Loading...
nl

kan iemand mij vertellen wat dit betekent

nona
nona nov 18 '10
ik heb al een hele tijd een gevoel dat er iemand bij mij thuis is vooral als ik alleen ben dan voe ik het en dan is het ook net of je de heletijd beken word .
maar nou had ik een paar weken geleden iets raars .
werd er ook nog wel bang van .
ik kom smorgens uit mijn bed en zie ineens een kaars branden niet zo als een kaars hoort te brabden een heel zacht oranje vlammetje en daarbij was er zelfs geen kaarsevet gesmolten ik mijn vriend gebelt vragen of hij de kaars had aan gedaan .
en dat had hij niet had ik ook wel kunnen weten hij steekt nooit kaarsen aan .maar op dat moment dacht ik misschien heeft hij hem aan gedaan ,
vind het nog steeds heel apart.
Delen:
Iverinn
Iverinn nov 18 '10
Wat bereft de kleur van de kaars als ik het heel nuchter bekijk zou het een kaars kunnen zijn met een bepaald metaal erin. dat zou kunnen verklaren waarom de vlam oranje was.

Maar echter het feit dat de kaars niet drupte zou 2 dingen kunnen betekenen. 1 de kaars stond net aan
2 het was een hele aparte kaars zoals je zelf eigenlijk al aan geeft. Heb je de kaars nog of zag je de kaars nog? of was de kaars niet tastbaar?

De reden van een kaars zou kunnen zijn dat je die voor iemand neer zet die overleden is of om aan iemand te denken en hem op deze manier te steunen in het donker.

Wat ik graag zou willen weten is de kleur van de kaars en of je die nog hebt,
alle informatie die je erbij heb is welkom.
nona
nona nov 18 '10
naar mijn weten was het een hele normaale kaars heb hem eerder aan gehad en was gewoon heel normaal. ik heb de avond er voor wel twee kaarsjes aan gehad bij de foto van mijn opa omdat hij jarig was maar dat stond op de kast .
en de kaarsen die op tafel stonden daar was er een van aan gegaan s'ochtens terwijl ik die kaarsen die avond er voor niet heb aan gehad .
de kaars was licht paars .
en nee ik heb de kaars niet meer ik was er zo van geschrokken en heb hem direct weg gegooit
Iverinn
Iverinn nov 18 '10
ik heb de avond er voor wel twee kaarsjes aan gehad bij de foto van mijn opa omdat hij jarig was maar dat stond op de kast .

Een verklaring zou dan kunnen zijn iets of misschien je opa hem aangedaan heeft als teken van antwoord, omdat jij de vorige avond kaarsen voor hem had aan gedaan. Maar of dat je opa was weet ik niet zeker. Echter zou het wel de meest logische verklaring zijn.
nona
nona nov 19 '10
oke dankje .
maar vind het toch nog steeds wel raar
Iverinn
Iverinn nov 19 '10
Tja raar is het zeker maar er zijn wel vreemdere dingen. Wat jij hebt mee gemaakt lijkt mij eigenlijk mooi symbolisch smile.
nona
nona nov 20 '10
dat is zeker een mooi symbool

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki