Loading...
nl

Fotolezing

admin
admin nov 10 '10
Is er iemand die mijn foto wil lezen ??



bedankt !!
Delen:
Marenubium
Marenubium nov 10 '10
erm...kunnen de foto's wat groter...?
admin
admin nov 10 '10
oeps, ik had ze net verkleind, omdat ze te groot waren om te uploaden..even proberen
admin
admin nov 10 '10



Marenubium
Marenubium nov 10 '10
Artemis/Zilveren Spin!

Goed en fijn nu eens jouw foto te mogen zien smile
Ik geef bijna geen lezingen meer hier, maar deze vond ik wel even terecht.
Ook weet ik jouw echte naam niet, wat ik ook vaak gebruik in mijn lezingen; het geeft iets meer het karakter weer van iemand.
Dan nu even zonder naam, en puur op gevoel.

Bij jou komt nu in mij op: Roos, Rozemarijn. Je hebt het zachte van de Roos, het stekelige van haar doorns, maar het warme en liefdevolle van Rozemarijn.
Rozemarijn is een plantje wat slecht tegen kou kan, en daarom hartverwarmend is. Jij kunt ook slecht tegen kou, en kou in die zin als 'afstandelijkheid'. Je hebt menselijke warmte en contact nodig, al dan niet lichamelijk. Volgens mij zoek je heel veel het fysieke contact bij jouw naasten.
In jouw naaste omgeving omring je je ook het liefst met mensen met 'diepgang'; mensen die gewoon niet oppervlakkig zijn.
Je hebt moeite om alleen te zijn. In de steek gelaten te worden.
Is dit iets van vroeger uit?
Het houdt je enigszins tegen 'diepere' contacten aan te gaan met anderen. Het heeft ook te maken met vertrouwen.

'Wat je me geeft krijg je terug', krijg ik nu ook heel sterk door.
Sterk gevoel voor rechtvaardigheid. Maar je uit jezelf nog niet echt.
How so smile
Te vaak op je vingers getikt, wellicht, vroeger?
Nu ja... probeer wat duidelijker te worden, zou ik zeggen, want jij hebt echt echt echt heul heul heul veul te vertellen!
En wat jij denkt/voelt, is vaak genoeg ook heus heel erg terecht!
Je verstopt je alleen een beetje.
Je voelt en denkt van alles, maar je geeft het eigenlijk in 'raadsels' door (verkapt?) aan je omgeving. Communicatie.
Ja, dat is het. Je weet jezelf nog niet echt goed te uiten, en daardoor kan jouw omgeving jou niet altijd en even goed begrijpen; dan ben jij een groot raadsel (mystery) voor ze!

Anderzijds, ben jij er ook niet de persoon naar om *zomaar* iets in het wilde weg te roepen. Voordat jij wat zegt, heb je alles al in je bovenkamer doorgenomen, herkauwd, uitgeplozen, etc.
Je woorden zijn vaak genoeg voorzichtig, om maar vooral niemand voor het hoofd te stoten. Maar daarmee ben je misschien net iets te voorzichtig, en teveel rekening houdend met anderen.
Dus erm...wordt je vaak genoeg niet gehoord.
Je bent eigenlijk een beetje te serieus... Probeer eens wat vaker te lachen, en de grappen te zeggen die in je opkomen, want..ehehe..humor heb je heus, en lachen kun je ook als de beste wink
Je komt soms ook wel erg streng over, maar dat ligt puur aan je uiterlijk: je hebt donkere ogen en donker haar. Lach wat meer, dan komt jouw innerlijke openheid beter naar voren, en zul je veel sneller de sympathie van mensen krijgen.
Erm..dat is niet rot bedoeld... Je hebt de neiging mensen pas tot jou toe te laten, als zij zich hebben bewezen tegenover je.
Maar dat is vaak een lastige en moeilijke strijd.
Wordt wat opener, laat jezelf wat meer zien (je bent soms onzichtbaar), en dan wordt die strijd minder wink
Het ligt echt niet aan jou, maar aan de angst van anderen. Jouw blik priemt door alles heen, en dat maakt anderen angstig.
Als je lacht, of een glimlach door laat klinken in je stem, zullen anderen ook wat eerder hun 'schild' laten zakken.

Je loopt over van emoties, en alles gaat razendsnel in jouw gedachten. Je hebt moeite om aan dat alles woorden te geven. Je hebt ooit besloten maar te zwijgen, om geen problemen te veroorzaken. Probeer daar weer eens wat meer balans in te krijgen? Alsjeblieft? Want je hebt zoveeeel te zeggen! Zoveel ervaring, kennis en wijsheid te delen...
Veel veel veel
Wordt gezien en gehoord laugh
U is mooi mooier mooist. En je mag nog veel mooier gaan worden laugh

Voor jou wil ik een blauwe steen aanraden. Misschien een blauwe calciet. Je hebt veel baat bij blauw op het moment.
Daarnaast is Citrien/Ametrien een goede steen voor je, kijk maar even welke van de 2 je het beste past.

Een korte omschrijving van de stenen vind je o.a. hier:
http://www.edelstenenenmineralen.nl/

Deze site is in mijn opinie wel ok in de omschrijvingen smile
Mocht je meer willen weten omtrent de kristallen, dan schroom niet om hiernaar te vragen!
admin
admin nov 10 '10
Origineel bericht van: Lily Beau
ik zie ik zie wat jij ook heel goed kan zien!
En dat is...

Je bent mooi, wijs en er is iets verdrietigs waar jij je zorgen om hebt gemaakt.

dankje, Lily Beau ! Ja, ik heb veel verdriet gehad in mijn leven, jammer dat dat nog steeds een beetje te zien is..

Liefdevolle blik en de mannen zullen wild van je uitstraling zijn.

000 grinjij bent grappig smile

Je bent een luisteraar en denkt na wat er word gezegd en dan overdenk je het daarna zeg je wat er op je hart ligt en dit is een mooie kwaliteit van je!

ja dat klopt, dankjewel

Je houd je armen over elkaar voor jezelf te beschermen , een stukje gezonde afstand bewaar je hier mee.

ja dat klopt ook.

Er is iets negatiefs, je vooroordeel naar mensen over wat hun denken over jouw, wees lief naar die mensen want vaak zijn ze liever dan je denkt.
Dat is een stukje onzekerheid die wij allen bezitten, geloof mij!

ooo Dat vooroordeel.....da's een eye-opener !

Je houd je kiezen op elkaar..is er iets wat er op je tong ligt wat ongepast of kwetsend kan over komen bij een ander?

ik denk dat ik weet wat je bedoelt.. ja

De leeftijd speelt dat een rol bij jouw, want je zult erg mooi oud worden en

of ik iets heb met leeftijd ?? haha ja, ik probeerde altijd ouder uit te zien, omdat ik jaren jonger werd geschat, maar dat valt nu wel een beetje mee, ben daar ook nu wel in berust. Die tweede zin: Dat zou mooi zijn smile

je vrouwelijkheid je uitstraling zal sterk zijn sterke onafhankelijke vrouw die wat te zegen heeft

dankje

1 die benijd word door andere vrouwen en aanbeden door vele manen.

daar ben ik me niet zo van bewust..maar zal zeker een en ander verklaren, (met name het eerste stukje) !!

Zo dat was mijn indruk op jouw....
Toedels!!


Heel erg bedankt Lily !! zal er nog vaker over nadenken smile
admin
admin nov 10 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Artemis/Zilveren Spin!

Goed en fijn nu eens jouw foto te mogen zien smile
Ik geef bijna geen lezingen meer hier, maar deze vond ik wel even terecht.
Ook weet ik jouw echte naam niet, wat ik ook vaak gebruik in mijn lezingen; het geeft iets meer het karakter weer van iemand.
Dan nu even zonder naam, en puur op gevoel.

Bij jou komt nu in mij op: Roos, Rozemarijn. Je hebt het zachte van de Roos, het stekelige van haar doorns, maar het warme en liefdevolle van Rozemarijn.

wow, dat klinkt mooi en gepast smile

Rozemarijn is een plantje wat slecht tegen kou kan, en daarom hartverwarmend is. Jij kunt ook slecht tegen kou, en kou in die zin als 'afstandelijkheid'.

ja dat klopt, kan tegen beide totaal niet

Je hebt menselijke warmte en contact nodig, al dan niet lichamelijk. Volgens mij zoek je heel veel het fysieke contact bij jouw naasten.

hmm zou kunnen. zie stukje verder, bij andere reactie over alleen zijn

In jouw naaste omgeving omring je je ook het liefst met mensen met 'diepgang'; mensen die gewoon niet oppervlakkig zijn.

Ja !!

Je hebt moeite om alleen te zijn. In de steek gelaten te worden.
Is dit iets van vroeger uit?

Ik heb geen moeite met alleen zijn, maar mis wel de gezelligheid van vroeger, toen ons huis een soort ontmoetingsplaats was voor vele vrienden,
waar je echt heel goed mee kon praten. Angst om in de steek gelaten te worden ?? kan goed...... ben niet door mijn biologische moeder opgevoed.


Het houdt je enigszins tegen 'diepere' contacten aan te gaan met anderen. Het heeft ook te maken met vertrouwen.

ja dat zal daar ook door komen

'Wat je me geeft krijg je terug', krijg ik nu ook heel sterk door.
Sterk gevoel voor rechtvaardigheid.

Ja absoluut !

Maar je uit jezelf nog niet echt.
How so smile
Te vaak op je vingers getikt, wellicht, vroeger?

Ja absoluut !! veel te veel

Nu ja... probeer wat duidelijker te worden, zou ik zeggen, want jij hebt echt echt echt heul heul heul veul te vertellen!
En wat jij denkt/voelt, is vaak genoeg ook heus heel erg terecht!

dankje, ik ga dit zeker proberen

Je verstopt je alleen een beetje.

Ja dat weet ik !!

Je voelt en denkt van alles, maar je geeft het eigenlijk in 'raadsels' door (verkapt?) aan je omgeving. Communicatie.
Ja, dat is het. Je weet jezelf nog niet echt goed te uiten, en daardoor kan jouw omgeving jou niet altijd en even goed begrijpen; dan ben jij een groot raadsel (mystery) voor ze!

tja, dat is mijn communicatievorm, doe ik meestal niet bewust

Anderzijds, ben jij er ook niet de persoon naar om *zomaar* iets in het wilde weg te roepen. Voordat jij wat zegt, heb je alles al in je bovenkamer doorgenomen, herkauwd, uitgeplozen, etc.

ja

Je woorden zijn vaak genoeg voorzichtig, om maar vooral niemand voor het hoofd te stoten. Maar daarmee ben je misschien net iets te voorzichtig, en teveel rekening houdend met anderen.
Dus erm...wordt je vaak genoeg niet gehoord.

ja,ja,ja

Je bent eigenlijk een beetje te serieus... Probeer eens wat vaker te lachen, en de grappen te zeggen die in je opkomen, want..ehehe..humor heb je heus, en lachen kun je ook als de beste wink

soms wel, en dan heel erg smile

Je komt soms ook wel erg streng over, maar dat ligt puur aan je uiterlijk: je hebt donkere ogen en donker haar. Lach wat meer, dan komt jouw innerlijke openheid beter naar voren, en zul je veel sneller de sympathie van mensen krijgen.

ok, ga ik proberen

Erm..dat is niet rot bedoeld... Je hebt de neiging mensen pas tot jou toe te laten, als zij zich hebben bewezen tegenover je.

oooooo daar ga ik over nadenken

Maar dat is vaak een lastige en moeilijke strijd.
Wordt wat opener, laat jezelf wat meer zien (je bent soms onzichtbaar), en dan wordt die strijd minder wink

Het ligt echt niet aan jou, maar aan de angst van anderen. Jouw blik priemt door alles heen, en dat maakt anderen angstig.

Als je lacht, of een glimlach door laat klinken in je stem, zullen anderen ook wat eerder hun 'schild' laten zakken.

Je loopt over van emoties, en alles gaat razendsnel in jouw gedachten. Je hebt moeite om aan dat alles woorden te geven. Je hebt ooit besloten maar te zwijgen, om geen problemen te veroorzaken.

ja, ja, ja

Probeer daar weer eens wat meer balans in te krijgen? Alsjeblieft? Want je hebt zoveeeel te zeggen! Zoveel ervaring, kennis en wijsheid te delen...
Veel veel veel
Wordt gezien en gehoord laugh
U is mooi mooier mooist. En je mag nog veel mooier gaan worden laugh

wauw wat een complimenten blush
dankjewel


Voor jou wil ik een blauwe steen aanraden. Misschien een blauwe calciet. Je hebt veel baat bij blauw op het moment.
Daarnaast is Citrien/Ametrien een goede steen voor je, kijk maar even welke van de 2 je het beste past.

Een korte omschrijving van de stenen vind je o.a. hier:
http://www.edelstenenenmineralen.nl/

Deze site is in mijn opinie wel ok in de omschrijvingen smile
Mocht je meer willen weten omtrent de kristallen, dan schroom niet om hiernaar te vragen!

even zoeken of ik zoiets in huis heb
ja is goed !!



Jeeeeeeeee jij kan goed fotolezen.......je beschrijft precies zoals het is, en kan er niet veel meer van maken dan "ja"...

Liefs Diana smile
Emuca
Emuca nov 10 '10
Ik ken je ziel te goed denk ik om iets met fotolezen te doen.. maar ik wilde wel zeggen dat ik eerst verdriet zag, maar daarachter toch een hele mooie en lieve glimlach. smile
admin
admin nov 10 '10
Origineel bericht van: Witte Maan
Ik ken je ziel te goed denk ik om iets met fotolezen te doen.. maar ik wilde wel zeggen dat ik eerst verdriet zag, maar daarachter toch een hele mooie en lieve glimlach. smile


laughdankje witte maan
Tinne
Tinne nov 10 '10
Lieve Zilveren Spin,
Je kijkt bezorgd.. Je draagt zorgen met je mee! En het zit in je blik..
Ik voel bij jou een heel grote warmte voor het leven!
Een verborgen passie voor het leven, een wens om tenvolle te openen en ervoor te gaan..om een sprong in het luchtledige te maken,
Maar... maaar.. er is nog zoveel om doorheen te komen, kluwens van denkpistes te ontwarren, en situatie's te ontknopen en mensen te doorgronden! Ook jezelf te doorgronden!
Je neemt je tijd daarvoor, je voelt dat het allemaal mag duidelijk worden!
Er komt een zin als ik naar je kijk.. " is het nu allemaal zo ingewikkeld? of maak ik het nu zo ingewikkeld?"
En ik zie kracht... een stille kracht! Als dingen niet duidelijk zijn, is het belangrijk dat jij in jouw stille kracht staat! Dan ben je op je best.. je bent iets ingetogen, maar juist daar zit die kracht!! In jouw ingetogenheid.. in jouw eenvoud daarin, in je verlangen naar een mooie wereld, die begint aan de binnenkant, nl in je hart!
heel mooie vrouw ben je, en dat bedoel ik heel zeker innerlijk én uiterlijk mee!
Islandlady
Islandlady nov 11 '10
Origineel bericht van: Zilveren Spin
Origineel bericht van: Marenubium
Artemis/Zilveren Spin!

Goed en fijn nu eens jouw foto te mogen zien smile
Ik geef bijna geen lezingen meer hier, maar deze vond ik wel even terecht.
Ook weet ik jouw echte naam niet, wat ik ook vaak gebruik in mijn lezingen; het geeft iets meer het karakter weer van iemand.
Dan nu even zonder naam, en puur op gevoel.

Bij jou komt nu in mij op: Roos, Rozemarijn. Je hebt het zachte van de Roos, het stekelige van haar doorns, maar het warme en liefdevolle van Rozemarijn.

wow, dat klinkt mooi en gepast smile

Rozemarijn is een plantje wat slecht tegen kou kan, en daarom hartverwarmend is. Jij kunt ook slecht tegen kou, en kou in die zin als 'afstandelijkheid'.

ja dat klopt, kan tegen beide totaal niet

Je hebt menselijke warmte en contact nodig, al dan niet lichamelijk. Volgens mij zoek je heel veel het fysieke contact bij jouw naasten.

hmm zou kunnen. zie stukje verder, bij andere reactie over alleen zijn

In jouw naaste omgeving omring je je ook het liefst met mensen met 'diepgang'; mensen die gewoon niet oppervlakkig zijn.

Ja !!

Je hebt moeite om alleen te zijn. In de steek gelaten te worden.
Is dit iets van vroeger uit?

Ik heb geen moeite met alleen zijn, maar mis wel de gezelligheid van vroeger, toen ons huis een soort ontmoetingsplaats was voor vele vrienden,
waar je echt heel goed mee kon praten. Angst om in de steek gelaten te worden ?? kan goed...... ben niet door mijn biologische moeder opgevoed.


Het houdt je enigszins tegen 'diepere' contacten aan te gaan met anderen. Het heeft ook te maken met vertrouwen.

ja dat zal daar ook door komen

'Wat je me geeft krijg je terug', krijg ik nu ook heel sterk door.
Sterk gevoel voor rechtvaardigheid.

Ja absoluut !

Maar je uit jezelf nog niet echt.
How so smile
Te vaak op je vingers getikt, wellicht, vroeger?

Ja absoluut !! veel te veel

Nu ja... probeer wat duidelijker te worden, zou ik zeggen, want jij hebt echt echt echt heul heul heul veul te vertellen!
En wat jij denkt/voelt, is vaak genoeg ook heus heel erg terecht!

dankje, ik ga dit zeker proberen

Je verstopt je alleen een beetje.

Ja dat weet ik !!

Je voelt en denkt van alles, maar je geeft het eigenlijk in 'raadsels' door (verkapt?) aan je omgeving. Communicatie.
Ja, dat is het. Je weet jezelf nog niet echt goed te uiten, en daardoor kan jouw omgeving jou niet altijd en even goed begrijpen; dan ben jij een groot raadsel (mystery) voor ze!

tja, dat is mijn communicatievorm, doe ik meestal niet bewust

Anderzijds, ben jij er ook niet de persoon naar om *zomaar* iets in het wilde weg te roepen. Voordat jij wat zegt, heb je alles al in je bovenkamer doorgenomen, herkauwd, uitgeplozen, etc.

ja

Je woorden zijn vaak genoeg voorzichtig, om maar vooral niemand voor het hoofd te stoten. Maar daarmee ben je misschien net iets te voorzichtig, en teveel rekening houdend met anderen.
Dus erm...wordt je vaak genoeg niet gehoord.

ja,ja,ja

Je bent eigenlijk een beetje te serieus... Probeer eens wat vaker te lachen, en de grappen te zeggen die in je opkomen, want..ehehe..humor heb je heus, en lachen kun je ook als de beste wink

soms wel, en dan heel erg smile

Je komt soms ook wel erg streng over, maar dat ligt puur aan je uiterlijk: je hebt donkere ogen en donker haar. Lach wat meer, dan komt jouw innerlijke openheid beter naar voren, en zul je veel sneller de sympathie van mensen krijgen.

ok, ga ik proberen

Erm..dat is niet rot bedoeld... Je hebt de neiging mensen pas tot jou toe te laten, als zij zich hebben bewezen tegenover je.

oooooo daar ga ik over nadenken

Maar dat is vaak een lastige en moeilijke strijd.
Wordt wat opener, laat jezelf wat meer zien (je bent soms onzichtbaar), en dan wordt die strijd minder wink

Het ligt echt niet aan jou, maar aan de angst van anderen. Jouw blik priemt door alles heen, en dat maakt anderen angstig.

Als je lacht, of een glimlach door laat klinken in je stem, zullen anderen ook wat eerder hun 'schild' laten zakken.

Je loopt over van emoties, en alles gaat razendsnel in jouw gedachten. Je hebt moeite om aan dat alles woorden te geven. Je hebt ooit besloten maar te zwijgen, om geen problemen te veroorzaken.

ja, ja, ja

Probeer daar weer eens wat meer balans in te krijgen? Alsjeblieft? Want je hebt zoveeeel te zeggen! Zoveel ervaring, kennis en wijsheid te delen...
Veel veel veel
Wordt gezien en gehoord laugh
U is mooi mooier mooist. En je mag nog veel mooier gaan worden laugh

wauw wat een complimenten blush
dankjewel


Voor jou wil ik een blauwe steen aanraden. Misschien een blauwe calciet. Je hebt veel baat bij blauw op het moment.
Daarnaast is Citrien/Ametrien een goede steen voor je, kijk maar even welke van de 2 je het beste past.

Een korte omschrijving van de stenen vind je o.a. hier:
http://www.edelstenenenmineralen.nl/

Deze site is in mijn opinie wel ok in de omschrijvingen smile
Mocht je meer willen weten omtrent de kristallen, dan schroom niet om hiernaar te vragen!

even zoeken of ik zoiets in huis heb
ja is goed !!



Jeeeeeeeee jij kan goed fotolezen.......je beschrijft precies zoals het is, en kan er niet veel meer van maken dan "ja"...

Liefs Diana smile



Wat een prachtige lezing Mare... en het klopt wederom weer eens als een bus zoals ik het lees. Mooi heel mooi!! X
admin
admin nov 11 '10
Origineel bericht van: Tinne
Lieve Zilveren Spin,
Je kijkt bezorgd.. Je draagt zorgen met je mee! En het zit in je blik..

Zorgen.. ja die heb ik inderdaad een beetje te veel, met name de laatste maanden lijkt het wel mijn "tweede natuur" te worden. Gelukkig kan ik ze ook wel van mij af zetten, maar daar moet ik dan wel eerst echt bewust mee aan de slag.

Ik voel bij jou een heel grote warmte voor het leven!
Een verborgen passie voor het leven, een wens om tenvolle te openen en ervoor te gaan..om een sprong in het luchtledige te maken,

Oja, absoluut !! Ik heb al een paar keer op het randje van de dood gestaan..maar mijn levenskracht en levensdrang is echt enorm, misschien ook wel daardoor.

Maar... maaar.. er is nog zoveel om doorheen te komen, kluwens van denkpistes te ontwarren, en situatie's te ontknopen en mensen te doorgronden! Ook jezelf te doorgronden!

Ja dat zal best.. ben hier druk mee bezig.

Je neemt je tijd daarvoor, je voelt dat het allemaal mag duidelijk worden!

Ja dat gevoel is er wel !

Er komt een zin als ik naar je kijk.. " is het nu allemaal zo ingewikkeld? of maak ik het nu zo ingewikkeld?"

Ha, ja ik bekijk alles van alle mogelijke kanten, en dat levert van soms problemen, en veel denkwerk, wat ik automatisch doe. Ik zie ook zoveel verbanden.. ook gevoelsmatig hoor.

En ik zie kracht... een stille kracht! Als dingen niet duidelijk zijn, is het belangrijk dat jij in jouw stille kracht staat! Dan ben je op je best.. je bent iets ingetogen, maar juist daar zit die kracht!! In jouw ingetogenheid.. in jouw eenvoud daarin, in je verlangen naar een mooie wereld, die begint aan de binnenkant, nl in je hart!

Ja klopt.. stille kracht en eenvoud, dat hoor ik wel vaker smile

heel mooie vrouw ben je, en dat bedoel ik heel zeker innerlijk én uiterlijk mee!



Dankjewel lieve Tinne !!
Mimosa
Mimosa nov 11 '10
Hallo Zilveren Spin,

Sinds gisteravond houden jouw foto's me bezig. Het foto lezen is nieuw voor me en ik weet ook niet goed hoe dingen te interpreteren. Ik hoopte mijn bevindingen terug te lezen in de overige reacties, maar dat is niet gebeurd.
In elk geval voel ik de drang om toch te vertellen wat ik zie en voel. Misschien zegt het jou meer.
Ik voel een intens verdriet, het balt helemaal samen in mijn hartstreek. Maar tegelijkertijd voel ik een soort van oerkracht in je. Je bent sterk, krachtig en waarschijnlijk besef je zelf maar half hoe krachtig.
Ik zie op de zwart/wit foto links achter je een gezichtje van een klein kind of baby.

Ik zie de kleur groen/geel bij je. Bij je hoofd wordt het steeds geler. Ook zie ik behoorlijk wat energiebolletjes om je heen.
Nogmaals ik kan het allemaal nog niet echt plaatsen en duiden, hopelijk heb je er toch wat aan.

Op de valreep nog een heel sterk gevoel. Ik zie je stralen, ik voel heel veel licht en liefde in je, alleen is het nu nog als het ware gevangen. Als je je pijn, verdriet en misschien zelfs woede kunt loslaten, een plekje geven en er in berusten, dan zal je hart zich openen. En dan zal je stralen.
admin
admin nov 11 '10
Origineel bericht van: Mimosa
Hallo Zilveren Spin,

Sinds gisteravond houden jouw foto's me bezig. Het foto lezen is nieuw voor me en ik weet ook niet goed hoe dingen te interpreteren. Ik hoopte mijn bevindingen terug te lezen in de overige reacties, maar dat is niet gebeurd.
In elk geval voel ik de drang om toch te vertellen wat ik zie en voel. Misschien zegt het jou meer.
Ik voel een intens verdriet, het balt helemaal samen in mijn hartstreek.

Ja dat zou kunnen, dat verdriet is grotendeels verwerkt, maar tja, er rest vast nog wel een stukje.... Ik heb de laatste weken wel voor het eerst meerdere keren pijn gehad bij mijn hart. Volgens mij was dat omdat mijn hartchakra te ver openstond (boven de 90 procent is ook niet goed he ?), maar misschien ook wel verwerking van verdriet tegelijkertijd.

Maar tegelijkertijd voel ik een soort van oerkracht in je. Je bent sterk, krachtig en waarschijnlijk besef je zelf maar half hoe krachtig.

Ja dat voel ik ook. Ik weet het, maar het is soms moeilijk te beseffen. Ik sta bijna nooit in mijn volledige kracht, want dat is gewoon Zoveel..

Ik zie op de zwart/wit foto links achter je een gezichtje van een klein kind of baby.

o, geen idee, ik heb wel een dochtertje, maar die is al 7, doel je hierop misschien ?

Ik zie de kleur groen/geel bij je. Bij je hoofd wordt het steeds geler. Ook zie ik behoorlijk wat energiebolletjes om je heen.

De kleur blauw komt bij mij zeer vaak terug, maar sommige dagen heb ik echt de behoefte iets groens aan te doen, maar het hangt gewoon niet in mijn kast... De kleur geel ?? hmm dat staat voor communicatie, toch ?
En energiebollen, ja vast en zeker, ik heb laatst daarnaast ook in een zielenreis een ketting omgekregen met allerlei lichtbollen eraan, echt gaaf !


Nogmaals ik kan het allemaal nog niet echt plaatsen en duiden, hopelijk heb je er toch wat aan.

Jazeker !!

Op de valreep nog een heel sterk gevoel. Ik zie je stralen, ik voel heel veel licht en liefde in je, alleen is het nu nog als het ware gevangen. Als je je pijn, verdriet en misschien zelfs woede kunt loslaten, een plekje geven en er in berusten, dan zal je hart zich openen. En dan zal je stralen.

Die woede zou ik meer omschrijven als een stuk frustratie, inderdaad door een soort van gevoel van "gevangenschap", alsof er nog niet helemaal uitkomt wat eruit mag komen. Maar.. ik werk hieraan. Ja, en toch draag ik veel licht in me mee, voel me soms net een lichtgevend projectiel (door mijzelf "geleid") grin


Wauw, dankjewel Mimosa !
admin
admin nov 11 '10
Voor jou wil ik een blauwe steen aanraden. Misschien een blauwe calciet. Je hebt veel baat bij blauw op het moment.
Daarnaast is Citrien/Ametrien een goede steen voor je, kijk maar even welke van de 2 je het beste past.


ik heb een blauwe steen gevonden, als ik hem vergelijk met de afbeeldingen op google zou het best weleens een blauwe calciet kunnen zijn, dus ik ga die maar eens proberen smile
Mimosa
Mimosa nov 11 '10
Ik ben blij dat ik toch gereageerd heb. Het is nog moeilijk om mezelf hierin te vertrouwen, maar ik merk dat ik daarin aan het groeien ben.
Fijn dat je er veel uit herkent. Ik heb nog even zitten denken/kijken naar het gezichtje. Het is niet je dochter dat weet ik zeker. Het heeft iets met jou te maken, met je ziel vermoed ik. In elk geval voel ik daarbij heel intens mijn hartchakra. Ik heb het gevoel dat het je het wel weet of gaat weten wat ik bedoel. Oeh, dat klinkt vaag, maar zo voel ik het.
Marenubium
Marenubium nov 11 '10
Graag gedaan, Zilveren Spin wink

En die steen, probeer 'm inderdaad gewoon uit zou ik zeggen!
Als ie goed voelt, ok. Zoniet, dan wegleggen enzo smile
Marjanne
Marjanne nov 14 '10
Lieve ZilverenSpin,
ik zie dat je al veel reacties hebt gehad (zonder ze te lezen), maar jouw foto trof me zo en bovendien heb je zo'n mooie reading voor mij gedaan, dat ik heel graag wil reageren.

Zo heel sterk komt de naam Angéla bij me door, én Moeder Maria. Voor mijn gevoel heb je nogal eens om haar geroepen; zoiets als 'Als je bestaat, help me dan alsjeblieft'. Jij hebt haar kwaliteiten, help je al mensen als beroep? Of veel in privéleven? Ik krijg een boodschap van Moeder Maria door: 'ik ben er voor je lieve, ook al zie je me niet. Voel mijn zegen en God's zegen; aarzel niet maar zet die ene stap. Het zal je bevrijden. Vol met liefde en mededogen groet ik je.'
......Mooi mens, ga stralen en in het Licht staan. Jouw levenswijsheid is groots, jij bent groots. Ik zie jou met een viool, hou je veel van vioolmuziek? Volgens mij ben jij zelf heel muzikaal. Ik hoor mensen tegen jou zeggen 'laat het los'. 'Hoe doe ik dat?' is dan jouw reactie. Het is zo gemakkelijk en snel gezegd.
Ik zie verborgen zegeningen bij je, ga ze zien, ze zullen je louteren. En onder die afgrond...daar is een prachtig veld vol klaprozen, die terug zal veren als je valt.

Liefs,
Marjanne
admin
admin nov 14 '10
Hoi Marjanne,

wie of wat is Angela ? (geen idee, het zegt me niks)
Moeder Maria.. nu je het zegt.. ik heb als klein kind inderdaad veel om haar gebeden.
Nee ik help geen mensen in mijn beroep, zit momenteel zelfs helemaal zonder werk..(slik, dit is echt het tegenovergestelde van een makkelijk op te lossen probleem aan het worden..)
In mijn priveleven ook niet echt, vroeger wel af en toe gedaan. Ik zou wel graag (al sinds jaaaaren) een eigen praktijk willen hebben (maar hoe dan lijkt de eeuwige vraag te zijn, maar dit is dan dat stukje wat ik los moet laten, hihi).

Nee, ik ben niet zo muzikaal, alhoewel ik vroeger heel goed electrisch orgel spelen kon. Ook blokfluit en klarinet gespeeld, maar nadat ik hiermee ben gestopt, nooit meer een muziekintstrument aangeraakt. Bijzonder want in gedachten zie ik mezelf weleens viool spelen.

Verborgen zegeningen ? Die vat ik niet helemaal....even over nadenken..
afgrond ?? help.. ja dat zou mooi zijn, misschien er maar bewust inspringen ipv vasthouden wink

pfoe he.. ik ga nog even nadenken over je tekst.
Dankjewel Marjanne, en bedankt voor je mooie woorden !

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki