Loading...
nl

ik ben willow

willow
willow nov 14 '10
hoi iedereen,
ik ben willow een vrouw van 39j .
ik heb 4 kids en een man waaronder 2 pubers en 2 die alles copieëren van de pubers wink
ik ben zoals vele heel mijn leven "anders" geweest , alhoewel ik heel goed begin te beseffen dat ik niet anders was maar iedereen rond mij wel hihihi
tot mijn 23st voelde ik héél veel maar kon het nooit plaatsen omdat het niet aanvaard werd en ik aangekeken werd als het meisje met veel fantasie .
ik durfde nooit naar boven naar mijn kamer gaan .
steeds gebeurde dat met een ritueel , beneden aan de trap alles overlopen wat ik ging doen, licht uit, dan trap oplopen in 3sec , boven aan de trap tegen de muur plakken angstig rond kijken of ik niks zag, dan mijn kamer binnen spurten op het bed springen, weer een paar sec wachten of ik echt niks zag en dan meestal met het knopje van mijn nachtlampje in mijn hand inslaap vallen zodat ik op elk moment van de nacht het licht kon aandoen... het was soms zo erg dat ik soms een mes mee naar mijn kamer nam !maar waarom dat weet ik nog steeds niet !
waarschijnlijk voelde ik aanwezigheden van geesten .
nu , ik neem geen mes meer naar mijn kamer maar ik ben nog steeds bang ... ook al voel ik maanden niks in de nacht, toch ben ik steeds op mijn hoede en kijk ik elke nacht nog rond .
mijn man geloofd er niet in maar geloofd mij , ook al gaat het zijn verstand te boven hahaha

toen ik rond mijn 23st boeken begon te lezen van alles waar ik nog meer schrik kreeg omdat ik niet een gevoel van herkenning kreeg omdat ik infeite niet eens wist dat geesten bestonden.
maar toch boeide het mij zeer hard.
rond mijn 28st had ik mijn eerste 1st terugblik van een vorig leven wat op mijn 31st in een zware beslissing ineens terug "op floepte"in mijn gedachte en mij onmiddelijk de geruststelling gaf dat ik Dé juiste beslissing genomen had wat ik 200jaar daarvoor niet kon maken en nu wel.

sindsdien is mijn leven totaal naar het spirituele gedraaid en kan ik nu zeggen dat ik elke dag geconfronteerd word met het spirituele .
toch heb ik infeite geen tijd om te "zweven" of te mediteren of yoga of wat dan ook te doen ... mijn gezin slurpt mij helemaal op in het dagelijkse leven maar ik heb wel contakt met spirituele mensen ... enkel op pc frown.
want door mijn beslissing op 31 heb ik bepaalde knopen moeten doorhaken en 155km van mijn vertrouwde omgeving gaan wonen waardoor een vriendenkring zeer moeilijk is op te bouwen omdat je niet opgegroeid bent in de streek.

ik ben een zeer positief meisje en draai steeds het negatieve in het positieve om .... hoe ik dat doe weet ik soms ook niet maar ik zie steeds (voor mezelf)hoe zwaar dat sommige lessen zijn , het positieve einde er van.
ik weet dat ik voor sommige als een koppige vrouw overkom en een die weet wat ze wil ook al stel ik vragen ...maar mensen die in het spirituele zitten die hebben vaak een weg afgelegd die vol keuze zaten en moeilijke beslissingen en soms gewoon een antwoord of bevestiging willen hebben van het geen ze al dachten of voelde.
dus ik heb me een hééééééél klein beetje voorgesteld en ik heb al wat reaktie's gelezen op het forum waar ik mij kan tussen vinden .
dus....groetjes en tot schrijfs
Delen:
admin
admin nov 14 '10
Welkom Willow smile

WILG(TREUR)



AFFIRMATIE:

Een goed contact kent geen geheimen.







De Wilg is een hele emotionele boom. Ze is heel sierlijk en hecht veel belang aan een harmonisch contact. Ze weet de schoonheid van een ander heel erg te waarderen.

Als je een goed contact met haar wilt opbouwen, probeer haar dan te charmeren, kleed je mooi aan en zorg dat je verhaal goed is. Probeer haar echter nooit in te palmen met mooie praatjes, want ze zal je direct door hebben. De Wilg is een soort moeder, een ijdele moeder, maar wel eentje waar je trots op kunt zijn. Soms kan ze een beetje lastig zijn, omdat ze aan jou dezelfde eisen stelt als die ze aan zichzelf stelt.

Ze heeft een groot inzicht in alle aspecten van het leven. Daardoor zal ze iedereen steeds verbazen met onverwachte en hele rake uitspraken. Zij doorziet je gedachten direct en dat kan je soms in verlegenheid brengen. Zij weet niet alleen wat je denkt, maar ook wat je voelt. Je kunt dus niets voor haar verbergen. De Wilg is een unieke boom, je kunt altijd naar haar toegaan. Zomaar, omdat je er zin in hebt, of als je haar toevallig tegenkomt. Wat de reden ook is, het maakt niet uit, iedere reden is goed, ze zal er altijd voor je zijn. Je zult na een ontmoeting met haar nooit treurig zijn, dat kan ook niet na een ontmoeting met je moeder!



MYTHEN, LEGENDEN EN RITUELE GEBRUIKEN:



Bij de Romeinen was te Wilg gewijd aan de Godin Juno, de vrouw van Jupiter, afbeeldingen van Juno werden vaak uit het hout van deze Wilg gesneden. In de Middeleeuwen werd de Wilg gebruikt om de kwade heksen te onderscheiden van de goede vrouwen. Op Goede Vrijdag werd om 3 uur s’nachts de Wilg gesnoeid. Vrouwen die er van verdacht werden een heks te zijn, kregen deze Wilgentakken om het naakte lichaam gebonden. Daarna ging iedereen naar de kerk, zo ook de verdachte vrouwen. Tijdens de preek kon men de heksen herkennen; zij zaten met de rug naar het altaar gekeerd.



CORRESPONDENTIES:



EDELSTEEN: Robijn, Maansteen, Tijgeroog, Aquamarijn, Turkoois, Amethist,Bergkristal

CHAKRA: 1e,2e,3e,5e,7e

STERRENBEELD: Kreeft, Maagd, Steenbok, Stier

PLANEET: Saturnus, Maan, Mercurius, Venus

ELEMENT: aarde, water

TEMPERAMENT: melancholisch, flegmatisch

KLEUR: rood, oranje, geel, (licht)blauw, paars, wit

ETHERISCHE OLIE: ceder, sandelhout, ylang ylang, lavendel, bergamot, eucalyptus,Olibanum

RUNE: Ansuz, Kenaz, Gebo



KRACHTEN EN KWALITEITEN:



Helende eigenschappen:

Thee van wilgenbast werkt koortsverlagend.

Lichamelijke eigenschappen:

Wanneer er koorts optreedt.



Spirituele eigenschappen:

Maankracht, wensen, een nieuw begin, schoonheid, geborgenheid, liefde, inzicht.





Bron: www.thespiritofthegoddessis.nl
willow
willow nov 14 '10
amai,
de uitleg over de wilg klopt zo ben IK van het begin tot het einde.
1 ding nog , een wilg kan heel hard treuren met alle windrichtingen mee maar is zeer goed geaard!
mijn man vond die naam bij mij passen in het begin van onze relatie .
groene heks,
zelden dat iemand mij zo "raakt" (in de goede zin van het woord )
na de tekst een paar x gelezen te hebben de schieten de emoties nog naar boven ;)zalig gewoon dat in een simpel woordje een heel persoontje naar boven komt (en ik had dat nog niet gezien hihihi) ....een emo zwaar moment van herkenning .... zalig
Eruan
Eruan nov 14 '10
Hoi willow!

Van harte welkom hier! Ik hoop dat je het hier erg naar je zin zal hebben.

Groetjes Ann_ik
admin
admin nov 14 '10
Welkom Willow smile

Groetjes,
Bart
Beschermengel
Beschermengel nov 14 '10

Welkom Willow ..wat een leuke naam en moest gelijk hier aan denken



http://www.cerritos.edu/glazor/CIS%20102/Web%20Page%20Summer%202007/willow/willow.htm
karda
karda nov 14 '10
Beste Willow,

ik herken er wel veel in wat je beschrijrt van dat je bang was in je kamer, mijn dochter heeft er ook van jongs af aan veel last van gehad, ze heeft meer inzicht nu erin gekregen en nu gaat het een stuk beter. dat niet opgenomen worden in een bepaalde omgeving waar je niet bent opgegroeit dat komt mij bekend voor van een vriendin van mij, ook al had ze toen ook nog jonge kinderen er bleef altijd een afstand tussen elkaar in.
Voel je in ieder geval welkom hier op het forum.

liefs karda
Sbabe4
Sbabe4 nov 14 '10
Welkom Willow. Veel plezier hier!!!!!

Liefs Sbabe4
Lotusje
Lotusje nov 20 '10
Hoi Willow,

welkom hier en veel plezier!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki