hallo allemaal,
gisteren zijn wij naar huizen wezen kijken omdat we graag een huis zouden willen kopen. eerste huis was tiptop en zag ik helemaal zitten, 2e huis is een huis waarvan ik weet dat de eigenaar is overleden en dat daarom het huis te koop is. toen ik binnenkwam was als eerste de geur van urine het warme welkom, maar eenmaal in de woonkamer voelde ik me zeer bekeken en onprettig, de ene kant woede de andere kant realistiche energie. de man die er woonde was er nog, die was niet boos, maar waarschuwde mij met allle mogelijke manier van dit is mis en dit en dit en nog veel meer, erg practisch dus. want het husi was erg in staat van verval.... ja de kozijnen moeten worden vervangen, vloer gereinigd wegens de urine van de huisdieren die 1 week in huis hebben gezeten bij hun dode baasje) het dak moet een dakkapel, en de isolatie moet van het dak wegens een rupsennest, want op zolder was een wat vrolijkere welkom, namelijk en stuk of 10 vlinders dus er moet ergens een nest met vlinderrupsen en eitjes zitten die verwijderd moeten worden. dat was dus de energie van de vorige eigenaar, die was aardig normaal en niet negatief, de andere energie darentegen was bedreigend, benouwend en wat al niet meer, ik voelde me er gewoon naar van en kon niet meer helder nadenken, had meer het gevoel dat ik zo gauw mogelijk weg wilde daar, manlief begreep dat niet en we gingen dus gewoon door naar de rest van het huis. maar de energie ging helaas wel met me mee, die had door dat ik openstond dus ging mijn energie lekker aftappen. nee dus dat wilde ik niet, heb me gedouched en ben hem weg gaan sturen naar het licht
maar het was wel een vervelende ervaring met een huis. hebben jullie tips om me te beschermen bij het kijken naar een huis?
zo iets geks heb ik nog niet eerder ervaren dat ik zo naar werd van een omgeving.
Liefs Bloempje