Loading...
nl

Mijn tekeningen

TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 7 '10
hier staan mijn tekeningen op

mijn portfolio
Delen:
admin
admin nov 7 '10
Hoi Tamara,

Ik heb net even gekeken bij je portfolio. Er zitten hele mooie dingen bij laugh. Volg je een opleiding of doe je dit voor je eigen plezier/creatieve uiting?
Beschermengel
Beschermengel nov 7 '10


Geweldig mooi!...je leert ook om diepte te kleuren dat is iets wat ik best moeilijk vond, maar na veel oefenen en nakijken (kan ik nu ook op jou site doen smile) lukt het me aardig ...al moet ik goed opletten.

Maar erg mooi Tamara! smile
Mimosa
Mimosa nov 7 '10
Schitterend! Ik ben ook al een tijdje bezig met mandala's maar ben nog lang niet zo ver. Een groot struikelblok ben ik nog aan het overwinnen, ongeduld....
Heel inspirerend om jouw mandala's te bekijken, dank je voor het delen.
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 7 '10
Heel erg bedankt allebei !!
Bart : ik doe een opleiding voor mandala teken lerares en heb al een aantal cursussen gevolgd voor mandala tekenen, maar verder teken ik gewoon vaak vanuit mijn eigen.

Beschermengel: ja het is voor sommige inderdaad lastig om diepte te kleuren, maar dat gaat je vast wel lukken, het is belangrijk dat je altijd bij het smalste punt het donkerst kleurt en dan laat je het langzaam overvloeien in lichter. Je zet eerst je potlood stevig op het papier en dan ga je kleuren dan steeds minder hard, tot je eigenlijk bijna je potlood niet meer op het papier drukt.

Dankjewel!
admin
admin nov 7 '10
Dank voor je antwoord Tamara. Mooi werk, en daar zal je vast verder je pad in vinden smile
gast
gast nov 7 '10
Mooi hoor laugh
Beschermengel
Beschermengel nov 7 '10
Quote:
Beschermengel: ja het is voor sommige inderdaad lastig om diepte te kleuren, maar dat gaat je vast wel lukken, het is belangrijk dat je altijd bij het smalste punt het donkerst kleurt en dan laat je het langzaam overvloeien in lichter. Je zet eerst je potlood stevig op het papier en dan ga je kleuren dan steeds minder hard, tot je eigenlijk bijna je potlood niet meer op het papier drukt.



Ja klopt! en ja het gaat me wel lukken denk ik...inderdaad je moet wel veel geduld hebben zoals Mimosa zegt en tijd natuurlijk. Maar daar ga ik gewoon aan werken.

Ik heb nu een diamant getekend, daar ben ik echt 1,5 uur mee bezig geweest dus alleen het opzetten, maar als hij dan af is ben ik erg trots op mijzelf wink
Ik ben hem nu aan het inkleuren iedere keer kleur ik iets en dan van een afstand bekijken hoe het is geworden.
Erg leuk om te doen en rustgevend smile
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 8 '10
Dankjewel Mimosa , nou ik moet zeggen dat ik ook niet echt veel geduld heb, dus ik heb ook veel onafgemaakte mandala's omdat ik er gewoon geen zin meer in heb, want in m'n hoofd zie ik al hoe die af is, en dan heb ik geen zin meer hahaha
maar als ik hem dan eenmaal af heb dan ben ik ook wel weer trots.

dankjewel gast!!

Ja tuurlijk beschermengel, dat gaat ook lukken, een diamant tekenen is ook geen makkelijke he, daar ga je vaak de knoei in met het inkleuren van dieptes.
dat vind ik zelf ook lastig hoor.
en dat je hem van een afstand bekijk, zo doe ik dit zelf ook altijd. dan kan je beter zien wat je teken en kleurt.

succes ermee!!! ben benieuwd hoe die word, plaats je hem dan ook op het forum?

groetjes!


Beschermengel
Beschermengel nov 8 '10


Ja dat zal ik doen, de manadala plaatsen als hij af is ...het zal eind deze week klaar zijn ... leuk! smile
Islandlady
Islandlady nov 9 '10
Mooi Tamara
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 9 '10
heel erg bedankt islandlady!!
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 23 '10
2 nieuwe gemaakt.





De laatste mandala hoort een affirmatie bij :
Het is veilig voor mij om mijn gevoelens te voelen en te uiten.
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 23 '10
Heb jij je mandala al af Beschermengel??
gast
gast nov 23 '10
Mooi hoor!
Eruan
Eruan nov 24 '10
Prachtige mandala's! Vooral die tweede vind ik heel erg mooi. smile
Mimosa
Mimosa nov 24 '10
Wat een prachtige mandala's. Vooral de eerste doet me veel.
Echte kunstwerkjes, gemaakt vanuit het hart.
Iverinn
Iverinn nov 24 '10
Wow ik had dit topic nog niet gezien, wat bijzonder mooi inderdaad!
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 24 '10
Heel erg bedankt allemaal!!!

Liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki