Hier mijn lezing:
Je bent een sterke zelfstandige vrouw.
Een vrouw met veel wijsheid.
Een vrouw die te vertrouwen is.
Ik zie iets mannelijks in je, speelde je vroeger veel met auto'tjes ipv poppen?
Lol, op mijn 15e speelde ik zelfs nog met poppen.
Voor de autootjes moet je bij mijn zusje zijn
Maar ik klom wel veel in bomen en viel er ook regelmatig uit, ha ha .
Mensen kunnen bij jou terecht met hun problemen.
Heb jij je wel eens afgevraagd waarom mensen met problemen, juist bij jou terecht komen?
Ik heb geen flauw idee waarom mensen dat doen, maar het is wel waar. Misschien voelen ze aan dat ik iedereen met problemen graag wil helpen.
Je hebt iets met water.
Je bent veel met water bezig.
Je houdt van water en water van jou.
Ben je toevallig een waterman?
Ik ben gek op water dat klopt, ik zwem erg graag maar vind het ook heerlijk om aan de waterkant een beetje te zitten mijmeren.
Nee, ik ben geen waterman, ik ben een leeuw.
In grote gezeldschappen ben je wat minder op je gemak.
Je wordt dan wat stiller en dwaalt snel met je gedachten af, waardoor je af en toe wat afwezig bent.
Dit komt ook met 1 op 1 gesprekken voor.
Je verstaat dan even niet wat de ander zegt.
Wat erg lastig kan zijn als die persoon net een vraag stelde.
Hij zal dan deze vraag moeten herhalen en misschien nog wel een paar keer, voordat hij/zij antwoord krijgt.
Bij elle lange verhalen haak je af.
Deze verhalen volg je dan niet meer.
Je houd ervan om informatie kort maar krachtig te krijgen.
Dat van die 1 op 1 gesprekken klopt inderdaad, regelmatig glip ik met mijn gedachten dan weg en kan dan niet meer volgen waar het over gaat. Ik doe dit niet expres het gaat vanzelf, maar is wel erg vervelend voor degene die me iets verteld. Helaas komt het dan wel eens voor dat mensen zeggen,: maar dat heb ik je toch verteld? en dan weet ik het dus echt niet meer.
Lange verhalen heb ik moeite mee, dat klopt.
En dat van die grote gezelschappen klopt ook.
Je hebt momenten voor jezelf nodig, om tot rust te komen.
Volgens mij pak je dit moment sì¡vonds/snachts op een tijdstip dat de meeste mensen liggen te slapen.
Je vindt het heerlijk om dan in je eentje met wat drinken en eten rustig te dagdromen.
Ik zie in jou echt een avond mens en dus geen ochtend mens.
Helemaal raak! Zalig die stilte en gewoon een beetje met mijn gedachten spelen.
Je wordt niet altijd even goed begrepen en dat doet je veel verdriet.
Probeer hier eens de humor van in te zien.
Dat word de laatste tijd minder, het verdriet, de humor zie ik er niet van in maar ik kan me er wel steeds beter bij neerleggen.
Je bent een behulpzame en zorgzame vrouw.
Het moet alleen geen verplichting voor je zijn.
Dan doe je het niet of met veel tegenzin.
Iets wat je veel energie kost.
Je bent geen huisvrouw, in de vorm van schoonmaken, dit doe je alleen als je een schoonmaakbui hebt (je verplicht jezelf hier dan toe)
Meestal ga ik dan heel stil in een hoekje zitten en wachten tot het over is, lol.
Mijn huis is niet vuil, maar rommelig is het inderdaad wel eens en de ramen hoeven echt niet elke week gewassen toch? Ik doe ze liever als ze vies zijn dan heb ik eer van mijn werk
Werk is heel belangrijk voor je.
Ik krijg alleen het gevoel dat werk door omstandigheden op een lager pitje staat.
Op het moment ben ik heel hard op zoek naar werk.
Ook ga ik in september met nieuwe dingen beginnen, de eerste cursus eft staat op stapel. Ik zou graag een eigen praktijkje hebben waar ik mensen kan helpen, niet met ziektes { misschien kleine kwaaltjes} maar meer op het geestelijke vlak.
Je hecht veel waarde aan, wat anderen van je vinden.
Wees hier eens wat zelfverzekerder in.
Je bent een goede en een mooie vrouw.
De geliefde om je heen zien dit ook, al zal dat niet zo gauw gezegd worden.
Hij zegt het heel vaak gelukkig, en ik hecht inderdaad veel waarde aan wat anderen van mij vinden, maar ook dat gaat me beter af dan een paar maanden geleden.
Tot zover mijn eerste lezing.
Ik ben benieuwd in hoeverre ik het goed heb.
Ik vind je een KEI! Dankjewel!
love and light,
Karin