Artemis/Zilveren Spin!
Goed en fijn nu eens jouw foto te mogen zien
Ik geef bijna geen lezingen meer hier, maar deze vond ik wel even terecht.
Ook weet ik jouw echte naam niet, wat ik ook vaak gebruik in mijn lezingen; het geeft iets meer het karakter weer van iemand.
Dan nu even zonder naam, en puur op gevoel.
Bij jou komt nu in mij op: Roos, Rozemarijn. Je hebt het zachte van de Roos, het stekelige van haar doorns, maar het warme en liefdevolle van Rozemarijn.
wow, dat klinkt mooi en gepast
Rozemarijn is een plantje wat slecht tegen kou kan, en daarom hartverwarmend is. Jij kunt ook slecht tegen kou, en kou in die zin als 'afstandelijkheid'.
ja dat klopt, kan tegen beide totaal niet
Je hebt menselijke warmte en contact nodig, al dan niet lichamelijk. Volgens mij zoek je heel veel het fysieke contact bij jouw naasten.
hmm zou kunnen. zie stukje verder, bij andere reactie over alleen zijn
In jouw naaste omgeving omring je je ook het liefst met mensen met 'diepgang'; mensen die gewoon niet oppervlakkig zijn.
Ja !!
Je hebt moeite om alleen te zijn. In de steek gelaten te worden.
Is dit iets van vroeger uit?
Ik heb geen moeite met alleen zijn, maar mis wel de gezelligheid van vroeger, toen ons huis een soort ontmoetingsplaats was voor vele vrienden,
waar je echt heel goed mee kon praten. Angst om in de steek gelaten te worden ?? kan goed...... ben niet door mijn biologische moeder opgevoed.
Het houdt je enigszins tegen 'diepere' contacten aan te gaan met anderen. Het heeft ook te maken met vertrouwen.
ja dat zal daar ook door komen
'Wat je me geeft krijg je terug', krijg ik nu ook heel sterk door.
Sterk gevoel voor rechtvaardigheid.
Ja absoluut !
Maar je uit jezelf nog niet echt.
How so
Te vaak op je vingers getikt, wellicht, vroeger?
Ja absoluut !! veel te veel
Nu ja... probeer wat duidelijker te worden, zou ik zeggen, want jij hebt echt echt echt heul heul heul veul te vertellen!
En wat jij denkt/voelt, is vaak genoeg ook heus heel erg terecht!
dankje, ik ga dit zeker proberen
Je verstopt je alleen een beetje.
Ja dat weet ik !!
Je voelt en denkt van alles, maar je geeft het eigenlijk in 'raadsels' door (verkapt?) aan je omgeving. Communicatie.
Ja, dat is het. Je weet jezelf nog niet echt goed te uiten, en daardoor kan jouw omgeving jou niet altijd en even goed begrijpen; dan ben jij een groot raadsel (mystery) voor ze!
tja, dat is mijn communicatievorm, doe ik meestal niet bewust
Anderzijds, ben jij er ook niet de persoon naar om *zomaar* iets in het wilde weg te roepen. Voordat jij wat zegt, heb je alles al in je bovenkamer doorgenomen, herkauwd, uitgeplozen, etc.
ja
Je woorden zijn vaak genoeg voorzichtig, om maar vooral niemand voor het hoofd te stoten. Maar daarmee ben je misschien net iets te voorzichtig, en teveel rekening houdend met anderen.
Dus erm...wordt je vaak genoeg niet gehoord.
ja,ja,ja
Je bent eigenlijk een beetje te serieus... Probeer eens wat vaker te lachen, en de grappen te zeggen die in je opkomen, want..ehehe..humor heb je heus, en lachen kun je ook als de beste
soms wel, en dan heel erg
Je komt soms ook wel erg streng over, maar dat ligt puur aan je uiterlijk: je hebt donkere ogen en donker haar. Lach wat meer, dan komt jouw innerlijke openheid beter naar voren, en zul je veel sneller de sympathie van mensen krijgen.
ok, ga ik proberen
Erm..dat is niet rot bedoeld... Je hebt de neiging mensen pas tot jou toe te laten, als zij zich hebben bewezen tegenover je.
oooooo daar ga ik over nadenken
Maar dat is vaak een lastige en moeilijke strijd.
Wordt wat opener, laat jezelf wat meer zien (je bent soms onzichtbaar), en dan wordt die strijd minder
Het ligt echt niet aan jou, maar aan de angst van anderen. Jouw blik priemt door alles heen, en dat maakt anderen angstig.
Als je lacht, of een glimlach door laat klinken in je stem, zullen anderen ook wat eerder hun 'schild' laten zakken.
Je loopt over van emoties, en alles gaat razendsnel in jouw gedachten. Je hebt moeite om aan dat alles woorden te geven. Je hebt ooit besloten maar te zwijgen, om geen problemen te veroorzaken.
ja, ja, ja
Probeer daar weer eens wat meer balans in te krijgen? Alsjeblieft? Want je hebt zoveeeel te zeggen! Zoveel ervaring, kennis en wijsheid te delen...
Veel veel veel
Wordt gezien en gehoord
U is mooi mooier mooist. En je mag nog veel mooier gaan worden
wauw wat een complimenten
dankjewel
Voor jou wil ik een blauwe steen aanraden. Misschien een blauwe calciet. Je hebt veel baat bij blauw op het moment.
Daarnaast is Citrien/Ametrien een goede steen voor je, kijk maar even welke van de 2 je het beste past.
Een korte omschrijving van de stenen vind je o.a. hier:
http://www.edelstenenenmineralen.nl/
Deze site is in mijn opinie wel ok in de omschrijvingen
Mocht je meer willen weten omtrent de kristallen, dan schroom niet om hiernaar te vragen!
even zoeken of ik zoiets in huis heb
ja is goed !!