Loading...
nl

mijn koppie?

Thomas A
Thomas A jul 22 '07
Grappig Feileacan; de tweede foto geeft een vrijwel identieke uitstraling van de eerste weer, althans in mijn be-leving dan.

ik zal je lezen, of vandaag nog of anders morgen

groetjes

Thomas
admin
admin jul 22 '07
Dat vind ik erg aardig van je Thomas, dank je wel.
Neem de tijd, ik heb tenslotte al eens een lezing gehad.
Thomas A
Thomas A jul 23 '07
Fotolezen Feileacan 22 7 07

Eigen gevoel vertrouwen

Eigenzinnigheid

Dood en leven

Intuïtie

Kracht en invloed

De omgeving (spiegelen aan)

Innerlijke conflicten

Kosmische verbinding

Zelfvertrouwen; Eigenlijk heb je er genoeg van. Je bent je bewust van je eigen innerlijke kracht en de eigen signalen die je ziel aan je doorgeeft. Er zijn tal van situaties in je leven geweest die ook lieten zien dat je rustig op het eigen gevoel kunt vertrouwen. Toch is het voor jou op dit moment nog niet helemaal vanzelfsprekend om hier volledig naar te luisteren. Dit komt omdat er zich in jouw leven een aantal situaties hebben voorgedaan die het (tijdelijk) niet mogelijk maken helemaal op jezelf te vertrouwen. Dit is jammer en ook niet terecht. Het betekent namelijk dat er condities zijn die je bij je ware informatiebron (ziel) weghouden. (een door het ego deels afgedekte ziel).
Wat er ook in je leven gebeurd is, je gevoel blijft je zuivere informatie verstrekken!
Meditatie is een weg om weer in ge-heel verbonden te worden met de eigen ziel. Bij voorkeur s'morgens vroeg een korte ademmeditatie.

Eigenzinnigheid; Je bent een eigenzinnige persoon die zich niet gemakkelijk iets laat aanpraten. Alle informatie wordt gepolst langs het eigen gevoel. Resoneert iets door in je eigen gevoel, dan kan het ook iets voor jou zijn. Ooit " tussen je 8ste en 10de levensjaar - heb je zelf de keuze gemaakt zo om te gaan met wat anderen je zeggen. Je eigenzinnigheid uit zich ook naar hoe jij in dit leven staat. Veel mensen zullen je dan ook niet goed be-grijpen, maar dit heb je onderhand geleerd te accepteren.
Je hebt het in je bijzondere ont-dekkingen te doen ten aanzien van het welbehagen van je medemens en ik zie je ook heel speciale hypothesen neerzetten waar het hun processen aangaat.
Jouw eigenzinnigheid maakt je ook duidelijk een eenling die heel erg gesteld is op een stilte plek. Zo zie ik een stilteplek ergens aan het water (niet ver bij je vandaan), waarbij ook beschutting van begroeiing en/of een soort wal is!!!..

Het leven en de dood nemen een speciale plek in in jouw be-staan. Het lijkt wel of je hieromtrent heel wat vragen op het kosmische hebt afgevuurd. De diepere betekenis van het op aarde zijn is mede zo belangrijk voor je omdat je hier je pad op aarde op wilt afstemmen.
Mede een dood van een dierbare heeft bijzonder veel indruk achtergelaten en heeft je op het zoekspoor gezet!!!!!!. Mijn gevoel zegt me dat het er meer dan een kunnen zijn.
Intuïtie heb je genoeg, maar dit is niet altijd hoor-voelbaar. (lees ook vertrouwen). Je intuitie zal de komende jaren alleen maar toenemen omdat je er in zult slagen je te ontdoen van de schillen van je conditionering. Je zult leren wat het verschil is tussen de informatie uit de eigen ziel (kosmische verbondenheid) en informatie uit conditionering. In een sluimer-bewustzijnstoestand is dit nog niet zo gemakkelijk, maar vanuit het eigen bewustzijn wel degelijk.

Kracht en invloed; daar heb je veel van en vaak meer dan dat je er jezelf van bewust bent. Soms wil je dit helemaal niet en zou je het liefst onzichtbaar willen zijn. Toch jouw sterke persoonlijkheid brengt dit voorlopig met zich mee. Op den duur wanneer jij volledige innerlijke sereniteit hebt gevonden zal het ver-schijnen geen enkel probleem meer vormen.
Er moeten nog schillen van de ui gepeld worden en deze hebben alles te maken met de persoonlijke levens ervaringen en dus conditionering. Heeft ook met een paar teleurstellende relaties te maken!!!..

De omgeving; men heeft grote moeite met jou op je juiste waarde in te schatten. Men ziet jou niet in de hoedanigheid van de persoon die je bent. Enerzijds komt dit door jouw eigenheid en anderzijds door een stuk verleden. Hier ga je zelf wisselend mee om. De ene keer laat het je koud de andere keer vind je het minder. Dit blijft niet zo omdat je op een dag genoeg hebt aan wat jij er zelf van vindt en heeft alles te maken met het pad naar waarheid wat jij gaat!!

Innerlijke conflicten; aarde en kosmos. Weten en dat ook kunnen leven. In die zin zit je in een veranderingsproces. Is je innerlijk weten (intuïtie) sterk en je afstemming op het kosmische groot en veelvuldig. Op aards vlak is het dan vaak juist veel moeilijker. We hebben immers een lichaam en dan nog eens de (zelf)verantwoording in het hier en nu. Vallen en opstaan rijpt ons uiteindelijk en een leefbare balans brengen is noodzaak om niet telkens in de problemen met de mensen in de omgeving te komen. Tegen dit licht zie ik een deel van je bestaan Karin.
Uiteindelijk is grote wijsheid je deel, zowel op bewust als op energetisch niveau. Dat er tranen vloeiden zul je dan ook kunnen zien als een noodzakelijk goed!!!!!..

Je hebt een krachtige kosmische verbinding die je in staat stelt alle antwoorden te vinden op vragen die je pad hier kruisen. Een nog meer onzelfzuchtige levenshouding dan die je je al eigen hebt gemaakt kan jou een krachtiger en evenwichtiger mensenhelper maken dan dat je al bent.

Voorbij het ego is er de ziel

Met respekt

Thomas
admin
admin jul 23 '07
Indrukwekkend..

Met het egoverhaal ben ik aan het werk sinds ik door had dat het stemmetje achter in mijn hoofd soms vanuit innerlijk weten komt, maar dus ook het ego dat mij zo graag onderuit haalt.
Daar hebben we het pas nog over gehad, weet je nog?
Ik ben nu aan het leren om het verschil te merken tussen beide en dat gaat me tot nu toe goed af, maar ik verwacht nog wel wat tegenwerking :)

Meditatie, ik voel dat het aan me trekt maar omdat ik bang ben voor heftige reacties van de kundalini-energie durf ik niet zo goed. Op dat gebied zou ik toch wel erg graag iemand willen vinden die me hier in zou kunnen begeleiden, wie weet komt dat nog wel. Ik snap dat je bedoelt dat meditatie me echt bij mezelf brengt en dat is waar ik heel hard aan werk alleen op het moment zonder meditatie dan, maar gewoon door steeds bij alles wat ik denk en doe mezelf af te vragen of het echt van mezelf is of van mijn ego.

Mensen begrijpen mij inderdaad soms niet, maar ik denk dat dat wel voor heel veel mensen geldt. Ik vind het heel frappant dat jij dat 8e levensjaar noemt, ik weet dat ik op heel jonge leeftijd iets heb meegemaakt waardoor mijn kijk totaal is veranderd, het is zo jammer dat ik het mij niet meer kan herinneren, ik ben daar nog regelmatig mee bezig en zou het zo graag willen weten. Welbehagen van mijn medemens..vaak zie ik wel bij mensen waar de schoen wringt en waarom ze blokkades hebben op bepaalde punten, het mooie is dat ik daar ook weer van leer, maar inderdaad daar ben ik erg goed in.
Stilteplek, heeeerlijk alleen maar natuur om me heen en geen mensen, daar kan ik ontzettend van genieten, ik praat dan met alles wat groeit en bloeit en voel me helemaal in mijn element.

De overleden dierbare kan ik niet zo plaatsen, het zou mijn opa kunnen zijn geweest die overleed toen ik nog erg klein was. Hij is heel lang bij me geweest, nu niet meer dus ik vermoed dat hij weer terug op aarde is en heb het sterke vermoeden dat hij wel eens in mijn jongste zoon geincarneerd zou kunnen zijn, maar dat kan ook wishfull thinking zijn.

Kracht en invloed heb ik veel en inderdaad soms zou ik erg graag onzichtbaar willen zijn. Dat onzichtbaar zijn heeft meer te maken met lichamelijke aantrekkingskracht en daar leg ik de link met de teleurstellende relaties.

De omgeving, daar liggen ook nog lessen, ik kijk teveel naar anderen en luister daardoor niet naar mezelf, soms vind ik het nog steeds belangrijk hoe anderen mij zien, terwijl dit helemaal niet belangrijk zou moeten zijn.

Mijn aardse leven, zucht, soms vind ik het zo zwaar en heb ik heimwee naar mijn "andere" leven, maar ik ben nog niet klaar hier en zal nog veel vallen en ook weer opstaan.

Die kosmische verbinding voel ik heel sterk, toch ben ik nog niet zover om écht anderen te gaan helpen op de manier zoals ik het zou willen, eerst moet ik hard aan mijzelf gaan werken en mezelf eens goed gaan leren kennen, de echte ik dan.

Voorbij het ego is er de ziel.....heel sterk! Daar moet ik naar toe.

Hele dikke vette knuffel Thomas{met repect}!
Jouw woorden helpen mij verder op mijn pad, ik zat tegen een grote heuvel aan te hikken en daar heeft jouw lezing mij overheen geholpen.

Karin.
Thomas A
Thomas A jul 23 '07
Fijn dat je er iets mee kunt Karin. Jij elimineert je ego wel, daar ben ik zeker van. Zelfs al verfijnt deze zich nog zo, is deze herkenbaar door zelfzucht. De ziel kent geen zelfzucht, maar ziet het grote belang van ons verblijf op aarde...........

Thomas
Heidelroos
Heidelroos okt 10 '09
heeee, karin, wat een oud topic van jou laugh
admin
admin okt 10 '09
Zoo echt wel! Wel leuk om terug te lezen haha.
Heidelroos
Heidelroos okt 10 '09
Ik heb ook nog zo'n Goldie..

Leukkkk
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies