Loading...
nl

rare ervaring met huis

bloempje
bloempje nov 20 '10
hallo allemaal,
gisteren zijn wij naar huizen wezen kijken omdat we graag een huis zouden willen kopen. eerste huis was tiptop en zag ik helemaal zitten, 2e huis is een huis waarvan ik weet dat de eigenaar is overleden en dat daarom het huis te koop is. toen ik binnenkwam was als eerste de geur van urine het warme welkom, maar eenmaal in de woonkamer voelde ik me zeer bekeken en onprettig, de ene kant woede de andere kant realistiche energie. de man die er woonde was er nog, die was niet boos, maar waarschuwde mij met allle mogelijke manier van dit is mis en dit en dit en nog veel meer, erg practisch dus. want het husi was erg in staat van verval.... ja de kozijnen moeten worden vervangen, vloer gereinigd wegens de urine van de huisdieren die 1 week in huis hebben gezeten bij hun dode baasje) het dak moet een dakkapel, en de isolatie moet van het dak wegens een rupsennest, want op zolder was een wat vrolijkere welkom, namelijk en stuk of 10 vlinders dus er moet ergens een nest met vlinderrupsen en eitjes zitten die verwijderd moeten worden. dat was dus de energie van de vorige eigenaar, die was aardig normaal en niet negatief, de andere energie darentegen was bedreigend, benouwend en wat al niet meer, ik voelde me er gewoon naar van en kon niet meer helder nadenken, had meer het gevoel dat ik zo gauw mogelijk weg wilde daar, manlief begreep dat niet en we gingen dus gewoon door naar de rest van het huis. maar de energie ging helaas wel met me mee, die had door dat ik openstond dus ging mijn energie lekker aftappen. nee dus dat wilde ik niet, heb me gedouched en ben hem weg gaan sturen naar het licht
maar het was wel een vervelende ervaring met een huis. hebben jullie tips om me te beschermen bij het kijken naar een huis?
zo iets geks heb ik nog niet eerder ervaren dat ik zo naar werd van een omgeving.


Liefs Bloempje
Delen:
karda
karda nov 20 '10
Hoi Bloempje,

Waarom zou jij je moeten beschermen bij het kijken naar een huis, nu krijg je toch door wanneer een huis niet goed voelt, je voelt bepaalde energieen aan die voor jou onprettig zijn, je kan toch ook in een huis komen waar de energie goed voor jou voelt, dan weet je toch gelijk dat dat een huis voor jullie zou kunnen zijn,ik zou goed luisteren naar je gevoel.

liefs karda
bloempje
bloempje nov 20 '10
ja meer omdat ik aan de ene kant de mogelijkheden van het huis zie en aan de andere kant dus het negatieve gevoel had. maar de negatieve energie is inmiddels weg, ook uit dat huis ik heb het naar het licht gestuurd en er mee gepraat. en zo weet ik dus dat het huis nu wel veilig is. maar vind het toch wel erg prettig om gewoon een huis te kunnen bekijken zonder dichtgeknepen keel. ook omdat er niet erg veel huizen binnen onze prijsklasse vallen.
overigens heeft een droom mij ook laten zien wat de bedoeling met dat huis was, het zal heel wat kosten om het tot onze plek te laten komen maar toch lijkt het wel tot de mogelijkheden en ook wel de wensen.

de energien hoeven niet gebannen te worden maar mogen zeg maar wel iets minder hard binnenstormen.
en naar mijn gevoel luister ik echt wel:)

Liefs Bloempje
Cialara
Cialara nov 20 '10
Hmmmm... ik ben het wel met Karda eens, dat je nu wel heel duidelijk informatie kreeg doordat je openstond... en het is natuurlijk niet fijn als er een nare energie binnen komt, en goed van je dat je die naar het licht hebt gestuurd.. maar ben je nog een tweede keer in het huis geweest?

Zou ik dus zeker wel doen voordat je een beslissing neemt!

Ikzelf ben eigenlijk altijd blij met informatie van boven. Of het nou fijn of vervelend is.

Liefs en veel plezier verder met de huizenjacht laugh
Tinne
Tinne nov 22 '10
Bloempje,
bij het voelen van zulks energie die jij voelde bij dat huis, heb ik als tip :

rechtsomkeer!
jij weet dat het huis niet goed is, door de energie die je er voelde! Daarin mag meer vertrouwen zijn.
Je man heeft als les dat hij meer sensitief mag zijn, en jij hebt als les dat je jouw sensitiviteit als waardevol mag besschouwen, en dus ook in de beslissing wat te doen, krachtiger mag zijn!
Tinne
Tinne nov 22 '10
Origineel bericht van: bloempje
ja meer omdat ik aan de ene kant de mogelijkheden van het huis zie en aan de andere kant dus het negatieve gevoel had. maar de negatieve energie is inmiddels weg, ook uit dat huis ik heb het naar het licht gestuurd en er mee gepraat. Liefs Bloempje


wat was er dan verandert bij je dat je de energie daarna wél naar het licht stuurde en niet op het moment zelf?
want zie je? daar ligt je vertrouwen.. in het handelen vanhet moment,
en dat is nog altijd
- ofwel rechtsomkeer vanuit de krachtige liefdevolle beslissing dat de energie niet goed is,
- ofwel blijven en handelen, vanuit de krachtige liefdevolle beslissing dat de energie weg mag en het huis voor jullie is!

beide zijn inzichten en lessen in vertrouwen en handelen naar het moment..
niet eers paniekeren en dan niet weten wat te doen, om daarna het toch te kunnen, maar handelen vanuit je kracht op het moment dat iets zich aandient.. zie je? das zijn de lessen, mooie lessen ( heb ze ook gehad)
bloempje
bloempje nov 22 '10
ja het was idd een wijze les, ik heb overigens niet op het moment zelf gehandelt omdat er meerdere mensen bij waren en ik mijn aandacht daar volledig op moest richten wat me veel mooite kostte. overigens gaan we nu zoiezo niet voor dit huis wegens de kleine die toch ook op komst is, en dan is het niet handig om maar 2 kamers te hebben en dat huis is voorlopig nog niet klaar, maar in ieder geval hebben we nu een ander huis op het oog wat veel meer kamers heeft waar ik meer voor voel ook al weet ik dat we daar ook wat energieen aantreffen. ik zag daar vanuit mijn slaapkamerraam altijd lichtflitsen uit de grond komen en het is daar altijd erg actief, het is direct achter mijn ouderlijk huis dus ook bekend terrein. maar ik zal dit keer gegarandeert anders handelen dan bij het vorrige huis:) dus het huis word niet van ons maar toch heb ik het huis wel weer prettig gemaakt en een ziel geholpen naar het licht wat toch wel belangrijk is:)

de reden dat het later wel kwam was omdat ik toen in mijn eigen huis was en het nog steeds voelde, ik was niet mezelf en voelde me naar en daar moest ik vanaf en dit was daar de oplossing voor gewoon mezelf reinigen en de ongewenste energie die met me mee was gegaan naar het licht sturen. het feit dat ik thuis was was dus hetgeen mij vertrouwen gaf:) het vertrouwen was dus de les denk ik:)

Liefs Bloempje.
ine
ine dec 13 '10
Dag Bloempje,
Heel goed gehandeld hoor! Ik maak energetisch huizen schoon en jouw verhaal komt heel vaak voor. Er kan energie hangen van vorige bewoners of overledenen in een huis. Eigenlijk is het wel handig dat je dat zo goed voelt want je kan dus heel goed vertrouwen op je gevoel in een huis of het voor jou/je man en je kindje een fijne plek is om te wonen.

Wat je kunt doen om jezelf te beschermen is met jezelf afspreken dat jij stopt met energieën mee te nemen die je onderweg oppakt, zo simpel is het eigenlijk. Als jij namelijk van jezelf vind dat jij wezens naar het licht moet brengen of dat het belangrijk is dat jij dat doet als het op je pad komt dan nodig je dus daarmee zelf wezens uit die naar het licht willen, en die weten je dan wel te vinden!
Dus als je dat liever niet hebt dan zou je eens kunnen kijken naar of jij van jezelf in zo'n huis mag zijn zonder er iets aan te veranderen of op te ruimen of iemand naar het licht te brengen! Het zo laten als je het aantreft met wezens en al en weer weg gaan. Je dus alleen maar bezig houden met wat jij kwam doen namelijk: voelen of dit een fijn huis is voor jou! En dat is best wel een uitdaging als gevoelig mens, om bij anderen te laten wat bij anderen hoort en er niet meteen mee aan de slag te gaan!

Als dat in jou oproept dat je het niet kan maken om daar niets mee te doen of dat jij omdat je het ziet er ook iets mee moet doen dan heb je het antwoord waarom het met je mee naar huis reist. Ik heb dit zelf echt moeten leren. Omdat je een gave hebt betekent dat niet dat je dus overal en altijd maar het in moet zetten en iedereen moet helpen. Dan heb je geen privéleven meer en je hebt ook kans dat je je inlaat met zaken waar je niet over gaat of waar je geen verstand van hebt.
Heel veel plezier in het zoeken naar een fijn huis!
Groetjes,
Ine

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki