is om weten- hebben de gidsen mij ooit eens verteld - dat katten op speciale wijze sterven ( vergiftigd worden, overreden worden, ziekte..enz, enz) omdat dit de wijze is waarop ze snel leren.
Je moet weten, ook katten hebben een zieltje en doen ervaring op. Vanuit de cosmos worden ze dan ook onmiddelijk opgevangen, en verzorgd als ze sterven.
en ze worden ook heel snel opnieuw gereincarneerd! Dus met de kat is het nu allemaal prima!
jouw verdriet.. heeft te maken met zo moeilijk afscheid te kunnen nemen van verlies! das zo zwaar voor je.. en ik snap je daarin!
Geef het ruimte, laat het komen dat verdriet.. het mag er zijn!
Het is zo menselijk en het zegt ook dat je heel veel liefde in je draagt!

butterfly1984
butterfly1984 nov 22 '10
beschermengel: dank je wel!

tinne: Dus we hadden het niet kunnen voorkomen?
Voel me erg schuldig tegenover haar, terwijl ik weet dat ze niet meer te redden was. ze was op slag dood.
Heb haar meegenomen naar mijn ouders toe en heb haar daar begraven.
pffffff. wat is het moeilijk om het er weer over te hebben, zie alles zo duidelijk weer voor me, zit echt te huilen hier.
Een aantal maanden later, zijn we 2 huizen naast mijn ouders komen wonen en ze is dus heel dicht bij me.
Wat mis ik dat beessie zeg!

En ik kan idd heel moeilijk verdriet loslaten, ik ben iemand die alles oppropt.
Toen mijn oma was overleden, was ik daarna direct zwanger geworden, deze zwangerschap is goed afgelopen en had echt het gevoel dat oma mij bijstond.
Een half jaar voor mijn oma had ik een miskraam gehad en 2 jaar ervoor ook.
De laatst miskraam was vorig jaar in maart, was 12 weken zwanger
daarna had ik in mei weer een positievetest en ook deze is goedgekomen.

Ook de bevallingen waren moeilijk en kan ik moeilijk loslaten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki