Loading...
nl

kristallen schedels

Groene_heks
Groene_heks mei 8 '11
Dat kan hij alleen zelf, bericht wissen is een mogelijkheid als je snel genoeg bent smile
Groene_heks
Groene_heks mei 8 '11
En ik zie dat het bericht bovenin is aangepast dus waarschijnlijk heeft hij zich bedacht.
Misinterpretatie noemt AngelClear het, ik vond het een gezonde discussie, jammer..
gast
gast mei 8 '11
Altijd jammer als mensen zo op hun eigen woorden terug komen......
AngelClear
AngelClear mei 9 '11
Origineel bericht van: gast
Altijd jammer als mensen zo op hun eigen woorden terug komen......



Inderdaad Gast ! Ik heb zo snel mogelijk de berichtjes terug verwijderd omdat ik een hele vervelende en vreemde reactie van Groene Heks kreeg en het zo zag aankomen dat ik jullie twee weer op mijn nek ging krijgen om te zeggen dat wat ik denk of hier neerschrijf niet waar is. En daar was jij dan inderdaad een paar seconden later om nog wat olie op het vuur te gooien. En Heksje ? Waarom zo verkeerd begrijpen ? Jij weet best wel hoe ontzettend veel ik van kristallen hou en dat ik het symbool van het doodshoofd of doodskop maar niets vind. Maar ja ... Mijn mening is van geen tel hier hé ? Daarom dat ik hier nog zo weinig mogelijk zal neerschrijven. Anders krijg ik er direct twee om te zeggen dat het niet waar is ... En weten jullie wat dat ook is ? Ik ben dat beu om daar iedere keer te moeten op in gaan en mij daartegen te verdedigen of verzetten. Ik heb ook nog andere dingen te doen in "the real world" zeg maar. Als jullie geen andere mensen of andere meningen dan die van jullie willen aanvaarden, kan ik daar ook niks aan doen en heb ik hier eigenlijk maar weinig nog te zoeken of neer te schrijven. En wat jullie reactie zal zijn op dit bericht is voor mij heel makkelijk te voorspellen. Het zal weeral geen waar zijn en jullie zullen weeral jullie gelijk halen en mijn mening opzij dringen en er jullie mening voor in de plaats stellen. Dat is dan wat we "open forum" regels kunnen noemen ... Wel, ik heb daar genoeg van !
gast
gast mei 9 '11
Gelukkig wink
Groene_heks
Groene_heks mei 9 '11
Nee echt..... eek
Ik dacht dat je vond dat ik zo goed bezig was, valt dat even tegen..
By the way, nu we toch bezig zijn, mijn naam is groene heks of Karin, je noemt mij nu al een tijdje heksje en ik vind dat niet prettig.
Even goede vrienden hoor, voordat ook dit weer verkeerd schiet.
AngelClear
AngelClear mei 9 '11
Lieve Karin ,


Ik ga doorheen een toch nogal moeilijke periode. De zenuwen staan gespannen en ik weet het allemaal niet meer. Ben dan ook erg prikkelbaar de laatste tijd. Misschien was mijn reactie van gisteren inderdaad wat overdreven. En "By the way" : Ik vind nog altijd dat jij goed bezig bent. Daar is niets aan veranderd en was ook niets aan veranderd. Ik noemde je heksje omdat dat natuurlijk kwam voor mij en het voor mij erg verwarrend was. Groene Heks vond ik dan terug te stroef klinken. Karin durfde ik jou niet noemen omdat ik niet zeker was of dat jouw naam was. Sommige mensen noemen jou ook Kaat of Kaatje. Ik heb er voor gekozen om jou heksje te noemen omdat ik het lief klinken vond. Een soort vriendelijk troetelnaampje zeg maar. En wat gisteren betreft ... Misschien heb je gelijk en schoot ik wat te vlug in de verdediging en kreeg ik wat paranoïa. Ik heb wat dingen aan de hand ... eek


P.S. : En ik weet heus wel wie jij bent geestelijk hoor Karin ! eek
Ik kan mensen aanvoelen en lezen als een open boek. Ik weet meer van jou dan je denkt. Jullie denken dat ik een idioot ben, hé ?!? sickeek
gast
gast mei 9 '11
Op gevoel inspelen ben je wel heel goed hè AngelClear wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 9 '11
Volgens mij, heeft dit meer te maken met: gevoelens uiten hoor, Gast!
AngelClear
AngelClear mei 9 '11
En weet je waar jij goed in bent Gast ?!


In stoken en ruziemaken en je eigen mening doordrijven tot het bittere einde.

En overal het laatste woord op hebben of schrijven en tweedracht zaaien.

Wat ik geschreven heb aan Karin kwam recht uit mijn hart en is aan haar gericht ! Daar heb jij geen zaken mee ! mad
gast
gast mei 9 '11
Ach het maakt allemaal niet uit, de toekomst zal het leren wat de "verborgen" agenda is.

Ik heb tenminste een eigen mening AngelClear.....

Ik zou niet eens willen dat je die klakkeloos aanneemt.
En wat betreft die tweedracht zaaien; die is er al lang, ik probeer hem juist bloot te leggen zodat je zelf het kaf van het koren kan scheiden.
Emuca
Emuca mei 9 '11
Origineel bericht van: AngelClear


P.S. : En ik weet heus wel wie jij bent geestelijk hoor Karin ! eek
Ik kan mensen aanvoelen en lezen als een open boek. Ik weet meer van jou dan je denkt. Jullie denken dat ik een idioot ben, hé ?!? sickeek


Jullie jullie jullie.

Nou meneertje, vertel dan maar wie ik ben laughLees mij maar.. nergens zal je tegenkomen dat ik je een idioot vind.
AngelClear
AngelClear mei 9 '11
Wel Emuca ,


Ik wist dat niet ... eek

Bedankt daarvoor !

Jij behoort dus niet tot deze groep.
Groene_heks
Groene_heks mei 9 '11
Origineel bericht van: AngelClear
Lieve Karin ,


Ik ga doorheen een toch nogal moeilijke periode. De zenuwen staan gespannen en ik weet het allemaal niet meer. Ben dan ook erg prikkelbaar de laatste tijd.
Dat had ik al in de gaten, je hebt het ook geschreven, misschien een idee om dan eerst eens tot 10 te tellen en nog eens goed lezen wat er staat, het is echt niet zo dat jouw bijdrage hier niet word gewaardeerd, ik vind het erg jammer dat jij dat wel denkt.
Misschien was mijn reactie van gisteren inderdaad wat overdreven. En "By the way" : Ik vind nog altijd dat jij goed bezig bent. Daar is niets aan veranderd en was ook niets aan veranderd.
Je reactie was inderdaad overtrokken, misschien heb je dat verkeerd geinterpreteerd, misschien heb ik het niet erg tactisch opgeschreven maar het was echt alleen bedoelt om je te begrijpen.
Ik noemde je heksje omdat dat natuurlijk kwam voor mij en het voor mij erg verwarrend was. Groene Heks vond ik dan terug te stroef klinken. Karin durfde ik jou niet noemen omdat ik niet zeker was of dat jouw naam was. Sommige mensen noemen jou ook Kaat of Kaatje. Ik heb er voor gekozen om jou heksje te noemen omdat ik het lief klinken vond. Een soort vriendelijk troetelnaampje zeg maar.
Lief bedoelt, maar ik krijg er opstandige nekharen van, maar das mijn probleem, vandaar dat ik aangeef het niet prettig te vinden..ergo..als je mij zo goed kent had je dit kunnen weten, troetelnamen van mensen die ik niet ken maken me een beetje vals wink
En wat gisteren betreft ... Misschien heb je gelijk en schoot ik wat te vlug in de verdediging en kreeg ik wat paranoïa. Ik heb wat dingen aan de hand ... eek
Dat vind ik hardstikke rot voor je, we zijn hier om ekaar te helpen, zolang jij het gevoel hebt niet welkom te zijn geef je ons geen kans smile


P.S. : En ik weet heus wel wie jij bent geestelijk hoor Karin ! eek
Ik kan mensen aanvoelen en lezen als een open boek. Ik weet meer van jou dan je denkt. Jullie denken dat ik een idioot ben, hé ?!? sickeek
Ik denk dat je dat niet kan, dan zou je hebben geweten dat ik je zeker geen idioot vind, maar iemand die erg met van alles overhoop ligt en eigenlijk boos is op de hele wereld en misschien wel het meest op zichzelf. Kijk nu eens naar de prachtige kaarten die vorige week voor je boven water zijn gekomen, geef jezelf eens een kans! Je bent het meer dan waard smile
Serenity
Serenity mei 9 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Quote:
Net als de swastika, iedereen vind het een afschuwelijk teken, het is een heel oud en mooi symbool eigenlijk

Jaaa die heb ik dus even opgezocht, grappig en afstotend kan je het vinden maar was van origine …nou ja lees het zelf maar, erg mooi hoor!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swastika_(symbool)


Halllloooooooooooooo ik word genegeerd hier!!!! ^^
Esther
Esther mei 9 '11
Lily... ik vind ze prachtig!!!! laugh
Serenity
Serenity mei 9 '11
Ohh dank u dank u, jaaa ik had even gegoogled hahaha L.O.L.
lucy
lucy jul 8 '11
goedemorgen
ik ben nieuw hier
maar heb veel vragen over kristallen schedels die op mijn weg zijn gekomen
vroeger moest ik niets van schedes hebben en dan ineens trokken ze mij wel aan
in mijn voorstelen zei ik dat ik er maar drie had maar was het kleinste vergeten
mijn vraag is hoe werk je er eindelijk mee
ik heb 1 met een naam die telkens door mijn hooft spookte
is mijn rozenkwarts heeft de naam annie
ik neem ze overal mee
maar wil er meer mee doen maar weet niet hoe wat
groetjes lucy
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '11
Origineel bericht van: lucy
goedemorgen
ik ben nieuw hier
maar heb veel vragen over kristallen schedels die op mijn weg zijn gekomen
vroeger moest ik niets van schedes hebben en dan ineens trokken ze mij wel aan
in mijn voorstelen zei ik dat ik er maar drie had maar was het kleinste vergeten
mijn vraag is hoe werk je er eindelijk mee
ik heb 1 met een naam die telkens door mijn hooft spookte
is mijn rozenkwarts heeft de naam annie
ik neem ze overal mee
maar wil er meer mee doen maar weet niet hoe wat
groetjes lucy


Hoi Lucy,

Ik zou je aanraden om ook dit artikel te lezen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php...html#Post117032

Waarschijnlijk is annie een "bewoner" van een schedel, is mijn gevoel. Als je het artikel leest, begrijp je wel wat ik hiermee bedoel.
lucy
lucy jul 8 '11
al ik doen
bedankt voor de link
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki