Lieve Karin ,
Ik ga doorheen een toch nogal moeilijke periode. De zenuwen staan gespannen en ik weet het allemaal niet meer. Ben dan ook erg prikkelbaar de laatste tijd.
Dat had ik al in de gaten, je hebt het ook geschreven, misschien een idee om dan eerst eens tot 10 te tellen en nog eens goed lezen wat er staat, het is echt niet zo dat jouw bijdrage hier niet word gewaardeerd, ik vind het erg jammer dat jij dat wel denkt.
Misschien was mijn reactie van gisteren inderdaad wat overdreven. En "By the way" : Ik vind nog altijd dat jij goed bezig bent. Daar is niets aan veranderd en was ook niets aan veranderd.
Je reactie was inderdaad overtrokken, misschien heb je dat verkeerd geinterpreteerd, misschien heb ik het niet erg tactisch opgeschreven maar het was echt alleen bedoelt om je te begrijpen.
Ik noemde je heksje omdat dat natuurlijk kwam voor mij en het voor mij erg verwarrend was. Groene Heks vond ik dan terug te stroef klinken. Karin durfde ik jou niet noemen omdat ik niet zeker was of dat jouw naam was. Sommige mensen noemen jou ook Kaat of Kaatje. Ik heb er voor gekozen om jou heksje te noemen omdat ik het lief klinken vond. Een soort vriendelijk troetelnaampje zeg maar.
Lief bedoelt, maar ik krijg er opstandige nekharen van, maar das mijn probleem, vandaar dat ik aangeef het niet prettig te vinden..ergo..als je mij zo goed kent had je dit kunnen weten, troetelnamen van mensen die ik niet ken maken me een beetje vals
En wat gisteren betreft ... Misschien heb je gelijk en schoot ik wat te vlug in de verdediging en kreeg ik wat paranoïa. Ik heb wat dingen aan de hand ...
Dat vind ik hardstikke rot voor je, we zijn hier om ekaar te helpen, zolang jij het gevoel hebt niet welkom te zijn geef je ons geen kans
P.S. : En ik weet heus wel wie jij bent geestelijk hoor Karin !
Ik kan mensen aanvoelen en lezen als een open boek. Ik weet meer van jou dan je denkt. Jullie denken dat ik een idioot ben, hé ?!?
Ik denk dat je dat niet kan, dan zou je hebben geweten dat ik je zeker geen idioot vind, maar iemand die erg met van alles overhoop ligt en eigenlijk boos is op de hele wereld en misschien wel het meest op zichzelf. Kijk nu eens naar de prachtige kaarten die vorige week voor je boven water zijn gekomen, geef jezelf eens een kans! Je bent het meer dan waard