Loading...
nl

Little Grandmother Kiesha Crowther

Mimosa
Mimosa dec 30 '10
Een hele mooie tekst. Ik had de video versie al gezien, wat het niet minder mooi maakt om het ook nog te lezen.
De boodschap is inderdaad al heel oud en door vele mensen al gezegd. Wat het niet minder mooi en minder waar maakt.
Leven vanuit je hart, vanuit liefde.
Takhihiii
Takhihiii jan 5 '11
Liefde, alleen, maakt blind.

Een vogel vliegt met twee vleugels; die van de waarheid en van liefde. Keisha Crowther is een 'walking eagle', omdat ze niet met beide vleugels kan vliegen.
Mimosa
Mimosa jan 6 '11
Liefde vanuit het hart, vanuit onze goddelijke zelf, is nooit blind, is altijd waarheid.
Ik weet dat er veel gaande is omtrent haar persoon. Dat ze erg onder vuur ligt en hoewel ik dat verschrikkelijk voor haar vind. Was het te verwachten en weet ik dat zij dat ook heeft verwacht en ze kan het aan gelukkig.
Verdeel en heers, zijn woorden die me de laatste tijd steeds te binnen schieten. Zowel hier als in het dagelijkse leven. Zet mensen tegen elkaar op, zaai twijfel, laat ze elkaar bevechten en alle energie gaat daarin zitten, de kaars wordt uitgewaaid.
Gelukkig zijn er heel veel mensen die dit stadium al voorbij zijn, wiens kaars zo stevig en groot brand, dat het niet meer uit kan gaan, dat het alleen maar groeiende is en groeiende.
En iedereen om hen heen kan hier van genieten, kan hierin groeien.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki