Het is geen garage ladies, het is een handelaar.
De auto krijgt een beurt en wordt helemaal gekeurd voordat ze hem afleveren.
Jorine, daar passen we echt niet in met zijn allen, als we met zijn allen met de Lancer op pad gaan zitten we echt megakrap.
Twee van mijn jongens zijn echte lange lummels en dan de hond er nog bij..
Die 105.000 op de teller is niet veel, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over.
De wegenbelasting van de Nissan valt ook wel mee, das net 10 euro meer dan ik nu betaal.
Daarbij heb ik er moeite mee een nieuwe te kopen, er zijn zoveel goede tweedehandse, waarom weer zo'n monster uit de fabriek halen haha.
Ik krijg 1 jaar garantie van hem, dus dat voelt ook wel veilig, geen drie maanden zoals op de site staat.
Het enige wat ik eng vind is het feit dat de auto zo duur is, er gaat nog iets van 500 euro vanaf, dus dat betekent dat hij rond de 5500 zou komen.
Dat is veel geld maar wat ik me dan ook bedenk..
Ik heb altijd auto's gehad die ik elk jaar met schrik en beven naar de keuring bracht, ieder jaar weer enorm veel onverwachte kosten.
Ik rijd met kinderen rond en wil nu eindelijk een aut waarvan ik zeker weet dat ik gerust de snelweg op kan zonder dat ik onderweg allerlei onderdelen verlies, ik heb dat een aantal keer meegemaakt en ben daar nu echt helemaal klaar mee.
Ik denk dat het slim is om nu wat meer uit te geven en dan in ruil daarvoor een auto te hebben waar ik de eerste jaren zeker geen kosten aan heb buiten de keuring.
Ik ken mannetjes die eventueel een beurt zouden kunnen geven die onder de prijs van de dealer of garage ligt, aan de andere kant, loop je dan wel risico dat er niet is gebeurd wat ik wilde want controleren kan ik het niet.
Feit is dat mijn moeder niet wil dat als zij overlijdt, mijn zus en ik een megabedrag aan belasting moeten betalen over de erfenis.
Daarom maakt zij nu ieder jaar een bedrag over dat ze belastingvrij mag schenken.
Dat betekent dat ik in december volgend jaar de auto gewoon kan betalen, nu red ik het net niet.
Voor de financiering zou ik ongeveer 200 euro betalen, dus dan ben ik in totaal 5700 kwijt.
Ik heb geen slecht salaris nu dus een iets zwaardere auto is geen probleem, ook niet qua verzekering.
Ook heb ik moeite met het feit dat er dan zo'n *dure* (want er zijn echt sjiekere hoor) auto voor de deur staat.
Kijk als ik nu een buts rijd in mijn lancer lig ik daar niet wakker van, met de Nissan is dat beslist anders.
Voordeel van een schakelauto is weer dat ik 20 procent minder brandstof verbruik (de lancer is een automaat).
Pffff....ik vind dit moeilijk!
Dank jullie wel voor jullie inbreng, ik heb er echt veel aan!