Hallo Felm,
* Je trekt een beetje een spottend mondje op de foto.. zo van "nou het zal mij benieuwen"
* Je bent niet iemand die alles zegt..ik zie je denken om iets te zeggen en nog meer denken en dan is het moment voorbij en denk je ach laat ook maar.
Klopt ik spreek niet altijd mijn mening uit pas als het te laat is.
* Ik krijg bij jou direct mn onderrug te voelen heb je daar last van?
Klopt heb in het verleden een ongeluk gehad sindsdien heb ik last van mijn rug.
* Ik krijg een harlekijn te zien bij je als symbool compleet met van die grappige puntschoenen en groene maillot. Het staat voor mij voor je vrolijk voordoen maar het niet zijn; jezelf overschreeuwen zo nu en dan. Kijk eens of het een klein beetje minder kan. Je mag soms best wel laten zien dat je een off day hebt hoor! Het brengt je dichter bij jezelf als je beide kanten kunt laten zien.
Mensen kennen me inderdaad als een vrolijk mens terwijl ik eigenlijk niet altijd vrolijk ben ik verberg hier mee mijn verdriet. Dat is mijn masker.
* De zin "er zijn veel mensen die me niet zouden geloven als ik het zou vertellen" komt in me op. Ik heb het gevoel dat er wat is voorgevallen in je verleden dat je bij je houdt en niet met anderen deelt. Het heeft met een bepaalde relatie te maken en met dominantie van hem naar jou toe. Het werd een machtsvertoon in jullie relatie en er is over jouw grens heen gegaan.
Ik heb in het verleden problemen gehad met mijn vader waar ik niet vaak over spreek omdat ik denk en weet dat mensen mijn gevoelens toch niet zullen begrijpen en zullen denken dat ik overdrijf.
* Elegantie en dansen komt bij je door. Dans jij? Ik zie je voor me in een wedstrijd stijldansjurk; een mooie zuurstokroze.
Ik dans zelf niet maar ik loop al een aantal jaar met de gedachte op salsa, buikdans of stijldans..
* Ik krijg zwangerschap door. Heb je kortgeleden gedacht dat je zwanger was?
Nee ik heb het zelf niet gedacht omdat ik geen vriend heb. Wel word er in mijn omgeving over mij geroddeld dat ik zwanger ben omdat ik niet meer vaak te zien ben op plekken waar ik vroeger wel kwam. En omdat ik ben aangekomen.
* Ik krijg bij jou het gevoel dat je het soms echt niet aankunt om de deur uit te gaan. Dan zit je in je gedachten en ben je bezig met het verleden en dat maakt dat je je onzeker en klein kunt voelen. Bijvb boodschappen doen lukt je dan niet.(ik voel hierbij ook wat plein vrees ook wat hoog in je ademhaling)
Dit had ik vandaag nog
* Meisje kijk eens naar jezelf; niet alleen naar je buitenkant in de spiegel maar kijk eens ECHT kijk eens wat voor mens daar staat en hoever je bent gekomen..En ook welke mogelijkheden je in je draagt om volledig open te bloeien en ook in je mind die prachtige bloem te worden die je bent.
Dit vind ik erg lastig omdat ik niet goed weet wat ik met me zelf aan moet. Wat ik over me zelf moet denken en wat ik van me zelf moet vinden. Ik heb een grote chaos in me hoofd en mijn leven vind ik zelf een puinhoop.
* Ik krijg een hele eigen manier van mensen zich op hun gemak te laten voelen bij je door. Je kunt heel ontwapenend zijn met je glimlach en kiest vaak intuitief de juiste woorden bij mensen die niet lekker in hun vel zitten.
Ik vind het fijn om met mensen te praten en ze een beter gevoel te geven en mensen weten me ook altijd wel te vinden omdat ze weten dat ik er voor ze ben.
* Ik krijg een klein wit hondje bij je te zien. Heb jij; of iemand waar je geregeld bent, zo'n hondje?
Nee ik ben erg bang voor honden..
* Duizeligheid krijg ik bij je te voelen. Heb je daar last van?
Ja heel vaak ben er vaak mee naar de dokter geweest maar hier is nooit een verklaring voor geweest.
Tot zover mijn lezing voor jou ik hoor graag wat er klopt en wat niet.
Liefs Maryssa