Loading...
nl

wie zou de foto van mijn overleden opa willen leze

nona
nona nov 17 '10
hallo .

zou iemand de foto van mijn opa kunnen lezen .
want ik heb heel vaak het gevoel dat hij bij me is maar weet het ook weer niet zeker .
en zou zo graag willen weten hoe het nu met hem is.

Delen:
Iverinn
Iverinn nov 17 '10
Het feit dat je zegt dat je het idee hebt dat hij bij je is zegt genoeg, vertrouw op je intuïtie.

Ik ben dan geen bedreven foto lezer, echter kan ik personen op foto's wel voelen. Ik voel in ieder geval niks bij de foto van je opa. Maar de reden dat hij zo nu en dan bij je is, zou misschien kunnen zijn dat hij je gids is.
nona
nona nov 17 '10
oke dan vertrouw ik daarop .
mag ik mischien vragen waarom je niks bij hem kan voelen ,laat hij dat niet toe of is het iets anders .
ik vind het inieder geval fijn dat je me toch nog even zo wilde helpen .
doet me toch ook wel goed want zit er heel vaak aan te denken en praat er ook wel is over maar krijg altijd alleen maar te horen dat ik gek ben en het me verbeeld maar mischien is het wel zo .
heel erg bedankt .
ik ga nu ook stoppen moet er weevroeg uit dus ga mijn bed maar eens op zoeken
Iverinn
Iverinn nov 17 '10
De reden dat ik niks bij de foto van je opa voel kan geheel aan mij liggen en hoeft niks te zeggen. Hoe dat verder zit weet ik niet.

Een goede nacht toe gewenst.
admin
admin nov 20 '10
Hallo Nonna ik zie je opa als en zachte man enigzins beinvloedbaar en zeker niet krachtig voor zichzelf opkomend in dit leven.
Hij hield alles het liefst verfijd in harmonie.
Hij liet graag voor zich zorgen, en is altijd een beetje onvolwassen gebleven, kon moeilijk voor zichzelf zorgen.
Ik krijg niet veel van hem te zien maar wel dat hij niet op aarde meer aanwezig is hij is in andere sferen en voor zover ik het kan aanvoelen nu niet met de mensen op aarde bezig.
Ik weet niet wanneer hij is gestorven maar voel hem in een rustige sfeer, in harmonie met zijn omgeving daar.
Hij heeft op dit moment niets meer met het aardse leven van doen.
Misschien in een ander stadium maar nu niet.

Ik hoop dat je een antwoord hebt gekregen op je vragen.

liefs van Bea
nona
nona nov 20 '10
hallo bea.

Hij liet graag voor zich zorgen, en is altijd een beetje onvolwassen gebleven, kon moeilijk voor zichzelf zorgen

dit klopt wel maar dat was pas toen hij heel erg ziek was .
hij had kanker en kon op het laatst niets meer en toen begon hij ook heel kinds te worden.
maar hij heeft altijd op zich zelf gewoond .
mijn opa is 10 jaar geleden overleden .
heel erg bedankt
Iverinn
Iverinn nov 20 '10
Ik ben blij dat iemand een goede omschrijving heeft kunnen geven. Bea lijkt mij een ervaren persoon,
dit betekend wel dat mijn verklaring niet klopt en dat wat ik tot nu toe gezegt hebt waarschijnlijk niet door je opa komt (De kaars die aan stond toen je wakker werd).
Evenals dat je opa gids is, omdat hij hier niet meer actief is maar in rust is. Misschien dat Bea je daar ook me zou kunnen helpen als ze dat kan en wilt.

Sorry dat er vreselijk naast zit, maar ik ben blij voor je dat je nu in ieder geval weet dat je opa in rust is.
nona
nona nov 20 '10
weet je ik ben al lang blij dat hij rust heeft eerlijk gezegt .
een hele tijd geleden heeft mijn broertje ooit met iemand gepraat die contact had met mijn opa toen bleek dat hij nog heel erg in de war was omdat hij er geen vrede mee had dat hij niet meer hier was hij was toen al een jaar of 6 overleden en voor hem was het net of ie pas was overleden .
teminste dat zei die vrouw toen .
dus ben blij dat hij rust heeft.

en dat je het niet goed had vind ik helemaal niet erg.
en je had me ook al direct gezegt dat foto lezen niet je sterkste was dus sorry vind ik niet nodig .

en ooit zie ik hem weer toch en dat hij niet bij me is vind ik oke want hij zit wel voor altijd in mijn hart hij was voor mij als een tweede vader .

ik vond het al een lief gebaar dat je me uberhaud wilde helpen want je had ook kunnen denken laat maar .
heel veel liefs
nona
nona feb 3 '11
een vraagje zou deze foto er mischien af mogen ?
het word toch niet meer gelezen .
liefs mienona
admin
admin feb 3 '11
Hoi Mienona,

De foto is op jouw verzoek verwijderd!

Groetjes,
Bert
nona
nona feb 8 '11
heel erg bedankt hier voor

groetjes mienona

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki