Loading...
nl

mijn koppie?

admin
admin mei 11 '07
Is er iemand die mijn koppie eens wil "lezen"?

http://i164.photobucket.com/albums/u8/ogameserenity/S5000536.jpg

liefs,
féileacì¡n.
Delen:
Anne
Anne mei 11 '07
Hej..féileacì¡n

Ik heb net even naar je foto gekeken...als ik er naar kijk dan zie ik je gezicht veranderen....
in een heel vrouwlijk mooi gezicht van een jong meisje zo in de 20 ze lijkt zo mooi als een prinses.
Ik zie je gezicht ook veranderen in die van een man...een heel mannelijk gezicht.
Ik weet niet precies wat dit betekent misschien weet je er zelf meer van?
Als ik zelf in de spiegel keek zie ik mijn gezicht ook veranderen... dat heb ik al meerderemale gehad.

Verder lees ik je foto nog een keer ;)
Maar dit was even wat me gelijk opviel.
Groetjes aNNe
admin
admin mei 12 '07
Dat is grappig, ik heb zelf ook regelmatig dat ik iemand anders zie als ik in de spiegel kijk. Ik heb geen flauw idee wat dat kan zijn.
Wat leuk dat je mijn foto wil lezen :)
Dank je wel.
admin
admin mei 12 '07
Nog een vraagje, ik schreef net op het forum dat ik denk dat mijn jongste zoon wel eens mijn tweelingziel kan zijn, als hij het ook leuk vind mag ik zijn foto dan ook eens plaatsen en is er dan iemand die kan "zien"wat het is dat ik altijd bij hem voel?

love and light,
Féileacì¡n
Anne
Anne mei 12 '07
Féileacì¡n,
Als je in de spiegel kijkt wie zie je dan?? beschrijf dat gezicht eens en het gevoel erbij :)
Groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 12 '07
Hoi Féileacì¡n (wat een lastige naam, heb je nog een leuke afkorting ;)),

Ik zal je foto eens lezen voor je. Ook deze lezing is onder voorbehoud. Ik hoor graag of het wel of niet klopt.

Ik zie in jou een natuur genezer. Iemand die vanuit zichzelf de natuur en moeder aarde kan gebruiken voor genezing. Hoewel ik niets ermee bedoel, krijg ik het woord kruidenheks door. Als jij een heks zou zijn, dan ben jij zeker een witte heks. Iemand die het doet vanuit het licht.

Je bent heel goed in balans en kent jezelf heel goed. Toch bespeur ik ergens onzekerheid. En dat is onzekerheid om andere mensen. Over jezelf ben je niet zo erg onzeker, maar over je man en kinderen (als je deze hebt) ben je dit juist wel. Alsof je echt wilt, dat zij vinden dat je het goed doet.

Je bent er af en toe niet helemaal bij. Dan zit je echt in je eigen wereldje. Wat zich daar afspeelt dat weet ik niet zo goed, maar ik vermoed dat je daar je inspiratie vandaan haalt.

Je bent heel gezond en ik heb het gevoel alsof jij goed voor je lichaam zorgt.

Je hebt echt een hele jeugdige uitstraling hoewel ik toch ook kan zien dat jij niet zo'n hele makkelijke jeugd hebt gehad. Vonden ze jou vroeger maar een raar kind? Had je niet zoveel vrienden / vriendinnen?

Ik heb het idee dat persoonlijk contact met mensen ook lastig voor je is. Ik wil het geen mensenschuw noemen, maar enorme voorzichtigheid toch wel. Jij hebt echt moeite met overheersende mensen in jouw omgeving. Dan wil je het liefst zo snel mogelijk weg.

Er overkomt jou ook veel. Allemaal van die dingen die echt verbazend zijn dat jij ze weer hebt. Alsof je ze aantrekt. Dit zijn ook positieve dingen, maar ook negatieve dingen.

Op de foto ben je afwezig. Je hebt geen contact met de buitenwereld. Je kijkt "glazig". Soms heb ik het idee dat je gewoon even helemaal weg bent. Dat iemand echt even je moet aantikken of met zijn vingers voor je ogen knippen, om je aandacht te krijgen.

Ik zie ook nog het kleine meisje in je. Dit is het meisje waar je je ondeugendheid vandaan hebt, en je onderzoekende geest door wordt gevoedt.

Je hebt trouwens 2 hele sterke beschermgidsen / engelen bij je. Ik weet niet of je weet wie het zijn, of dat je contact met ze hebt, maar dat wilde ik nog even melden.

Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
admin
admin mei 13 '07
Hoi Féileacì¡n (wat een lastige naam, heb je nog een leuke afkorting ;)),

Ja gewoon kaatje omdat mijn naam Karin is :)

Ik zal je foto eens lezen voor je. Ook deze lezing is onder voorbehoud. Ik hoor graag of het wel of niet klopt.

Ik zie in jou een natuur genezer. Iemand die vanuit zichzelf de natuur en moeder aarde kan gebruiken voor genezing. Hoewel ik niets ermee bedoel, krijg ik het woord kruidenheks door. Als jij een heks zou zijn, dan ben jij zeker een witte heks. Iemand die het doet vanuit het licht.

Dit klopt, ik ben veel met kruiden bezig en werk zeker vanuit het witte licht, onze bron.

Je bent heel goed in balans en kent jezelf heel goed. Toch bespeur ik ergens onzekerheid. En dat is onzekerheid om andere mensen. Over jezelf ben je niet zo erg onzeker, maar over je man en kinderen (als je deze hebt) ben je dit juist wel. Alsof je echt wilt, dat zij vinden dat je het goed doet.

klopt ook, over mezelf ben ik niet zo onzeker, maar de relatie met mijn man is een achtbaan op het moment en daardoor heb ik toch wat meer zorgen over de kids. Maar ze doen het goed en zijn gelukkige kinderen gelukkig.

Je bent er af en toe niet helemaal bij. Dan zit je echt in je eigen wereldje. Wat zich daar afspeelt dat weet ik niet zo goed, maar ik vermoed dat je daar je inspiratie vandaan haalt.

Klopt ook, ik noem het maar dagdromen, maar het gebeurt erg vaak dat ik gewoon ineens "weg"ben, dit kan ook in een gesprek gebeuren en is erg lastig soms voor de ander. Ik heb er niet zo een moeite mee, het is erg fijn om in jezelf te kunnen duiken. Ik noem het dagdromen maar iemand zei eens tegen mij dat het een soort meditatie was, mediteren doe ik erg graag en dan krijg ik vaak de mooiste ingevingen binnen. Gisteravond bijvoorbeeld was weer zo een super avond, de tranen biggelen dan over mijn wangen en mijn hartchakra maakt overuren :)Het gevoel of je hart uit je borst vliegt van geluk.

Je bent heel gezond en ik heb het gevoel alsof jij goed voor je lichaam zorgt.

Mijn lichaam is mijn tempel en daar ben ik inderdaad erg zuinig op.

Je hebt echt een hele jeugdige uitstraling hoewel ik toch ook kan zien dat jij niet zo'n hele makkelijke jeugd hebt gehad. Vonden ze jou vroeger maar een raar kind? Had je niet zoveel vrienden / vriendinnen?

Soms af en toe een vriendinnetje, nu nog steeds geen "echte"vriendinnen en raar ben ik altijd al gevonden, daar ben ik aan gewend. Ik noem het liever anders, ik voel me soms van een andere planeet ;)

Ik heb het idee dat persoonlijk contact met mensen ook lastig voor je is. Ik wil het geen mensenschuw noemen, maar enorme voorzichtigheid toch wel. Jij hebt echt moeite met overheersende mensen in jouw omgeving. Dan wil je het liefst zo snel mogelijk weg.

Soms wel, soms niet, ik heb veel last van de gedachten en energien van andere mensen, die hebben ontzettend veel impact bij mij, dus dat is inderdaad iets waar ik voorzichtig mee ben. Grote massas mensen daar zie je mij niet tussen, in de weekends boodschappen halen doe ik niet als het niet hoeft, veel te veel mensen, veel te veel emoties dan ben ik na een uurtje al helemaal "op".

Er overkomt jou ook veel. Allemaal van die dingen die echt verbazend zijn dat jij ze weer hebt. Alsof je ze aantrekt. Dit zijn ook positieve dingen, maar ook negatieve dingen.

Klopt ook, het is net goede tijden,slechte tijden in mijn leven zeg ik wel eens, saai is het inderdaad niet als je met mij optrekt. Ik heb pas geleden nog gezegd dat ik het helemaal niet erg zou vinden als er nu eens een jaar niets gebeurde, gewoon helemaal niets, lijkt me heerlijk! Aan de andere kant ben ik ook met de negatieve wel erg blij, ze hebben me veel geleerd en ik ben er door gegroeid, ik zie negatieve gebeurtenissen echt als lessen en ik ben een goede leerling.

Op de foto ben je afwezig. Je hebt geen contact met de buitenwereld. Je kijkt "glazig". Soms heb ik het idee dat je gewoon even helemaal weg bent. Dat iemand echt even je moet aantikken of met zijn vingers voor je ogen knippen, om je aandacht te krijgen.

Klopt ook, soms ben ik in een andere wereld.

Ik zie ook nog het kleine meisje in je. Dit is het meisje waar je je ondeugendheid vandaan hebt, en je onderzoekende geest door wordt gevoedt.

Ze is mijn beste vriendinnetje, ik zorg goed voor haar.

Je hebt trouwens 2 hele sterke beschermgidsen / engelen bij je. Ik weet niet of je weet wie het zijn, of dat je contact met ze hebt, maar dat wilde ik nog even melden.

Helaas weet ik niet wie het zijn al heb ik wel een vermoeden van een van hen, ik heb helaas geen contact maar zou het wel graag willen, zie je ze staan op mijn foto of zegt je intuitie dat?

Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
admin
admin mei 13 '07
@ anne, ik kan je geen beschrijving geven want ik zie geen ander gezicht, dat is het gekke nou juist.
Het is iets met mijn ogen net of er iemand anders terug kijkt als je begrijpt wat ik bedoel.

love and light,
féileacì¡n
admin
admin mei 13 '07
Het spijt me nims, ik vergeet je te bedanken voor je lezing, heel fijn dat je dat wilde doen.

love and light,
féileacì¡n
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '07
Graag gedaan Kaatje ;). Ik ben weer verbaasd dat het zo goed klopt :). Over die 2 gidsen, dat was intuitie. Ik zie ze op de foto niet staan.
admin
admin mei 14 '07
Ik vind zo een lezing echt heel leuk, vooral de dingen die je er uit hebt gepikt die je niet kan weten. Een aantal dingen kun je halen uit de paar berichtjes die ik heb geplaatst, maar een aantal ook weer niet. Ik ben wel heel benieuwd of je mij meer kunt vertellen over deze gidsen, ik zou ze zo graag leren kennen!

Zijn er misschien nog andere mensen hier die ook foto's lezen? Ik vind dit zo leuk! In het verleden ging ik nog wel eens naar lezingen met paranormale mensen, maar NOOIT word ik er uit gepikt, dat zal zeker zijn redenen hebben maar ik heb het wel altijd erg jammer gevonden. Misschien had ik wel te veel vragen :)ha ha.
Anne
Anne mei 14 '07
Hej..féileacì¡n

Ik wil je foto wel lezen :)

Nou allereerst wat me opvalt is dat ik je gezicht zie veranderen in 2 personen een meisjee van in de 20 heel mooi gezicht soort princes..en die andere persoon is een man..wat het betekent weet ik niet.

Je vind de wereld raar waar in we leven je voelt je niet echt thuis en je hebt je dat ook nooit gevonden eigenlijk ook al vanaf dat je klein kind was voelde je het zo.
Ik denk toen je klein was dat je een apart meisje was noujaa..beter gezegd mensen vonden je apart. Je had niet veel vriendjes en vriendinnetjes omdat hun jou raar vonden. Dat kwam omdat je niet echt vriendjes en vriendinnetjes nodig had...je vermaakten jezelf prima..met vvan alles en je leefde soms ook in een soort fantasiewereld.

Nu trek je je soms ook terug in die wereld. Je houd er niet van om in een omgeving te zijn waar gheel veel mensen zijn dit is niks voor jou daar word je raar van...door de vele indrukken die je dan opdoet en de vele energie die die mensen afstaan. Daar ben je gevoelig voor.
Je bent rustig persoon. en van jou hoeft al die drukte niet je vermaakt jezelf prima in je eentje..dat vind je pas echt genieten je eigen dingetjes doen enzo.

Je bent veel bezig met spirituele dingen en je staat er open voor..je vind het interessant en leert veel dingen.
Je bent iemand die weet dat dingen niet zomaar gebeuren en er altijd een reden aanvast zit.

Soms denk ik dat alles je wel teveel word ik denk dat je ook wel een verleden heb meegemaakt waar nog wel wat dingen in zijn gebeurt...

Dit was het voor zover...
Ik ben heel benieuwd wat het betekent dat ik je gezicht zie veranderen maar denk dat ik nooit weet waarom het zou zijn :)
Laat me weten wat klopt en niet :)
Groetjes aNNe
admin
admin mei 14 '07
Nou allereerst wat me opvalt is dat ik je gezicht zie veranderen in 2 personen een meisjee van in de 20 heel mooi gezicht soort princes..en die andere persoon is een man..wat het betekent weet ik niet.

Ik heb wel een vermoeden, maar ik weet het niet zeker dus zeg ik liever niks.

Je vind de wereld raar waar in we leven je voelt je niet echt thuis en je hebt je dat ook nooit gevonden eigenlijk ook al vanaf dat je klein kind was voelde je het zo.
Ik denk toen je klein was dat je een apart meisje was noujaa..beter gezegd mensen vonden je apart. Je had niet veel vriendjes en vriendinnetjes omdat hun jou raar vonden. Dat kwam omdat je niet echt vriendjes en vriendinnetjes nodig had...je vermaakten jezelf prima..met vvan alles en je leefde soms ook in een soort fantasiewereld.

Klopt helemaal en die fantasiewereld heb ik nog steeds hoor!Het is niet echt een fantasiewereld maar ik ben zo graag alleen met mijn gedachten.
Toen ik klein was, was ik ervan overtuigd dat mijn ouders niet mijn ouders waren, ik "miste"iets, nu weet ik dat ik mijn thuis miste, mijn echte thuis dan, mensen vonden en vinden mij nog steeds raar, omdat ik als klein ukkie voorspellingen deed en dingen zag waren veel mensen bang voor mij,ik keek in hun ziel zeiden ze en dat vonden ze eng.
Ik vind deze wereld nog steeds vreemd, ik begrijp veel dingen niet, ik heb vage herinneringen aan mijn echte thuis en soms heb ik erg veel heimwee en verdriet omdat ik zo graag weer daar wil zijn, klinkt raar maar zo voel ik het echt, maar eerst moet ik nog heel :)veel leren dan mag ik terug en blijf ik.

Nu trek je je soms ook terug in die wereld. Je houd er niet van om in een omgeving te zijn waar gheel veel mensen zijn dit is niks voor jou daar word je raar van...door de vele indrukken die je dan opdoet en de vele energie die die mensen afstaan. Daar ben je gevoelig voor.
Je bent rustig persoon. en van jou hoeft al die drukte niet je vermaakt jezelf prima in je eentje..dat vind je pas echt genieten je eigen dingetjes doen enzo.

Wauw! jij bent goed zeg!
Veel mensen vind ik verschrikkelijk, ik ga in het weekend dus niet naar de winkels of de stad of zo, feestjes en verjaardagen zijn een beproeving, gedachten en gevoelens van anderen komen dan zo sterk op mij af, ik ben ook altijd doodvermoeid als ik na zo een feest thuis kom, ik voel me een ander ras tussen de mensen.
Alleen zijn is heel belangrijk voor mij,ik kan niet met mijn lief in 1 huis wonen. Ik ben heel trots dat hij mij die ruimte kan geven want ik weet hoe moeilijk dat voor hem is. Als ik die ruimte niet heb verlies ik mezelf, lek ik energie aan alle kanten want mijn energie vliegt naar mensen, zodanig dat er voor mij te weinig over blijft snap je?

Je bent veel bezig met spirituele dingen en je staat er open voor..je vind het interessant en leert veel dingen.
Je bent iemand die weet dat dingen niet zomaar gebeuren en er altijd een reden aanvast zit.

Klopt ook, het enige verschil met anderen hierin ligt is dat ik eigenlijk bijna geen boeken lees. Voor mij is het heel belangrijk om alles uit eigen ervaring te leren.
En inderdaad voor mij heeft alles een reden, ook de slechte dingen in het leven, ik denk eigenlijk juist de nare ervaringen hebben mij een beter mens gemaakt, dus eigenlijk ben ik daar best dankbaar voor.

Soms denk ik dat alles je wel teveel word ik denk dat je ook wel een verleden heb meegemaakt waar nog wel wat dingen in zijn gebeurt...

Die momenten van te veel zijn er veel geweest klopt, maar ze zijn er niet meer gelukkig! Ik heb wat pillen geslikt en psychologen en psychiaters gezien geloof me! Maar dat is voorbij, ik ben heel hard met mezelf aan het werk gegaan, veel nagedacht, veel meer mezelf geworden en sterker dan ooit. Ik heb nog wel een stuk te gaan hoor en ik zal best nog wel wat hobbels tegen komen. Ik heb schijbaar een voorkeur voor een hobbelig pad, ik houd niet van makkelijke wegen.
Mijn verleden was inderdaad niet makkelijk, maar ik ben mijn verleden niet meer, daar heb ik vrede mee.

@ Anne : dikke knuffel, heel weinig mensen in mijn prive omgeving zien mij niet zo goed als jij en Nims mij beschrijven, het voelt goed om gezien te worden, dank je wel.

Love and light,
Féileacì¡n

Dit was het voor zover...
Ik ben heel benieuwd wat het betekent dat ik je gezicht zie veranderen maar denk dat ik nooit weet waarom het zou zijn :)
Laat me weten wat klopt en niet :)
Groetjes aNNe
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '07
 Quote:
Origineel van feileacan:
In het verleden ging ik nog wel eens naar lezingen met paranormale mensen, maar NOOIT word ik er uit gepikt, dat zal zeker zijn redenen hebben maar ik heb het wel altijd erg jammer gevonden. Misschien had ik wel te veel vragen :)ha ha.
Noem het vooral angst om te falen van de lezer. Jij bent niet makkelijk te lezen voor ze, en deze mensen (no offense die het doen natuurlijk!) hebben meer aan een "makkelijke" prooi. Daarmee krijgen ze veel beter een resultaat. Zeker in een grote groep. Daarnaast kan ik me voorstellen dat een lezer erg onder de indruk van je kracht die je uitstraalt, en kan daar enigzins bedachtzaam door zijn. Hoe dan ook, wij zijn niet bang hoor, maar dat had je al wel gemerkt :).
admin
admin mei 15 '07
Gelukkig niet, ik ben niet iemand om bang voor te zijn hoor, het is eerder andersom. :)

love and light,
Féileacì¡n
Anne
Anne mei 15 '07
Hej Feileacan,

Leuk dat mijn lezing ook goed klopt :D
Ik heb even nagedacht toen ik nims zijn lezing leesde hij zei dit:

''Je hebt trouwens 2 hele sterke beschermgidsen / engelen bij je. Ik weet niet of je weet wie het zijn, of dat je contact met ze hebt, maar dat wilde ik nog even melden.''

Ik dacht gelijk aan die 2 mensen die ik zag toen je gezicht veranderde zouden die het misschien kunnen zijn?

Verder vind ik dit stuk opvallend

Die momenten van te veel zijn er veel geweest klopt, maar ze zijn er niet meer gelukkig! Ik heb wat pillen geslikt en psychologen en psychiaters gezien geloof me! Maar dat is voorbij, ik ben heel hard met mezelf aan het werk gegaan, veel nagedacht, veel meer mezelf geworden en sterker dan ooit. Ik heb nog wel een stuk te gaan hoor en ik zal best nog wel wat hobbels tegen komen. Ik heb schijbaar een voorkeur voor een hobbelig pad, ik houd niet van makkelijke wegen.
Mijn verleden was inderdaad niet makkelijk, maar ik ben mijn verleden niet meer, daar heb ik vrede mee.

Hier herken ik me heel goed in zo zou ik dit ook kunnen hebben geschreven.
Ik zie mijn verleden als iets waar ik sterk ben van geworden en ben eigenlijk ergens blij dat ik van alles heb meegemaakt want anders zou ik nu niet zijn wie ik nu ben :)
Groetjess aNNe
admin
admin mei 15 '07
Die twee mensen? Misschien wel, ik durf het niet te zeggen. Ik ben nog niet klaar om mijn engelen te ontmoeten denk ik anders was dat al wel gebeurt denk ik. Ik zou wel erg graag willen weten wie ze zijn.
Ik heb wel al vele malen een visioen gehad van een man en een vrouw in Ierland. Ik heb altijd gedacht dat dat een flashback van een vorig leven was. Deze twee mensen kwamen wel gelijk naar boven toen jij de eerste keer zei dat je twee gezichten zag. Maar ik kan natuurlijk niet mijn eigen beschermengel zijn :).

Ik ben blij dat ook jij je verleden achter je kunt laten en dat je realiseert dat je zonder je verleden niet zou zijn wie je nu bent.
Zoveel mensen worstelen hiermee, het is fijn om te horen dat er ook mensen zijn die daar wel mee om kunnen gaan en daardoor ook verder kunnen groeien.

heel veel liefs,
Féileacì¡n
admin
admin mei 15 '07
@ Nims, waarom denk jij dat ik lastig te "lezen"ben?
Ik weet dat ik veel energie uitstraal maar maakt dat het "lezen"dan moeilijker? Ik heb altijd gedacht dat ik eigenlijk een soort van open boek gezicht heb.

love and light,
Féileacì¡n
Anne
Anne mei 15 '07
Ja Féileacì¡n zou dan best ook kunnen die mensen uit je visioen..alleen ja we weten nu niks zeker :)
Misschien kom je er ooit nog achter laat het me dan weten :)
admin
admin mei 15 '07
okidoki!
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie