Loading...
nl

wonderen en openbaringen

Johannes
Johannes nov 13 '10
beste mensen,
Mijn naam is Johannes, ik ben een Engelenmens. Ik heb vorig jaar volledige verlichting bereikt via een zielenkoppeling met mijn vrouw en God, de Oorsprong. Een maand later gebeurde er een wonder. Er verscheen een raam van LICHT op de muur, en God openbaarde zijn ark des verbonds voor de Nieuwe Aarde. Hierna kreeg ik de gave van de Engel van Inzicht en ben ik begonnen om zielen naar Huis (de Bron) te begeleiden. Ik heb nu 6 zielen naar de Bron begeleidt, waarvan er 1 tal van openbaringen krijgt, o.a. 3 poorten heeft geschapen in het Nieuwe Jeruzalem samen met aartsengel Michael. Zijn er mensen die naar ook HUIS willen, en WAAR kan ik de OPENBARINGEN kwijt van mijn verlichte broeders?

met vriendelijke groeten, Johannes.
Delen:
admin
admin nov 13 '10
Hallo Johannes,

Ben benieuwd naar je verhaal! Deze kun je kwijt onder "wonderen" (Zie levensforum).

Dank en groeten,
Bart
Sundance
Sundance apr 5 '11
welkom johannes!
knofje
knofje apr 6 '11
ook welkom van mij.
Groene_heks
Groene_heks apr 6 '11
Welkom Johannes.

Ik ben ook heel benieuwd.
Wat bedoel je met het feit dat je 6 zielen naar de Bron hebt begeleid? Heb je overledenen begeleid?
Mimosa
Mimosa apr 6 '11
Welkom hier Johannes. Lijkt me een hele mooie ervaring.
Serenity
Serenity apr 6 '11
Welkom hier, ik wil naar huis.
gast
gast apr 6 '11
Uh dames.....is deze Johannes nog aanwezig hier dan? Zijn bericht is van november vorig jaar!
Serenity
Serenity apr 6 '11
whahahahahahahaaa L.O.L. ja echt ik lig echt zwaar dubbel hier!!!
Sundance
Sundance apr 6 '11
daar was ik me terdege van bewust. het gaat me erom wat hij te vertellen heeft. wie weet komt hij juist door dit topic omhoog te halen, toch efe voorbij schieten. je weet maar nooit he wink
aquarel
aquarel mei 2 '11
johannes is er niet meer bij vrees ik

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki