Loading...
nl

Mijn foto lezen.

Citroen
Citroen nov 12 '10

Ik geloof er nog niet echt in omdat ik geen ervaring er mee heb maar ik sta er open voor (:
Delen:
karda
karda nov 13 '10
Hoi Citroen,

Toen ik naar je foto keek kreeg ik een paar woorden

dromerig
niet altijd in het hier en nu
voel jij je vaak onbegrepen?
Heb jij iets met dieren?
en ook iets met de zee

Kan je hier iets van plaatsen

groetjes karda
Citroen
Citroen nov 13 '10
Dromerig - Dat klopt inderdaad ontzettend. Ik ben heel erg dromerig en leef soms helemaal in me eigen wereldje
Niet altijd in het hier en nu - Klopt ook ontzettend.
Voel jij je vaak onbegrepen - Ja, voor al door mijn alternatieve denkwijze en zo.
Heb jij iets met dieren - Nee, ik kan dat niet plaatsen. Ik zou wel graag een dier willen, though, maar verder heb ik er niet zoveel mee.
En ook iets met de zee - Ja, ik heb heel veel met de zee, een connectie. Nou niet echt met de zee alleen, vooral met water in 't algemeen

Me jaw is dropped, ik ben ontzettend onder de indruk shocked
parel28
parel28 nov 13 '10
Hallo Citrien,

Wat een mooie foto heb jij geplaatst. Ik ben een beginnend fotolezer zeg ik erbij. Maar dit is wat ik bij jou doorkrijg:

jij bent geliefd bij veel mensen, alleen zie je dat zelf lang niet altijd.

last van conflicten met een van de ouders, waarschijnlijk moeder,en kan te maken hebben met je dromerigheid.

zacht karakter, maar kan wel fel uithalen.

Het woord dat direct in mij opkwam toen ik jouw foto zag was: engeltje. Jij gaat nog heel veel goeds doen, geloof in jezelf.

warme groetjes Marga
Citroen
Citroen nov 13 '10
Bedankt voor het compliment Marga!

Nou, dat eerste daar vroeg ik iemand anders naar, en die was 't er heel erg mee eens dat ik bij veel mensen geliefd ben, maar dat lang niet altijd zie.

Ik heb inderdaad aardig wat conflicten met mijn moeder.

Zacht karakter, maar kan fel uithalen klopt ook.

Ik zal in mezelf geloven. Ontzettend bedankt, Marga! (:
Emuca
Emuca nov 14 '10
Ik ben geen ervaren fotolezer, ben ook niet echt helemaal goed vandaag, maar krijg wel wat dingen door die ik met je wil delen. Ik heb niks van de anderen gelezen)

- Jou ogen en ziel zeggen me: ik geloof het (nog) niet.
Alsof je het moeilijk vind bepaalde dingen te geloven (bijv. dit soort dingen) ook al heb je het ervaren. Je lijkt iemand te zijn die echt echt echt bewijs wil hebben, dingen wil zien of voelen, voordat je volmondig durft te zeggen dat je het geloofd.

- Ook voel ik een beetje een 'kan me niks schelen' gevoel. Alsof je bij bepaalde mensen (bijv. oudrers en dan vooral je moeder) doet alsof het je niet schelen kan wat hun mening van het verhaal is. Pas daar mee op, want als je niet luistert leer je ook niks. Je kan het er niet mee eens zijn, maar soms is het voor beide partijen goed om gewoon even te luisteren en te relativeren.

- Ga je met mensen om waarvan andere mensen die dichtbij je staan liever niet willen dat je daarmee omgaat?

- Element water

- Heb jij iets met muziek, of droom je er soms van dat je een ster was geweest?

- Verder ben je wel een zacht karakter, waar anderen makkelijk van gaan houden.. maar dat zie of accepteer je niet altijd, waardoor je die vorm van liefde niet altijd terug stuurt.

Zo, en nu heb ik het weer gehad. Hopelijk kan je er wat mee.
Citroen
Citroen nov 14 '10
- Die klopt half, ik geloof dingen heel snel, maar door heel veel slechte ervaringen met mensen die logen over bepaalde dingen die ze konden en die bestonden ben ik nu veel sceptischer.

- Klopt, en daar moet ik inderdaad op letten.

- Ja,

- Ja.

- Nou, dat droom ik aardig vaak natuurlijk, en ik hou erg veel van muziek. Bespelen kan ik totaal niet, maar ik heb er wel wat mee.

- Dat laatste is me vaker verteld.. dus het zou kunnen kloppen.

Heel erg bedankt! laugh
Emuca
Emuca nov 14 '10
Graag gedaan.
parel28
parel28 nov 14 '10
Hallo Citrien,

Leuk om te horen dat de reading klopt.

warme groetjes Marga.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki