Loading...
nl

Wie wil foto van mij lezen?

butterfly1984
butterfly1984 nov 20 '10
Hallo allemaal,

BEn heel erg benieuwd wat jullie over mij kunnen vertellen en wie er bij me staat.

Heel erg bedankt.


Liefs marianne

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1769
Delen:
bloempje
bloempje nov 20 '10
Lieve marianne, foto's van kinderen mogen hier niet gelezen worden alleen foto's van jezelf of overledenen.

Liefs Bloempje
butterfly1984
butterfly1984 nov 20 '10
o sorry, dan doe ik 1tje van mezelf, zal deze dan verwijdere, mijn excuus
butterfly1984
butterfly1984 nov 20 '10
zo, even opnieuw gedaan.
Cialara
Cialara nov 20 '10
Ik ben geen echte foto lezer, maar ik ga het voor je proberen. Ik zie een vrouw bij je, met een klein zwart hoedje op haar hoofd. ze heeft lang bruin haar, maar het is opgestoken onder haar hoed geloof ik.
Ze laat me een hart zien dat ze als een kussentje op haar handen draagt. Het is een rood of roze hart. Het ziet er zacht uit.
Ze kijkt nog niet echt vrolijk, maar is wel zacht, zachter dan ze was toen ze nog hier was geloof ik...
Ze is pinnig en mager, draagt donkere kleding, passend bij haar hoedje.

Waarom wil je eigenlijk weten wie er bij jou is? Wil je niet een lezing over jezelf? Die vraag krijg ik van haar over jou...
Ik ben niet belangrijk, maar jij bent dat, je moet aan jezelf denken. Ik red me wel hierboven. zegt ze tegen me...

Goh joh ik hoop dat ik het bij het rechte end heb, het is heel vreemd om zomaar dit te doen.. is me nog niet eerder gebeurt!

Ik stop er nu even mee. Mocht er nog meer komen dan vertel ik dat wel.
Liefs Jorine.
butterfly1984
butterfly1984 nov 21 '10
Dank je wel Jorine, ze komt me zo niet bekend voor, maar ga zeker aan mijn moeder vragen of het haar oma niet kan zijn.

Zou ook wel graag een lezing over mezelf willen.
Dus als je wil, heel erg graag.

Liefs marianne
butterfly1984
butterfly1984 nov 21 '10
Heb nagevraagd en het zou de moeder van mijn oma kunnen zijn.
Ze was wel heel lief, maar als je haar zo op 1e gezicht zou zien, zouden ze dat misschien niet zeggen.
Marjanne
Marjanne nov 21 '10
Hoi Marianne,
ik voel me angstig als ik naar je foto kijk... Heb jij angsten of angsten gehad? Angst voor het leven, angst om verantwoordelijkheid te nemen voor je eigen leven?
Je kent vast wel de gouden koets. Zie die koets als jouw leven, plaats er een paar prachtige paarden voor en neem zelf plaats op de koets, en men de paarden waarheen jij wilt. Jij bent de koningin, de bestuurder van jouw leven. Dit móest ik even kwijt.
Je bent een lieve vrouw, ik zou je een sterre-engel willen noemen; ik zie jou als kind verbaasd en verwonderd om je heen kijken: 'moet ik hier leven? Op deze rare planeet aarde? Ik wil dat helemaal niet.' Een beetje zit je nog in dit gevoel is mijn indruk. Ik zou jou willen zeggen: 'pluk de sterren, terwijl je stevig verankerd en gegrond op moeder aarde staat' :-)
Je hebt veel mogelijkheden in je, je wilt ook heel veel, toch is er vaak die 'maar' wat jou tegenhoudt. Zo van: 'ik wil wel die opleiding volgen, máár ..... vul zelf maar in.
Spring! Echt, het is veilig :-) Verbind je met de engelen, zij helpen je zodra je om hun hulp vraagt.

Lieve groet,
Marjanne
butterfly1984
butterfly1984 nov 21 '10
Dank je wel Marjanne.
Angst: Mijn grootste angst is dat mijn kindjes iets overkomen en het niet overleven, ben er echt bang voor, zo bang dat ik het weleens gedroomd heb.
En idd, er is altijd die maar.
Straksnog
Straksnog nov 21 '10
Hoi Marianne,

Wat een mooilijke tijd hé? ^^

Je word wel geholpen, maar die hulp komt niet van de gene die het hoort te geven in deze tijden. Maar dat komt omdat hij nog te jong is in zijn doen en laten.


Groetjes, Straksnog.
Marjanne
Marjanne nov 22 '10
Graag gedaan, Marianne.
Wat ik je nog zou willen meegeven is.. Piekergedachten of zorgen kúnnen wensgebeden worden. Geef je zorgen aan de engelen en vraag hulp bij het loslaten van die zorgen. Dat is echt nodig.

Succes! Echt, je bent sterker dan jezelf denkt.

Lieve groet,
Marjanne
butterfly1984
butterfly1984 nov 22 '10
Straksnog: Wat bedoel je precies met "omdat hij nog te jong is in zijn doen en laten?"
Bedoel je daarmee dat het wel een ouder persoon is, wel volwassen, maar dat zijn innerlijk nog te jong is in het doen en laten?

Marjanne: Dank je wel! Ik pieker echt enorm veel, dus ik neem je raad echt aan.
admin
admin nov 22 '10
Hallo Marrianne wil je een foto plaatsen waar je alleen op staat.

groetjes van Bea
butterfly1984
butterfly1984 nov 22 '10
butterfly1984
butterfly1984 nov 22 '10
admin
admin nov 22 '10
Hallo Butterfly,

Ik zie dat je een aardig persoon bent en open staat voor het leven, er straalt een soort gretigheid uit naar het leven.
Hierin ben je misschien een tikkeltje te enthousiast geweest en kom je er gaandeweg achter dat het leven mooi is maar soms ook lastig te leven met alle ups en downs.
Hier heb je vanaf het begin geen rekening mee gehouden en vind het behoorlijk lastig.

Ik onderbreek even de lezing en zal het op een later moment weer oppakken.
Dit ivm wat er wel en niet doorkomt ik voel me erg moe worden misschien is het een vermoeidheid die bij jou hoort, ik voel ook bij mijn linkerwenkbrauw een stekende hoofdpijn, herken je daar iets van?

groeten van Bea
Maryssa
Maryssa nov 23 '10
Hallo Butterfly1984,

* Ik krijg wat onzekerheid en angsten te voelen bij jouw foto. Angsten vooral op het vlak van of je dingen wel kunt.

* Pesten krijg ik door. Ik denk dat je te maken hebt gehad met pesten op school.

* Ik krijg wat duizeligheid bij je te voelen en zag het woord bloeddruk. Het heeft volgens mij met je bloeddruk te maken dat je je soms wat duizelig kunt voelen en wat last van hoofdpijn hebt.Verder krijg ik het gevoel dat je wat meer in het hier en nu mag zijn. Je dwaalt vaak af naar andere tijden, wat melancholie naar hoe het was. Maar je leeft nu.

* Terwijl ik bovenstaande typ krijg ik ineens ook misselijkheid te voelen bij je en ik word een beetje draaierig. Herken je dat?

* Ik heb het gevoel alsof er een soort van waas over jouw foto ligt. Alsof er allemaal energieën in jouw nabijheid zijn in je huis. Heb je dat al eerder gevoeld want ik heb het idee dat je zelf ook energieën en entiteiten kunt voelen. Ik krijg er geen negatief gevoel bij eerder dat er met je meegeleefd wordt en ze af en toe even een blik om het hoekje werpen hoe het met je is.

* Ik krijg door dat je heel bezorgd bent over het welzijn van je kind/eren. En dat mag je zijn maar probeer ze ook zelf hun fouten te laten maken. Je kunt een kind niet overal voor behoeden. Leven betekent ook een keer hard vallen en weer opstaan zodat ze er van leren

* Ik krijg een knutselwerkje te zien van een vlinder in roze, geel en oranje. Zegt jou dat wat?

* Ik krijg niet helder wat je voor werk doet maar ik vind je heel goed passen in de kinderopvang. Je hebt een hele warme uitstraling die heel prettig is voor kleintjes (en voor anderen om je heen ook smile

* Ligt er een fatboy in je huis? Je weet wel zo'n groot kussen? Ik krijg een blauwgroene te zien.

* Er is ook iets met een kappersopleiding..hmm heb je die ooit gevolgd en niet afgemaakt? Of wel afgemaakt maar doe je er nu niets mee?

* Heb jij een band met Amerika? Familie of vrienden die daar wonen?

Er wil verder niets meer doorkomen dus dit was mijn lezing voor jou. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa
butterfly1984
butterfly1984 nov 23 '10
Bea, dank je wel!
Vermoeidheid, dat kan kloppen, ik kamp bijna elke dag met vermoeidheid.
Pijn bij mijn linkerwenkbrauw en stekende hoofdpijn zegt mij niets, is dat iets uit het nu of uit het verleden?
Hoop dat je nog meer weet.

Maryssa:

* Knutselwerkje van een vlinder, kan dat iets uit het verleden zijn of is het van nu?

* geen fatboy in huis
* Ik ben huismama en werk niet.:D
* Kappersopleiding, ooit getwijfeld eerder op school om die richting op te gaan, maar er werden niet echt positieve verhalen hierover verteld.
* Geen band met Amerika
* Angsten dat klopt idd, ben erg onzeker.
* last van mijn bloeddruk heb ik bij beide zwangerschappen gehad.
* Misselijkheid, dat kan van nu zijn, ben op moment ziek.
*Ik ben heel angstig wat betreft mijn kinderen, zo bang dat ze wat zou overkomen, dus dat klopt idd.

* dus wat je bedoelt is dat er vele geesten om mij heenhangen maar geen boze bedoelingen hebben?
Heb sowieso het gevoel dat er 2 mensen om mij heen zijn en uit een eerder lezing kwam naar voren dat wss ook een oma van mijn moeder bij me is, dus in totaal dan 3.

Jij ook heel erg bedankt voor je lezing.
admin
admin nov 27 '10
allereerst zie ik een cafe werk je daar of is het van je familie ik hoor opgegroeid in een cafe bedrijf.
Dit kan ook een aanwijzing zijn van de persoon die me dit doorgeeft.
Het zou om een opa hebben kunnen gaan.
Verder zie ik dat je open en naief bent.

Erg goed van vertrouwen en je bent een gevoelig persoon die men makkelijk voor zijn karretje kan spannen.
oke wanneer ik vraag wat je graag wilt weten dan hoor ik een kinderwens.
Je wilt weten of je een tweede kindje kan krijgen en of dit kindje gezond is en of dit voor jou de goede weg is of je het aankan.
Ik zie ook dat je vooral ook twijfelt vanwege de financieen.
En ook ben je onzeker over jezelf als moeder of je het evt ook alleen zou kunnen, de opvoeding allemaal vragen die door je hoofd spoken...
Ik kan je hierop geen antwoord geven maar vanuit mijn eigen denken zou ik zeggen bij twijfel nog even wachten, hoewel het jouw keuze is.
Denk aan een huisdier om het weg te doen?
Ben je iemand die van de hak op de tak kan springen, er flitst van alles door mijn hoofd vragen vragen en nog eens vragen over hele verschillende onderwerpen.
Het is behoorlijk druk in je hoofd en je hebt weinig rust daarom zie ik.
Herken je deze impulsen?
Ik krijg een stadsplein te zien met een kerktoren op de achtergrond en veel cafetjes een soort oude binnenstad ergens.

Dit was het voor even,

liefs van Bea
butterfly1984
butterfly1984 nov 28 '10
Een cafe zegt me niets.
Mijn man zijn ouders, waar we geen contact meer mee hebben hebben wel een cafetaria.

Ik ben idd goed van vertrouwen, vaak te goed.
Ben ook zeer zeker een gevoelig persoon die je makkelijk voor je karretje kan spannen.
Maar voor de rest klopt het niet echt.

Ik heb 2 dochtertjes op moment, 1 van 2.5 en de andere van bijna 1 jaar.
Denk er ook niet aan om een huisdier weg te doen.
Heb 3 katten en ze zijn me zeer dierbaar.

Heb natuurlijk wel een kinderwens gehad, we hebben lang moeten wachten op de 1e.
We hebben meerdere miskramen gehad en we hebben jaren moeten wachten.

O ja, ben vaak wel drik in mijn hoofd en heb weinig rust.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki