Loading...
nl

Wie wil er mijn foto lezen, dank je

rottilover
rottilover nov 16 '10
http://94.100.120.179/1160750001-1160800000/1160798201-1160798300/1160798242_6_n3Rv.jpeg

Wie wil er mijn foto eens lezen..
Ben benieuwd naar de reactie's op mijn foto

Groetjes Wendy
Delen:
admin
admin nov 16 '10
Bekend gezicht smile
Je hebt je foto al vaker laten lezen hier toch?
rottilover
rottilover nov 16 '10
nee dit is de eerste keer ik eens een foto van mezelf laat lezen, heb wel al eens een geslacht bepaling laten doen, en toen had ik deze foto en een echo foto geplaatst, nu is het dus voor een fotolezing op mijn eigen foto
admin
admin nov 17 '10
Ow ja, haha, nu zie ik het! smile
Hoe is het met je kleintje?
rottilover
rottilover nov 17 '10
alles gaat er prima mee, kort hard af nu, ben nu 36 weken zwanger
maar het geslacht kennen we nog steeds niet, dus nog spannend afwachten..
rottilover
rottilover nov 18 '10
IS ER VERDER NIEMAND DIE MIJN FOTO EENS WIL LEZEN? BEN WEL BENIEUWD WAT JULLIE TE ZEGGEN HEBBEN?
Beschermengel
Beschermengel nov 18 '10

Ik zal je hier neerzetten, misschien lukt het zo wel smile

rottilover
rottilover nov 18 '10
ok dank je smile
admin
admin nov 18 '10
Hoi hoi, ik ga het proberen:

Ondanks het licht op de foto, vind ik dat je vrij veel licht uitstraalt ! Lieve, vriendelijke en heldere persoonlijkheid, die ook best “haar mannetje” kan staan. Maak je je zorgen over iemand ?(je schoonmoeder?). Er is iemand bij je, die vanuit de andere wereld, die veel voor je “regelt” ongezien en voor je klaar staat. Veel plezier komt er ook bij me op, alsof je kindertijd best een fijne tijd was.. op een enkel ding na……(problemen met je vader?).
Ik zie ook iets met een tram, een beeld van vroeger denk ik.
Heb je een baan ? Ik hierbij denk ik aan een baan in de vervoerssector, of de zorg, of wil je dat graag gaan doen in de zorg ? Zou goed bij je passen.
Je gezondheid is op het moment vrij goed, maar ben je misschien belast met een of andere erfelijke aandoening ? Tenminste iets in de richting krijg ik door, of ben je daar misschien bang voor ? Spontane persoonlijkheid. Twee kanten, veel zorgen maar tegelijkertijd zorgeloos…
rottilover
rottilover nov 19 '10
Das waar, het eerste stuk , en ja kan mijn mannetje wel staan, tegenover vroeger toch, kom ik er nu meer vooruit, dan dat ik me opsluit voor dingen..

Nee maak me niet direct zorgen over iemand, en met schoonmoeder gaat alles ok.
leuk te horen dat er iemand ongezien voor me klaar staat en dingen regelt.. wie zou ik niet weten..
Kan me niets voorstellen van een tram

en ja heb een baan, op de poetsdienst, ik poets bij mensen,gezinnen aan huis, dus dat klopt wel wat

Nee weet momenteel niets van een erfelijke aandoening, maar voel me momenteel goed, zeker voor iemand die op laatste loopt van haar zwangerschap haha

dank je alvast
admin
admin nov 21 '10
O dat is jammer dat er niet veel van klopt.
geen idee,.. misschien heb ik per ongeluk een andere energie gelezen ofzo..

Misschien wil iemand anders hem lezen ?
Straksnog
Straksnog nov 21 '10
Hoi Wendy,

Een onzekere ziel in onzekere tijden. Een passie voor het leven heb je wel. Een mens met veel fantasie en uithoudings vermogen.

Je zoekt altijd je grenzen op omdat je er veel hebt. Andere zien bij jou altijd alles als makkelijk terwijl je het niet zo makkelijk hebt als dat je het doet lijken.

Een relatie die onzeker is. Een vriend die ik steeds voor verdwenen en er dan ineens weer is. Een lamp die knippert.

Je hebt een erg natuurlijke energie in je. Zo ga je op in de zen energie van de achtergrond in de foto. De hond, de bomen, de ruimte met een beperkende muur die de grens aangeeft.

The wonders of life. No problems. Cheat death. Dat komt tot me door. Maar je gaat door, je neemt in je op wat je ziet gebeuren en gebruikt dit. Je bent een sterke vrouw geworden doordat je goed waar kan nemen wat goed en fout is.

De familie die je steunt mag dan soms ver weg zijn, ze delen een sterke band met jou.

Vrienden zijn niet voor eeuwig.



Groetjes, Straksnog.
rottilover
rottilover nov 22 '10
Dank je , Das waar fantasie en uithoudings vermogen..
Mijn relatie zit goed, maar het is wel zo dat hij graag eens op familie bezoek gaat , en ik graag gewoon thuiszit, als je dit bedoelt met steeds verdwenen en dan ineens weer is , een lamp die knippert

en das ook waar ben sterke vrouw, of beter gezegt toch veel sterker dan vroeger , door de dingen die ik al meegemaakt heb op jonge leeftijd

en ja familie die me steunt, geen idee wie dat zou zijn, want ik ben eerder de persoon die de familie bijeen houdt of helpt , dan andersom..

vrienden zijn niet voor eeuwig dat is juist

dank je voor je fotolezeing
Groetjes wendy

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki