Hallo Landa,
Het is goed. Het is altijd goed, wat er ook gebeurd, voor je eigen gevoel goed of slecht, het maakt niet uit, het is ok.
Je gaat jezelf ontdekken, de laatste stapjes doen naar jezelf en dan wordt duidelijk in volle glorie wie je bent en wat je doel hier op aarde is.
Het lijkt momenteel of je stil staat, maar geloof me, dat is niet het geval. Het is misschien meer een rustpauze, even dingen laten bezinken. Misschien voel je dat niet als zodanig, maar geloof me, er vallen momenteel heel veel dingen op zijn plaats bij je.
Achter de droefheid, de vermoeidheid, de pijn en verlangen, wacht iets op je. Groter dan je ook voor mogelijk hebt gehouden, stralender dan je ooit gezien hebt. En het mooie is, het is voor jou, sterker nog je bent het zelf.
Weest niet bang, je staat niet stil, je maakt grotere sprongen dan je ooit eerder hebt gedaan.
Lieve Landa,
De woorden kwamen als vanzelf. Ik voelde dat ik je iets moest schrijven, maar wist eigenlijk niet wat, want ik zag eigenlijk niet heel veel op je foto.Wel voelde ik heel veel, al kon ik het niet plaatsen. Automatisch kwamen de woorden.
Ik weet niet of je er iets aan hebt, ik weet niet of het je iets zegt, maar ik hoop van wel.