Loading...
nl

Terugkeer van Merlijn/Merlia: energie op aarde

Emuca
Emuca nov 11 '10
Hihi, als ik dat lees Tinne, krijg ik een warme wang.
Tinne
Tinne nov 11 '10
grinthan you know!! wink
Marenubium
Marenubium nov 12 '10
hihi weer een andere naam! Amerissis!
Volgens mij moet ik me toch maar eens gaan verdiepen in dat alles...en de legende van arthur enzo.
Voor mijn gevoel hebben de vrouwelijke energieen allemaal iets met elkaar gemeen/te maken, misschien gewoon wel 1 energie dan? In stukjes gedeeld?
Tinne
Tinne nov 12 '10
Ja zo ervaar ik het ook : "1 energie.. verdeeld over verschillende lichtwezens, die elks een aantal aspecten dragen van die éénheid! De lichtwezens hebben ook nog eens de mogelijkheid om in verschillende dimensie's hun Goddelijke aspecten op een andere manier naar buiten te brengen.
Naargelang waar je bent, en in welke dimensie je bent - via een bepaalde ervaring - kan je de lichtwezens ontmoeten in hoe ze daar zich manifesteren! Maar evengoed hebben ze daarin de kracht om naar voren te komen met een aspect van een aspect van het Goddelijke!

vb.
Amerissis is de Godin van het Licht.. zij draagt een bepaald aspect inzich van de Goddelijke éénheid! Zij is te zien in de verschillende dimensie's.. En daar kan ze verschillende namen hebben, en verschillende uitdrukkingsvormen! Elke uitdrukkingsvorm heeft nog eens zijn specifieke aspect van het totale aspect dat Amerissis in haar draagt!

Ook wij zijn zo ..
Groene_heks
Groene_heks mrt 20 '11
smilesmilesmile
Emuca
Emuca mrt 20 '11
laugh
Serenity
Serenity sep 7 '11
Origineel bericht van: Marenubium
Nu we het laatst hadden over Merlijn, in het 'bijzondere tekst'-topic...ik kwam dit artikel vandaag tegen:

http://www.wanttoknow.nl/overige/de-energie-van-merlia/

Hele lap tekst, ik neem het dan ook niet over. Wel een klein stukje:
Quote:
Merlia – Merlijn..
Merlia is de Merlijnenergie die in vrouwelijke vorm terugkeert op Aarde om de balans te bieden die nodig is voor de overstap van de polariteit naar heelheid. Deze wederkomst werd reeds voorspeld in veel van jullie geschriften. Wij vragen jullie ruimte te maken voor Merlia omdat zij terugkeert om balans aan te reiken.


Voor diegenen die het hele artikel willen lezen smile

teempie de peempie wat een lang stuk maar ik het uitgelezen en herken sommige denkpatronen ook en beaam ze.
Leuk zeg om dit te lezen ik ben benieuwd wie dit ook zo ervaart.
Tatora
Tatora sep 7 '11
herken dit meteen!.
dat is ook één van de redenen dat ik op aarde terug gekomen ben dus..
voor die éénheid..het mannelijk/vrouwelijk principe in balans,In onszelf..en dan naar elkaar toe..
wauwie..
Serenity
Serenity sep 7 '11
joh wat goed van je dat je dat herinnerd, ik doe dat niet maar vind het echtknap van je!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki