Loading...
nl

Wie wil er een foto lezen van mijn dochters?

butterfly1984
butterfly1984 nov 19 '10
Ik heb 2 dochtertjes en zou heel graag willen dat iemand van jullie foto's van hun wil lezen.
Zal eerst 1tje plaatsen en als deze klaar is dan pas de ander, anders loopt het voor jullie misschien door elkaar heen.

Doe eerst mijn jongste dochter.
Zou graag willen weten of ze een bechermengeltje bij haar heeft en wat haar karakter is.
En als je nog aanvullende info hebt hoor ik dat ook graag.

Alvast heel erg bedankt.

Delen:
butterfly1984
butterfly1984 nov 19 '10
misschien handig om nog een te plaatsen?

Iverinn
Iverinn nov 19 '10
Ik heb de poging tot foto lezen weggehaald, als ik had geweten dat Het plaatsen van ander mans foto's niet mocht had ik geen poging gedaan de foto's te lezen. Weet ik dat ook weer.


Wat betreft het hebben van een beschermengel, daar mag ik als het goed is wel antwoord op geven:
Iedereen heeft bescherming / begeleiding van boven uit. Dus durf ik wel te zeggen dat je kinderen een gids hebben en waarschijnlijk ook een beschermer.

Mimosa
Mimosa nov 19 '10
Hallo Butterfy,

Zover ik weet is het niet toegestaan om foto's van anderen te plaatsen, dat geld ook voor kinderen. Dat is schending van de privacy.
admin
admin nov 19 '10
Dit is inderdaad niet toegestaan.
Misschien een idee om niet gelijk op oke te klikken maar de regels toch eerst duidelijk doorlezen.
Wil een van de moderators even de foto's verwijderen, ik begrijp dat verwijderen niet.
Iverinn
Iverinn nov 19 '10
Als het goed is kan alleen een moderator of butterfly zelf de foto verwijderen. Of heb ik het mis?
admin
admin nov 19 '10
Butterfly, de link naar je foto's zijn verwijderd. Aangezien deze op een andere site staan, zul je ze daar af moeten halen, tenzij je dat zelf wilt uiteraard.

Groeten,
Bart
admin
admin nov 19 '10
Dat staat er ook Iverinn.

Dank je wel Bart smile
admin
admin nov 19 '10
Graag gedaan Karin smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki