soms een gevoel van schaamte, als je langzaam aan begint te beseffen dat je slaapwandeld, en iemand anders ziet het...
geesten kunnen ook dingen verplaatsen op de 1 of andere manier...
dus daarom vraag ik ook: hoe lang slaap je al op deze kamer, wat is er veranderd ten opzichte van vorig jaar?
heb je een andere kamer?, ben je verhuist...
om dit uit te kunnen sluiten...
Ja en zelf ben je ook een geest, met een lichaam er omheen, klopt
meestal gaat je geest op pad, en je lichaam ligt gewoon nog op bed!
maar omdat hij het gevoel had, alsof iemand zijn hoofd drukte, of iemand op zijn hoofd ging zitten, en het hele sterke gevoel van... Er klopt iets niet...
wat ik allemaal heel goed kan plaatsen door ervaringen van 20 jaar geleden...
denk ik niet dat dit te maken heeft met slaapwandelen...
trouwens, een vriend van me vertelde precies het zelfde, 3 weken geleden...
hij is er van overtuigd dat het een geest is, die in dat gedeelte van de kamer is ( slaapkamer) waar hij misschien 3 x in al die tijd heeft geslapen, omdat hij zo moe was... en toch wakker werd met het gevoel, er klopt iets niet, heel erg opgewonden, omdat ie daar het gevoel kreeg dat er iemand op zijn gezicht zat... hij had letterlijk het gevoel, dat ie stikte...
en sinds hij op de bank slaapt, heeft hij geen last ervan!
vandaar dat ik het wel interessant vind, wat Willem schrijft... ook omdat ik die vriend graag wil helpen!
die vriend slaapwandeld niet, trouwens, ik weet dat er iets is op zijn kamer, dat zie ik, en ik voel het
ook merk ik dat er ineens vanuit het "niets" een bepaald stemmings/ spanningsveld de kamer in komt, waardoor we het ene moment gezellig zijn aan het praten ( naja, een kippenhok is heilig) en ineens is dat over, valt er een stilte en raken we in de war, of zeggen we ineens niets meer, of hebben het gevoel dat we weg moeten, inclusief de jongen die de kamer huurt!
hij word zijn eigen huis uit gejaagt op de 1 of andere manier!
ook verdwijnen er spullen, of vallen er dingen van de tafel, die middenop de tafel staan, en dus niet van de tafel af kunnen vallen,
groetjes Moonflowertje