Loading...
nl

Wil je mijn foto lezen?

melmo
melmo mei 16 '07
Zal je mijn foto willen lezen: http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1003

Bedankt alvast!!!
melmo
Delen:
Debiorah
Debiorah mei 16 '07
Hallo Melmo!

Ik ben nog niet erg geoefend in het fotolezen dus ik kan fout zitten. En daarom is het nog niet een hele uitgebreide lezing. Zou je mij aan kunnen geven wat wel en niet klopt, en waarom?
Zo kan ik er weer van leren. Je mag dit natuurlijk ook doen als je wat meer lezingen hebt gehad.

Je komt over als een vrolijke meid die graag de plezierige kant van het leven opzoekt. Ik denk echter dat deze vrolijkheid voor jou ook weleens dient als een schild om te voorkomen dat mensen echt weten hoe jij je voelt. Misschien heb je het gevoel dat je niet teveel van jezelf bloot moet geven omdat je bang bent pijn gedaan te worden.Het kan zijn dat jij je soms wat eenzaam voelt omdat je bepaalde dingen niet kan delen.

Ik krijg een zoekend of twijfelachtig gevoel bij je. Het is alsof je nog erg opzoek bent om jou draai in deze wereld te vinden. Misschien twijfel je nog aan je zelf door de wereld om jou heen, jouw omgeving.
Je zoekt nog naar een richting voor jezelf en het liefst zou je willen dat iets of iemand deze richting voor je bevestigd als de goeie.

Ik denk dat je diep in je hart wel een weg hebt gevonden en dat je hierdoor vaak mensen niet begrijpt. Een waarom gedachte, waarom handelen mensen toch zo? Waarom zien en voelen ze niet wat ik voel en zie?

Dan is er nog iets met boeken en lezen, maar dat kan ik niet goed plaatsen.
melmo
melmo mei 16 '07
bedankt! ik wacht ff andere lezingen af voor ik op de jouwe reageer...
melmo
melmo mei 17 '07
Zijn er nog meer die mijn foto willen lezen?? Ben benieuwd!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '07
Hoi Melmo,

Niet zo ongeduldig he ;). Wij zijn ook maar mensen. Een foto lezen is niet zo makkelijk als dat het hier op dit forum lijkt hoor :). Maar ik zal ook even je foto lezen. Het kan best zijn dat ik er naast zit, dus dat is dan een beetje pech. Toch hoor ik graag wat je ervan vindt en of het een beetje klopt.

Ik zie een beetje frustraties in je. Je bent iemand die best snel gefrustreerd kan raken als iets je niet lukt. Dan kan jij echt boos worden op jezelf. Je moet dan echt even kalemeren voordat je weer verder kunt.

Ik weet niet of je het al doet, maar jij hebt mediamieke gaves. In normaal nederlands betekend dit dat je geesten kan zien / voelen en er ook mee kunt communiceren. Ik voel alleen wel dat je er best bang voor bent op dit moment. Het is iets wat je eigenlijk liever helemaal niet wilt kunnen. Toch kan ik je gerust stellen. Jij zal hier echt heel goed in worden!

Ik heb het gevoel dat jij nogal wantrouwend en controlerend bent. Ik weet niet of dit komt omdat jij een paar keer goed gekwetst ben in je leven, of dat jij gewoon moeite hebt met vertrouwen van mensen. Het klinkt stom, maar jij bent vast een meisje die de telefoon van haar vriend controleert op sms-jes van een ander? Als ik het nu helemaal verkeerd heb, mijn excuses hoor, maar ja, dit idee heb ik gewoon.

Je hebt best last van stemmingswisselingen. Het ene moment ben je super vrolijk, dan weer super verdrietig. Er is ook niet echt een lijn in te vinden. Ook merk ik spanning in je. Een soort van energetische druk in je. Ik wil het geen ADHD noemen, want dat is het niet, maar de energiek die je hebt, kan ik hier wel mee vergelijken. Stilzitten is echt niets voor jou.

Je bent heel spontaan, en heel echt in jouw reacties. Je weet direct wat je aan jouw directe reactie hebt. Je bent iets minder tactisch wanneer je iets zegt, maar dat vind ik juist je charme :).

Liegen kan je heel erg goed, maar doe jij alleen om bestwil. Toch zou je een moeten uitzoeken waarom je het moeilijk vind om de waarheid onder ogen te zien. Wat is er gebeurd dat jij dit niet goed kunt?

Je gevoeligheid moet ik nog even kwijt. Probeer rust te vinden in je hoofd. Het is daar nogal druk, en daar help je jezelf niet mee. Zoek ook geen uitvlucht in verdovende manieren, maar zoek een oplossing. Vind dus de oorzaak van deze druk. Ik vermoed dat je nog geen uitlaatplek hiervoor hebt gevonden.

Goed, dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd naar je reactie!
melmo
melmo mei 18 '07
Hoi Nims,

Ja sorry, was nieuwsgierig ;)Maar bedankt dat je het wilde doen :)

Ik moet je zeggen dat ik me er aardig goed in herken!! Zal per puntje even behandelen in hoeverre hij klopt!

Ik zie een beetje frustraties in je. Je bent iemand die best snel gefrustreerd kan raken als iets je niet lukt. Dan kan jij echt boos worden op jezelf. Je moet dan echt even kalemeren voordat je weer verder kunt.
Dit klopt! ik wil altijd alles perfect doen en wanneer dit niet lukt raak ik inderdaad gefrustreerd!

Ik weet niet of je het al doet, maar jij hebt mediamieke gaves. In normaal nederlands betekend dit dat je geesten kan zien / voelen en er ook mee kunt communiceren. Ik voel alleen wel dat je er best bang voor bent op dit moment. Het is iets wat je eigenlijk liever helemaal niet wilt kunnen. Toch kan ik je gerust stellen. Jij zal hier echt heel goed in worden!
Wat grappig, ik heb het hier regelmatig over met mijn vriend. Ik heb 1 keer geesten gezien. Maar dat ik er ook mee kan communiceren vind ik wel heel bijzonder. Ik heb hier een dubbelgevoel over. Aan de ene kant ben ik bang, aan de andere kant ook heel nieuwsgierig!!! Dus volgens jou zal ik die angst ff van me af moeten zetten.. Shall try it ;)

Ik heb het gevoel dat jij nogal wantrouwend en controlerend bent. Ik weet niet of dit komt omdat jij een paar keer goed gekwetst ben in je leven, of dat jij gewoon moeite hebt met vertrouwen van mensen. Het klinkt stom, maar jij bent vast een meisje die de telefoon van haar vriend controleert op sms-jes van een ander? Als ik het nu helemaal verkeerd heb, mijn excuses hoor, maar ja, dit idee heb ik gewoon.
Ik ben inderdaad gekwetst in mijn leven. Ik heb geen moeite met het vertrouwen van mensen. Enne ik ben inderdaad zo'n meisje, haha!

Je hebt best last van stemmingswisselingen. Het ene moment ben je super vrolijk, dan weer super verdrietig. Er is ook niet echt een lijn in te vinden. Ook merk ik spanning in je. Een soort van energetische druk in je. Ik wil het geen ADHD noemen, want dat is het niet, maar de energiek die je hebt, kan ik hier wel mee vergelijken. Stilzitten is echt niets voor jou.
De stemmingswisselingen kloppen wel. Niet dat ik superverdrietig ben, maar meer dat ik nergens zin in heb en alleen maaar op bed wil liggen ofzo. Stilzitten heb ik eigenlijk geen problemen mee, hier kan ik me niet in vinden. Wel ben ik vaak gespannen.

Je bent heel spontaan, en heel echt in jouw reacties. Je weet direct wat je aan jouw directe reactie hebt. Je bent iets minder tactisch wanneer je iets zegt, maar dat vind ik juist je charme
Haha dit klopt echt als een bus!!! Ben ermee bezig wat tactischer over te komen, in verband met mijn opleiding ;)

Liegen kan je heel erg goed, maar doe jij alleen om bestwil. Toch zou je een moeten uitzoeken waarom je het moeilijk vind om de waarheid onder ogen te zien. Wat is er gebeurd dat jij dit niet goed kunt?
Het klopt wel, maar hoe het komt... Een goed punt waar ik nog aan kan werken. Verder lieg ik inderdaad weinig, wist ook niet dat ik er goed in was :p

Je gevoeligheid moet ik nog even kwijt. Probeer rust te vinden in je hoofd. Het is daar nogal druk, en daar help je jezelf niet mee. Zoek ook geen uitvlucht in verdovende manieren, maar zoek een oplossing. Vind dus de oorzaak van deze druk. Ik vermoed dat je nog geen uitlaatplek hiervoor hebt gevonden.
Het klopt wel dat er veel door mijn hoofd heen gaat. Als uitlaatplek gebruik ik de televisie en het bad. Ik heb geen idee waar de druk vandaan komt. Ook nog iets waar ik aan kan gaan werken!

BEDANKT!!! Ik kan weer even verder met mezelf :p
melmo
melmo mei 18 '07
Debiorah, zal nu even reageren op jou stuk. Ook per puntje behandelen.

Je komt over als een vrolijke meid die graag de plezierige kant van het leven opzoekt. Ik denk echter dat deze vrolijkheid voor jou ook weleens dient als een schild om te voorkomen dat mensen echt weten hoe jij je voelt. Misschien heb je het gevoel dat je niet teveel van jezelf bloot moet geven omdat je bang bent pijn gedaan te worden.Het kan zijn dat jij je soms wat eenzaam voelt omdat je bepaalde dingen niet kan delen.
Ik ben inderdaad iemand die de plezierige kant van het leven opzoekt. Wel geef ik me bloot, dus dit klopt niet. Wanneer ik ergens mee zit bespreek ik dit eigenlijk gelijk.

Ik krijg een zoekend of twijfelachtig gevoel bij je. Het is alsof je nog erg opzoek bent om jou draai in deze wereld te vinden. Misschien twijfel je nog aan je zelf door de wereld om jou heen, jouw omgeving.
Je zoekt nog naar een richting voor jezelf en het liefst zou je willen dat iets of iemand deze richting voor je bevestigd als de goeie.
Ik ben op dit moment nogal zoekend naar wie ik zelf ben, wat ik te bieden heb en hoe ik mezelf kan verbeteren. Dit ook in verband met mijn studie. Ik heb inderdaad bevestiging nodig.

Ik denk dat je diep in je hart wel een weg hebt gevonden en dat je hierdoor vaak mensen niet begrijpt. Een waarom gedachte, waarom handelen mensen toch zo? Waarom zien en voelen ze niet wat ik voel en zie?
De eerste vraag, waarom handelen mensen zo? is inderdaad iets wat ik me vaak afvraag. Ik wil niet dat ze net zo handelen als ik ofzo, maar wil gewoon weten wat er in ze omgaat. Vaak begrijp ik ze juist wel, na wat uitleg.

Verder ben ik nieuwsgierig naar wat je bedoelt met boeken en lezen. Kan er zelf geen verband bij vinden. ;)

bedankt, je hebt het redelijk goed gedaan! Is het lastig?
Debiorah
Debiorah mei 18 '07
Hi Melmo bedankt voor je reactie!
Het is voor mij inderdaad nog wat lastig om alles te plaatsen bij het fotolezen. Dit is met name omdat ik geen dingen doorkrijg in beelden of woorden. Het zijn meer sferen en gevoelens. Je kan het zo zien dat ik uit de foto opmaak hoe ik iemand ervaar. Aangezien ik nog niet heel geoefend ben ik het fotolezen gaat het de ene keer nog wat beter als de andere keer.

Ik denk dat de boeken en lezen misschien iets hebben te maken met jou zoektocht. Misschien dat het je kan helpen om bepaalde boeken te gaan lezen die jou verder kunnen helpen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan boeken die je zelfinzicht kunnen geven. Hou je ook een dagboek bij?
melmo
melmo mei 18 '07
nee ik houd geen dagboek bij.. dit zijn wel boeken die ik erg interessant vind en die ik ook wel opzoek, misschien dat je dat ermee bedoelt?
Caius
Caius mei 18 '07
Je leest best veel boeken .... meer dan ik iig!
Nu lees ik weinig boeken ... maar goed ik zal me niet met je topic bemoeien ... tot vanavond ..dan bemoei ik me wel met je ;)
melmo
melmo mei 22 '07
ja en er zijn veel boeken die ik lees voor mijn studie!
En ik ben gek op tijdschriften :D
Caius
Caius mei 24 '07
Melmo je hebt de foto van liz ...waar is jouw foto? ;)
melmo
melmo mei 24 '07
huh, hoe kan dat nou?
melmo
melmo mei 24 '07
nu moet hij het weer doen!
Caius
Caius mei 24 '07
jah je foto is weer terug :)
tot zow :):)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '07
 Quote:
Origineel van melmo:
huh, hoe kan dat nou?
Je moet de link gebruiken die onder de foto staat. Als je klikt op de foto die het laatst is toegevoegd en daar de URL van kopiert, krijg je dus de laatst toegevoegde foto ;).
melmo
melmo mei 26 '07
Ja precies, daar was ik nu ook achter gekomen! Dat was dus ook de fout die ik gemaakt had ;)

Bedankt in ieder geval!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420