Loading...
nl

Foto van mij, Debbie.

Debbie
Debbie nov 11 '10
Wie o wie wilt mijn foto lezen?
Ik heb ooit al eens een foto van mij laten lezen, met een verbluffend resultaat.
Ik heb het idee dat ik vast zit, niet meer wetende waar ik het zoeken moet.
Er is iets gaande, alleen weet ik niet wat..



In iedergeval alvast bedankt! laugh
Liefs, Debbie.
Delen:
Debbie
Debbie nov 13 '10
Niemand? blush
Maryssa
Maryssa nov 13 '10
Niet alle fotolezers zijn non stop op het forum en daar komt bij dat het moment van "lezen" van jouw foto goed moet voelen.

Dus er kunnen wat dagen over heen gaan. Gewoon even rustig afwachten.
parel28
parel28 nov 13 '10
Lieve Debbie,

Ik ben een beginnend fotolezer en ik heb van de week ook al eens jouw foto bekeken, ik heb toen geen reactie geplaatst omdat ik eigenlijk nogal schrok van je foto. Ik zag iets in je foto dat mij geen goed gevoel bezorgt. Maar ik zal je toch vertellen wat ik zie:

Ik krijg niet echt contact met je, er is iets dat verstoord om dat contact met je te krijgen.

Als ik in je rechter oog kijk, dan zie ik daar iets in wat ik niet kan plaatsen, maar het geeft me geen goed gevoel. Als ik heel eerlijk ben lijkt het wel alsof mij daar iemand anders aankijkt als jij.

Ik zie links van je onder in de hoek energie, dit is een wazige bol. En in het licht van de deuropening een bruin bolletje energie.

Ga maar eens op google kijken onder aangehechte ziel. Iets vertelt mij dat dat wel eens gaande met je zou kunnen zijn.

Ik wens je een heel goed weekend toe.

warme groetjes Marga
bloempje
bloempje nov 13 '10
hoi debby,
wat ik zie is dat je niet alleen bent, je bent 2, klinkt wat gek maar er is een 2strijd in je en je bent aan de ene kant boos, verontwaardigd en voelt je bang en alleen, maar aan de andere kant is er iets dat jou zegt dat je door moet gaan, een stukje onderdanigheid die je niet wilt, er worden dingen van je gewenst die je niet wilt en waar je niet echter staat, maar iets blijft je toch zeggen door te gaan. je hebt een verkeerde energie bij je. wijs hem weg, hij hoort niet bij je en is niet jij. je hebt het idee niet jezelf te kunnen zijn. probeer je te verzetten tegen de negatieve energie bij je, die heb je niet nodig. je wilt weer genieten, doe dat ook, dan maak je jezelf weer vrij.
ben benieuwd wat je er aan hebt.

Groetjes Bloempje
Tinne
Tinne nov 13 '10
Ik heb gelezen wat jullie schreven, en eens naar haar ogen gaan kijken..en neem jullie lezen vrij ernstig !
Inderdaad dat ene oog is glaziger en er voelt een andere energie.
Leg je hand over de linkerkant en dan heb je volgens mij rechts Debbie,
leg je je hand over de rechterkant van haar gezicht, heb je links een andere energie
een mannelijkere energie..
Is er iemand onlangs gestorven? die niet zo fijn was in energie? en die je op je hebt genomen, desnoods zonder dat je dat weet?
Debbie
Debbie nov 15 '10
Slik..
Ik weet eventjes niet zo goed wat ik hier op moet zeggen.
Dit had ik eigenlijk niet echt verwacht..
Wel is het zo dat ik inderdaad het idee heb niet mezelf te kunnen zijn..
Ik heb ook het gevoel dat ik in een 2strijd zit, alleen ben ik er nog niet achter in wat voor 2strijd.. confused
Ik kan mezelf nu ook niet echt goed verwoorden, heel vreemd.
Desondanks heb ik niet het gevoel dat er een slechte/verkeerde of uberhaupt een entiteit bij me is.
Wat me weer bij de vraag van Tinne brengt, ik ken niemand die onlangs gestorven is..

Liefs, Debbie.
karda
karda nov 15 '10
ik ben benieuwd hoe jou gezicht eruit ziet als je een rechte foto zou zien het staat nu zo scheef
om dan recht in je gezicht en naar je ogen te kunnen kijken.
groetjes karda
Maryssa
Maryssa nov 15 '10
Ehm Debbie ik lees in jouw bericht dat je best wel geschrokken bent over wat er gelezen is en ik denk dat je ook graag wilt weten wat je er aan kunt doen.

Je hebt volgens mij nu zoiets van "Ok en nu dan?
Misschien een idee om een topic te openen over aanklevende / beinvloedende energieën en wat je er aan kunt doen om ze buiten te houden of weg te krijgen? Ik denk dat er op dit forum wel wat mensen zitten met kennis hierover.

Kijk maar even. Het openen van een topic mag maar hoeft niet als je dat niet nodig vindt.

