Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen

nona
nona nov 17 '10
Wie wil of kan mijn foto lezen ben er erg nieuwsgierig naar.


Delen:
Iverinn
Iverinn nov 17 '10
Ik denk dat je even nog een spatie moet zetten Na [img] en voor [/img] want ik zie de link maar niet de foto.

Zo te zien help het niet de spaties maar de link zelf werkt wel en daar kan ik je foto wel zien.
nona
nona nov 17 '10
oke heel erg bedankt.

Had ook al geprobeert er gewoon een foto te plaatsen maar lukte me niet .
groetjes
nona
nona nov 17 '10
niemand??
Iverinn
Iverinn nov 17 '10
Het kan even duren voor dat je reactie krijg mensen hebben meestal even de tijd nodig.

Ik zelf ben niet echt goed in readings.
nona
nona nov 17 '10
oke dankje .

dan wacht ik rustig af .
ow maar dat geeft ook niks je hebt vast vele dingen waar je wel goed in bent en waar jij je goed bij voelt toch .
je moet ook niet iets doen wat niet goed aanvoelt voor je zelf.
groetjes .

en wens je nog een fijne avond toe
Iverinn
Iverinn nov 17 '10
Ik kan misschien wel iets op een andere wijze voor je betekenen, zou ik je mogen vragen waarom je de reading wilt.
nona
nona nov 17 '10
ik was eigelijk gewoon nieuwschierig naar wat er van mijn foto te lezen valt.
en wat ik heel graag zou willen weten of mijn opa soms bij me is .
als ik alleen ben voel ik ik soms iets en is het net of er naar me gekeken word soms voelt dat wel oke maar soms word ik er ook heel bang van heel stom gezegt he maar zo voel ik het
Iverinn
Iverinn nov 17 '10
Ah ok, op die manier, wat betreft de foto van je opa daar heb ik net op gereageerd. Hij zou bijvoorbeeld je gids kunnen zijn of contact met je willen.
admin
admin nov 20 '10
Hallo Nona

Ik had de tekst voor je al klaar en op de een of andere manier ben ik het nu kwijt.

Het was ongeveer zo:

Ik zie dat jouw energie overeenkomt met die van je opa, lichte energie dus, en dat je een vraag hebt met betrekking tot iets wat voor jouw heel belangrijk is om te weten .
Het heeft met je basisgevoel van zekerheid te maken en ik zie hem als een oranje bel in je aura zitten.
Het geeft aan dat je wanneer je op zoek gaat naar de antwoorden op je vraag, je jezelf ervan bevrijd en dan ook een enorme creatieve energie bevrijd en beschikbaar maakt voor jezelf.
Creatief ben je daarom zeker al en met name in de omgang met mensen denk ik.
Je hebt een lieve zachte verfijnde uitstraling.
En met iets wat zegt dat je weet wat je wilt.
Communicatief ben je sterk.
Dus maak daar gebruik van om de antwoorden op je vragen te krijgen.
Het heeft te maken met een eerdere levensfase en ook met een vriendin, ook zijn er vragen die je aan je ouders wilt stellen.
doe dat je hebt recht op antwoorden.

wens je nog veel lezingen en als je nog vragen hebt mag je ze gerust stellen.

liefs en groeten van Bea
nona
nona nov 20 '10
zo met die laatste vraag stond ik even perplex hahah.
dat van mijn ouders .
die wil ik altijd al iets vragen maar altijd denk ik bij me zelf niet doen .

en wat houd het in dat mijn opa in een oranje bol in mijn aura zit?

alles wat je zegt klopt wel alleen .
ik ben nu .

danje voor je lezing .

het doet wel iets met me .
liefs
admin
admin nov 20 '10
Sorry Nona dat ik niet duidelijk ben geweest over die oranje bel in jou aura.
Het zijn de vragen die in die bel zitten en niet jouw opa.

Dus heb ik het even recht gezet, ik zie dat het veel met je doet denk er maar rustig over na en als je behoefte voelt om meer uitleg dan kunnen we kijken wat er eventueel nog meer door komt.

liefs van Bea
nona
nona nov 20 '10
oke nu snap ik het .
en eigelijk zou ik dat best wel willen .
als je daar tijd voor hebt .

heel veel liefs
nona
nona nov 23 '10
wil er mischien nog iemand mijn foto lezen?
karda
karda nov 25 '10
Lieve Nona,

Wat ik bij jou opschreef.

Nieuwschierig, je staat open om nieuwe dingen te leren.
Als je iets wilt dan ga je er ook echt voor
Kordaat
romantisch
Zet af en toe nog wel eens een masker op ter zelf bescherming om je eigen ik te laten zien.
graag de natuur in.

ben benieuwd of je het kan plaatsen.

liefs karda
nona
nona nov 25 '10
Lieve Karda .

Nieuwschierig, je staat open om nieuwe dingen te leren
Als je iets wilt dan ga je er ook echt voor

dit klopt.als ik echt iets wil dan doe ik er ook echt alles aan

Kordaat
romantisch
wat bedoel je hier precies mee ?

Zet af en toe nog wel eens een masker op ter zelf bescherming om je eigen ik te laten zien.
oke die onthoudt ik

graag de natuur in.
ja dat doe ik heel graag mag graag even lekker lopen in het bos of in het park dan voel ik me lekker en helemaal als ik een slechte dag heb neem ik mijn hond mee en ga ik fijn een dtuk lopen dan voel ik me late weer lekker

ik kan het zeker wel goed plaatsen wat je vertelde .
dankje wel voor het lezen van mijn foto.
liefs mienona
karda
karda nov 25 '10
lieve Nona,
onder kordaat bedoel ik besluitvaardig, vastbesloten, weloverwogen.

en onder romantisch, dat je het wel zou waarderen als er een ontbijtje voor je klaar gemaakt wordt, of als verrassing je ergens mee naar toe genomen zou worden, dat je gewoon verrast wordt.

liefs karda, fijn dat je het kon plaatsen.
nona
nona nov 26 '10
heb even een nieuwe foto van nu geplaatst .

Aliq
Aliq dec 12 '10
Hallo Nona,
Ik ben een beginnend reader en vind 't daardoor spannend om 't nu ook op te gaan schrijven voor jou. Ik heb een cursus spiritueel readen gedaan en ben helderziend. Dus ik ben erg benieuwd of het gaat kloppen!

Nona... Wynona?

De woorden die als eerste naar voren kwamen waren: eigenzinnig, binnenvetter, ongedurig, voelt zich alleen, onrust, komisch.
Zegt de kleur oranje je iets?

Heb je kansen benut maar ook laten schieten? Heb je daardoor een onverstandige beslissing genomen die je nu recht aan het zetten bent? Heb je soms het gevoel dat je de wereld maar net aan kunt?

Het voelt aan alsof je met een groot gemis leeft en je geplaagd wordt door twijfel. Kun je moeilijk beslissingen nemen?

Ben je soms ongedurig en kun je daardoor buitensporig reageren?

Heb je moeite met leren? Iets van lesstof goed tot je kunnen nemen, kost dat moeite?

Ben jij ergens van af gevallen en heb je daarmee je rechterpols of arm bezeerd? En heb je pijn of last aan je linkerschouder of links in de bovenrug?

Ik zag een tamelijk drukke straat en voor een woonhuis een wit poortje. Als je vanuit dat woonhuis naar buiten kijkt zie ik een grote kerk aan de linker kant. Heb jij een zwarte auto?

Zegt een wolf jou iets? Ook zag ik sporen van een indianenleven, het leven in een clan. White Buffalo hoorde ik, maar weet niet of dat betrekking op jou heeft of dat je in die clan geleefd hebt. Jouw ziel is in retraite nu, dit kan betekenen dat je leven dient als rustpunt, als overbrugging naar zeg maar een "next level". Maar het kan ook zijn dat je nu in een rustige(re) periode zit.

Zo, Nona, dat was het. Het spijt me als je er niets van herkent, het is voor mij ook oefenen oefenen oefenen . Ben heel erg benieuwd.

Liefs,
Angelique
Zilva
Zilva dec 14 '10
Hoi Nona,

Voor mijn gevoel krijg je vaak beter aansluiten bij mensen die wat ouder zijn dan jou dan je eigen leeftijdgenoten.
Voor mij voel je als een wijs persoon. Haar leeftijd ver vooruit.
Heel gevoelig en daardoor korte concentratie, jij neemt voor mijn gevoel emoties over van anderen, pikt energieën van anderen en dat kan jou verward maken. Niet goed weten wie je zelf bent. Maar dit komt door de wisselende emoties.
W.b je opa; hoestte hij veel en had hij het vaak benauwd op het laatst? Kon hij je aan het lachen maken en je oppeppen?
Was hij iemand die niet klaagde en zich zieker voelde dan hij zei?
En wat is er met een roos? 1 roos...

Liefs Zilva
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki