Loading...
nl

Wie wilt mijn foto lezen?

karda
karda nov 8 '10


dit ben ik, ik ben benieuwd.
Delen:
admin
admin nov 8 '10
Hoi Karda,

Ik zie een vrolijke vrouw, die van het leven kan genieten. Is deze foto al van iets langer terug, want je zat toen in een bepaalde periode die je achter je hebt gelaten. Je bent iemand die niet te lang bij zaken blijft "hangen". Daarnaast zie ik je gewoon midden in het leven staan. Je bent serieus, maar mensen kunnen ook zeker bij jou terecht voor een praatje, en daarin ben je een steun. Men kan op je rekenen, gewoon om dat je jezelf bent. Je laat je niet snel van je stuk brengen, omdat je vertrouwt op je eigen kracht. Misschien kun je hierin een tikkeltje eigenwijs zijn, maar dat zie je zelf niet zo als een obstakel. Ik ook niet trouwens smileJe houdt ervan om alleen te zijn en te graven en spitten. Dit om je eigen overdenkingen zeker te stellen. Je "weet" en dat wil je dan nog eens even zeker weten, daarom ben je ook zelfverzekerd. Werk je met mensen, of heb je met mensen gewerkt, misschien in de zin van het commerciele? Je weet heel goed welke richting op te gaan en wat je kan zeggen om iemand precies op dat punt aan te raken wat van belang is.

Je zit goed in je vel en bent naar mijn idee bezig om iets voor jezelf te zoeken, of je bent al een ondernemer. Dit komt of zit in ieder geval goed !!

Groetjes,
Bart
karda
karda nov 8 '10
Hoi Bart,

Dank je voor de reading van de foto
Het klopt deze foto is van 1 jaar geleden.Ik ben altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen wil graag leren, lees veel, alleen ik vertrouw op mijn eigen gevoel, ik laat me niet iets aanpraten moet er voor mijn gevoel wel achterstaan, soms misschien wel af en toe eigenwijs, mijn man en ik hebben een eigen zaak maar die is meer van mijn man, ik doe daarvan de boekhouding, en werk daarbij nog 2 dagen als receptioniste-telefoniste, mijn hart gaat uit naar het helpen van mensen wat ik al deed maar nu lijkt me het de tijd om voor ons zelf te beginnen met onze eigen praktijk aan huis.heb er heel veel zin in, mijn dochter Tamarabutterfly ook.
ik vind het heel goed kloppen Bart dank je wel.

groetjes Karda
admin
admin nov 8 '10
Hoi Karda,

Dank voor je feedback en graag gedaan ! Succes met jullie praktijk !
Groetjes,
Bart
karda
karda nov 16 '10
dit is een recente foto, de vorige was van een jaar geleden

admin
admin nov 20 '10
Hallo Karda,

Ik zie dat je een leergierig persoon bent, en ruim van begrip en geest, je bent begaan met mensen en staat open voor iedereen op een zachte echt geintreseerde manier.zelf ben je een tijd geleden in je leven niet goed behandeld waarschijnlijk in een vorige relatie.
Nu is dat anders en is er rust in je leventje gekomen.
Ben je onderwijzeres of geweest of leer je mensen kinderen dingen.
Je hebt daar talent voor om dingen duidelijk over te brengen naar anderen.
Verder ben je niet echt open over jezelf, ik heb nu ook moeite om tot je door te dringen.
Je laat nooit het achtereinde van je tong zien.
Ik krijg door dat je vragen hebt over een jongen mogelijk je zoon.

Ben je iemand verloren waar je dolgraag wel kontakt mee wil, ik heb het gevoel dat het gaat om je zoon, maak je je grote zorgen om hem? ik weet niet of ik nu juist doorgeef maar ik krijg door dat er een derde tussen jullie relatie is in komen te staan.
Daar kun je niets tegen doen, weet wel dat het niet jouw schuld is.
Verwijt jezelf niets.
Je bent een sterke vrouw en kunt dit ook aan je blijft positief en gaat er goed mee om.

Ik krijg een grote rust van binnen en voel dat als jouw energie erg mooi, je bent hier gekomen om anderen te helpen.
Met jouw positieve instelling kun je anderen gerust stellen in deze tijd.

Waar chaos en onrust heerst.

Dit is het wat er nu door komt,

groetjes en liefs van Bea
karda
karda nov 20 '10
Hoi Bea,

Dank je wel voor het readen van mijn foto.
Dat van niet goed behandeld in een relatie is van heel lang geleden toen was ik rond de 14, 15,16 jaar denk ik, dat was toen geen fijne periode.
Ik ben bezig met een opleiding tot lesgeven in mandalatekenen, dat is bijna afgerond en dan wil ik graag les gaan geven erin.
Dast klopt ik laat nooit het achterste zien van mijn tong.
Dat over mijn zoon klopt ook goed, daar zijn ook problemen al mee vanaf zijn 16e en nu is hij 24, dat komt omdat hij nooit goed kon aarden hier op aarde, heeft ook met eerdere levens te maken, maar kan zijn draai niet goed vinden en heeft eigenlijk altijd al wiet nodig gehad, om niet te hoeven voelen.
banen houdt hij niet lang, en pas had hij een baan, is daar ook weer mee gestopt, dus dat geeft ook veel zorgen, ik weet niet echt wat er mee bedoelt wordt van een derde tussen de relatie is komen te staan, wat ik wel weet dat er een hele tijd een auralifter bijhem gezeten heeft en hem voor 85% heeft beinvloed dus dat is heel veel. hij heeft wel een vriendin maar die zie ik volgens mij niet echt tussen ons in staan.
En hij woont nog steeds thuis en dat maakt het er tussen mijn man en mijn zoon niet makkelijker op en dan sta ik er altijd tussen.
Ik blijf positief en hopen op een goede afloop en anders moet ik hem echt loslaten maar dan heb ik er naar mijn iedee toch alles aan gedaan. (het maakt de situatie thuis ook niet leuker erop omdat hij dan geen werk en geen geld heeft) en schulden maakt.
Ik vind het heel fijn om andere mensen te helpen en een steun voor te hen te mogen zijn.

ik vond het een hele goede reading
erg bedankt liefs Karda
Cialara
Cialara nov 20 '10
Hoi Karda,

Ik lees niet zo vaak foto's maar vanavond heb ik er soort van zin in wink

Ik kreeg direct hoofdpijn toen ik je foto bekeek. Heb je daar last van? Of moet je eigenlijk een bril dragen, maar heb je die hier even afgezet... er is iets in ieder geval in combinatie tussen hoofdpijn en een bril.
Ik zie een heel zacht persoon met een vreselijk lieve glimlach om de mond.
Ik zie steeds wat groen om je heen, ben je iemand die graag buiten is in het bos enzo? Of misschien heb je een moestuintje, of zou je die graag willen... Buiten zijn is belangrijk voor je.

Ik krijg verder niet veel door. Heb je natuurlijk al eens gehad bij de edelstenen, en wil niet in herhaling vallen wink

Liefs Jorine.
admin
admin nov 21 '10
Lieve Karda ik moet je met klem vragen hem nooit los te laten hij is niet voor niets in je leven gekomen.
Je bent zijn life lijn.

Dit is heel belangrijk voor zijn verdere leven door jouw is er een verschil en houd moed, je geduld en inzet zal altijd beloond worden ook al zie je er nu niets van.
Ik begrijp wel je gevoelens maar hoop dat je daar overheen kan kijken naar de toekomst.
Ook jij ontwikkel je nu verder in je liefde denk daar ook aan.
Ik zie in je zoon geen kwaad eerder onmacht en een niet anders kunnen vanuit mischien wel een anders functioneren van zijn hersenen als andere mensen.
Verwacht niets maar blijf erbij met open hart.

Dit is wat ik je nog wil meegeven.
En laat je niet beinvloeden door mensen die het goed menen maar er naast zitten, in hun adviezen.
Lucht je hart maar geef niet op.

liefs van Bea
karda
karda nov 21 '10
Lieve Bea,

Eindelijk eens iemand die dat tegen mij zegt om toch niet los te laten, echt bijna iedereen in mijn omgeving heeft de laatste tijd gezegt je moet hem op straat zetten want zo gaat hij het leren en ik heb gelukkig altijd naar mijn moedergevoel geluisterd,ik dacht je gaat hen toch niet op straat zetten als een zwerver, ik zou zelf nog eerder een zwerver in huis halen bij wijze van spreken en dat dan moeten doen met je eigen zoon, ik heb echt hele erge hoge bloeddruk gehad dat het echt verontrustend werd, maar echt het idee om hem eruit te zetten was zo erg zwaar voor mij, het is je kind en je houdt van hem, nu is de bloeddruk al wat minder geworden ook met het idee dat hij er nog is, ik heb te horen gekregen dat het mijn fout is dat er niks van hem terecht komt omdat ik er altijd voor hem ben en hij zijn eigen weg niet kan gaan omdat ik er altijd ben om hem te redden zeggen ze dan, er zit ook geen kwaad in bij hem alleen hij heeft het erg moeilijk op de aarde ook met al die regeltjes die er zijn, het enigste wat ik echt voor hemn hoop dat hij echt gellukkig ook met zichzelf kan gaan worden en een beetje zijn draai op aarde gaat vinden. liefs voor je antwoord Karda
karda
karda nov 21 '10
Lieve Jorine,

Je hebt het heel goed met die hoofdpijn, ik heb denk ik de laatste 3 weken, elke dag hoofdpijn van die zware uit mijn nek vanuit mijn schedel, maar ik heb hele hoge bloeddruk gehad en daar kwam het voornamelijk van ook heel erg op mijn ogen.
Ik denk dat je gezien hebt dat ik heel erg van groen om me heen houd en graag lekker in de bossen ben even lekker opladen.
alleen hebben we die hier niet waar ik woon, maar ik heb erge zin om de bossen morgen eens lekker op te gaan zoeken.
Ik ben ook erg blij te horen dat het goed is geweest om naar mijn gevoel te luisteren ivm mijn zoon er zijn zoveel mensen die het zogenaamd zo goed weten, maar zijn zo makkelijk in hun oordeel,ik blijf positief denken dat hij zijn draai ook gaat vinden.

lieve groejte karda
admin
admin nov 21 '10
Ik ben blij dat je dit ook voelt van binnen, er komt een tijd dat hij ook ergens anders gaat wonen, maar dan nog vraag ik je om hem te blijven begeleiden en te geven vanuit je hart.
Dit is zijn genezing en het gaat langzaam maar neem zijn eigen groei tempo aan forceer niets en verwacht niets.
Je verwend hem er niet mee hij heeft het gewoon nodig.
En eerlijk gezegd heeft hij ook recht op steun, ik wil je vragen om eens te gaan praten met iemand die echt verstand van zaken heeft.

Iemand die omkijkt naar mensen die zwerven of aan de rand van de maatschappij staan, ze kunnen je helpen hem beter te begrijpen.
Ik weet niet waar je woont maar er is vast iets in de buurt.

bv het (ribw) die zijn landelijk, ze zijn begaan met deze mensen.
En zijn er vaak als hulp voor mensen die gewone hulpverlening afwijzen of zelf door deze instanties afgewezen worden,
Het is een bemoeizorg die altijd naast mensen blijven staan ongeacht of ze wel zorg willen acepteren.
Het kan voor jou ook goed zijn en wie weet heeft je zoon daar ook wel iets mee en vind hij er een maatje.
Iemand die er voor kan zorgen dat hij het kan aan nemen en het word vanzelf anders voor je dan.

liefs van Bea
karda
karda nov 21 '10
Lieve Bea,

Ja ik zal eens gaan googelen en kijken wat het ribw precies inhoud, ik heb hem pas wel zover gekregen dat hij naar een energetisch therapeut is geweest en hem ook wat vertelde over een vorig leven, op zich vond hij het heel interessant diep van binnen weet hij ook heel veel op spiritueel gebied,maar voor een 2e keer is weer wat gaat hij dan doen, dus eigenlijk wil hij dan weer niet meer,terwijl het hem zo'n goed kan doen op bij zijn gevoel te komen wat hij eigenlijk al die jaren aan het verdrukken is. maar ik ga googelen, dank je voor de informatie.

lieve groetjes Kada

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki