Loading...
nl

wie wil voor mij een foto lezen...

admin
admin nov 11 '10
ik wil zou ontzettend leuk vinden als mensen mijn foto zouden willen lezen...
vind interessant om te lezen wat jullie er uit kunnen halen, en of het dan ook klopt...
ben heel benieuwd wat er uit gaat komen,

Alleen 1 probleem, ik heb geen idee hoe ik hier een foto moet plaatsen,:$ dus dan maar een link maar een hyves....
dus word het even kopieeren en plakken.. sorry...

http://didaladoki.hyves.nl/

Liefsss dida
Delen:
admin
admin nov 12 '10
heb je ook een foto waar je alleen op staat ?
groetjes Zilveren Spin
admin
admin nov 12 '10
ja die heb ik wel.. maar weet nog steeds niet hoe ik die hier er op moet zetten....

zal even andere profiel foto er op zetten... blush
admin
admin nov 12 '10
admin
admin nov 12 '10
staat een andere op, maar is wel niet echt een recente foto....
admin
admin nov 12 '10
oow oke..

hihi, dank je wel zilveren spin blush
admin
admin nov 12 '10
oja, ik zie nu een andere staan bij je link.. welke is recenter ?
ik probeer hem strakjes te lezen, groetjes
admin
admin nov 12 '10
die je er nu op hebt gezet....
dus met blond haar...

is goed, dank je wel...

Liefs dida
admin
admin nov 12 '10
Ik vond deze moeilijk te lezen, maar dit is wat eruit kwam:

Je bent een erg gesloten persoon voor buitenstaanders.
Ik voel een stukje boosheid over iets wat vroeger is gebeurt.
Je wil vooruit in het leven, maar dat stukje “boosheid” of niet verwerkte emoties houden je onbewust een beetje tegen. Dat is niet nodig want onder dat “schild” van je ben je een heel lieve en warme persoonlijkheid.

Bloemen zijn belangrijk voor je, alsook je oma. Je hebt een sterk gevoel voor rechtvaardigheid. Ben je pas een nieuwe relatie begonnen, na een ander vol met problemen?
Het lijkt alsof je je ergens iets tekort gedaan voelt.

Er hangt veel energie om je heen, alsof er gidsen zijn die je willen laten weten dat zij er voor je zijn. Ik zie ook een stuk familiedrama of zoiets van vroeger.

Het lijkt alsof je gevoelsmatig iets zoekt.. waarvan je het gevoel hebt dat je niet verder kunt zonder die info.

Je houdt van gezamenlijk eten, met een groep mensen die je dierbaar zijn.
De kleur groen, heb je daar wat mee ?
Ben je vaak moe of heb je vaak hoofdpijn ?

En tot slot, is er iets met je moeder ?
admin
admin nov 12 '10
@ Zilveren Spin...

Dank je wel voor het lezen van mijn foto blush

ik heb even via prive bericht gereageerd hoop niet dat je het erg vind...

Liefss Dida
Maryssa
Maryssa nov 12 '10
Hallo Dida,

* Heb jij last van je darmen? Ik krijg dikke darm door.

* Ik krijg ingehouden woede door bij jouw foto. Ben je heel boos maar houd je het binnen? Tegelijkertijd met de boosheid ontvouwt zich nu ook een kwetsbaarheid een verwondering dat dingen zo gaan zoals ze gaan. Krijg hierbij het gevoel dat je met iets nieuws bent begonnen.

* Ik ruik schoonmaakmiddelen en heb het gevoel dat je iemand bent waarvan het huis pico bello op orde is.

* Als ik me op je invoel qua klachten etc krijg ik mn onderbeen te voelen; mijn kuit. Ik voel het in mijn rechterkuit maar kan goed zijn dat het bij jou links voelbaar is (dat heb ik geregeld met fotolezen dat ik net de andere kant voel haha)

* Onderrug heb je ook last van volgens mij.

* Ik krijg zwarte laarzen te zien met heeeeele hoge hakken..prachtig maar pas op je rug; let op je houding.

* Je hebt veel stemmingswisselingen krijg ik het gevoel.

* Heb je overlast van buren? Ik krijg het gevoel dat je graag wilt verhuizen...

* Als symbool krijg ik een boek te zien dat maar een klein stukje opengeslagen is zodat je het net niet kunt lezen.. Dat staat voor mij voor geheimen. Zijn er geheimen in de familiesfeer? Is het zo dat een deel van je familie er van weet en een deel niet? Er is een soort van tweedeling

Tot zover mijn lezing. Ik hoor graag wat er klopt en wat niet.


Groetjes Maryssa
admin
admin nov 13 '10
hee Maryssa


dank je voor je lezing,
heb je in pb even neer gezet wat wel en niet klopt,
hoop dat je dat niet erg vind....

Liefss dida
admin
admin nov 13 '10
Origineel bericht van: Dida
@ Zilveren Spin...

Dank je wel voor het lezen van mijn foto blush

ik heb even via prive bericht gereageerd hoop niet dat je het erg vind...

Liefss Dida


Nee dat vind ik helemaal niet erg, maar is geloof ik niet echt de bedoeling van dit fotoleesforum...
Maar ik kan me in deze situatie wel voorstellen waarom je liever via PB reageert. Ik heb je een PB teruggestuurd.

groetjes
Maryssa
Maryssa nov 13 '10
Quote:
Dida:hee Maryssa


dank je voor je lezing,
heb je in pb even neer gezet wat wel en niet klopt,
hoop dat je dat niet erg vind....

Liefss dida


Hallo Dida,

Ik heb geen pb ontvangen van je. Dus misschien is er iets niet goed gegaan. Kun je hem nog een keer sturen?

Liefs Maryssa
admin
admin nov 13 '10
hee Maryssa,

oow oke.. ik had al een vermoede dat het niet helemaal goed was gegaan... ik ga hem strakkies nog een keer sturen...
moet zo na huis rijden, dus kan heel even duren....

Liefs dida
admin
admin nov 13 '10
hee zilveren spin,

oke, sorry weet ook nog niet helemaal hoe het hier allemaal werkt...
maar zal volgende keer gewoon zo proberen te reageren,
heb je bericht ook gelezen, en ga strakkies even reageren smile

Liefsss Dida
admin
admin nov 14 '10
heee Maryssa

ten eerste dank je wel voor je lezing.... blush
[quote=Maryssa]

* Heb jij last van je darmen? Ik krijg dikke darm door.
Nee niet echt last van me darmen, maar het is wel ontzettend rommelig,
en na het tiolet gaan, gaat niet altijd blushword het gevoelig in me buik blush


* Ik krijg ingehouden woede door bij jouw foto. Ben je heel boos maar houd je het binnen? Tegelijkertijd met de boosheid ontvouwt zich nu ook een kwetsbaarheid een verwondering dat dingen zo gaan zoals ze gaan. Krijg hierbij het gevoel dat je met iets nieuws bent begonnen.
Dingen gaa zo als ze gaan, dat zou ik letterlijk gezegd kunnen hebben.. hihi...
ik ben een "binnenvetter, in eerste instantie, als ik eenmaal een keer kwaad ben geweest, is de 2, 3, of 4de keer geen probleem meer... Maar ik zeg niet alles, mensen weten nooit echt wat er in mij afspeeld, waar ik mee bezig ben, waar ik mee zit...
denk als je boos word, je ook kwetsbaar bent, iemand weet dan waar ze je mee kunnen hebben, en dan ben je wel kwetsbaar....
Met iets nieuws begonnen, in welke zin?


* Ik ruik schoonmaakmiddelen en heb het gevoel dat je iemand bent waarvan het huis pico bello op orde is.
ja ik vind wel fijn als het allemaal gedaan is... en kan me irriteren als iets scheef ligt of staat.... :@
daar aan tegen kan ik soms ook wel een warboek hebben hoor, dat ik nog niet meer weet waar ik wat heb neer gelegd...


* Als ik me op je invoel qua klachten etc krijg ik mn onderbeen te voelen; mijn kuit. Ik voel het in mijn rechterkuit maar kan goed zijn dat het bij jou links voelbaar is (dat heb ik geregeld met fotolezen dat ik net de andere kant voel haha)
hihi, miss komt door foto, het is wel een spiegeldbeeld, of denk ik dan heel verkeerd dat je daardoor soms de andere kant voelt?
nee niet echt last van me kuiten, het zit wel vast qua spieren... maar dat heb ik overal...
ben hypermobiel in me spieren, ze zijn veel te lang zeg maar, maar daar doot zit het ook altijd vast...

* Onderrug heb je ook last van volgens mij.
ja rug heb ik regelmatig lasyt van, dat ik soms niet meer weet hoe ik me moet draaien, maar zie antwoord hier boven..
* Ik krijg zwarte laarzen te zien met heeeeele hoge hakken..prachtig maar pas op je rug; let op je houding.
Jhaaaa zwarte laarzen, met hoge hakken, altijd.. ik draag altijd hakken in me vrijetijd, ik ben maar een kleine opdonder winkhaha... ziet er toch mooier uit...
* Je hebt veel stemmingswisselingen krijg ik het gevoel.
ja heb wel last van stemmingswisseling, het ene moment is het zus en het andere keer zo...
ik word er niet goed van...

* Heb je overlast van buren? Ik krijg het gevoel dat je graag wilt verhuizen...
Nee geen overlast van de buren, ik "verhuis" regelmatig... maar niet omdat ik last heb van me buren..
* Als symbool krijg ik een boek te zien dat maar een klein stukje opengeslagen is zodat je het net niet kunt lezen.. Dat staat voor mij voor geheimen. Zijn er geheimen in de familiesfeer? Is het zo dat een deel van je familie er van weet en een deel niet? Er is een soort van tweedeling
ik ben een gesloten boek, als het gaat om wat er echt aan de hand is... over de niet belangrijke dingen ben ik een echte flap uit, wat ik denk, zeg ik ook zonder daar verder over na te denken...
der zullen vast wel geheimen in de familie zijn, ik heb ook mijn geheimen... weet ookniet hoe het zit.... word niet echt over gesproken..

Tot zover mijn lezing. Ik hoor graag wat er klopt en wat niet.
Dank je wel voor je lezing, der kloppen toch wel wat dingen, ik sta er dan ook wel weer van te kijken....
hoe dat kan.... blush


Liefss Dida
admin
admin nov 15 '10
@ zilveren spin,

late reactie, maar door samen loop van omstandigeheden, was het niet eeder gelukt.
heb net nog even gereageert.....

@ Maryssa
ik had nog even gekeken bij verstuurde berichten gekeken,
maar er is toch echt iets mis gegeaan,
anders ha dik die ook nog even gestuurd, maar heb ook zo even gereageerd....

Liefsss Dida xx
Maryssa
Maryssa nov 15 '10
Hallooo Dida,

Graag gedaan. Even weer terug reageren op jouw feedback smile

* Heb jij last van je darmen? Ik krijg dikke darm door.
Nee niet echt last van me darmen, maar het is wel ontzettend rommelig,
en na het tiolet gaan, gaat niet altijd word het gevoelig in me buik Hmm zoals je die gevoeligheid en het rommelen beschrijft lijkt het me dat je wel last hebt van je darmen. Jouw darmen hebben ook met loslaten te maken en dat "Nieuwe stuk" wat ik zag heeft daar ook mee te maken.

* Ik krijg ingehouden woede door bij jouw foto. Ben je heel boos maar houd je het binnen? Tegelijkertijd met de boosheid ontvouwt zich nu ook een kwetsbaarheid een verwondering dat dingen zo gaan zoals ze gaan. Krijg hierbij het gevoel dat je met iets nieuws bent begonnen.
Dingen gaa zo als ze gaan, dat zou ik letterlijk gezegd kunnen hebben.. hihi...
ik ben een "binnenvetter, in eerste instantie, als ik eenmaal een keer kwaad ben geweest, is de 2, 3, of 4de keer geen probleem meer... Maar ik zeg niet alles, mensen weten nooit echt wat er in mij afspeeld, waar ik mee bezig ben, waar ik mee zit...
denk als je boos word, je ook kwetsbaar bent, iemand weet dan waar ze je mee kunnen hebben, en dan ben je wel kwetsbaar....
Met iets nieuws begonnen, in welke zin? Ik heb het gevoel dat je wat oude waarden en normen overboord hebt gezet en een nieuwe periode bent begonnen. Je hebt een wat nonchalantere manier van kijken naar dingen gekregen en kunt dingen ietsje makkelijker loslaten

Bedankt voor je feedback Dida! En ook fijn dat je wat kan met mijn lezing.

Liefsss Maryssa
admin
admin nov 15 '10
hee Maryssa,

dankje voor je reactie....

hebben darmen daar altijd mee te maken, of is verschillend per persoon?

Liefss Dida
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki