Loading...
nl

mijn geesten en mijn grote angst

MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 24 '11
soms een gevoel van schaamte, als je langzaam aan begint te beseffen dat je slaapwandeld, en iemand anders ziet het...

geesten kunnen ook dingen verplaatsen op de 1 of andere manier...
dus daarom vraag ik ook: hoe lang slaap je al op deze kamer, wat is er veranderd ten opzichte van vorig jaar?
heb je een andere kamer?, ben je verhuist...
om dit uit te kunnen sluiten...

Ja en zelf ben je ook een geest, met een lichaam er omheen, klopt wink
meestal gaat je geest op pad, en je lichaam ligt gewoon nog op bed!
maar omdat hij het gevoel had, alsof iemand zijn hoofd drukte, of iemand op zijn hoofd ging zitten, en het hele sterke gevoel van... Er klopt iets niet...
wat ik allemaal heel goed kan plaatsen door ervaringen van 20 jaar geleden...
denk ik niet dat dit te maken heeft met slaapwandelen...

trouwens, een vriend van me vertelde precies het zelfde, 3 weken geleden...
hij is er van overtuigd dat het een geest is, die in dat gedeelte van de kamer is ( slaapkamer) waar hij misschien 3 x in al die tijd heeft geslapen, omdat hij zo moe was... en toch wakker werd met het gevoel, er klopt iets niet, heel erg opgewonden, omdat ie daar het gevoel kreeg dat er iemand op zijn gezicht zat... hij had letterlijk het gevoel, dat ie stikte...
en sinds hij op de bank slaapt, heeft hij geen last ervan!
vandaar dat ik het wel interessant vind, wat Willem schrijft... ook omdat ik die vriend graag wil helpen!

die vriend slaapwandeld niet, trouwens, ik weet dat er iets is op zijn kamer, dat zie ik, en ik voel het wink
ook merk ik dat er ineens vanuit het "niets" een bepaald stemmings/ spanningsveld de kamer in komt, waardoor we het ene moment gezellig zijn aan het praten ( naja, een kippenhok is heilig) en ineens is dat over, valt er een stilte en raken we in de war, of zeggen we ineens niets meer, of hebben het gevoel dat we weg moeten, inclusief de jongen die de kamer huurt!
hij word zijn eigen huis uit gejaagt op de 1 of andere manier!
ook verdwijnen er spullen, of vallen er dingen van de tafel, die middenop de tafel staan, en dus niet van de tafel af kunnen vallen,
groetjes Moonflowertje
diebrabander
diebrabander jun 24 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Tja, maar met slaapwandelen wordt je niet wakker met een gevoel van,ik voel me niet op mijn gemak...

ben je net verhuist? of heb je een andere kamer gekregen in huis, waar je nu slaapt?
Ik ben net verhuisd met mijn moeder en zusje bij mijn stiefvader&zijn kinderen naar hun huis. Een tijdje geleden ook nieuwe kamer gekregen bij pap, maar dat is al even terug. En het slaapwandelen vond plaats bij mijn vader.
want, dan kan het inderdaad wel zijn dat je gaat slaapwandelen...

heb je nog meer broers of zussen die ook thuis wonen?
want dat kan ook, dat ze je voor de gek aan 't houden zijn?
alleen kan ik daarbij weer die druk op je hoofd plaatsen?...
In dat huis 1 zusje en vader&stiefmoeder. Maar die hebben dat niet gedaan, want dat heb ik de volgende ochtend gevraagd.

misschien is het de stress van je examen, die van je afvallen!?
je bent toch net klaar met je examens?
Nee ik heb nog geen examens en stress ken ik bijna niet hahahhaha

de hele tijd heb je slecht geslapen, en je druk liggen maken...
nu is het achter de rug... en heb je ineens weer genoeg slaap, en kan je, je weer open stellen voor het "para" normale...

Je zou kunnen proberen om je af te sluiten voor je gaat slapen?
of mediteren...
ik weet alleen niet hoe je dat kan doen, ik doe schilderen, en daarvan raak ik in een soort trance, soms...
dat is het enige wat ik kan qua mediteren...
misschien kun je het ff Googlen?

Ok, mijn vader raadde me ook al aan om voortaan iedere nacht van te voren ff tegen mezelf te zeggen dat ik niet ging slaapwandelen etc. Maar dat had ik die avond ook gedaan en het had toen niet geholpen. Maar ik zal es googlen smile

groetjes moonflowertje




Origineel bericht van: MoonFlowertje
soms een gevoel van schaamte, als je langzaam aan begint te beseffen dat je slaapwandeld, en iemand anders ziet het...
Mwa ik schaam me er niet echt voor, ik vind t wel apart maar snachts opeens met een shirt aan of deken weg is soms toch niet zo fijn blush

geesten kunnen ook dingen verplaatsen op de 1 of andere manier...
dus daarom vraag ik ook: hoe lang slaap je al op deze kamer, wat is er veranderd ten opzichte van vorig jaar?
heb je een andere kamer?, ben je verhuist...
om dit uit te kunnen sluiten...
Vorig jaar sliep ik in een andere kamer, een verdieping lager. Ik gok dat ik al 7 maanden ofzo in deze kamer slaap

Ja en zelf ben je ook een geest, met een lichaam er omheen, klopt
meestal gaat je geest op pad, en je lichaam ligt gewoon nog op bed!
maar omdat hij het gevoel had, alsof iemand zijn hoofd drukte, of iemand op zijn hoofd ging zitten, en het hele sterke gevoel van... Er klopt iets niet...
wat ik allemaal heel goed kan plaatsen door ervaringen van 20 jaar geleden...
denk ik niet dat dit te maken heeft met slaapwandelen...
Ja alleen werd ik gewoon in bed wakker met mijn deken weg. Die over de drempel van mn kamer lagen, Ik ging m halen en toen voelde het idd of iemand erop ging zitten/drukte.

trouwens, een vriend van me vertelde precies het zelfde, 3 weken geleden...
hij is er van overtuigd dat het een geest is, die in dat gedeelte van de kamer is ( slaapkamer) waar hij misschien 3 x in al die tijd heeft geslapen, omdat hij zo moe was... en toch wakker werd met het gevoel, er klopt iets niet, heel erg opgewonden, omdat ie daar het gevoel kreeg dat er iemand op zijn gezicht zat... hij had letterlijk het gevoel, dat ie stikte...
en sinds hij op de bank slaapt, heeft hij geen last ervan!
vandaar dat ik het wel interessant vind, wat Willem schrijft... ook omdat ik die vriend graag wil helpen!
Wow mijn ervaring was echt exact t zelfde zoals jij dat beschrijft ja!

die vriend slaapwandeld niet, trouwens, ik weet dat er iets is op zijn kamer, dat zie ik, en ik voel het
ook merk ik dat er ineens vanuit het "niets" een bepaald stemmings/ spanningsveld de kamer in komt, waardoor we het ene moment gezellig zijn aan het praten ( naja, een kippenhok is heilig) en ineens is dat over, valt er een stilte en raken we in de war, of zeggen we ineens niets meer, of hebben het gevoel dat we weg moeten, inclusief de jongen die de kamer huurt!
hij word zijn eigen huis uit gejaagt op de 1 of andere manier!
ook verdwijnen er spullen, of vallen er dingen van de tafel, die middenop de tafel staan, en dus niet van de tafel af kunnen vallen,
groetjes Moonflowertje

Ik voel soms ook opeens dat er iemand aanwezig is,maar het is niet zo heftig met dat spanningsveld zoals jij dat beschrijft. Vroeger, en nu soms ook nog had ik dat als ik over onze overloop boven liep, dat het voelde alsof iemand me achterna zat, en dan begon ik vaak te rennen zodat ik snel daar weg was. Pas begon mijn zusje daar opeens over, dat ze dat ook voelde op de overloop en dan vaak begon te rennen, maar ik had mijn zusje nooit verteld dat ik dat ook had shocked
Alleen is het verschil met nu en vroeger dat ik nu een koepel om me heen maak etc en dat helpt best wel smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 24 '11
ik kan het vergelijken met, Als het heel mooi weer is, je zit binnen... en je merkt dan dat het gaat regenen, ofzo...
het wordt donker, je voelt de spanning hangen, vogels gaan allemaal schuilen, het vrolijke, warme gevoel is ineens donker, en je voelt de stemming, van de natuur (fauna)
door die stemming weet ik vaak dat het gaat regenen, of onweren...

misschien kun je elke avond, voor het slapen de koepel om je heen mediteren, probeer de koepel ietsjes groter te maken, zodat ook je bed in de koepel staat...
waarschijnlijk blijven jou dekens dan gewoon liggen...

whaha, het lijkt wel een startrek verhaal shocked

maar ja, als het voor jou werkt...
dan is dat goed, wink
ieder zijn ding...
groetjes Moonflowertje
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki