Loading...
nl

Ik zelf ook maar eens

Marjanne
Marjanne nov 8 '10
Het lijkt me leuk als mijn foto ook eens wordt gelezen.
Alvast bedankt!
Delen:
Cialara
Cialara nov 8 '10
Ik lees zelden foto's maar bij jou wil ik het proberen smile

Ik zie veel groen en roze om je heen, je leeft vanuit je hart en vertrouwd erop, vertrouwd op de liefde die je in je hebt.

Je bent graag buiten in de natuur, ik zie vooral bos daarbij, een lange wandeling vind je ofwel heerlijk ofwel zou je goed doen wink

Intense ogen, je ziet veel, je bent opmerkzaam. Een zachte mond zie ik ook, alsof je heel bewust je woorden kunt kiezen en zo precies kunt zeggen wat nodig is, op een soms hele zachte manier. Duidelijk makend aan de ander waar het om draait zonder die te kwetsen. Dat is een kunst in zichzelf soms.

De kleur die je hier draagt, lijkt wel je lievelingskleur, een beetje blauwig, turqoise. Het staat je in ieder geval goed smile

Wat ik op zielsniveau zie is een beweeglijk licht wezen, dat graag om zich heen straalt. Zijn liefde en kracht en licht verspreidend onder de mensen om zich heen. Ik zie je als het ware rond tollen met je handen wijd om het alle kanten op te sturen. Een mooi gezicht laugh

Nou dit was het even voor nu... ik ben geen echte fotolezer, maar wil af en toe wel oefenen ermee.

Liefs Jorine.
admin
admin nov 8 '10
Hoi Marjanne,

Ik zie een berusting in je. Een "weten", spiritueel inzicht. Een levensgenieter. Moederlijk. Je bent gevoelig en kunt goed "kijken". Je ziet dingen snel bij een ander en voelt dit goed aan. Je staat goed in contact met jezelf en je vrouwelijkheid. Je bent een stuk zachter geworden dan je eerst was en dit doet je goed, je zit goed in je vel.

Heb je last van je bloeddruk en eventueel gerelateerde klachten? Heb het idee dat je een binnenvetter kan zijn, wat zijn invloed heeft op je lichaam. Je bent toch ook creatief, en houdt ervan om met leuke dingen bezig te zijn. Heeft dat met bloemen of bloemen schilderen te maken (aquarelleren?).

Je houdt ervan om te lezen, en vooral dan in welke boeken dan ook waarin je jezelf kan verliezen. Wegdromen is dan ook een bezigheid die je graag doet, en wie wil dat niet?! Helder van geest, uit op nieuws. Woon je in een soort van gallerij, misschien een flat, of waar meerdere woningen dicht op elkaar staan. Ik zie je lopen in een gang naar een buurvrouw of een bekende die dichtbij woont.

Voor zover, hoor graag van je.

Groetjes,
Bart
Marjanne
Marjanne nov 8 '10
Aan Jorine,
Wow, je hebt me geraakt met je reading.
Inderdaad hoor ik vaker dat ik veel groen en roze in mijn aura heb. Klopt dus, ook je uitleg herken ik.
Ja, het bos is mijn thuis en inderdaad zou ik wel eens meer naar het bos kunnen. Doe het veel te weinig.
Ik vind het belangrijk dat wat ik zie bij iemand, dat weergeef zonder die ander te kwetsen. Idd kies ik heel zorgvuldig mijn woorden, misschien soms tè.
Pas ontdekt deze kleur turqoise, dankje :-)
Wat een mooi beeld schets jij van mijn beweeglijk lichtwezen; dat raakt me. Zo voelt het ook voor mij wil hier zielsgraag mee aan de slag.
Heel erg bedankt Jorine voor je mooie reading!
Marjanne
Marjanne nov 8 '10
Die berusting klopt, in meerdere opzichten. Ook dat"weten" herken ik. Ik zorg graag, dat is het moederlijke, en idd ben ik gevoelig, soms een nadeel.Ook dat ik veel zie, wat vaak voor de ander zelf verborgen is, is soms erg lastig.
Ja, ik gebruik medicijnen tegen hoge bloeddruk; ook kan ik een binnenvetter zijn. Al werk ik daar wel aan.
Bloemen tekenen of agualleren kan ik niet, ik ben wél heel creatief. Ik heb laatst wel een bos roze roosjes voor mijzelf gekocht, iets wat ik nooit doe :-)
Jaaa heerlijk wegdromen. Is voor mij een soort van opladen.
Klopt dat ik op een flat woon, niet met een gallerij. Die gang is bij mijn moeder smile
Hartelijk dank voor je goede reading, Bart. Je hebt me goed aangevoeld.
admin
admin nov 8 '10
Graag gedaan Marjanne!

Groetjes,
Bart
Cialara
Cialara nov 8 '10
Graag gedaan Marjanne, fijn dat je jezelf er zo in herkende. Is voor mij weer een stimulans om het vaker te proberen, het fotolezen smile

Liefs Jorine.
admin
admin nov 8 '10
Hoi Marjanne, ik ga je foto later proberen te lezen..
(zonder de andere antwoorden te lezen)
ben effe een beetje druk met andere dingen.

ik voel wel: veeel kracht absoluut, en een rose spirit achter je op de foto, (ja ik weet dat dit reflectie kan zijn van het een of ander, maar is in dit geval niet toevallig.;-) )
admin
admin nov 8 '10
Hoi, ik ga het ook proberen in het kader van mijn oefening wink
(heb overigens mijn naam veranderd van artemis in zilveren spin)

Ik zie dat je duidelijk in je eigen kracht staat, en hebt meerdere contacten met lichtmeesters (oh, dat zei je al he )ik zie ook dat de weg om tot hier te komen wel zwaar is geweest, je hebt er veel voor moeten doorstaan. In dit kader denk ik ook aan ziekte van je man, of kinderloosheid.. alhoewel ik wel mensen bij je op bezoek zie komen die je kinderen zouden kunnen zijn.

wat betreft die rose spirit krijg ik de naam Zaphra door (die naam zag ik gisteren snel op mijn scherm voorbijvliegen, maar vind dat ik hem toch in dit verband moet noemen)

de lichtmeesters laten op dit moment verder niks los, maar dat is niet erg, het is goed zo.. komt nog smile

voor de rest kreeg ik de volgende dingen door:
-ben je onjuist voor iets geslaagd ? een cursus of zoeits?
-je energetische taak of je het wil noemen heb je volledig op je genomen zonder aarzeling. deze energetische taak bestaat met name uit het "sturen" van, en je kunt door je gaven goed situaties overzien
-ben je ooit onstsnapt aan een vliegtuigongeluk ?
-ik krijg ook iets door van een niet zo'n leuke vakantie
-gebruik je tarotkaarten en kristallen ?
-je hebt je berust in je nieuwe leven
-je hebt het licht recht in de ogen aangekeken
-je bent een afgevaardigde van Salusa ?!
admin
admin nov 8 '10
Mooie naam!
Tinne
Tinne nov 8 '10
Hoi Lieve Marjanne,

Er zit veel groene kleur rondom je! Is dat toevallig?..
Ik zie onderaan zachtgroen.. denk ik aan Meester Hilarion!
Die staat voor " jij bent de weg, de waarheid en het leven"..
Groen geeft ruimte,vrijheid, openheid, eerlijkheid.. en dat zijn thema's, ondewerpendie bij je aan bod komen, en je zult ook met hun tegenstellingen te maken hebben, allicht! soms in jezelf, met jezelf ( ruimte hebben - beperkt worden, Vrijheid- onvrij voelen, openheid - dingen voor jezelf moeten houden, Eerlijkheid - oneerlijkheid ervaren)
het zijn lessen, we maken ze natuurlijk allemaal mee, maar hier bij jou zie ik die energie wel heel sterk!
En dat is wat je ook uitstraalt, een sterke krachtige energie.. je bent een powerlady! Een warme persoonlijkheid met een harde pit! Want volgens mij ben je ook iemand die kan overbulderen enerzijds en heel teder en elegant zijn anderzijds . Laat je misschien niet zo erg gauw zien.. maar wie dicht bij jou is, hoogstwaarschijnlijk zien zij de twee kanten wel!
Ik zag je plots slikken..en ook een onzekerheid in je! en wat zwaar ademen! let om je lichaam..
Er is nog wat onverwerkt bij je, wat je wegslikt.. laat het vrij, als een vogeltje..
vogeltjes hoeven niet in kooitjes ( weet niet waarom ik dit schrijf, maar deze zin komt binnen)
Er is ook wat roze te zien.. is er een kindje in de sferen bij je? voelt zo aan.. liefffff... warm! heel mooi! koesteringen..

Zo dit was het van mij,
liefs
Tinne
Tinne
Tinne nov 8 '10
Zilveren Spin, ivm Zaphra.. die bestaat ja!

http://www.francelecture.net/espacepriya/anges_portrait_zaphra.htm
Marjanne
Marjanne nov 9 '10
Hallo Zilveren Spin (mooie naam!)
Je bent goed :-) Leuk dat je dat ook ziet/voelt dat ik contacten heb met lichtmeesters. Inderdaad heb ik veel moeten doorstaan, maar het heeft me gelouterd. Ja, kinderloosheid, maar op jonge leeftijd een spontane miskraam gehad. Dus dat kindje kan kloppen. Wauw, mooi, Zaphra, zal naar zijn naam zoeken. .. de lichtmeesters hebben hun eigen "tijd" (erg lastig soms) ;-)
Ik heb een certificaat van een energetische healingvorm, maar dat is niet echt slagen voor iets. Maar wellicht voel je dat.
Die taak klopt, ook dat ik die volledig op me heb genomen.
Ontsnapt aan een vliegtuigongeluk.. nee, niet dat ik weet.
Ja, is lang geleden, maar idd was dat absoluut geen fijne vakantie. Ik ben gek op kristallen, vertrouw op hun krachten. Met tarotkaarten wil ik graag leren werken, heb ze nog niet.
Inderdaad voel ik berusting.
Ja, dat klopt, raakt me dat je dat zegt. Heb 't licht idd recht aangekeken en mijzelf beloofd daar volledig in te gaan staan. Nooit van Salusa gehoord, ik ga er op googlen.
Hartelijk dank, ZilverenSpin, je hebt je zilveren draden gesponnen, draden van mooie woorden, en die getuigen van een heldervoelendheid en helderziendheid. Ga zo door! :-)
Marjanne
Marjanne nov 9 '10
Hoi lieve Tinne,
Hartelijk dank voor je mooie en rake reading.
Die groene kleur zie ik zelf ook, en ook eens gezien op een aurafoto, geen toeval dus smileEen kleur die bij me hoort, net als roze.Ja, ik heb weleens contact met Meester Hilarion gehad, mooi dat je zijn energie ziet! En die lessen herken ik heel erg in mijn dagelijks leven.Klopt, die twee kanten.. mooi dat je die bij me ziet. Maar meestal is het mijn zachte kant die 'domineert'. Die power mag er nog wel eens wat meer uitkomen :)Idd, die onzekerheid heb ik al mijn hele leven, werk ik nog aan. Ja, dat ademen is een probleem, snel kortademig bij inspanning. Nee, vogeltjes mogen van mij zelfs niet in een kooi. Een vogel is voor mij hét symbool van vrijheid. Ja, er is een kindje bij me, maar ik weet ook dat Maria Magdalena haar energie altijd bij me is, en die is ook roze. Zij hoedt over dat kindje, zijn ziel is ooit heel kort bij me geweest als vruchtje.
Dankjewel Tinne, je hebt me geraakt met jouw reading. Wat een mooie gave is het toch.
Liefs,
Marjanne
admin
admin nov 9 '10
Marjanne, dankjewel en graag gedaan

dat van die ontsnapping aan een vlieftuigongeluk, kan ik ook niet verklaren, maar ik blijf erbij smile, hihi, maar het zal vast op de achtergrond kosmisch geregeld zijn geweest.


Tinne
Tinne nov 9 '10
graag gedaan, Marjanne!!
Het is voor mij geen gave.. maar een van onze natuurlijke Goddelijke kwaliteiten!
parel28
parel28 nov 10 '10
Lieve Marianne,

Ik ben een beginner, maar ik wil wel proberen je foto te lezen.

Ik zie een mevrouw met een dualiteit in zich. Twee gezichten.

Boven je linkerschouder zit een rood/paarsige energie. en dichterop je schouder zit een gelig energiebolletje. Over jouw gehele foto hangt nog een groene energie.

Ook krijg ik het gevoel dat je iemand bent die zich naar de buitenwereld zich vaak groter/sterker houdt, dan dat ze zich van binnen voelt.

Warme groetjes, Marga
Marjanne
Marjanne nov 10 '10
Hoi Marga,

Nou, haal dat 'beginner' er maar af hoor. Niets mis met jouw intuïtie en helderziendheid smileKlopt dat ik me naar de buitenwereld sterker voor kan doen dan dat ik me van binnen soms voel. Die dualiteit herken ik in zoverre dat ik een hele zachte/gevoelige kant heb maar ook een krachtige. Inmiddels ervaar ik dat zelf niet meer als een dualiteit maar eigenschappen die elkaar aanvullen.
Hartelijk dank voor je reading.

Lieve groet,
Marjanne

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki