Hallo Nona,
Ik ben een beginnend reader en vind 't daardoor spannend om 't nu ook op te gaan schrijven voor jou. Ik heb een cursus spiritueel readen gedaan en ben helderziend. Dus ik ben erg benieuwd of het gaat kloppen!
Nona... Wynona?
De woorden die als eerste naar voren kwamen waren: eigenzinnig, binnenvetter, ongedurig, voelt zich alleen, onrust, komisch.
Zegt de kleur oranje je iets?
Heb je kansen benut maar ook laten schieten? Heb je daardoor een onverstandige beslissing genomen die je nu recht aan het zetten bent? Heb je soms het gevoel dat je de wereld maar net aan kunt?
Het voelt aan alsof je met een groot gemis leeft en je geplaagd wordt door twijfel. Kun je moeilijk beslissingen nemen?
Ben je soms ongedurig en kun je daardoor buitensporig reageren?
Heb je moeite met leren? Iets van lesstof goed tot je kunnen nemen, kost dat moeite?
Ben jij ergens van af gevallen en heb je daarmee je rechterpols of arm bezeerd? En heb je pijn of last aan je linkerschouder of links in de bovenrug?
Ik zag een tamelijk drukke straat en voor een woonhuis een wit poortje. Als je vanuit dat woonhuis naar buiten kijkt zie ik een grote kerk aan de linker kant. Heb jij een zwarte auto?
Zegt een wolf jou iets? Ook zag ik sporen van een indianenleven, het leven in een clan. White Buffalo hoorde ik, maar weet niet of dat betrekking op jou heeft of dat je in die clan geleefd hebt. Jouw ziel is in retraite nu, dit kan betekenen dat je leven dient als rustpunt, als overbrugging naar zeg maar een "next level". Maar het kan ook zijn dat je nu in een rustige(re) periode zit.
Zo, Nona, dat was het. Het spijt me als je er niets van herkent, het is voor mij ook oefenen oefenen oefenen . Ben heel erg benieuwd.
Liefs,
Angelique