Loading...
nl

geuren ruiken tijdens zielereizen!

Tinne
Tinne nov 21 '10
Ik ruik heel dikwijls tijdens zielereizen, geuren!
Veel lichtwezen hebben dus naast een fel licht en een bepaalde warmt, en ook een kleurschakering,
een bepaalde zachte geur bij zich! Die eveneens een deel van zichzelf uitstraalt!

Een van de reizen die ik onlangs maakte, was daar weer een geurencombinatie van Vanille, cederhout en ook( en dat wist ik later pas) mandarijn!

Iemand een idee wat deze combinatie zeggen wil? Of zou kunnen uitdrukken?
Delen:
Tinne
Tinne nov 21 '10
Ik ben tevens benieuwd naar wie vb tijdens meditatie, zielereizen, natuurwandelingen, of ander manieren... geuren ruiken!
admin
admin nov 21 '10
Hoi Tinne ik ruik ook vaak geuren en dan weet ik dat er iemand een entiteit bij me is.

laatst rook ik viooltjes erg sterk dat heeft te maken met mijn jeugd, dus een familielid melde zich even bij me
Mimosa
Mimosa nov 21 '10
Nee, net zo min als ik echt zie of hoor, ruik ik ook niets tijdens mijn meditaties. Wel voel ik alles heel goed en lijkt het wel alsof ik door het voelen heen steeds meer begin te zien, horen en ruiken. Maar dan alleen door het te voelen.
Emuca
Emuca nov 21 '10
Ik ruik sowieso best sterk als er een geur is.. maar ik heb zelf ook heel vaak dat ik iets ruik als ik aan het dagdromen ben.. Maar oook bij zielenreizen hoor... Vooral als ik op plaatsen ben.
Cialara
Cialara nov 21 '10
Ik ruik tijdens zielenreizen niets, maar ik weet wel wanneer er iets te ruiken valt laughLOL

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki