Loading...
nl

Ben nieuw, wie wil mijn foto lezen, :)

bibike
bibike nov 20 '10
http://94.100.114.181/1160750001-1160800000/1160798201-1160798300/1160798273_6_QFXf.jpeg

Ik ben nieuw op deze site, wie wil er mijn foto lezen, krijg hem er zelf niet op , enkel de link

ben benieuwd naar de reactie's, dank je bjorn
Delen:
Cialara
Cialara nov 20 '10
Origineel bericht van: bibike
http://94.100.114.181/1160750001-1160800000/1160798201-1160798300/1160798273_6_QFXf.jpeg

Ik ben nieuw op deze site, wie wil er mijn foto lezen, krijg hem er zelf niet op , enkel de link

ben benieuwd naar de reactie's, dank je bjorn

Ik zal je een handje helpen wink
admin
admin nov 21 '10
Hallo Bibike,

Ik wilde je foto lezen maar helaas mag ik dit niet doen.
Is het zo dat je de foto niet uit eigen vraagstelling hebt gezet hier, maar meer vanwege iemand anders zijn verzoek?

Ik hoor het wel, groeten van Bea
bibike
bibike nov 22 '10
hallo, ooh nee hoor, wilde het zelf graag , om te zien wat de reactie's waren , was ik heel benieuwd naar ..

jammer het je niet lukt, misschien een andere keer wel..
ik hoor het wel
dank je alvast bjorn
Iverinn
Iverinn nov 22 '10
Ik ben geen ervaren foto lezer maar ik bekijk wel altijd foto's om te kijken of ik iets waarneem. Wat ik nu waarneem hoeft nu absoluut niet waar te zijn, maar voor het zelfde geld klopt het en ontneem ik je de informatie door het niet te zeggen.

Ik zie emotie, net alsof je bezig bent met een zwaar gevecht, vermoeidheid. Niets verloopt simpel voor jou maar je moet er keihard voor knokken

Dan aan de andere kant zie ik een harde vechter die veel aan kan.
Heftig, ik zie je met iets geels en lichtgevend object.
Je leven is dan misschien zwaar maar voor jou zijn speciaal taken weg gelegt die alleen jij kan vervullen.

Meer krijg ik niet binnen. Ben benieuwd of er wat van klopt, zo niet vergeet dan deze hele reading zo wel wil ik best proberen nog een andere keer naar je foto te kijken of met je praten.
bibike
bibike nov 22 '10
Dank je alvast voor het proberen te lezen van mijn foto

Vermoeidheid klopt wel , en op 1 of andere manier klopt het wel van dat zwaar gevecht.. en van dat knokken is ook juist.

dat geel en lichtgevend effect kan ik niet plaatsen ..
en momenteel heb ik wel een zwaar leven, dat klopt ook
en van die taken die alleen voor mij zijn weg gelegt, kan ik niet plaatsen, dat zal de tijd uitmaken waarschijnlijk

dus je zit goed met je fotolezing, ..
Iverinn
Iverinn nov 22 '10
Taken die voor je weggelegt zijn kan te maken hebben met je spiritueele pad. Die taken komen vanzelf een keer.
Dat gele licht gevende wat ik zag kan een wapen geweest zijn van nu of van je vorige levens. Maar het kan ook symbolisch zijn.

Ik heb het idee dat er wel een paar dingen zijn waar ik je misschien mee zou kunnen helpen. Mits je dit wilt natuurlijk.
Als je wilt zouden we kunnen typen via chat. heb je toevallig skype?
bibike
bibike nov 22 '10
ooh zo , dank je om het te verduidelijken,

nee heb geen skype, ben niet zo computer gericht..
Iverinn
Iverinn nov 22 '10
graag gedaan, Ik had nog een andere vorm van reading kunnen doen. Dit doormiddel van een zielen conectie, maar als je het niet nodig vind kan ik het ook hierbij laten. Maar dat is aan jou.
Tinne
Tinne nov 22 '10
hoi Bjorn

je voelt vedrietig aan, en ook wat ziekjes! je lijkt wel een hele hoop mee te sleuren van allerlei "situatie's van anderen".
Heb je het gevoel dat je dat hebt te doen?
Je oma komt hier bij me..oh ze is alweer weg, wilde haar vanalles vragen. Is dat met jou ook gebeurt? dat er iemand die jouw dierbaar is, er niet meer is? en dat je nog met zoveel vragen zit?
Je vraagt jezelf af of je het allemaal in je leven wel goed doet. Of je wel aanvaard wordt, en ze blij zijn met wie je bent.
Lieve Bjorn, op de eerste plaats ben jij het zelf die ervoor zorgt dat je in jezelf blij bent over jezelf, en niet steeds op goedkeuring wacht!
Je bent de bovenstebeste kerel, geloof het nu zelf ook!
Wees jezelf ook, en doe niet te geforceert en extra je best om graag gezien te worden! Als je je blijheid en je vertrouwen in jezelf van binnenuit naar buiten toe uitstraalt.. ziet iedereen dat, en voelt men zich goed bij jou!
Dat mag je dus meer gaan doen.. je blijheid uitsstralen, je vertrouwen in het leven meer laten zien!
Heel veel liefs van mij

Tinne
karda
karda nov 22 '10
Hoi bibike,

Deze woorden kwamen in me op toen ik naar je foto keek.

teleurgesteld in mensen
verdriet, kan ook met liefde te maken hebben-.
moedeloos
of je de wereld op je schouders mee draagt.
niet veel liefde gehad-gekent
eenzaam
vaak onbegrepen voelen
wil graag meer mensen kennen die jou ook begrijpen
houd je van varen?

Ben benieuwd of je hier iets in herkend.

lieve groetjes karda
bubacku
bubacku jul 27 '11
Waar kan ik je foto zien
? Groetjes bubacku
Beschermengel
Beschermengel jul 27 '11
Ik denk dat de foto niet meer bestaat, het is best al een oud berichtje. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina