Loading...
nl

Islandlady en de laatste maanden

Islandlady
Islandlady nov 7 '10
Ja ik ben een hele tijd weggeweest.
Om kort te gaan, was baan verloren en daarmee ook mijn huis. Mocht weer inkomen wonen bij ex en dat is werelds!! Na bijna 3 maanden ging het echt niet meer en tot ieders verbazing vond ik ineens een prachtig lief huisje op een enorm mooie plek. Nog geen week later had ik een baan.
Bij een airline helemaal super!

Daarnaast heb ik afscheid genomen van een aantal mensen in mijn leven die heb mij jaren lang niet makkelijk hebben gemaakt! Dat is niet in goede aarde gevallen maar ik lig er niet meer wakker van! Ben erg trots op mij!

Heb inmiddels ook internet kunnen regelen want midden tussen de bomen en dan internet willen is niet al te makkelijk.
Zal er nog steeds niet veel zijn vanwege wisseldiensten maar doe mijn best. Heb jullie best gemist maar ik kon het ook zelluf!! smile

Knuffel allemaal en een heel hartelijk welkom voor alle nieuwe mensen hier!!!

Islandlady!!
Delen:
Marenubium
Marenubium nov 7 '10
Eilandmeisje laugh

Mega super allemaal en fijn dat je weer terug bent!
Keej...het is een moeilijke tijd geweest voor je, maar het begint allemaal weer op de pootjes terecht te komen...Super laugh
En je hebt het helemaal zelluf gedaan, vanuit je eigen kracht...WOW.
Jee zeg, je mag inderdaad wel heul heul heul erg trots op jezelf zijn!
*blaast dikke smakkerd naar Islandlady*
Islandlady
Islandlady nov 7 '10
Hey lieverd!

Ja en dat ben ik ook. Ben er nog lang niet maar ik/we zijn unterwegssssssss.... en schoppen dat hij krijgt haha. En je had het ooit al eens gezegd let maar op het komt goed. En het vertrouwen wat JIJ en anderen mij gegeven hebben zeker geholpen.

Dank daarvoor lieve schat.

*blaas een dikke smakkerd terug naar Marenubium*

en ikmoet nu was gaan doen anders heb ikmorgen geen pakkie om aan te trekken haha
gast
gast nov 7 '10
He helemaal super meis! Ik kom zeer zeker een keer naar die rots van jou toe. Vliegt die maatschappij waar jij nu werkt ook op Curacao? Heel veel succes en plezier met al het nieuws in je leven. En ja soms zijn er mensen die je moet laten gaan. Voor jou en voor hun verdere ontwikkeling in dit leven....
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 7 '10
Welkom terug! En wat een mooie flinke stappen heb je gemaakt in je leven smile.
admin
admin nov 7 '10
Welkom terug lieverd, wat heerlijk dat je eindelijk je stekkie hebt gevonden!!
admin
admin nov 7 '10
Welkom terug hier Bea laugh

Knuffel!
Emuca
Emuca nov 7 '10
Ik ben blij dat je er weer bent! laugh
Lin
Lin nov 7 '10
Jee wat een grote stappen heb je gezet zeg ! Knap hoor

Groetjes Lin
Cialara
Cialara nov 7 '10
Welkom terug Bea!! Wat een stappen allemaal zeg, ben helemaal onder de indruk laughveel succes nu met je nieuwe plek en baan, helemaal top vind ik het voor je!
Islandlady
Islandlady nov 9 '10
Wat lief allemaal! Dank jullie wel. Helaas kan ik overdag niet op Merudi:) maar het komt allemaal goed. Liefs!!!
Islandlady
Islandlady nov 9 '10
Origineel bericht van: gast
He helemaal super meis! Ik kom zeer zeker een keer naar die rots van jou toe. Vliegt die maatschappij waar jij nu werkt ook op Curacao? Heel veel succes en plezier met al het nieuws in je leven. En ja soms zijn er mensen die je moet laten gaan. Voor jou en voor hun verdere ontwikkeling in dit leven....


Ja gezellig!!!! Nee die vliegen niet op Curacao Insel Air of DAE. Ik zou Insel air kiezen. En dank je wel he smile
Lotusje
Lotusje nov 9 '10
Welkom terug!!
Fijn te lezen dat je zo goed je weg hebt gevolgd én gecreërd!!
Islandlady
Islandlady nov 10 '10
Dank je wel Lotusje! Was niet makkelijk maar heb het toch gered tot hier. Nu vrolijk verder....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki