Loading...
nl

Onze orb foto's

karda
karda dec 17 '10
Ik vraag meestal of ze zich zichtbaar willen-kunnen maken.
en dan zie ik dat ze zich laten zien.
wat voor soort heb ik even kijken
Sony dsc/w170 super steady cybershot staat erop 10.1 mega pixels.

jammer dat je ze niet meer hebt.

ik zal ze van Egypte ook nog zoeken als ze nog op het fototoestel staan.
Lotusje
Lotusje dec 17 '10
Ok dan!
Dan ga ik me daar eens mee bezig houden,
wellicht heb ik mazzel en komen ze toch tevoorschijn.
Mocht ik ze erop mogen krijgen zal ik ze zeker in dit topic plaatsen laugh

Zeker jammer dat ik ze niet meer heb, zowiezo omdat het er echt heel veel waren, ik graag wil kijken wat stof was en wat niet EN omdat dat de fotos zijn van voor de verbouwing aan dit huis,
en het was echt een drama hier *LoL*
Raida
Raida dec 17 '10
toeval of niet ik heb hier nog een paar foto's vandaag in handen gekregen van mijn collega ( werk voor architect en moest foto's hebben van de bouwgrond, mijn collega is die gisteren gaan trekken en toen ik ze "in handen" kreeg, kreeg ik het ff heel warm vanbinnen, weet niet of het orbsen zijn mss dat iemand hier iets meer van kent...
Lotusje
Lotusje dec 17 '10
pffffff, krijg ff kippevel als ik ze zie.
Zowiezo zie ik op de 1e foto diverse dingen in de orbs,
dus ik denk zeker dat het orbs zijn, maar wellicht denken anderen daar anders over smile
Raida
Raida dec 17 '10
ik denk er ook zo over, en voelde mijn collega zijn aanwezigheid in de foto's, ze hadden blijkbaar ook een grote band dus het zou best kunnen....

Kreeg ook kippevel, in de positieve zin wel, het is ook de eerste keer dat ik zélf eens foto's tegenkom met orbsen op, kende het 3 dagen geleden ook nog niet dus vind ik het al helemaal geen toeval meer...
Raida
Raida dec 17 '10
ff bewerken, ik voelde de opa van mijn collega in de foto's... mijn collega was er sowieso haha
Raida
Raida dec 17 '10
Origineel bericht van: Esther
Hoi!

Heb er geen verstand van.. maar in foto 4 zie ik toch echt een foetus... vreemd dat een paar fotos verder een orb precies voor je buik zit....

Grtz Esther


Hebben jullie een hond gehad, zie hier precies meer een kat of hond in...
Raida
Raida dec 17 '10
wat is eigenlijk de truc om orbsen te trekken, flits uit of flits aan? gewoon op goed geluk?
Lotusje
Lotusje dec 17 '10
ik denk goed geluk.
mijn spiegelreflex pakt ze nlk niet,
ga wel de tip van karda gebruiken om te vragen of ze zichtbaar willen worden maar dat zal nog even afwachten zijn wink

Ik begreep idd wat je bedoelde,
en zeker zo helder als ze zijn "moeten" het haast wel orbs zijn,
en het waren ook hier positieve kippevellies smile
Raida
Raida dec 17 '10
was wel grappig, ik deed de foto's open en vroeg aan mijn collega, amai wat zijn die vlekjes, oh dat zullen wel regendruppels zijn, ik dacht ja wat ik ervan denk ga ik maar niet hardop zeggen... ;-)
Lotusje
Lotusje dec 17 '10
laughlaughlaughlaughlaugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '10
Origineel bericht van: Carrie
was wel grappig, ik deed de foto's open en vroeg aan mijn collega, amai wat zijn die vlekjes, oh dat zullen wel regendruppels zijn, ik dacht ja wat ik ervan denk ga ik maar niet hardop zeggen... ;-)

Als ik ze zo zie, dan zijn het volgens mij ook regendruppels. Is er geflitst? Want dan krijg je gegarandeerd regendruppels op je foto. Dat zijn dus geen orbsen he winkmaar gewoon echte "out-of-focus" regendruppels.
Raida
Raida dec 17 '10
Hey Nims, ik twijfelde maar heb men tijd genomen om ze eens goed te bekijken, en er staat op sommige duidelijk een gezich en zelfs een hond. en de flits stond uit want was overdag buiten, heb ik voor de zekerheid aan men collega even onder men neus weg gevraagd. Hier zijn de foto's natuurlijk weer net iets te klein mss maar op de grote versie is het overduidelijk, heel mooi zelfs.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '10
Als je een gezicht ziet, of een hond ziet, wil dat niet zeggen dat het ook daadwerkelijk een hond of een gezicht is. Zo is er de welbekende jezus verschijning in Pizza saus. Maar of het nu echt jezus is? Dat weet ik niet.



De meest overtuigende foto van een Orb is die waarop bij 2 opvolgende foto's de Orb zichtbaar is op de zelfde plek in de ruimte, terwijl de foto iets verschoven is. Hiermee kun je namelijk elke flits / lens druppel / ccd fout uitsluiten. Zeker met digitale foto's is de kans op een orb groter vanwege de verkleining van de CCD chip.
Dolff
Dolff dec 19 '10
Hallo,

Ik ben hier nieuw, ik heb een vraag.
Ik heb wat foto's waarop veel vlekken staan. wat denken jullie hiervan?

Arjan
Dolff
Dolff dec 19 '10
hier nog een paar
De laatste twee zijn vlak na elkaar genomen, op de ene foto wel een vlek op de andere niet.

ik krijg er maar kippevel van, ik ben hier helemaal niet in thuis.

Deze foto's zijn genomen met een simpel samsung cameratje..
andere foto's met spiegelreflex heb ik dit niet.

Arjan

Hallo Arjan, de laatste 2 foto's kunnen niet van het kleine meisje, zou je ze kunnen verwijderen...ik zie er eigenlijk ook geen orbs op smile
Beschermengel
Beschermengel dec 19 '10



Hallo Arjan, de laatste 2 foto's kunnen niet van het kleine meisje, zou je ze kunnen verwijderen...ik zie er eigenlijk ook geen orbs op smile
Raida
Raida dec 19 '10
Hey Nims,

Heb de foto's ondertussen aan iemand laten zien die zich bezighoudt met orbsen te trekken op foto.
Hij bevestigde ook dat het hier en daar wel orbsen zijn en ook een shooter, maar maakt niet uit hoor.
karda
karda dec 19 '10
Hallo Arjan,

Ik denk dat de lichtgevende bollen orbs zijn, maaar de rest lijkt me meer zijn ontstaan door stofdeeltjes. soms kan een vuiltje op de lens ook bollen geven.

groetjes karda
Dolff
Dolff dec 19 '10
hallo,

ik heb de foto's aan niemand laten zien, dit forum is mijn eerste benadering van de spirit world.
Ik zou niet weten wat een shooter is..
Ik vind het best eng allemaal maar het maakt me zo nieuwsgierig.

Had het programma op sbs6 gezien over paranomale kinderen en orbs, toen herinnerde ik mij de foto's met vlekken.
ik had op google gekeken en kwam hier terecht.

Arjan
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki