Loading...
nl

mijn geesten en mijn grote angst

willow
willow dec 10 '10
Landa,
ik herken je verhaal helemaal ... in een rotvaart naar beneden lopen !
ik ga nu dinsdag naar een regressietherapeut en sinds ik een afspraak gemaakt heb , voel ik niks meer !
ik kan zelfs in de donker rond lopen en dan verschiet ik dat ik niks voel of wat dan ook !
het klinkt miss raar maar het is als of er "iets" weet dat ik hulp zoek/heb en dat er "iets" ervoor zorgt dat ik nu het gedacht of gevoel krijgt dat ik toch geen hulp moet zoeken of hebben !
maar ik heb dat nogal gehad als ik naar die andere therapeut ging maar achteraf kwam alles dubbel dik terug.
maar ik heb er een zeer goed gevoel bij dat ik iets te weten ga komen .
groetjes
Raida
Raida dec 10 '10
Hey,

Ik kan mezelf ook herkennen in jullie angstverhalen, vooral in die van Landa, ik ben nu 29 en loop ook al heel men leven als een gek naar boven of naar beneden, ik " zie" ook niets maar er is wel altijd iemand, ook al maakt die geest of dergelijke mij niet rechtstreeks bang, gewoon de aanwezigheid schrikt me, dan begin ik gewoon tegen mezelf te praten en af en toe, zie ik dan mijn gids naar me lachen, alsof hij het wel schattig vind dat ik zo bang ben om niets... Er gebeuren ook absoluut geen rare dingen in huis, af en toe staat er eens een deur open waarvan ik toch wel zeker weet dat ik ze dicht gedaan heb, maar dan maak ik me maar snel wijs dat er een sterke wind is buiten...
Ik ben helderhorend waardoor ik wel eens kleine boodschapjes krijg, laats was ik aan het fietsen en er lag zoveel sneeuw dat ik doodsbang was dat ik ging uitschuiven, op een gegeven moment hoor ik mijn gids zeggen: "niet verschieten!" ik dacht ja nu ga ik vallen eh, maar nee stak er mij heel snel een brommer voorbij, en ah ja ik verschoot natuurlijk :-)...
Ik vraag ook wel regelmatig om me eens echt iets te laten zien, maar men zin is nog niet gedaan, of ik zeg al: laat maar, een andere keer, het gaat nu niet.
Gewoon omdat ik doodsbang ben... Als ik het zo opschrijf vind ik het zelf eigenlijk nog wel grappig...

Warme groetjes
Carrie
willow
willow dec 20 '10
hoi
nu ik een weekje de regressie achter de rug heb merk ik een gigantisch verschil.
mijn angst is aangepakt en dat nare gevoel is totaal verdwenen.
ik daag mezelf uit om op die plaatsen te lopen in het donker waar ik die "druk en angstig" voelde en ik voel niks meer .
en ik denk niet dat ik het nog ga terug zien of voelen.
ik heb zelfs al een week geen entiteit gezien of gevoeld maar al wel dingen "gehoord" zoals voetstappen en geklop op een deur.
maar die angst is weg en dat is zooooooo zalig na 39j .
groetjes
Raida
Raida dec 20 '10
Waauw seg, dat is enorm fijn!! Wat een vrij gevoel... Als je dit vroeger geweten had dan had je het waarschijnlijk al vroeger gedaan..
Ik heb onlangs aartsengel Michaël gevraagd om mijn angst weg te nemen, en ik voel eigenlijk ook heel wat verandering, de trap alleen oplopen gaat een heel stuk gemakkelijker!!
willow
willow dec 23 '10
mijn angst was in feite niet mijn angst maar iets dat ik mee droeg van mijn grootmoeder naar mijn moeder zo naar mij...
en ik wist na mijn moeder haar dood dat ik een cirkel moest doorbreken en dat er veel moest eindigen bij mij .
want ik heb ook een dochter en die mag niet mee maken wat ik mee maakte!
maar ik legde nooit het verband.
ook de regressie , dat zeg ik al jaren dat ik dat eens moest doen maar nooit de juiste persoon gevonden..... tot nu !
alles heeft zijn reden en tijd ....en ik heb de reden gevonden in mijn tijd!

groetjes
Serenity
Serenity jun 1 '11
Origineel bericht van: karda

deze afschermtechnieken vond ik op deze site http://www.het-inzicht.nl

Afschermtechnieken ter bescherming van jezelf.

Er zijn verschillende redenen om afschermtechnieken te gebruiken, ik bemerk in mijn dagelijkse praktijk dat veel mensen behoefte hebben aan richtlijnen en voorbeelden om stevig in je eigen energie te blijven. Onderstaande overzicht heb ik gepubliceerd op 31 mei 2007. Nicole van Olderen

Anderen zeggen over je “Je bent een gevoelig tiepje”.

Je voelt snel aan hoe andere mensen die je tegen komt zich voelen, je kunt achter hun masker kijken.

Je merkt dat andere mensen van jouw energie aftappen, energiezuigers noemen we dat.

Je merkt dat je bij sommige mensen of in sommige situaties oververmoeid bent na afloop.

Je steekt zelf op dit moment niet zo lekker in je vel.

Je hebt “last” van een winterdepressie en gebrek aan zonlicht.

Je gebruikt antidepressiva, of andere kalmerende medicijnen.

Je maakt regelmatig (dagelijks of meerdere keren per week) gebruik van wiet of marihuana.

Je werkt veel met apparatuur die straling uitstraalt, en voelt je daar moe van worden.

Je bent paranormaal begaafd, en hebt er “last” van.

Je “hoort” een stem of stemmen die je informatie geven en je hebt er last van.

Je verwacht in een moeilijke situatie te komen, bijv. in een gesprek.

Je gaat naar een verjaardag waar veel negatief denkende mensen zijn.

Afschermtechnieken zijn ter bescherming van jezelf.
Je doet er anderen nergens mee tekort! Als je een afschermtechniek gebruikt ben je niet egoïstisch, je zorgt er alleen voor dat je de baas blijft over je eigen energie.

Het duurt een of twee minuutjes per dag en de rest van de dag voel je jezelf beschermd en sterker in je vel. Je kunt kiezen uit een van de volgende voorbeelden om zelf met je eigen visualisatie of fantasie uit te voeren.

Bedenk voor jezelf de afschermtechniek die voor jou veilig voelt en handig lijkt.

Je kunt altijd adem halen en er is altijd verse zuurstof in elke visualisatie of fantasie, jij bent de maker van de afschermtechniek en met jouw eigen gedachten maak je de beschermlaag voor jezelf.

Kristal Bedenk dat je aan de rand van de zee of een meer staat en vanuit het centrum van de aarde laat je een prachtige grote kristal uit het water opstijgen op het strand. Speciaal voor jou in jouw eigen lievelingskleuren en in een mooie vorm, deze kristal is hol van binnen en voor jou een soort van soepele jas die om je heen sluit, je kunt gewoon alles doen terwijl de kristal je bescherming is.

Piramide Trek de vier zijden van een piramide vanuit de aarde rondom je zelf op, doe ook de zij en achterkanten zorgvuldig. Doe als volgt: adem in en trek tegelijkertijd vanuit de aarde de eerste helft van de eerste zijde omhoog, blaas uit en tijdens de volgende inademing trek je de tweede helft van de eerste zijde omhoof tot bijna aan de top van de piramide. Doe de volgende drie kanten van de piramide net zo zorgvuldig als de eerste zijde, dus vol aandacht voor dit moment! Als alle vier de kanten bijna boven je hoofd sluiten, blaas je nog een keer al je eigen zorgen door het open puntje van de piramide uit en sluit je de piramide met je gedachten. Je kunt er ook nog een prachtige kristallen knop bovenop of zelfs binnenin (voor extra kracht) zetten.

Tuintje Rondom jezelf visualiseer je een tuintje met de prachtigste bloemen en daarom een tuinhekje. Niemand heeft het recht om dichterbij te komen dan tot aan het tuinhekje.

Cape Voordat je je kleding aantrekt in de ochtend sla je eerst je beschermende cape om je heen, de cape valt heel soepel om je heen als een tweede huid en je kleding gaat er gewoon overheen. Je huid ademt gewoon door de stof van de cape heen. Denk daarbij: ik pak nu mijn beschermende cape waarmee ik mijn beschermlaag aanbreng zodat ik mijzelf sterk en vol energie blijf voelen, adem dit gevoel ook lekker diep in.

Bloemenknop Deze afschermtechniek werkt het best als je op een plaats blijft, bijvoorbeeld als je gaat slapen of een tijdje op een plek zit te werken. Bedenk dat er vanuit de aarde een bloemsteel groeit en daarop een reusachtige bloemenknop. De knop vouwt zich open en je stapt erin, of je plaatst je bed erin. De bloemblaadjes beschermen je en vouwen weer mooi om je heen en geven je extra aarde energie.

Een boeket Heb je moeite om met sommige personen om te gaan maar je hebt geen keuze, visualiseer dan rondom die persoon een prachtig boeket met jouw lievelingsbloemen al voordat je een ontmoeting gaat hebben.

De bubbel Voordat je uit huis gaat visualiseer je de bubbel, dit kan een reusachtige zeepbel zijn of een kaugombel of een luchtbel. Stap erin en laat de bubbel mooi glad om je heen sluiten.

Gouden ei Visualiseer een gouden ei waar je in kunt stappen, en laat in gedachten via de gouden buitenkanten alle negatieve energieën wegvloeien.

Chakras Sluit al je zeven hoofd chakras af door ze stuk voor stuk alle zeven langs te lopen in gedachten en ze dicht te draaien, met name je hart chakra en je kruin chakra.

Helper Vraag in gedachten of hardop aan je eigen helper om hulp en bescherming.

Stilte Als je last hebt van rumoer en lawaai rondom je huis waarin je woont. Zeg dan 3x hardop: “Ik zet mijn huis in grote stilte”

Nachtrust Voor een goede nachtrust en gezond weer op: Plaats rondom elke hoek van je kamer 3 engelen en vraag ze je te helpen dat je gezond en uitgerust weer op staat en opgewassen bent tegen de taken van de dag.

Iedere afschermtechniek werkt als je deze met zorg en aandacht uitvoert.

OMG, wat een goede adviezen, hier kan ik wel wat mee hoor!
Tanks Karda!
landa
landa jun 5 '11
ook ik heb t geleerd te accepteren en elke avond via mn kruin mezelf te verlichten en vraag ik vanuit de allerhooste positie van liefde ,licht en kracht wat wij god noemen mij te beschermen tegen negtieve invloeden,en mij in al mij denken,handelen en doen in overeenstemming om te mogen en te kunnen om aan alle verwachtingen te kunnen voldoen van uit de allerhoogste positie van liefde licht en kracht wat wij god noemen en vraag ik om ondersteuning en om de tekens te herkennen die alleen vanuit het zuiverste en allerhoogste positie te herkennen en ook daarbij dank ik voor alles wat ik mocht en mag ontvangen van daaruit.
En sinds die tyd dat ik dat van uit merudi mocht leren voel ik me verlicht en reine met alles wat ik moet leren en herken ook pas dat het een les was wanneer ik uit t moeilijke geleerd heb en er mee in reine ben en met oprechtheid.

liefs Lanneke
New Moon
New Moon jun 5 '11
Mooi om te lezen Landa! smile
En leuk dat je dit teruggeeft aan Merudi.

Ik heb laatst nieuwe beschermingstechnieken mogen leren van mijn gids Salameh.
Op plaatsen waar ik me niet veilig voel maar wel doorheen moet, met mensen waar ontzettend negatieve energie omheen zit, trek ik een denkbeeldige wapenuitrusting aan/metalen beschermingspak, afkomstig uit de tijd van Atlantis. (die wapenuitrusting is erg zwaar, zodat aarden vergemakkelijkt)
Dit kwam opeens in me op na een wandeling in de verlaten natuur waarna ik letterlijk de stadspoort doorliep wink.
Kan me voorstellen dat jullie denken van: goh, the moon lijkt wel mesjogge, maar bij mij werkt het heel goed.
Voordeel is dat ik veel minder energieën van andere mensen voel, nadeel is dat ik dus niet "zacht" ben.
Als ik bijvoorbeeld een fijne energie tegenkom, switch ik naar bijv. een denkbeeldige zijden jurk en laat ik het beschermingspak los.
Het contact met de fijne energie (in mens, entiteit, plek of boom bv), is dan veel makkelijker en fijner, ook voor de ander.
Zo ben ik de laatste tijd bezig met een soort shape-shifters oefeningen.

Hebben jullie ook bepaalde visualisaties waarin je een bepaalde outfit aantrekt waarin je je veilig voelt?

Liefs, the moon
Serenity
Serenity jun 5 '11
Eerst deed ik mezelf in vlammen werken maar dat is zo moeilijk, een spiegelende water mantel heb ik ook een tijdje gedragen maar dan was mijn hoofd nog vrij want met de kap op kreeg ik een stijve nek want dan kon ik mijn nek niet zo draaien, althans zo voelden dat zo aan hahaha.
En nu beeld ik een paarse licht op mijn voorhoofd of een mediterende figuur en die of ik zit dan in een waterlelie en die vouw ik dicht om me heen.
Waneer ik hier mee bezig ben concentreer ik me zelf op mijn voorhoofd waardoor ik meer 'opmerkzaam' aka 'mindfull' lijkt te zijn en dat voelt lekker aan omdat ik dan meer mezelf onder control lijkt te hebben.
Ik wil wel een amulet of een ring zat ik me te bedenken vanmiddag… maar wat?
New Moon
New Moon jun 5 '11
Mooi, Lily, van die mediterende figuur!
Dat voelt voor mij alsof je dan op zulke momenten "de vrede en stilte zelf wordt". Niemand kan je daar raken...
Leuk idee om een amulet of een ring te kopen Lily.
Wat vind jezelf mooi?

Jezelf in vlammen zetten...
Als ik dit doe voelt dit als een soort van seksuele krachtige energie, mannen op straat gaan dan omkijken en naar me fluiten confused
Bizar......, en niet handig als ik mezelf wil afschermen wink

The moon
Serenity
Serenity jun 5 '11
Hahaha, waneer ik mezelf toppie voel en lekker in mijn vel zit en lekker vrolijk ben dan straalt dat van mij af, en dan kijken mensen naar me, zo grappig jij met je vlammen!! L.O.L.

Ja karin had dat gezegd dat je jezelf in een lotus of bloem moest verplaatsen en dan de bloem dicht doen en dat deed ik en naderhand deed ik mezelf in een mediterende houding in die bloem zetten en dan de bladeren dicht doen, zo leuk om te doen ook, ik ruik de bloem en het voelt ook zo bloemerig aan, uhm dat kan ik niet uitleggen hihi.
Toen beelden ik op mijn voorhoofd die lotus/waterlelie/bloem in en later werd dat een paars lichtje.
Dan het paarse lichtje op die mediterende figuur dan die mediterende figuur in die bloem zetten dan ze de bladeren sluiten en glimlach ik…tada!!
Groene_heks
Groene_heks jun 5 '11
Klinkt goed Lily, maar ik bedoelde de lotus boven je kruinchakra visualiseren.
Maar zoals jij beschrijft met de bloembladeren om je heen klinkt super!
Serenity
Serenity jun 5 '11
Ohwww shit 'de kruin!' en niet mijn voorhoofd, nou ja het voelt idd super aan en dat telt! ^^
admin
admin jun 5 '11
LOL laugh
diebrabander
diebrabander jun 22 '11
Ik heb de laatste tijd wel eens (3x in 2/3weken) dat ik snachts wakker word, en dat er iets is verandert. Ik vraag me dan af of dit het werk een een geest/gids is of dat ik gewoon slaapwandel?

De 1e keer dat zoiets gebeurde werd ik snachts wakker, om 3uur geloof ik, en mijn deken was weg. Ik voelde me niet heel fijn op dat moment, maar weet niet waarom. Ik heb wel eens vaker gehad dat ik mijn deken in mn slaap heb weggetrapt, dus ik begon hem te zoeken. Links naast mn bed, rechts naast mn bbed. aan mn voeteneinde, maar nergens lag mijn deken?
Dus ik sta op en pak een andere deken die ik er nog had liggen, en kruip weer terug in bed. 20sec nadat ik in bed lig, heb ik nogsteeds dat niet-op-mn-gemak gevoel en opeens krijg in een gevoel in mn hoofd alsof er op mn hoofd gedrukt word, alsof iemand bovenop me zit en mn hoofd in mn bed duwt.
Ik schrik er een beetje van en begin gelijk een koepel van licht en liefde om me heen te maken waar geen kwaad doorheen kan, en het duwen stopt.

De volgende ochtend word ik wakker, stap uit bed en loop mn kamer uit. (mijn kamer heeft nog geen deur) En op het moment dat ik uit mn kamer stap zie ik daar mn deken liggen, net over de drempel heen?

De 2e en 3e keer werd ik ook midden in de nacht wakker, voelde ik me ook niet erg fijn en had ik opeens een shirt aan?(ik slaap zonder shirt)
Het was mn sportdag-shirt, een gewoon shirt waarop mijn naam en #3 gedrukt is.
De 1e keer dat precies dat shirt aan had was het nog niet zo gek, want ik had die dag sportdag gehad en dat shirt lag (waarschijnlijk) net langs mn bed, maar de 2e keer lag hij denk ik onder een hoop shirts/ in de kast?

Ik heb al ooit geslaapwandelt, maar dat was toen ik ongeveer 8 was. En ik herinner me van al deze gebeurtenissen niet dat ik het zelf bewust heb gedaan.

Wat denken jullie?

Groetjes,
Willem
Serenity
Serenity jun 22 '11
Oh My Gosh…. da's even grappig!

Wat betekend het (voor jezelf) dat je slaapwandelt, eigenlijk?
Waardoor ontstaat het?
diebrabander
diebrabander jun 23 '11
Hhaha ja maar dat vodn ik op dat moment neit zo grappig hahahah tongue
Ik weet het niet, ik zal es even googlen smile
Groene_heks
Groene_heks jun 23 '11
Klinkt toch wel als slaapwandelen een beetje smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '11
Tja, maar met slaapwandelen wordt je niet wakker met een gevoel van,ik voel me niet op mijn gemak...

ben je net verhuist? of heb je een andere kamer gekregen in huis, waar je nu slaapt?
want, dan kan het inderdaad wel zijn dat je gaat slaapwandelen...

heb je nog meer broers of zussen die ook thuis wonen?
want dat kan ook, dat ze je voor de gek aan 't houden zijn?
alleen kan ik daarbij weer die druk op je hoofd plaatsen?...

misschien is het de stress van je examen, die van je afvallen!?
je bent toch net klaar met je examens?

de hele tijd heb je slecht geslapen, en je druk liggen maken...
nu is het achter de rug... en heb je ineens weer genoeg slaap, en kan je, je weer open stellen voor het "para" normale...

Je zou kunnen proberen om je af te sluiten voor je gaat slapen?
of mediteren...
ik weet alleen niet hoe je dat kan doen, ik doe schilderen, en daarvan raak ik in een soort trance, soms...
dat is het enige wat ik kan qua mediteren...
misschien kun je het ff Googlen?

groetjes moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks jun 24 '11
Nou weet ik niet, Willem wordt wakker met het gevoel dat er iets niet klopt, een beetje unheimisch, dat lijkt me logisch want als je slaap wandelt is er ook iets *raars*.. toch?
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420