Loading...
nl

mijn koppie?

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
 Quote:
Origineel van feileacan:
@ Nims, waarom denk jij dat ik lastig te "lezen"ben?
Ik weet dat ik veel energie uitstraal maar maakt dat het "lezen"dan moeilijker? Ik heb altijd gedacht dat ik eigenlijk een soort van open boek gezicht heb.

love and light,
Féileacì¡n
Nee het veel uitstralen van energie maakt het niet lastiger om te lezen. Wat het lastig maakt is het feit dat jij ongrijpbaar bent. Mensen die lezen met voorbedoelingen hebben geen vat op je. Mensen zonder voorbedoelingen hoef jij geen dubbelgezicht voor te hebben. Dit zou trouwens best een reden voor jouw "dubbele" gezicht op de foto kunnen zijn die meerdere mensen hebben ervaren. Het is jouw bescherming tegen onzuivere lezingen. Noem het een soort afleidings manouvre.
Debiorah
Debiorah mei 16 '07
Toen ik de laatste opmerking van nims las werd ik nieuwsgierig en heb een poging gewaagd om je foto te lezen. Nu ben ik niet echt een geoefende lezer dus het is nog niet veel. Maar ik heb het gevoel dat jij het niet erg vind dat ik een poging waag. :)

Je komt bij mij over als een vrouw met veel uitstraling en dan bedoel ik vooral je energie. Je bent als het ware radient, mensen zullen denk ik vaak aangetrokken worden hierdoor. Het kan lijken alsof ze meeliften op jouwn energie.

Volgens mij ben je van nature spiritueel aangelegd. Het is voor jou nooit een vraag geweest maar een weet.

Je kan mensen snel doordringen, door ze heen kijken. Ik denk dat dit voor sommige mensen intimiderend kan overkomen. Wil niet zeggen dat je dit bent natuurlijk.

Volgens mij heb jij een sterke binding met de natuur, ik krijg de hele tijd iets door met kruiden, bloesemremedies en natuurlijke genezing. Daarnaast heb je denk ik ook iets met stenen/ mineralen.

In je leven heb je veel gelachen maar ook gehuild. Je kan intens van het leven genieten maar ook het verdriet heb je intens meegemaakt.
Maar er is in jou een sprankje dat je vooruit duwt.
admin
admin mei 16 '07
@ Nims : wat is een onzuivere lezing? Bedoel je daarmee dat anderen een lezing geven met de verkeerde intenties? Ik vraag me af of zo iets zou werken, ik bedoel ik zou toch weten wanneer iemand iets verkeerd zou zeggen over mij? of bedoel je soms dat iemand verkeerde dingen to zou sturen? Ik vermoed dat ik dat wel zou voelen{hoop ik :)}
admin
admin mei 16 '07
Toen ik de laatste opmerking van nims las werd ik nieuwsgierig en heb een poging gewaagd om je foto te lezen. Nu ben ik niet echt een geoefende lezer dus het is nog niet veel. Maar ik heb het gevoel dat jij het niet erg vind dat ik een poging waag. :)

Goed gevoeld :)Het doet me goed om gezien te worden.

Je komt bij mij over als een vrouw met veel uitstraling en dan bedoel ik vooral je energie. Je bent als het ware radient, mensen zullen denk ik vaak aangetrokken worden hierdoor. Het kan lijken alsof ze meeliften op jouwn energie.

Dat lijkt niet alleen zo, het is ook zo, het valt me ook op dat veel mensen me graag even aanraken, gewoon even een hand op je schouder leggen of zo, soms voelt dat oke, soms niet en dan ben ik daar naar van.

Volgens mij ben je van nature spiritueel aangelegd. Het is voor jou nooit een vraag geweest maar een weet.

Yup, maar ik realiseer me ook dat het mijn weten is en niet van anderen. Geen preken van mijn kant dus, alleen maar liefde.

Je kan mensen snel doordringen, door ze heen kijken. Ik denk dat dit voor sommige mensen intimiderend kan overkomen. Wil niet zeggen dat je dit bent natuurlijk.

Ik geloof niet dat ik intimiderend ben, maar ik snap wel dat dat zo kan overkomen. Meestal zie ik bij mensen vrij snel waar de schoen wringt.
Gelukkig bij mezelf ook en daardoor heb ik mezelf goed kunnen helpen.

Volgens mij heb jij een sterke binding met de natuur, ik krijg de hele tijd iets door met kruiden, bloesemremedies en natuurlijke genezing. Daarnaast heb je denk ik ook iets met stenen/ mineralen.

Ik genees met kruiden en gebruik ook vaak bachbloesems, handopleggen doe ik ook maar alleen bij mensen die ik goed ken. Ik heb een aantal keer meegemaakt dat iemand na een handoplegging een dag of twee totaal van de kaart was en ik merkte dat de energie die door mijn handen kwam veel oud zeer losmaakte. Je snapt dat ik voortaan heel voorzichtig ben! Het grappige is dat als iemand spontaan tegen mij kwaaltjes of problemen verteld dat mijn handen al warm worden tijdens het vertellen, dan hoef ik mijn handen al niet meer neer te leggen, de energie stroomt dan spontaan.
Met stenen werk ik ook heel veel en met hele goede resultaten, het is zo mooi om te zien hoe die stenen werken. Ook kan ik met gedachten helen, het is een aantal keer voorgekomen dat iemand op afstand om hulp vroeg en via gedachtenkracht heb ik die persoon kunnen helpen.Volgens mij kan iedereen dat eigenlijk wel, als je intenties maar zuiver zijn.

In je leven heb je veel gelachen maar ook gehuild. Je kan intens van het leven genieten maar ook het verdriet heb je intens meegemaakt.
Maar er is in jou een sprankje dat je vooruit duwt.

Het is geen sprankje, het is een groot vuur.
Het vertrouwen dat alles wat op mijn weg komt een reden heeft en een kans om te groeien.
Ik heb ooit een intens spirituele ervaring gehad die me heeft vervuld met intens vertrouwen en daar ben ik heel gelukkig mee.

Dank je wel Debiorah! ik vond je lezing heel erg leuk :)
Heel veel liefs,
Féileacì¡n
Debiorah
Debiorah mei 16 '07
Bedankt voor je reactie Féileacì¡n! Ben blij dat mijn lezing een beetje gelukt is. Ik moet je bekennen dat het mij eigenlijk een stuk beter afging bij jou dan bij anderen. Heb er geen verklaring voor maar ik kreeg een soort gevoel van herkenning bij je.
JulienMoorrees
 Quote:
Origineel van feileacan:
@ Nims : wat is een onzuivere lezing? Bedoel je daarmee dat anderen een lezing geven met de verkeerde intenties? Ik vraag me af of zo iets zou werken, ik bedoel ik zou toch weten wanneer iemand iets verkeerd zou zeggen over mij? of bedoel je soms dat iemand verkeerde dingen to zou sturen? Ik vermoed dat ik dat wel zou voelen{hoop ik :)}
Met onzuiver bedoel ik inderdaad met de verkeerde intenties. En onbewust weet je ook of het onzuiver is, maar jij bent er niet altijd bij wanneer iemand jouw foto leest. Daarom weet je ook niet wanneer iemand iets leest. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar jij bent gewoon lastig om te lezen.
admin
admin mei 16 '07
Zie je nou, weer iemand die mij lastig vind! :)LOL.
{geintje}

love and light,
Féileacì¡n
admin
admin mei 16 '07
@ Debiorah: ik ben gelijk je foto gaan zoeken om te kijken of ik hetzelfde gevoel zou krijgen van herkenning. Helaas had ik dat niet, dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niets is, misschien hebben we elkaar ooit ergens anders ontmoet of zitten we op dezelfde golflengte wellicht.

liefs,
Féileacì¡n
admin
admin mei 16 '07
Nog meer lezers? Ik krijg er steeds meer lol in, het voelt zo goed om gezien te worden!
Debiorah
Debiorah mei 16 '07
:)Okay dat is natuurlijk mogelijk. Vond het in ieder geval van mijn kant opvallend.
JulienMoorrees
 Quote:
Origineel van Debiorah:
Bedankt voor je reactie Féileacì¡n! Ben blij dat mijn lezing een beetje gelukt is. Ik moet je bekennen dat het mij eigenlijk een stuk beter afging bij jou dan bij anderen. Heb er geen verklaring voor maar ik kreeg een soort gevoel van herkenning bij je.
Noem het golflengte. Jullie hebben een beetje dezelfde gaves voor zover ik het kan zien. Ik denk dat je dus een beetje jezelf herkent Debiorah :).
Debiorah
Debiorah mei 16 '07
Zou inderdaad kunnen Nims. :)
Caius
Caius mei 17 '07
Hoi feileacan,

gisteren niet gedacht, dat ik vandaag een lezing zou doen.
Kath en Nims hebben me weten over te halen ;)
Dit is mijn eerste fotolezing, ik ben benieuwd in hoeverre ik het goed heb :)
Ik heb eerst je foto bekeken en het een en ander opgeschreven op papier, daarna heb ik andere lezings van je (globaal) gelezen ... heel grappig ..er zijn wel degelijk raakvlakken met mijn lezing :)

Hier mijn lezing:
Je bent een sterke zelfstandige vrouw.
Een vrouw met veel wijsheid.
Een vrouw die te vertrouwen is.
Ik zie iets mannelijks in je, speelde je vroeger veel met auto'tjes ipv poppen?

Mensen kunnen bij jou terecht met hun problemen.
Heb jij je wel eens afgevraagd waarom mensen met problemen, juist bij jou terecht komen?

Je hebt iets met water.
Je bent veel met water bezig.
Je houdt van water en water van jou.
Ben je toevallig een waterman?

In grote gezeldschappen ben je wat minder op je gemak.
Je wordt dan wat stiller en dwaalt snel met je gedachten af, waardoor je af en toe wat afwezig bent.
Dit komt ook met 1 op 1 gesprekken voor.
Je verstaat dan even niet wat de ander zegt.
Wat erg lastig kan zijn als die persoon net een vraag stelde.
Hij zal dan deze vraag moeten herhalen en misschien nog wel een paar keer, voordat hij/zij antwoord krijgt.
Bij elle lange verhalen haak je af.
Deze verhalen volg je dan niet meer.
Je houd ervan om informatie kort maar krachtig te krijgen.

Je hebt momenten voor jezelf nodig, om tot rust te komen.
Volgens mij pak je dit moment sì¡vonds/snachts op een tijdstip dat de meeste mensen liggen te slapen.
Je vindt het heerlijk om dan in je eentje met wat drinken en eten rustig te dagdromen.
Ik zie in jou echt een avond mens en dus geen ochtend mens.

Je wordt niet altijd even goed begrepen en dat doet je veel verdriet.
Probeer hier eens de humor van in te zien.

Je bent een behulpzame en zorgzame vrouw.
Het moet alleen geen verplichting voor je zijn.
Dan doe je het niet of met veel tegenzin.
Iets wat je veel energie kost.
Je bent geen huisvrouw, in de vorm van schoonmaken, dit doe je alleen als je een schoonmaakbui hebt (je verplicht jezelf hier dan toe)

Werk is heel belangrijk voor je.
Ik krijg alleen het gevoel dat werk door omstandigheden op een lager pitje staat.

Je hecht veel waarde aan, wat anderen van je vinden.
Wees hier eens wat zelfverzekerder in.
Je bent een goede en een mooie vrouw.
De geliefde om je heen zien dit ook, al zal dat niet zo gauw gezegd worden.

Tot zover mijn eerste lezing.
Ik ben benieuwd in hoeverre ik het goed heb.

Groetjes,
Kay
admin
admin mei 17 '07
Hier mijn lezing:
Je bent een sterke zelfstandige vrouw.
Een vrouw met veel wijsheid.
Een vrouw die te vertrouwen is.
Ik zie iets mannelijks in je, speelde je vroeger veel met auto'tjes ipv poppen?

Lol, op mijn 15e speelde ik zelfs nog met poppen.
Voor de autootjes moet je bij mijn zusje zijn :)
Maar ik klom wel veel in bomen en viel er ook regelmatig uit, ha ha .

Mensen kunnen bij jou terecht met hun problemen.
Heb jij je wel eens afgevraagd waarom mensen met problemen, juist bij jou terecht komen?

Ik heb geen flauw idee waarom mensen dat doen, maar het is wel waar. Misschien voelen ze aan dat ik iedereen met problemen graag wil helpen.

Je hebt iets met water.
Je bent veel met water bezig.
Je houdt van water en water van jou.
Ben je toevallig een waterman?

Ik ben gek op water dat klopt, ik zwem erg graag maar vind het ook heerlijk om aan de waterkant een beetje te zitten mijmeren.
Nee, ik ben geen waterman, ik ben een leeuw.

In grote gezeldschappen ben je wat minder op je gemak.
Je wordt dan wat stiller en dwaalt snel met je gedachten af, waardoor je af en toe wat afwezig bent.
Dit komt ook met 1 op 1 gesprekken voor.
Je verstaat dan even niet wat de ander zegt.
Wat erg lastig kan zijn als die persoon net een vraag stelde.
Hij zal dan deze vraag moeten herhalen en misschien nog wel een paar keer, voordat hij/zij antwoord krijgt.
Bij elle lange verhalen haak je af.
Deze verhalen volg je dan niet meer.
Je houd ervan om informatie kort maar krachtig te krijgen.

Dat van die 1 op 1 gesprekken klopt inderdaad, regelmatig glip ik met mijn gedachten dan weg en kan dan niet meer volgen waar het over gaat. Ik doe dit niet expres het gaat vanzelf, maar is wel erg vervelend voor degene die me iets verteld. Helaas komt het dan wel eens voor dat mensen zeggen,: maar dat heb ik je toch verteld? en dan weet ik het dus echt niet meer.
Lange verhalen heb ik moeite mee, dat klopt.
En dat van die grote gezelschappen klopt ook.

Je hebt momenten voor jezelf nodig, om tot rust te komen.
Volgens mij pak je dit moment sì¡vonds/snachts op een tijdstip dat de meeste mensen liggen te slapen.
Je vindt het heerlijk om dan in je eentje met wat drinken en eten rustig te dagdromen.
Ik zie in jou echt een avond mens en dus geen ochtend mens.

Helemaal raak! Zalig die stilte en gewoon een beetje met mijn gedachten spelen.

Je wordt niet altijd even goed begrepen en dat doet je veel verdriet.
Probeer hier eens de humor van in te zien.

Dat word de laatste tijd minder, het verdriet, de humor zie ik er niet van in maar ik kan me er wel steeds beter bij neerleggen.

Je bent een behulpzame en zorgzame vrouw.
Het moet alleen geen verplichting voor je zijn.
Dan doe je het niet of met veel tegenzin.
Iets wat je veel energie kost.
Je bent geen huisvrouw, in de vorm van schoonmaken, dit doe je alleen als je een schoonmaakbui hebt (je verplicht jezelf hier dan toe)

Meestal ga ik dan heel stil in een hoekje zitten en wachten tot het over is, lol.
Mijn huis is niet vuil, maar rommelig is het inderdaad wel eens en de ramen hoeven echt niet elke week gewassen toch? Ik doe ze liever als ze vies zijn dan heb ik eer van mijn werk :)

Werk is heel belangrijk voor je.
Ik krijg alleen het gevoel dat werk door omstandigheden op een lager pitje staat.

Op het moment ben ik heel hard op zoek naar werk.
Ook ga ik in september met nieuwe dingen beginnen, de eerste cursus eft staat op stapel. Ik zou graag een eigen praktijkje hebben waar ik mensen kan helpen, niet met ziektes { misschien kleine kwaaltjes} maar meer op het geestelijke vlak.

Je hecht veel waarde aan, wat anderen van je vinden.
Wees hier eens wat zelfverzekerder in.
Je bent een goede en een mooie vrouw.
De geliefde om je heen zien dit ook, al zal dat niet zo gauw gezegd worden.

Hij zegt het heel vaak gelukkig, en ik hecht inderdaad veel waarde aan wat anderen van mij vinden, maar ook dat gaat me beter af dan een paar maanden geleden.

Tot zover mijn eerste lezing.
Ik ben benieuwd in hoeverre ik het goed heb.

Ik vind je een KEI! Dankjewel!

love and light,
Karin
Caius
Caius mei 17 '07
Bedankt voor je reactie Karin :)

Zoals ik al aan gaf was dit mijn eerste fotolezing.
Ik ben blij dat het toch wel goed gelukt is :D

Grappig ... ik zag je idd als een "jongentje" in een boom zitten, alleen kreeg ik ook autootjes en poppen door.
Dit laatste besloot ik om op te schrijven.
Het lukte me niet goed om het verband tussen deze 3 dingen te zien.
Ik liet het boomklimmen weg en trok een verkeerde conclusie (vandaar dat ik het op schreef in een vraagvorm, ik twijfelde hierover).

Dat mensen naar je toe komen met hun problemen.
Komt omdat ze zich bij je op hun gemak voelen.
En als je wilt, kan je heel goed luisteren.
In combinatie met je behulpzaamheid is een stabiele basis hier voor gelegd.
Zie het maar als een gave :)

Als je iets wilt vragen aan me, kan dat altijd.
Het was fijn je foto te lezen :)

Groetjes,
Kay
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 18 '07
Goeie lezing Kay :). Gewoon oefenen dus. Op dit forum moet je dat wel lukken lijkt me ;). Ik denk dat we er een fotolezer bij hebben :D.
Wendy's
Wendy's mei 18 '07
Ik weet wel zeker dat we die eentje bij hebben :D

goede lezing kay
Caius
Caius mei 18 '07
Dank jullie wel :)
Ik ga het nog wel eens oefenen (misschien was het beginnersgeluk ;))
Hoe weet jij het zeker Wendy?
Heb jij ook mijn foto gelezen ... of voel je dit gewoon aan?
Als je wilt (Wendy) mag je me er een pb over sturen (voel je niet verplicht;))
Genoeg over mij hier op deze topic ... het is de post/topic van Karin ;):)
Wendy's
Wendy's mei 18 '07
Ik heb je foto niet gelezen.. alleen bekeken, en daar kreeg ik een bepaald gevoel bij :)

Maar ik wil hem wel voor je lezen hoor :)mssn vandaag nog ;)
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420