Hallo Butterfly1984,
* Ik krijg wat onzekerheid en angsten te voelen bij jouw foto. Angsten vooral op het vlak van of je dingen wel kunt.
* Pesten krijg ik door. Ik denk dat je te maken hebt gehad met pesten op school.
* Ik krijg wat duizeligheid bij je te voelen en zag het woord bloeddruk. Het heeft volgens mij met je bloeddruk te maken dat je je soms wat duizelig kunt voelen en wat last van hoofdpijn hebt.Verder krijg ik het gevoel dat je wat meer in het hier en nu mag zijn. Je dwaalt vaak af naar andere tijden, wat melancholie naar hoe het was. Maar je leeft nu.
* Terwijl ik bovenstaande typ krijg ik ineens ook misselijkheid te voelen bij je en ik word een beetje draaierig. Herken je dat?
* Ik heb het gevoel alsof er een soort van waas over jouw foto ligt. Alsof er allemaal energieën in jouw nabijheid zijn in je huis. Heb je dat al eerder gevoeld want ik heb het idee dat je zelf ook energieën en entiteiten kunt voelen. Ik krijg er geen negatief gevoel bij eerder dat er met je meegeleefd wordt en ze af en toe even een blik om het hoekje werpen hoe het met je is.
* Ik krijg door dat je heel bezorgd bent over het welzijn van je kind/eren. En dat mag je zijn maar probeer ze ook zelf hun fouten te laten maken. Je kunt een kind niet overal voor behoeden. Leven betekent ook een keer hard vallen en weer opstaan zodat ze er van leren
* Ik krijg een knutselwerkje te zien van een vlinder in roze, geel en oranje. Zegt jou dat wat?
* Ik krijg niet helder wat je voor werk doet maar ik vind je heel goed passen in de kinderopvang. Je hebt een hele warme uitstraling die heel prettig is voor kleintjes (en voor anderen om je heen ook
* Ligt er een fatboy in je huis? Je weet wel zo'n groot kussen? Ik krijg een blauwgroene te zien.
* Er is ook iets met een kappersopleiding..hmm heb je die ooit gevolgd en niet afgemaakt? Of wel afgemaakt maar doe je er nu niets mee?
* Heb jij een band met Amerika? Familie of vrienden die daar wonen?
Er wil verder niets meer doorkomen dus dit was mijn lezing voor jou. Laat maar even weten wat er klopt en wat niet.
Groetjes Maryssa