Hoi Liz, hierbij mijn foto lezing. Hij is onder voorbehoud dus ik hoor graag van je wat er wel en niet klopt.
Eerst wil ik iets zeggen over de plaats waar de foto is genomen. Ik heb het idee dat jij dit een plek vind waar je veel gevoel bij krijgt. Een soort angst maar ook een beetje spannend. Alsof jij herinneringen aan het ervaren bent. Ik vind het wel een beetje raar omdat ik getrokken wordt door je omgeving. Ik zal nu even op jou concentreren en kijken of ik niet teveel van je omgeving meepik.
Jij hebt het gevoel dat jij bijzonder bent, en dat je anders bent dan anderen. Nou klopt dit wel enigzins maar op een iets andere manier dan dat jij op dit moment misschien denkt. Er zijn een stuk meer mensen die dezelfde gaves en gedachtes hebben dan jij. Ik denk alleen dat jij er nog te weinig van bent tegengekomen. Ik heb ook het idee dat je erg op zoek bent naar mensen zoals jij. Waarbij je echt het idee hebt, "hey", dat is er precies eentje zoals ik. Je kan daarmee namelijk veel over jezelf leren, en ik denk dat je heel erg op zoek bent naar jezelf op dit moment.
Ik heb ook het idee dat jij heel goed weet wat voor uitwerking jij hebt op mensen, en jij maakt er ook dankbaar gebruik van. Zodra jij iemand ziet weet je snel waar de zwakke plekken van deze persoon zit. Toch vraag ik me af waarom jij dit nodig hebt, en waarom jij direct kijkt waar iemand zijn /haar zwakheden zitten. Misschien kan je mij dit uitleggen?
Vertrouwen vind jij erg moeilijk. Jij bent snel wantrouwig naar mensen toe. Niet omdat je denkt dat ze iets van je willen maar omdat je wilt dat ze niet te dichtbij komen. Ik heb echt het idee dat jij mensen als een bedreiding ziet. Wat zorgt voor deze afstand?
Op de foto ben je erg afwezig. Alsof je ook nog op een andere plaats met je geest zit. Ik heb het idee dat dit ook voor jou geld. Je bent niet goed geaard en daar kan je best wel wat last van hebben denk ik.
Dit is misschien een hele rare vraag, maar heb jij soms niet het idee dat jouw geest of ziel helemaal zijn oorsprong niet op aarde heeft? Alsof je het gevoel hebt dat je van een andere planeet komt? Ik wil dit namelijk niet zo stellig beweren, maar mijn gevoel zegt dat jij afkomstig bent van buiten deze aarde.
Jij houdt van verleiden. Je vind het spannend en kan er echt van genieten. Je vind het leuk om iemand te plagen totdat hij eigenlijk om je smeekt. Het is voor jou ook een soort machtspelletje waarin je graag de touwtjes in handen houdt. Het is niet verkeerd hoor, maar wel een waarschuwing wil ik je meegeven: Kijk uit waarmee je speelt. Soms is het geen speelgoed, of soms is het iets sterker dan dat je verwacht. Voor de rest gewoon uitproberen, maar ken je grenzen.
Goed dit was een hele rare lezing die ik niet zo goed kan plaatsen. Misschien is het het moment, en misschien ben jij het. Ik ben daarom erg benieuwd naar je reactie! En wees niet boos, ik ben ook maar een mens
. Ik weet dat ik niet foutloos ben.
p.s. Als afsluiting nog maar een rare vraag, maar ben jij chocola verslaafd?
Groetjes Julien.