Loading...
nl

mijn foto...wat vertelt die?wie leest deze aub

landa
landa nov 11 '10
Ik heb de laatste tyd het gevoel niet verder te kunnen...of niet weten waar ik beginnen moet...miss dat een foto lezing me een duwtje kan geven zodat ik weer verder kan.
Alvast heel veel dank voor jullie tyd en energie .
liefs lanneke

Ps mocht mijn foto er meerdere malen opstaan,dan mijn excuses was ff uitvogelen om erachter te komen hoe het werkte wink
Delen:
Marenubium
Marenubium nov 11 '10
Nims is volgens mij op vakantie wink
Misschien kan een moderator helpen met het uploaden van foto's?
Hier alvast een linkje hoe het 'moet':
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432
Emuca
Emuca nov 11 '10
landa
landa nov 11 '10
Allereerst hartelijk dank ...wordt en beetje moeilijk fotolezen zonder foto ik hoop dat die nu wel zichtbaar is.
lieve groet lanneke
karda
karda nov 11 '10
Hoi Landa,
Wat er in me op kwam qua woorden.

gevoelig
binnenvetter
is al te veel teleurgesteld
heeft de moed verloren (moedeloos)
wil graag verder maar weet niet goed hoe
veel verdriet in zich
heel veel meegemaakt (ook in de liefde)

Ben benieuwd of je hier iets in herkent

groetjes Karda
landa
landa nov 11 '10
Hoi Karda,

Al je woorden waren raak,
krijg er gewoon natte ogen van.vooral dat je schrijft veel meegemaakt en dan tussen haakjes zet (ook in de liefde)
En heel toevallig heb ik gisteren de grootse klap gekregen in de liefde en wakker geschud door de schrik dat iets zo echt en intens lijkt en toch een en al al bedrog lijkt te zijn in werkelijkheid.
Herken hier al je woorden in.
Dank je wel!

groetjes landa
karda
karda nov 11 '10
Hoi Landa,

Ik leef heel erg met je mee, dat wat je dacht wat liefde was dat het nu allemaal niet gemeend blijkt te zijn, Ik kreeg echt een heel droef gevoel over me heen van intens verdriet.
Veel stertke!

Als je een kaartreading wil met een vraag kan je die ook stellen hoor ook zonder vraag is mogelijk. (daar is ook een topic voor aangemaakt)

lieve groetjes Karda
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 11 '10
Hoi Landa,

Ik kreeg meteen bij jou het woord, verhuizing, toen ik naar je foto keek. weet niet of je hier iets mee kunt.
en k voel veel onbegrip. je voelt je niet begrepen.

misschien probeer ik het later nog verder (voel me nu niet zo lekker).

Liefs Tamara
Mimosa
Mimosa nov 12 '10
Hallo Landa,

Het is goed. Het is altijd goed, wat er ook gebeurd, voor je eigen gevoel goed of slecht, het maakt niet uit, het is ok.
Je gaat jezelf ontdekken, de laatste stapjes doen naar jezelf en dan wordt duidelijk in volle glorie wie je bent en wat je doel hier op aarde is.
Het lijkt momenteel of je stil staat, maar geloof me, dat is niet het geval. Het is misschien meer een rustpauze, even dingen laten bezinken. Misschien voel je dat niet als zodanig, maar geloof me, er vallen momenteel heel veel dingen op zijn plaats bij je.
Achter de droefheid, de vermoeidheid, de pijn en verlangen, wacht iets op je. Groter dan je ook voor mogelijk hebt gehouden, stralender dan je ooit gezien hebt. En het mooie is, het is voor jou, sterker nog je bent het zelf.
Weest niet bang, je staat niet stil, je maakt grotere sprongen dan je ooit eerder hebt gedaan.

Lieve Landa,

De woorden kwamen als vanzelf. Ik voelde dat ik je iets moest schrijven, maar wist eigenlijk niet wat, want ik zag eigenlijk niet heel veel op je foto.Wel voelde ik heel veel, al kon ik het niet plaatsen. Automatisch kwamen de woorden.
Ik weet niet of je er iets aan hebt, ik weet niet of het je iets zegt, maar ik hoop van wel.
landa
landa nov 14 '10
Allereerst wil ik jullie bedanken!voor jullie tyd en energie.

Lieve Karda en Tamara
Allereerst beterschap Tamara,las dat je op moment van de fotolezing niet zo lekker voeldde ,ik weet niet of het er iets me te maken heeft..maar ik ga je het toch vertellen.
Op 11 Nov heb ik mijn foto geplaatst voor een reading..de dag ervoor kreeg ik de schok van mn leven in de liefde ...deze liefde was zo sterk dat ik op punt stond mn leven om te gooien en zelfs samen te gaan wonen,waardoor iets in mij me verteldde t niet te doen en eerst dingen na te gaan ik volgdde mn gevoel en ging navraag doen bij een persoon die mede de breuk in deliefde had gebracht daar bleek dat alles wat diegene die ik zo vertrouwde gelogen te hebben tegen haar en tegen mij,op moment dat ik hem erop aan sprak kwam er een heel ander persoon naar boven dan die ik twee jaar lang gekend heb voor gevochten en geknokt en gebeden heb .
De afgelopen dagen ben ik niet meer op deze site geweest omdat vrijdag uit t niks de vader van mn zoon agressief en gewelddadig naar mij toe trad....waardoor ik naar mn ouders gegaan ben om geweld voor mn zoon te negeren,later kreeg ik pijn in mn arm dat steeds erger werdt en mn ouders mij uit zorg toch naar de huisartsen post brachten ,daar bleek mn hart te weinig zuurstof te maken en waarschijnlijk een hartinfarct gehad te hebben en medicijnen kreeg om een volgende te voorkomen ...deze lieverds en mn zoon hebben me die nacht goed bewaakt thuis...en me geadviseerd te verhuizen om verder te kunnen gaan en proberen een nieuw leven te kunnen opbouwen ...dus in een week kwam t verhuizen 2 maal naar voren.
Ik ga zeker een kaartlegging vragen.
Lieve mimosa,het doet me goed dat je me zegt dat het goed is dit geeft me kracht mede omdat ik vaak de schuld bij mezelf leg.
Soms weet ik niet meer wat goed is of fout en vraag me steeds af of ik t goed doe en geef m vaak de schuld in ales gefaalt te hebben.
Ik voel me idd moe...moe van de dingen die me overkomen in t leven ,sinds mn zus een paar jaar geleden overleed op 37 jarige leeftijd stierf een stuk van mezelf ook omdat een tante en dr zoon er voor gezorgd had uit wraak en haat uit t verleden naar mn ouders ik geen afsheid van haar heb kunnen nemen ,we waren zo close dat we 2 personen in 1 ziel waren we dachten het zelfde voeldde hetzelfde en waren van kind af aan onafscheidelijk zelfs dacht iedereen dat we tweelingen waren we voeldden elkaar zelfs op afstand,we begrepen elkaar en wisten wat we wildden zeggen en wat we bedoeldde.

Steeds als ik dan bedroefd terug kijk op mn leven ,weet ik dat ik veel dingen niet gekend heb,en nooit zal weten hoe t zou moeten zijn,omdat ik bv vrijheid nooit gekend heb door familie altijd werdt verstoten omdat familie nooit eens waren met t huwlijk van mn ouders en ik als bastaard kind gezien werdt ,thuis geen tijd en liefde was voor me of luisterent oor,ik door mn vader als kind niet geacepteerd werdt omdat mn broertje gehandicapt was en ik vaak teveel.vaak heb ik als kind met weemoed toegekeken naar andere kinderen als ze bij pappa of mamma op schoot zaten,vaak hunkerde ik naar liefde als kind,ik weet dat ik nooit de schuld mag leggen bij anderen als ik dingen mis...en ik weet dat ik mn eigen verantwoordelijkheden moet dragen,maar ben vaak moe omdat t soms teveel is om te dragen,en dan vraag ik me soms af ben ik zo slecht als persoon,dat ik niet eens van mezelf hou als ik in de spiegel kijk.
Ik heb dus heel veel aan je woorden en koester deze als een mooi geschenk.

Liefs landa
karda
karda nov 14 '10
Lieve Landa,
Wat voel ik veel emoties van jou bij mij naar binnen komen, ik kon mijn tranen niet meer bedwingen. Wat heb jij veel meegemaakt,
probeer een beetje tijd vrij te maken voor meditatie en rustige muziek om wat rustiger te worden, stress is niet goed voor jou, met de hartklachten, het is heel erg triest dat je als kind geen liefde hebt gekregen, je hebt daardoor niet veel eigenwaarde, dat komt omdat je niks goed deed in hun ogen. Ben je hier voor wel eens naar een therapeut geweest? en je hoeft jezelf niets te verwijten, wat erg ook dat je geen afscheid hebt kunnen nemen van je zus, ik denk dat ze bij je is en over je waakt.
je kan haar alles vertellen want ze is bij je, dat weet ik zeker dat zegt mnijn gevoel me.
En je bent een hele goede moeder en je zoon wil jou nog lang bij zich houden. dus ga goed voor jezelf zorgen, het is heel goed dat je gaat verhuizen in een andere omgeving een nieuwe start.
als je een kaartlegging wilt dan zeg je het maar hoor.
Heel veel stekte

liefs karda
landa
landa nov 15 '10
lieve Karda,
Ik zou niets liever willen als mediteren,maar krijg t mediteren gewoon niet te pakken,ofwel het lukt me niet .
Heb eerder al een cd van een vriendin gekregen om te mediteren ,ik krijg die rust niet in mn innerlijke om te ontspannen.

Wat je zegt dat mn zus bij me is voel ik zelf ook ik droom dan ook heel vaak over haar en meestal komt ze in mn droom met haar moeder(mijn oma)die ook veel voor me btekent heeft,vaak wordt ik luid roepend de naam van me zus (wij heette beide Jolanda daarom werd mn naam afgekort in landa)wakker,in mn dromen voelt t ook zoals t in reallity voeldde ook dat intense verbondenheid,t vertrouwde...en dan smorgens nadat je wakker wordt je beseft dit is niet nu ,ik heb dit gedroomd omdat ze er niet meer is.

Voor mn eigenwaarde ben ik nooit bij een therapeut geweest,
ook omdat ik het niet altijd negatief ervaren heb en het nu zie dat het een les is geweest op mn levenspad die nodig is geweest om wijsheid te verkrijgen om anderen te helpen.
Ik zou het enorm op prijs stellen als je een kaartlegging zou willen doen ,had t al in en topic gevraagt mmaar weet niet of ik de juiste gebruikt heb.
Alvast hartelijk bedankt voor je tyd en energie die je vry gemaakt hebt ,groetjes landa
Tinne
Tinne nov 15 '10
[ Lieve Lana..
Ik zie weemoed in jou, weemoed is een moeilijke emotie (vind ik zelf hoor.)
Het is een mengelmoes van ingridienten, een gemis/te kort aan passie, verlangen naar een tijd van ware liefde, verdriet en ongeloof dat het er ooit komt.. maar het hart schreeuwt om geliefd te worden, en liefde te geven, en toch demp je dit alles en maak je je klein, vanuit het idee dt je het nooit zult bekomen, omdat je innerlijk bang bent, dat het niet voor jou is weggelegd, voor iedereen maar niet voor jou! Dat is in een notedop wat ik ervaar bij jou als een pakketje "weemoed"
Je hebt een kracht en een sterkte in jou! Die heel veel kan dragen, en verbijten.. maar het gemis aan echte ware liefde blijft! Daar kan je niet omheen!
Ik vertel wat er binnenkomt bij me, ik zie nl energie bij je van een onverwerkt vorig leven, wens je daar meer over dan vertel ik graag wat ik zag.
Want ,het niet durven vragen naar wat jij echt verlangt in het diepste van je ziel en het niet durven uitkomen van wat je echt wenst met je hele hart, dat vorig leven ligt deels aan de grondslag daarvan! Dt is wat ik zie.. iemand anders ziet misschien weer een ander aspect bij jou, maar voor mij is dit belangrijk vind ik om te vermelden!
landa
landa nov 15 '10
Hey Tinne,

Wat je beschrijft klopt idd, heb mezelf wel eens afgevraagt wat ik in mn vorig leven verkeerd gedaan ,moet hebben omdat ik dus zelf liefde genoeg heb om te geven maar zoals je al beschrijft zou zo graag ook echte liefde ontvangen..
Omdat mn ouders geestverschijningen kregen te zien toen mn moeder zwanger was van me en ik als kind bij mn oma sliep en mn jongste oom een oude mevrouw gebukt over me heen zag staan terwijl ik sliep heb ik weleens gedacht mede omdat mn oma en ouders vaak bezig waren met glaasje draaien ...hierdoor was ik als kind doodsbang voor donker en alleen zijn wat ik nu nog steeds als angst ervaar of er daardoor misschien een kwaad iets over me heen zijn moet zijn gekomen wat nu nog steeds invloed op mn leven heeft. dus alle informatie zeker over mn vorig leven ontvang ik als een geschenk...en zou graag ook daar meer informatie willen ontvangen.
Alvast hartelijk dank voor je informatie die ik al van je mocht ontvangen.
groetjes Landa
Tinne
Tinne nov 15 '10
Oh Ik schreef Lana zie ik, en het is Landa.. sorry Landa!
landa
landa nov 15 '10
Geeft niks begrijp wat je bedoeld haha
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 23 '10
Hoe gaat het met je Landa?
landa
landa nov 27 '10
Het gaat redelijk goed met mn gezondheid gaat t ook goed en verder heb ik t gevoel dat er een stuk rust in me is gekomen sinds ik hier gekomen ben.
landa
landa nov 27 '10
dankje ik kan er heel veel mee...en koester het naar de zoektocht in mezelf
lieve groetlanda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki