Hoi Melmo,
Niet zo ongeduldig he
. Wij zijn ook maar mensen. Een foto lezen is niet zo makkelijk als dat het hier op dit forum lijkt hoor
. Maar ik zal ook even je foto lezen. Het kan best zijn dat ik er naast zit, dus dat is dan een beetje pech. Toch hoor ik graag wat je ervan vindt en of het een beetje klopt.
Ik zie een beetje frustraties in je. Je bent iemand die best snel gefrustreerd kan raken als iets je niet lukt. Dan kan jij echt boos worden op jezelf. Je moet dan echt even kalemeren voordat je weer verder kunt.
Ik weet niet of je het al doet, maar jij hebt mediamieke gaves. In normaal nederlands betekend dit dat je geesten kan zien / voelen en er ook mee kunt communiceren. Ik voel alleen wel dat je er best bang voor bent op dit moment. Het is iets wat je eigenlijk liever helemaal niet wilt kunnen. Toch kan ik je gerust stellen. Jij zal hier echt heel goed in worden!
Ik heb het gevoel dat jij nogal wantrouwend en controlerend bent. Ik weet niet of dit komt omdat jij een paar keer goed gekwetst ben in je leven, of dat jij gewoon moeite hebt met vertrouwen van mensen. Het klinkt stom, maar jij bent vast een meisje die de telefoon van haar vriend controleert op sms-jes van een ander? Als ik het nu helemaal verkeerd heb, mijn excuses hoor, maar ja, dit idee heb ik gewoon.
Je hebt best last van stemmingswisselingen. Het ene moment ben je super vrolijk, dan weer super verdrietig. Er is ook niet echt een lijn in te vinden. Ook merk ik spanning in je. Een soort van energetische druk in je. Ik wil het geen ADHD noemen, want dat is het niet, maar de energiek die je hebt, kan ik hier wel mee vergelijken. Stilzitten is echt niets voor jou.
Je bent heel spontaan, en heel echt in jouw reacties. Je weet direct wat je aan jouw directe reactie hebt. Je bent iets minder tactisch wanneer je iets zegt, maar dat vind ik juist je charme
.
Liegen kan je heel erg goed, maar doe jij alleen om bestwil. Toch zou je een moeten uitzoeken waarom je het moeilijk vind om de waarheid onder ogen te zien. Wat is er gebeurd dat jij dit niet goed kunt?
Je gevoeligheid moet ik nog even kwijt. Probeer rust te vinden in je hoofd. Het is daar nogal druk, en daar help je jezelf niet mee. Zoek ook geen uitvlucht in verdovende manieren, maar zoek een oplossing. Vind dus de oorzaak van deze druk. Ik vermoed dat je nog geen uitlaatplek hiervoor hebt gevonden.
Goed, dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd naar je reactie!