Loading...
nl

Wil er iemand mijn fotolezen aub?

felm
felm nov 15 '10
Hoi hoi,

Zou er iemand mijn foto willen lezen?

Alvast bedankt.

Liefs.

Delen:
felm
felm nov 15 '10
Iemand?
willow
willow nov 15 '10
ja ikke wink
er zijn veel kijkers die het zulle afschrikken omdat je zo een mooie meid bent en zeer sterk overkomt.
je durft een confrontatie aan .
maar ergens zie ik verdriet , oud verdriet?
je hebt een schild over je en eens dat schild weg is ben zoo lief en breekbaar.
verzorgingssector?
ik kan het moeilijk in je ogen lezen (ben ook maar een prille beginneling ;))
je wil wel dat mensen je leren kennen maar op jou tijd.
je straald een zeer sterk persoonlijkheid uit .
sorry meer krijg ik verlopig niet uit je geperst ;))

ik hoop dat er ietsje van juist is hihihi
groetjes
felm
felm nov 16 '10
Hoi hoi,
Aller eerst bedankt voor je reactie!

Ik kan me er in plaatsen, verzorgingssector: wou een tijdje een opleiding in de zorg volgen maar toch niet gedaan door persoonlijke reden. Bedoel je dat misschien?

Wat bedoel je met mensen afschrikken door dat ik zeer sterk overkom?

Liefs.
willow
willow nov 16 '10
begrijp het niet verkeerd (en andere ook niet) maar mijn eerste reaktie was "whauw"
ik persoonlijk zou mijn niet goed genoeg voelen bij jou in de buurt.
dat heeft niks met mijn zelfvertrouwen te maken maar jij bent van nature mooi en ik moet een beetje veel make-up smeren voor in de buurt te komen hahahahahaha
en veel mensen gaan uit je buurt blijven omdat zij vinden dat
ze niet in de buurt van je schoonheid komen.
das allemaal heel letterlijk gezegd.
maar de meeste mensen denken zo maar gaan dat niet zeggen .
jij denkt zo niet en je hebt volle recht om zo te denken en te zijn .
ik vermoed dat jijveel bekomt als je er voor gaat gewoon omdat mensen je moeilijk tegen spreken maar er zijn mensen die dat doen he met als gevolg dat je terug antwoord hiihihi

verzorgingssector.
echt iets voor u .. bejaardenverzorgster of hoe dat nu ook mag noemen.
die mensen gaan direkt door je schild gaan en je 100% aanvaarden wie je bent .

groetjes
Mimosa
Mimosa nov 16 '10
Eigenlijk vind je dit soort dingen maar onzin. Net zoals alles wat tussen hemel en aarde zich bevind. Maar toch kun je het niet compleet van de tafel af vegen, voel je diep van binnen dat je ongelijk hebt.
Er zit een hele zachte kant in je, een onzekere kant. Je houdt je krampachtig van aan de bekende paden, maar voelt je steeds meer aangetrokken tot de kleine zijpaadjes, die je laten kennismaken met de andere kant van het leven.
Ik heb het gevoel dat je aan de ene kant erg benieuwd ben naar wat we hier zeggen, maar aan de andere kant het toch een beetje afsluit. Het is in elk geval heel moeilijk om een connectie met je te krijgen, voor mij dan.

Ik heb niet het gevoel dat je echt leeft, dat je echt van het leven geniet. Je speelt een rol, doet mee met de anderen, maar van binnen huil je.

Ik voel verdriet en eenzaamheid wat je probeert te verbergen door sterk te doen, door te doen alsof je zelfverzekerd bent.
Laat het masker vallen, in elk geval naar jezelf toe, ga op zoek naar wie je bent, wat je voelt, wie je echt bent. Er wordt op je gewacht.
felm
felm nov 16 '10
Mimosa de tranen glijden over mijn wangen bij het lezen van jou stuk. Het is zo waar en dat is ook de reden waarom ik niet lekker in me vel zit en ook ff niet weet wat ik met me zelf aan moet. Verdrietig en eenzaam ben ik zeker en genieten kan ik niet.

Ook dat ik dit onzin vind heb je gelijk in, ik geloof het niet maar toch weer wel ik vind het in ieder geval wel heel mooi en interessant en ga me er zeker in verdiepen!

Heel erg bedankt! Je hebt me echt kippenvel bezorgd.
felm
felm nov 16 '10
Bedankt voor je lieve compliment blush. Schoonheid zit van binnen en ik wil me van binnen goed voelen zodat ik het kan uitstralen op dit moment snauw ik iedereen af omdat ik me niet goed voel met me zelf.

Bejaardenverzorgster zie ik me zelf niet doen eerder iets met kleine kinderen.

Nogmaals bedankt.
willow
willow nov 16 '10
kleine kinderen beoordelen niemand en zijn eerlijk en aanvaarden iedereen wie of wat je bent en welk je geloof , rang of stand is .
daarom is voor jou die keuze gemakkelijk om met kinderen te werken maar de ouders beoordelen je miss wel!
ouder mensen daarintegen beoordelen niet, hebben wel een uitgesproken mening die ze krampachtig vast houden .
maar ze zouden jou zeker aanvaarden omdat ze levenservaring hebben in (soms foute) beoordelen.
Mimosa
Mimosa nov 16 '10
Doe rustig aan. Het heeft geen haast. Geef je zelf de tijd om te wennen aan deze nieuwe kijk op het leven. Je moet je er niet in gooien, want dan kom je verder van jezelf te staan. Ga eerst op ontdekkingsreis in jezelf. Sluit vriendschap met jezelf. De rest komt dan vanzelf.

Misschien is het moeilijk te geloven, maar ik voel nu al een verschil. Er is iets in je geopend, wakker geworden en de verandering, het dichter bij jezelf komen, het weer jezelf worden is eigenlijk al lang begonnen. Soms hebben we een klein duwtje nodig om weer over het heuveltje heen te komen.

Volg je gevoel wat betreft wat je wilt gaan doen. Kinderen zullen zich bij jou op hun plek voelen en jij je bij hun. En hoewel jij ze heel wat zult kunnen leren, zal het je verbazen hoeveel jij op jouw beurt van hun gaat leren. smile

Wees aardig voor jezelf, wees niet te hard voor jezelf want dat is helemaal niet nodig. Je bent fantastisch hoe je bent, van binnen en van buiten. Laat niemand je het tegendeel aan praten!
felm
felm nov 16 '10
Waaauw mooi gezegd blush

Het heeft me idd wakker gemaakt. Ik ga me best doen om meer me zelf te zijn en te doen wat ik echt wil. Alleen makkelijker gezegd dan gedaan zeker nu ik een chaos in me hoofd heb.

Maar je heel erg bedankt dit was een eye opener..
Tinne
Tinne nov 16 '10
Wat een prachtig topic vol openheid!

*hartje*
admin
admin nov 16 '10
Ja prachtig als mensen zo open zijn, dat kom je niet altijd tegen helaas.
felm
felm nov 16 '10
Hebben jullie het dan over de foto lezers of over mij blush
Maryssa
Maryssa nov 16 '10
Hallo Felm,

* Je trekt een beetje een spottend mondje op de foto.. zo van "nou het zal mij benieuwen"

* Je bent niet iemand die alles zegt..ik zie je denken om iets te zeggen en nog meer denken en dan is het moment voorbij en denk je ach laat ook maar.

* Ik krijg bij jou direct mn onderrug te voelen heb je daar last van?

* Ik krijg een harlekijn te zien bij je als symbool compleet met van die grappige puntschoenen en groene maillot. Het staat voor mij voor je vrolijk voordoen maar het niet zijn; jezelf overschreeuwen zo nu en dan. Kijk eens of het een klein beetje minder kan. Je mag soms best wel laten zien dat je een off day hebt hoor! Het brengt je dichter bij jezelf als je beide kanten kunt laten zien.

* De zin "er zijn veel mensen die me niet zouden geloven als ik het zou vertellen" komt in me op. Ik heb het gevoel dat er wat is voorgevallen in je verleden dat je bij je houdt en niet met anderen deelt. Het heeft met een bepaalde relatie te maken en met dominantie van hem naar jou toe. Het werd een machtsvertoon in jullie relatie en er is over jouw grens heen gegaan.

* Elegantie en dansen komt bij je door. Dans jij? Ik zie je voor me in een wedstrijd stijldansjurk; een mooie zuurstokroze.

* Ik krijg zwangerschap door. Heb je kortgeleden gedacht dat je zwanger was?

* Ik krijg bij jou het gevoel dat je het soms echt niet aankunt om de deur uit te gaan. Dan zit je in je gedachten en ben je bezig met het verleden en dat maakt dat je je onzeker en klein kunt voelen. Bijvb boodschappen doen lukt je dan niet.(ik voel hierbij ook wat plein vrees ook wat hoog in je ademhaling)

* Meisje kijk eens naar jezelf; niet alleen naar je buitenkant in de spiegel maar kijk eens ECHT kijk eens wat voor mens daar staat en hoever je bent gekomen..En ook welke mogelijkheden je in je draagt om volledig open te bloeien en ook in je mind die prachtige bloem te worden die je bent.

* Ik krijg een hele eigen manier van mensen zich op hun gemak te laten voelen bij je door. Je kunt heel ontwapenend zijn met je glimlach en kiest vaak intuitief de juiste woorden bij mensen die niet lekker in hun vel zitten.

* Ik krijg een klein wit hondje bij je te zien. Heb jij; of iemand waar je geregeld bent, zo'n hondje?

* Duizeligheid krijg ik bij je te voelen. Heb je daar last van?

Tot zover mijn lezing voor jou ik hoor graag wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
felm
felm nov 16 '10
Hooi Maryssa,

Als eerst erg bedankt voor je tijd en moeite!

Ik heb per punt een reactie gegeven bij sommige heb ik niets neer gezet omdat ik het niet kan plaatsen.

Een aantal dingen heb me erg aan het denken gezet ik vond het ook erg fijn om te lezen.

Nogmaals bedankt Maryssa!

Liefs.



Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Felm,

* Je trekt een beetje een spottend mondje op de foto.. zo van "nou het zal mij benieuwen"

* Je bent niet iemand die alles zegt..ik zie je denken om iets te zeggen en nog meer denken en dan is het moment voorbij en denk je ach laat ook maar.

Klopt ik spreek niet altijd mijn mening uit pas als het te laat is.

* Ik krijg bij jou direct mn onderrug te voelen heb je daar last van?

Klopt heb in het verleden een ongeluk gehad sindsdien heb ik last van mijn rug.

* Ik krijg een harlekijn te zien bij je als symbool compleet met van die grappige puntschoenen en groene maillot. Het staat voor mij voor je vrolijk voordoen maar het niet zijn; jezelf overschreeuwen zo nu en dan. Kijk eens of het een klein beetje minder kan. Je mag soms best wel laten zien dat je een off day hebt hoor! Het brengt je dichter bij jezelf als je beide kanten kunt laten zien.

Mensen kennen me inderdaad als een vrolijk mens terwijl ik eigenlijk niet altijd vrolijk ben ik verberg hier mee mijn verdriet. Dat is mijn masker.

* De zin "er zijn veel mensen die me niet zouden geloven als ik het zou vertellen" komt in me op. Ik heb het gevoel dat er wat is voorgevallen in je verleden dat je bij je houdt en niet met anderen deelt. Het heeft met een bepaalde relatie te maken en met dominantie van hem naar jou toe. Het werd een machtsvertoon in jullie relatie en er is over jouw grens heen gegaan.

Ik heb in het verleden problemen gehad met mijn vader waar ik niet vaak over spreek omdat ik denk en weet dat mensen mijn gevoelens toch niet zullen begrijpen en zullen denken dat ik overdrijf.

* Elegantie en dansen komt bij je door. Dans jij? Ik zie je voor me in een wedstrijd stijldansjurk; een mooie zuurstokroze.

Ik dans zelf niet maar ik loop al een aantal jaar met de gedachte op salsa, buikdans of stijldans..

* Ik krijg zwangerschap door. Heb je kortgeleden gedacht dat je zwanger was?

Nee ik heb het zelf niet gedacht omdat ik geen vriend heb. Wel word er in mijn omgeving over mij geroddeld dat ik zwanger ben omdat ik niet meer vaak te zien ben op plekken waar ik vroeger wel kwam. En omdat ik ben aangekomen.

* Ik krijg bij jou het gevoel dat je het soms echt niet aankunt om de deur uit te gaan. Dan zit je in je gedachten en ben je bezig met het verleden en dat maakt dat je je onzeker en klein kunt voelen. Bijvb boodschappen doen lukt je dan niet.(ik voel hierbij ook wat plein vrees ook wat hoog in je ademhaling)

Dit had ik vandaag nog shocked

* Meisje kijk eens naar jezelf; niet alleen naar je buitenkant in de spiegel maar kijk eens ECHT kijk eens wat voor mens daar staat en hoever je bent gekomen..En ook welke mogelijkheden je in je draagt om volledig open te bloeien en ook in je mind die prachtige bloem te worden die je bent.

Dit vind ik erg lastig omdat ik niet goed weet wat ik met me zelf aan moet. Wat ik over me zelf moet denken en wat ik van me zelf moet vinden. Ik heb een grote chaos in me hoofd en mijn leven vind ik zelf een puinhoop.

* Ik krijg een hele eigen manier van mensen zich op hun gemak te laten voelen bij je door. Je kunt heel ontwapenend zijn met je glimlach en kiest vaak intuitief de juiste woorden bij mensen die niet lekker in hun vel zitten.

Ik vind het fijn om met mensen te praten en ze een beter gevoel te geven en mensen weten me ook altijd wel te vinden omdat ze weten dat ik er voor ze ben.

* Ik krijg een klein wit hondje bij je te zien. Heb jij; of iemand waar je geregeld bent, zo'n hondje?

Nee ik ben erg bang voor honden..

* Duizeligheid krijg ik bij je te voelen. Heb je daar last van?

Ja heel vaak ben er vaak mee naar de dokter geweest maar hier is nooit een verklaring voor geweest.

Tot zover mijn lezing voor jou ik hoor graag wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki