Loading...
nl

Wonderen, heel gewoon ?

admin
admin nov 11 '10
Even over "wonderen":

Hebben jullie ook weleens dat iets "poef" uit een andere dimensie verschijnt ? Ik heb het o.a. eens gehad met briefgeld (tot 2 keer toe) , en een keer met twee briefjes met een zeer ouderwets handschrift, die er erg oud uitzien. Het meest verbazende is dat dit alleen gebeurt als ik zelf op een hoog nivo zit.. zeg maar "christusbewustzijn". Ik heb het ook soms gehad met mensen.. gidsen, een vriend van mij......die veschijnen en opeens verdwijnen, of effe naar een andere dimensie zijn.

Ook was een keer een broek (?!)verdwenen van mijn partner.. wij overal gezocht (ja, ook in de kledingkast), maar helaas, hij was echt weg. Een jaar !! ongeveer later, nadat ik bewust bezig was geweest met een zeer ingewikkeld innerlijk proces, en dit had "volbracht" (gevoelsmatig he), hing de broek, gewoon precies, echt ongelofelijk in het midden van de kast !!

Ik wilde een keer het gastfornuis aanmaken.. dus ik met de aansteker proberen en proberen, totdat opeens het andere pitje link's ervan (zo' n 25 cm ervanaf)wel vlam vatte (ik draaide aan de verkeerde knop) (en nee, de vlam van de aansteker was daar niet in de buurt in geweest)

Oja, ik moet ook niet te enthousiast gaan lezen in "Meesters van het verre Oosten", heb een keer geprobeerd de temperatuur in huis omhoog te krijgen (zonder verwarming)en ja, dat lukte wel voor een dagje..

Mijn pentagram is een keer verdwenen naar een andere dimensie, bijzonder om hem weer te zien verschijnen, op de stoep, uit het niets..

Een lieve mevrouw, die mijn aandacht trok, heeft ervoor gezorgd dat ik tijdens mijn zwangerschap niet tot 2 keer toe door de bliksem ben geraakt, die op een paar meter voor mijn neus in de grond insloeg...

zo dat was het voor nu smile
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki