Hallooo Dida,
Graag gedaan. Even weer terug reageren op jouw feedback
* Heb jij last van je darmen? Ik krijg dikke darm door.
Nee niet echt last van me darmen, maar het is wel ontzettend rommelig,
en na het tiolet gaan, gaat niet altijd word het gevoelig in me buik
Hmm zoals je die gevoeligheid en het rommelen beschrijft lijkt het me dat je wel last hebt van je darmen. Jouw darmen hebben ook met loslaten te maken en dat "Nieuwe stuk" wat ik zag heeft daar ook mee te maken.
* Ik krijg ingehouden woede door bij jouw foto. Ben je heel boos maar houd je het binnen? Tegelijkertijd met de boosheid ontvouwt zich nu ook een kwetsbaarheid een verwondering dat dingen zo gaan zoals ze gaan. Krijg hierbij het gevoel dat je met iets nieuws bent begonnen.
Dingen gaa zo als ze gaan, dat zou ik letterlijk gezegd kunnen hebben.. hihi...
ik ben een "binnenvetter, in eerste instantie, als ik eenmaal een keer kwaad ben geweest, is de 2, 3, of 4de keer geen probleem meer... Maar ik zeg niet alles, mensen weten nooit echt wat er in mij afspeeld, waar ik mee bezig ben, waar ik mee zit...
denk als je boos word, je ook kwetsbaar bent, iemand weet dan waar ze je mee kunnen hebben, en dan ben je wel kwetsbaar....
Met iets nieuws begonnen, in welke zin?
Ik heb het gevoel dat je wat oude waarden en normen overboord hebt gezet en een nieuwe periode bent begonnen. Je hebt een wat nonchalantere manier van kijken naar dingen gekregen en kunt dingen ietsje makkelijker loslaten
Bedankt voor je feedback Dida! En ook fijn dat je wat kan met mijn lezing.
Liefsss Maryssa