Loading...
nl

Liz: Wil je mijn foto lezen

Liz
Liz mei 21 '07
Wil je mijn foto lezen?
Ik ben erg benieuwd.

http://images.merudi.net/displayimage.php?album=2&pos=0

Alvast bedankt!
Delen:
Anne
Anne mei 21 '07
Zal binnekort je foto lezen :D
Groetjes aNNe
Wendy's
Wendy's mei 21 '07
ik ook :D
Liz
Liz mei 21 '07
Alvast bedankt!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '07
Hoi Liz, hierbij mijn foto lezing. Hij is onder voorbehoud dus ik hoor graag van je wat er wel en niet klopt.

Eerst wil ik iets zeggen over de plaats waar de foto is genomen. Ik heb het idee dat jij dit een plek vind waar je veel gevoel bij krijgt. Een soort angst maar ook een beetje spannend. Alsof jij herinneringen aan het ervaren bent. Ik vind het wel een beetje raar omdat ik getrokken wordt door je omgeving. Ik zal nu even op jou concentreren en kijken of ik niet teveel van je omgeving meepik.

Jij hebt het gevoel dat jij bijzonder bent, en dat je anders bent dan anderen. Nou klopt dit wel enigzins maar op een iets andere manier dan dat jij op dit moment misschien denkt. Er zijn een stuk meer mensen die dezelfde gaves en gedachtes hebben dan jij. Ik denk alleen dat jij er nog te weinig van bent tegengekomen. Ik heb ook het idee dat je erg op zoek bent naar mensen zoals jij. Waarbij je echt het idee hebt, "hey", dat is er precies eentje zoals ik. Je kan daarmee namelijk veel over jezelf leren, en ik denk dat je heel erg op zoek bent naar jezelf op dit moment.

Ik heb ook het idee dat jij heel goed weet wat voor uitwerking jij hebt op mensen, en jij maakt er ook dankbaar gebruik van. Zodra jij iemand ziet weet je snel waar de zwakke plekken van deze persoon zit. Toch vraag ik me af waarom jij dit nodig hebt, en waarom jij direct kijkt waar iemand zijn /haar zwakheden zitten. Misschien kan je mij dit uitleggen?

Vertrouwen vind jij erg moeilijk. Jij bent snel wantrouwig naar mensen toe. Niet omdat je denkt dat ze iets van je willen maar omdat je wilt dat ze niet te dichtbij komen. Ik heb echt het idee dat jij mensen als een bedreiding ziet. Wat zorgt voor deze afstand?

Op de foto ben je erg afwezig. Alsof je ook nog op een andere plaats met je geest zit. Ik heb het idee dat dit ook voor jou geld. Je bent niet goed geaard en daar kan je best wel wat last van hebben denk ik.

Dit is misschien een hele rare vraag, maar heb jij soms niet het idee dat jouw geest of ziel helemaal zijn oorsprong niet op aarde heeft? Alsof je het gevoel hebt dat je van een andere planeet komt? Ik wil dit namelijk niet zo stellig beweren, maar mijn gevoel zegt dat jij afkomstig bent van buiten deze aarde.

Jij houdt van verleiden. Je vind het spannend en kan er echt van genieten. Je vind het leuk om iemand te plagen totdat hij eigenlijk om je smeekt. Het is voor jou ook een soort machtspelletje waarin je graag de touwtjes in handen houdt. Het is niet verkeerd hoor, maar wel een waarschuwing wil ik je meegeven: Kijk uit waarmee je speelt. Soms is het geen speelgoed, of soms is het iets sterker dan dat je verwacht. Voor de rest gewoon uitproberen, maar ken je grenzen.

Goed dit was een hele rare lezing die ik niet zo goed kan plaatsen. Misschien is het het moment, en misschien ben jij het. Ik ben daarom erg benieuwd naar je reactie! En wees niet boos, ik ben ook maar een mens ;). Ik weet dat ik niet foutloos ben.

p.s. Als afsluiting nog maar een rare vraag, maar ben jij chocola verslaafd?

Groetjes Julien.
Mimi*
Mimi* mei 23 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:

Ik heb ook het idee dat jij heel goed weet wat voor uitwerking jij hebt op mensen, en jij maakt er ook dankbaar gebruik van. Zodra jij iemand ziet weet je snel waar de zwakke plekken van deze persoon zit. Toch vraag ik me af waarom jij dit nodig hebt, en waarom jij direct kijkt waar iemand zijn /haar zwakheden zitten. Misschien kan je mij dit uitleggen?

Jij houdt van verleiden. Je vind het spannend en kan er echt van genieten. Je vind het leuk om iemand te plagen totdat hij eigenlijk om je smeekt. Het is voor jou ook een soort machtspelletje waarin je graag de touwtjes in handen houdt.
Kijken naar zijn/haar zwakheden en weten dat je sterker bent dan die persoon. Komt overheen met het machtsspelletje.

Liefs Michelle
Liz
Liz mei 23 '07
Hallo Julien,

Bedankt voor je lezing. Hieronder zal ik reageren op jouw stuk.

Jij hebt het gevoel dat jij bijzonder bent, en dat je anders bent dan anderen. Nou klopt dit wel enigzins maar op een iets andere manier dan dat jij op dit moment misschien denkt. Er zijn een stuk meer mensen die dezelfde gaves en gedachtes hebben dan jij. Ik denk alleen dat jij er nog te weinig van bent tegengekomen. Ik heb ook het idee dat je erg op zoek bent naar mensen zoals jij. Waarbij je echt het idee hebt, "hey", dat is er precies eentje zoals ik. Je kan daarmee namelijk veel over jezelf leren, en ik denk dat je heel erg op zoek bent naar jezelf op dit moment.

Het klopt dat ik op dit moment erg op zoek ben naar mezelf.

Zelf ervaar ik dit niet zo sterk. Ik vind het heerlijk om te observeren en als ik de zwakke plekken opzoek doe ik dit uit zelfbescherming. Alleen waarvoor ik mezelf besherm heb ik nog niet goed duidelijk :(

Vertrouwen vind jij erg moeilijk. Jij bent snel wantrouwig naar mensen toe. Niet omdat je denkt dat ze iets van je willen maar omdat je wilt dat ze niet te dichtbij komen. Ik heb echt het idee dat jij mensen als een bedreiding ziet. Wat zorgt voor deze afstand?

Klopt, de afstand is zelfbescherming.

Op de foto ben je erg afwezig. Alsof je ook nog op een andere plaats met je geest zit. Ik heb het idee dat dit ook voor jou geld. Je bent niet goed geaard en daar kan je best wel wat last van hebben denk ik.

Ik heb inderdaad vaak het gevoel dat ik op een afstand zit. Ik ben dan zo aan het observeren dat ik aan het zweven ben. Dit is iets wat ik wil veranderen. Ik ben aan het zoeken naar vaste grond.

Dit is misschien een hele rare vraag, maar heb jij soms niet het idee dat jouw geest of ziel helemaal zijn oorsprong niet op aarde heeft? Alsof je het gevoel hebt dat je van een andere planeet komt? Ik wil dit namelijk niet zo stellig beweren, maar mijn gevoel zegt dat jij afkomstig bent van buiten deze aarde

Ik heb er de hele dag over nagedacht en ik heb zelf dit gevoel niet, wel dat ik zoekende ben naar vaste grond. Misschien gaat dit nog komen maar nu zegt het me niets.

Jij houdt van verleiden. Je vind het spannend en kan er echt van genieten. Je vind het leuk om iemand te plagen totdat hij eigenlijk om je smeekt. Het is voor jou ook een soort machtspelletje waarin je graag de touwtjes in handen houdt. Het is niet verkeerd hoor, maar wel een waarschuwing wil ik je meegeven: Kijk uit waarmee je speelt. Soms is het geen speelgoed, of soms is het iets sterker dan dat je verwacht. Voor de rest gewoon uitproberen, maar ken je grenzen.

Klopt. Ik ben alleen iemand die toch wat behouden is, ik ga niet tot smeken.

Julien, bedankt voor je lezing. Ik ben er erg blij mee!

Groetjes, Liz
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '07
Graag gedaan. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen. Probeer er eens achter te komen waartegen je jezelf beschermd en waar dit vandaan komt. Ik heb het gevoel dat je dan namelijk een stuk verder kan komen met jezelf.

Ik was nog benieuwd naar mijn laaste vraag. Ben jij verslaafd aan chocola?
Liz
Liz mei 24 '07
Ik ben zelf ook benieuwd hoe ik het ga aanpakken.

Op je laatste vraag: Nee, ik ben niet chocola verslaafd. Ik vind het best lekker hoor, maar ik ben niet verslaafd.

Groetjes, Liz
Anne
Anne mei 24 '07
Hej Liz...
Hier komt je fotolezing..dan eindelijk :p

Je weet best goed hoe je in elkaar zit en steekt.. Je hebt een gevoel in jezelf of dat je een byzonder persoon bent. Je vind jezelf anders dan anderen mensen en daarom slimmer dan de gewoone mens zo soort gevoel is het is moeilijk te beschrijven iets van macht is het.
Dit komt voort uit het inzicht wat je hebt in mensen. Je weet heel goed en heel snel hoe mensen zijn je weet precies hoe ze zijn..daardoor kan je ze makkelijker beinvloeden omdat je weet waar en hoe je ze met iets kan raken. Daaruit komt het gevoel macht hebben...

Je hebt vaak een gevoel of je er niet echt ben...Je bent er wel maar toch ook weer niet..Je bent in een tijd waar geen tijd is zo soort gevoel..net als of je zweeft en niks je kan beinvloeden...niks kan je raken.
Ik heb dit zelf ook heel veel.
Je weet volgens mij niet zo goed wat je er mee aan moet? kan dat.

Je bent gevoelig en kwetsbaar..als ik naar je foto kijk is het net of als je een klein tikje zou krijgen je er al erg mee zit en het je erg raakt...als je begrijpt wat ik bedoel.
Je weet dat dat je zwakke plek is en je bent er niet echt blij mee.

Dit wat het voor zo laat me weten wat klopt :)
Groetjes aNNe
Liz
Liz mei 25 '07
Hey Anne,

Jij ook bedankt voor de lezing. Dingen vallen hiedoor bij mij steeds meer op zijn plaats. Hiervoor wil ik jouw en Julien alvast bedanken!

Hieronder mijn reactie op jouw lezing:

Je weet best goed hoe je in elkaar zit en steekt.. Je hebt een gevoel in jezelf of dat je een byzonder persoon bent. Je vind jezelf anders dan anderen mensen en daarom slimmer dan de gewoone mens zo soort gevoel is het is moeilijk te beschrijven iets van macht is het.
Dit komt voort uit het inzicht wat je hebt in mensen. Je weet heel goed en heel snel hoe mensen zijn je weet precies hoe ze zijn..daardoor kan je ze makkelijker beinvloeden omdat je weet waar en hoe je ze met iets kan raken. Daaruit komt het gevoel macht hebben...

Klopt in die zin dat ik snel het gevoel heb dat ik denk hoe iemand in elkaar zit. Dit geeft mij ook een goed gevoel. Ik heb eerder het idee dat ik dit op een positieve manier gebruik dan dat ik andere beïnvloed. Hiermee bedoel ik dat ik mensen ruimte geef om zichzelf te zijn bij mij. Misschien is dat wel het machtgevoel dat jullie bedoelen? Is dit iets wat ik op een ander manier beter kan aanpakken?

Je hebt vaak een gevoel of je er niet echt ben...Je bent er wel maar toch ook weer niet..Je bent in een tijd waar geen tijd is zo soort gevoel..net als of je zweeft en niks je kan beinvloeden...niks kan je raken.
Ik heb dit zelf ook heel veel.
Je weet volgens mij niet zo goed wat je er mee aan moet? kan dat.

Klopt, alleen beschrijf ik het iets anders. Ik heb hier eigenlijk nooit echt erg in gehad. Ik leefde voor mijn gevoel meer in de toekomst. (maar dan wel zwevend) En bij reflectie keek ik naar het verleden. Nooit in het heden. Sinds een aantal maanden heb ik heel erg de behoefte gekregen om naar het heden te gaan maar dat lukt (nog) niet echt. Ben nu inderdaad echt zwevend en ik weet niet waar. Ik hoop in iedergeval bij het heden 'nu' uit te komen.

Je bent gevoelig en kwetsbaar..als ik naar je foto kijk is het net of als je een klein tikje zou krijgen je er al erg mee zit en het je erg raakt...als je begrijpt wat ik bedoel.
Je weet dat dat je zwakke plek is en je bent er niet echt blij mee.

Misschien is dit wel de reden waarom ik zwevend blijf.

Anne, jij ook nogmaals bedankt voor je lezing!

Groetjes, Liz

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420