Liefs Maryssa
Mimosa
Mimosa nov 16 '10
Lieve Debbie,

Niet bang zijn meisje. Er is veel gaande, in jou, maar ook in de wereld, in het hele universum. Je voelt dat er iets aan het gebeuren is en dat het voor het grootste deel langs je heen gaat, je blokkeert.
Ik heb heel sterk het gevoel dat je momenteel innerlijk een strijd aan het voeren bent. Tussen jezelf, in jezelf. Je hogere en lagere liggen in de clinch. Het hogere wil meer ruimte, wil zich ontwikkelen, wil jou je laten ontwikkelen. Je lagere wil het houden zoals het was en wil zich niet ontwikkelen naar een hogere vorm. Ik voel angst, boosheid, wanhoop, want de strijd is eigenlijk al gestreden.
Ik voel ook heel sterk een mannelijke en een vrouwelijke energie, en mijn gevoel zegt me dat de vrouwelijke energie in kracht aan het toenemen is, en de mannelijke energie aan het afnemen. Ik geloof niet dat het een strijd met een winnaar en verliezer is, uiteindelijk komen de energieën in evenwicht.
Ontspan, mediteer, doe aan yoga, wandel in de natuur of wat dan ook wat je je goed doet voelen. Je zult dan merken dat je rustiger wordt, je meer jezelf voelt.
Het is goed wat er aan het gebeuren is.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
parel28
parel28 nov 17 '10
Lieve Debbie,

het was niet mijn bedoeling hoor, dat je hier zo van zou schrikken. Heb je misschien zoals Karda vraagt nog een recente foto waar je inderdaad recht op staat? En zou je die nog eens willen plaatsen?

Warme groetjes Marga
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 17 '10
ik ben ook wel benieuwd naar de rechte foto.
ik heb zelf veel ervaring met zoals ze noemen, auralifters..
dus als je daar is over wilt praten met me dan hoor ik het wel. (kan eventueel ook via msn, of op het forum, wat jij wil)

Liefs Tamara
Debbie
Debbie mei 6 '12
Zo, dat is wel eventjes geleden.. mijn excuses.
Ik zat van de week apps te downloaden voor m'n telefoon, en kwam ineens bij de app van Merudi uit.
Oja!! Dat is waar ook!
Ik heb alle posts doorgelezen, en zag de vragen voor een meer rechtere foto.
Omdat ik nog steeds heel erg benieuwd ben, plaats ik een wat meer rechtere foto, helemaal recht heb ik helaas niet. frown
Het voelt voor mij alsof ik me zelf verloren ben, vandaar dat ik aan jullie wil vragen om nogmaals eens mijn foto te lezen. blush



Ik wacht geduldig af..

Veel liefs, Debbie.
Ayasha
Ayasha jul 21 '12
Dag Debbie,

Ten eerste, wat ben jij een bloedmooi meisje. Volgens mij iets wat je zelf niet eens beseft. Heb het idee dat het je nooit gezegd is, in tegendeel zelfs. Eerder het omgekeerde. Ik denk dat je meer kritiek en afbreken te verwerken gekregen hebt dan eender wel meisje verdient. Jouw onzekerheid is gemaakt, niet van nature. Misschien denken sommige lezers (en jij waarschijnlijk ook) nu van "Elk meisje krijgt daar mee te maken" maar bij jou is het veel mee aanwezig. Het zit dieper dan de standaard kritieken waar we mee te maken krijgen. Het komt van iemand die dichter bij je hart staat. (moeder/vader/een ex waar je veel van houdt/gehouden hebt?) het is iig een diepgaandere liefde dan gewone vriendschap.

Dat harde uiterlijk is een facade. Eentje waar je niemand doorheen wil hebben. Daar heb je je twee gezichten. De jij die je toont, en de jij die je bent. Je loopt over van gevoelens, tranen, woede, gejaagdheid, angst, twijfel.. Maar geen van de gevoelens neemt echt de bovenhand waardoor je geen idee mee hebt wát je voelt. Je weet alleen dat het soms zo stormt in je hoofd en lichaam dat je geen kant meer uit lijkt te kunnen. Het is zo ontzettend druk dat je soms fysiek ongemakken voelt er door. En zo snel iemand interesse toont, lijk je het vermogen om te praten kwijt te raken. Dát is de angst. Overigens ook het gevoel dat ík de overhand zie nemen bij jou. Angst. smile

Je voelt moe, uitgeput, klaar met vechten, voornamelijk mentaal maar het begint ook fysiek een weerslag te krijgen. Mijn blik wordt om een of andere reden steeds naar je hals getrokken, tussen je sleutelbeenderen en je borstbeen. Heb je daar soms pijn?

Heb het idee dat je ook vaak last hebt van je nek maar dat zou ik eerder wijten aan het feit dat je je kaken altijd zo stevig op elkaar geklemd hebt; dat je al de spieren rond je kaak gewricht en nek vast zet. smile
Heb je het idee dat er zóveel is wat je kwijt wil, dat je niet meer weet wat eerst of zelfs dat het niet meer belangrijk is?
Dat er toch niemand gaat luisteren of in elk geval niet oprecht zal zijn?

Ik vind jouw "ik wacht geduldig af" ook typerend trouwens. Je bent van nature nl helemaal niet geduldig volgens mij. Je hebt wel leren wachten. Ervaring heeft je geleerd dat je beter vanop een afstandje kan wachten en kijken wat er gaat gebeuren. Je kan ingrijpen indien je dat wenst maar je behoudt ook de optie om je ongezien weg te maken wanneer je dat wil. Opties open houden is sowieso een van jouw kenmerken. Je zorgt ten alle tijden dat je een keuze hebt en hoewel je een krachtige verschijning bent, slaag je er tóch in, om een beetje op de achtergrond te blijven. smile
Jij bent het type dat in een hoekje toe kijkt naar de interacties tussen mensen. Iedereen weet wel dat je er bent, maar toch lijken ze je te "vergeten". smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki