Loading...
nl

Onze orb foto's

TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 16 '10
Hoihoi,

Hier wat foto's die mijn moeder (karda) & ik hebben gemaakt.


Van veraf.

Van dichtbij


Van veraf


van dichtbij, zien jullie hier iets in ? wij wel. ben benieuwd wat jullie erin zien.


Uhm.. ja een super charmante foto van mij hahaha
Delen:
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 16 '10

van veraf en dichtbij


veraf en dichtbij










mijn moeder met een orb
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 16 '10

ik met een mooie clownsneus hahaha en een orb











TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 16 '10



we zijn dr helaas veel kwijt maar we zullen er nog meer maken!
Beschermengel
Beschermengel nov 16 '10


Jeetje wat veel zeg...is dat allemaal in jullie huis gemaakt?
karda
karda nov 16 '10
de meeste inderdaad wel.
maar sommige ook ergens anders.
Lotusje
Lotusje nov 20 '10
Waanzinnig!
Pfff, ga m'n oude fotos van de zolder opzoeken(als die niet op het kaartje stonden wat m'n hond gesloopt heeft) en eens nieuwe fotos van de zolder maken.
Toen we hier kwamen wonen waren er echt ontelbaar veel orbs op zolder, door jullie foto's ben ik ernstig benieuwd geworden naar onze zolder nu wink

Vind jullie orbs echt heel erg mooi!!
Ben er flink van onder de indruk laugh
Iverinn
Iverinn nov 20 '10
Ik had dit topic nog niet gezien maar jeejtje wat veel inderdaad.
Sbabe4
Sbabe4 nov 20 '10
Pfff idd dat zijn er echt wel veel.
Tinne
Tinne nov 20 '10
lijkt wel op een zieltje dat zit te wachten om in een feutusje te "floepen" , bij die eerste foto's, die je eveneens ook op je buik ziet!
(eerste ingeving hoor, toen ik het zag)
gast
gast nov 20 '10
Gewoon een stoffig huis.......sorrie maar ik zie er niets anders in.
Het is voor mij net als met wolken; je kunt er van alles in zien maar het blijft waterdamp.
karda
karda nov 21 '10
Hahaha, ik stofzuig en stof nooit, grapje.
Ben ik het niet mee eens dat het stofjes zijn,(sommige wel) ben ik met je eens, maar ieder zijn eigen mening, ik heb het idee dat we over wat meer jaar toch meer informatie gaan krijgen hoe het zit met orbs, net als over ufo's ed, en de graancirkels, er zijn zoveel dingen tussen hemel en aarde wat niet verklaard kan worden maar het is een gevoel een weten van binnen wat dan ook weer niet verklaard kan worden.
Hebbne jullie foto 3 en 4 gezien, als je goed kijkt dan zie je daar iets in? ben benieuwd wat juillie zien?

groetjes karda
karda
karda nov 21 '10
Hoi Lotusje,

Ben erg benieuwd naar jou foto's.

Ja er zitten erge mooi orbsfoto's tussen he?
Mijn man ik waren vorig jaar december in Egyypte op vakantie en toen hadden we in het appartement op de muur ook een hele grote orb en buiten in de lucht ook mooie gemaakt, die zal ik er ook nog op zetten.

liefs karda
Lotusje
Lotusje nov 22 '10
Hoi Karda,

ben ze nog niet tegengekomen,
hoop dat ik ze ergens nog heb, waren er echt ontzettend veel,
zowiezo zal ik eerdaags eens ff nieuwe van de zolder maken.
Ik weet en voel in elk geval dat ons huis "ok" is,
dus in dat opzicht mogen er zoveel zijn als ze maar willen wink
karda
karda nov 22 '10
Hoi Lotusje,

Ja zo voelt het bij ons ook, het voelt allemaal heel goed aan, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch hahaha.
Esther
Esther nov 22 '10
Hoi!

Heb er geen verstand van.. maar in foto 4 zie ik toch echt een foetus... vreemd dat een paar fotos verder een orb precies voor je buik zit....

Grtz Esther
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 22 '10
het zou kunnen van dat foetusje,bij die foto van m'n buik.
maar ik zie in deze foto

wel een stuk of 4 gezichten.
gast
gast nov 22 '10
Origineel bericht van: karda
Hahaha, ik stofzuig en stof nooit, grapje.
Ben ik het niet mee eens dat het stofjes zijn,(sommige wel) ben ik met je eens, maar ieder zijn eigen mening, ik heb het idee dat we over wat meer jaar toch meer informatie gaan krijgen hoe het zit met orbs, net als over ufo's ed, en de graancirkels, er zijn zoveel dingen tussen hemel en aarde wat niet verklaard kan worden maar het is een gevoel een weten van binnen wat dan ook weer niet verklaard kan worden.
Hebbne jullie foto 3 en 4 gezien, als je goed kijkt dan zie je daar iets in? ben benieuwd wat juillie zien?

groetjes karda


Hahaha, ja in de bijbel staat al dat we uit stof geboren zijn en weer tot stof terug keren. Dus wie weet hebben jullie ook wel gelijk dat het zielen zijn.
All we are is (star)dust in the wind laugh
diana279
diana279 nov 28 '10
hoi tamarabutterfly

ik zie hier ook duidelijk 4 gezichten in

warme groet diana279
Lotusje
Lotusje dec 17 '10
Origineel bericht van: karda
Hoi Lotusje,

Ben erg benieuwd naar jou foto's.

Ja er zitten erge mooi orbsfoto's tussen he?
Mijn man ik waren vorig jaar december in Egyypte op vakantie en toen hadden we in het appartement op de muur ook een hele grote orb en buiten in de lucht ook mooie gemaakt, die zal ik er ook nog op zetten.

liefs karda


Hoi Karda,

heb m'n foto's van 6jr geleden nog niet gevonden,
vrees dat ze "verloren" zijn gegaan of bij m'n man op de pc staan (maar dat kan eigenlijk niet laugh)
Heb wel nieuwe foto's gemaakt maar daar zie ik niets op,
denk eerlijk gezegd dat m'n camera te goed is, het is een spiegelreflex en sinds ik die gebruik pak ik geen orbs meer mee blush
Best jammer, had graag gezien of er nog steeds zoveel waren of misschien wel meer laugh
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki