Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen

nona
nona dec 19 '10
hallo Angelique.

Wat leuk dat je mijn foto hebt gelezen.
ik kon best wel dingen herkennen in je reading .
Zoals de kleur oranje,daar had ik laatst met Bea haar reading die zei mij dat ik de vragen over mijn opa in een oranje bol had zitten in mijn aura

Ben jij ergens van af gevallen en heb je daarmee je rechterpols of arm bezeerd?
hier stond ik echt van te kijken .
maar het klopt inderdaad .
ik was een jaar of 7/8 toen ben ik van ket klimrek gevallen toen bleek dat mijn rechter pols moest wworden doorgebroken

En heb je pijn of last aan je linkerschouder of links in de bovenrug?
dit klopt ook maar daar had ik last van toen ik de griep had van de week

Ik zag een tamelijk drukke straat en voor een woonhuis een wit poortje. Als je vanuit dat woonhuis naar buiten kijkt zie ik een grote kerk aan de linker kant. Heb jij een zwarte auto?

ik woon zeker aan een drukke straat alleen het woon huis kan ik zo 123 niet op komen maar als je goed kijkt van af mijn huis kun je ook de kerk zien

en wolven ja ik vind het hele mooie dieren maar verder zegt het me niet zo veel.

heel erg bedankt dat je mijn foto wilde lezen .

liefs mienona
nona
nona dec 19 '10
hallo Zilva

Voor mijn gevoel krijg je vaak beter aansluiten bij mensen die wat ouder zijn dan jou dan je eigen leeftijdgenoten.
dit klopt helemaal

Heel gevoelig en daardoor korte concentratie, jij neemt voor mijn gevoel emoties over van anderen, pikt energieën van anderen en dat kan jou verward maken. Niet goed weten wie je zelf bent. Maar dit komt door de wisselende emoties.

Ja soms heb ik wel dat gevoel dat ik voel wat een ander voel dat heb ik een tijd terug heel erg gehad met mijn ouders en ik heb ook een tijd gehad dat ik dan zo moe was dat het net was of ik niet geslapen had terwijl ik gewoon mijn nachtrust had geghad


W.b je opa; hoestte hij veel en had hij het vaak benauwd op het laatst?
ja hij hoeste best veel ja en ook heel erg benauwd ja hij piete gewoon was eng om te horen

Kon hij je aan het lachen maken en je oppeppen?
ja daar was hij altijd heel goed en soms nog als ik een slechte dag heb denk ik aan hem wat hij zal doen en dan is het zo weer goed

Was hij iemand die niet klaagde en zich zieker voelde dan hij zei?
tijdens zijn ziekte heeft hij heel winig geklaagt terwijl hij ontzetten veel pijn had hij liet het echt niet merken


En wat is er met een roos? 1 roos...
toen mijn opa begraven werd heb ik een witte roos in zijn kist gedaan .
zo deze heeft me ff geraakt zo apart dat iemand dat kan weten maar ook wel weer heel mooi.

ik wil je heel erg bedanken voor het lezen van mijn foto alles klopt helemaal supper .
dankje wel.
liefs mienona
Zilva
Zilva dec 20 '10
Heel graag gedaan Mienona. Jij ook bedankt voor je reactie!
Een paar tips voor als je dingen van anderen oppikt;

Probeer je te aarden, weet niet of je helemaal weet hoe dit moet maar in feite moet je je voorstellen dat vanuit je stuitje een stalen kabel de aarde in gaat. Vanuit je voeten kun je je voorstellen dat er wortels uitkomen die zich diep in de aarde wortelen. Dit kun je 's ochtends doen bij het opstaan of vaker door de dag heen.

Jezelf in een wit licht visualiseren. Als dit moeilijk is om het je voor te stellen kun je denken dat een grote felle lamp je helemaal in het licht zet. Hierbij kun je in jezelf zeggen dat het witte licht je beschermt tegen negativiteit en emoties van anderen.

De steen Labradoriet op je huid dragen beschermd je ook tegen emoties en energieën van anderen.

En in je bad of flesje met doucheschuim een scheut zeezout doen.

Kijk maar of je er wat mee kunt, ik denk dat het je wel zal helpen. Ik vind het niet gek dat je zo doodmoe kunt zijn!

Veel liefs,
Zilva
Raida
Raida dec 21 '10
ik doe het altijd met een anker die uit men stuit vertrekt grin
nona
nona dec 21 '10
Hallo Zilva .

Dankje voor je tips ik ga ze zeker proberen .
liefs Mienona
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki