Hoi Karda,
Ik zie een vrolijke vrouw, die van het leven kan genieten. Is deze foto al van iets langer terug, want je zat toen in een bepaalde periode die je achter je hebt gelaten. Je bent iemand die niet te lang bij zaken blijft "hangen". Daarnaast zie ik je gewoon midden in het leven staan. Je bent serieus, maar mensen kunnen ook zeker bij jou terecht voor een praatje, en daarin ben je een steun. Men kan op je rekenen, gewoon om dat je jezelf bent. Je laat je niet snel van je stuk brengen, omdat je vertrouwt op je eigen kracht. Misschien kun je hierin een tikkeltje eigenwijs zijn, maar dat zie je zelf niet zo als een obstakel. Ik ook niet trouwens
Je houdt ervan om alleen te zijn en te graven en spitten. Dit om je eigen overdenkingen zeker te stellen. Je "weet" en dat wil je dan nog eens even zeker weten, daarom ben je ook zelfverzekerd. Werk je met mensen, of heb je met mensen gewerkt, misschien in de zin van het commerciele? Je weet heel goed welke richting op te gaan en wat je kan zeggen om iemand precies op dat punt aan te raken wat van belang is.
Je zit goed in je vel en bent naar mijn idee bezig om iets voor jezelf te zoeken, of je bent al een ondernemer. Dit komt of zit in ieder geval goed !!
Groetjes,
Bart