Loading...
nl

Kan jij mijn foto lezen?

Anne
Anne mei 17 '07
Hej Kay ik wil je foto wel lezen :)
Laat me weten wat goed is en niet.

Je bent een Gevoelig persoon ik denk soms dat je overgevoelig bent. Voor bepaalde dingen wel emotioneel. Je probeert dit te ''verbeteren'' weet niet goede woord ervoor om je sterker te maken dat je niet altijd gevoelig hoef te zijn,

Je bent liever alleen. Voor jou hoeft het niet zoveel mensen om je heen je word er moe van en kan je niet uiten hoe je dat wilt.

anders dan andere mensen...mensen voelen dit meteen net of ze een radar op hebben
Mensen vinden jou raar ze snappen jou vaak niet. Dit komt omdat ze niet genoeg de tijd nemen om jou te kunnen bergrijpen.
ik denk dat je hierdoor vroeger vaak gepest bent.

Je houd niet van een groep
Als je alleen bent met nog een persoon die zal wel inzien dat je een leuk persoon bent en zal alle positieve dingen zien en eigenlijk nog maar weinige negatieve..je maakt in zulke situaties mensen aan het lachen vrolijk..

Deze wereld vind je raar om in te leven...maar je probeert er het beste van te maken.
Je trekt je ook vaak terug in je eigen wereld.

je vind het moeilijk soms dat mensen jou niet begrijpen ik denk dat je vroeger wel verdriet om had.

Dit was het zo...
Groetjes aNNe :)
Ayasha
Ayasha mei 17 '07
Caius na een tijdje raakt mijn inspiratie wel op :DZal het in een pb zetten ;)Doe me er even aan denken. Want anders vergeet ik het beslist. :)

NiMS; daar vreesde ik al voor :D
Caius
Caius mei 17 '07
Bedankt Anne, voor je lezing :)

"Je bent een Gevoelig persoon ik denk soms dat je overgevoelig bent. Voor bepaalde dingen wel emotioneel. Je probeert dit te ''verbeteren'' weet niet goede woord ervoor om je sterker te maken dat je niet altijd gevoelig hoef te zijn,"

Ik ben idd gevoelig en ook weleens overgevoelig, hier moet ik nog leren mee om te gaan.
Misschien kan ik deze overgevoeligheid ergens voor gebruiken.
Heb jij een idee?
Wat bedoel je met de laatste zin? (van deze alinea)

"Je bent liever alleen. Voor jou hoeft het niet zoveel mensen om je heen je word er moe van en kan je niet uiten hoe je dat wilt."

Klopt helemaal (wel vind ik feestjes als carneval en koninginnedag steeds leuker!!)

"anders dan andere mensen...mensen voelen dit meteen net of ze een radar op hebben
Mensen vinden jou raar ze snappen jou vaak niet. Dit komt omdat ze niet genoeg de tijd nemen om jou te kunnen bergrijpen.
ik denk dat je hierdoor vroeger vaak gepest bent."

Dit zou heel goed kunnen kloppen.
Op de middelbare school ben ik best vaak gepest jah.

"Je houd niet van een groep
Als je alleen bent met nog een persoon die zal wel inzien dat je een leuk persoon bent en zal alle positieve dingen zien en eigenlijk nog maar weinige negatieve..je maakt in zulke situaties mensen aan het lachen vrolijk.."

Klopt helemaal ... geef mij maar 1 op 1 gesprekken ... mits die ander niet snel conclusies over mij trekt en hier naar gaat handelen!

"Deze wereld vind je raar om in te leven...maar je probeert er het beste van te maken.
Je trekt je ook vaak terug in je eigen wereld."

Klopt ook, hierin moet ik nog balans vinden.

"je vind het moeilijk soms dat mensen jou niet begrijpen ik denk dat je vroeger wel verdriet om had."

Klopt, soms probeer ik hier tegen te vechten en dan kan ik heel drammerig zijn of verdrietig worden.
Hier leer ik steeds beter mee om te gaan.
Caius
Caius mei 17 '07
Julien, Kath en Anne bedankt voor jullie lezingen.

Het bevestigt een hoop.
Ik besef me steeds meer hoe ik ben en dat, dat kennelijk bij mij hoort.
Er tegen vechten heeft geen zin.
Ik ben anders dan de gemiddelde mens.
Ik ben soms heel gevoelig.
Mensen begrijpen me wel eens niet
Ik besef me dat ik hier niet tegen hoeft te vechten.
Dat heeft geen zin ... het werkt eerder negatief ..er tegen vechten.

Ik denk dat jullie lezingen bijdragen aan het vinden van meer belans, zodat ik mijn eigenschappen positiever kan inzetten.
Ayasha
Ayasha mei 17 '07
Anders is veel gezegd Caius, je bent gewoon jezelf aan het worden. ;)Voel je niet anders dan andere, maar weet dat jij gewoon jij bent.
Heb je ook even een pb gestuurd voor dat van je gewrichten (en eigenlijk alle soorten pijnjtes). :)
Caius
Caius mei 17 '07
Ik wist niet dat jij zo letterlijk las ;):p

Ik word steeds meer mezelf jah ... helaas geldt dit niet voor vele anderen (de mens in het algemeen).

Je pb heb ik opgeslagen als concept in mijn hotmail (zodat ik het wat vaker kan terug lezen)
Hartelijk bedankt voor je pb :)
Ik ga het gewoon proberen, net als ik vanmorgen met het fotolezen gedaan heb :)

"Lavendel en ceder olie kalmeert het lichaam en de geest"
Er ligt bij mijn hoofdeind sins kort een stuk lavendel zeep, is dit ook goed?
Ayasha
Ayasha mei 17 '07
Hm het zal wel effect hebben. Toch ga ik zelf voor mijn merrie (ja ik heb een zenuwpees van een paard waar ik dat voor gebruik) liever voor de olie. :)Maar het is maar net waar jij je het beste bij voelt! :)
Caius
Caius mei 17 '07
Ik hou het wel bij de zeep ... kadootje van mijn ma :)
Wendy's
Wendy's mei 18 '07
Heeey Kay,

Bij deze de foto-lezing. :)

Ik heb eigenlijk nog helemaal niks gelezen van de voorgaande berichten :)(alleen jouw eerste berichtje dan ;)) Dus misschien schrijf ik iets op wat andere lezers op dit forum ookal gezegt hebben.. maarjah dat maakt niet uit!

Het eerste gevoel wat ik bij je foto krijg is het volgende

Vriendschap; Jij bent een persoon wat een hechte band kan hebben met vrienden en/of familie. Bij jouw is het zo dat je vrienden hebt wat gewoon vrienden zijn, en vrienden waar je echt een hele goede band mee hebt. Dit is goed te onderscheiden bij jouw. Het zal bij jouw nauwelijks voorkomen dat je een band hebt met iemand wat er een beetje tussenin hangt (dus niet echt een echte band, maar ook niet gewoon een normale vriendschap), als je snapt wat ik bedoel ;). Beetje moeilijk uit te leggen vind ik dit. Je hecht ook waarde aan de mensen waar jij een hele goede band mee hebt. Volgensmij weet jij meestal precies met wie je wel of niet om wilt gaan. Misschien heb je er wel eens twijfels over, maar jouw gevoel zegt iets over bepaalde mensen. Je kunt goed mensen inschatten, ookal heb je het zelf niet altijd door dat je dat doet.
Je bent trouwens niet echt een persoon wat vaak bij groepen zal zijn.

gevoeligheid; Je bent een gevoelig persoon. Mocht er een of andere tegenslag in het leven zijn, dan weet jij dat in de meeste gevallen goed te verwerken. Hier ben je dan dus wel sterk in..

behulpzaam; behulpzaam ben je ook. Jij zal eerder iets doen voor de mensen die je heel goed kent en er waarde voor hebt, dan mensen die je minder goed kent. Maar toch zie ik die behulpzaamheid terug bij de minder bekende personen voor je, als je er maar een goed gevoel over hebt. Ook ben jij diegene die de personen eerst zelf hun beslissing/keuze zal laten maken, en daarna ze verder zal helpen. Wel zal je ze helpen met hun keuzes, maar absoluut niet voor zorgen dat ze door jouw een bepaalde keuze maken. Nu spreek ik wel over keuzes en beslissingen, maar dat kan dus ook over andere probleempjes gaan. Ik gebruik deze woorden nu omdat die in me op kwamen. :)

Even een vraagje tussendoor :), maar heb jij iets met muziek?? Ik weet niet hoe ik hier ineens bij kom.. ik krijg er ook niet echt een bepaald gevoel bij, ik krijg alleen maar 'muziek'

Helderheid; deze vind ik ook moeilijk om te verwoorden, maar ik zal mijn best doen. Je hebt een helder verstand, hiermee bedoel ik dat je helder over situaties na denkt. Toch kunnen de dingen voor jouw aardig in de knoop lopen, en zoek je die helderheid weer op. Je hebt een heldere blik. En bekijkt veel op een hele goed manier. (komt terug op het inschatten van mensen).

Wat ik ook zie is een twijfel in je. Twijfel je vaak? Of heb je op dit moment een grote twijfel ergens over??

Ook voel ik iets bij mijn keel?? Hahaha,, kei raar! Misschien stomme vraag maar heb jij je amandelen laten knippen, keelontstekingen gehad ofzo? Ik weet anders ook niet waar dit gevoel vandaan komt. Het voeld in ieder geval wel helder aan. ;)of het ligt gewoon aan mijzelf

Inzet; Je hebt inzet als er iets gedaan moet worden. Volgensmij ben jij niet zo iemand die te lui is om iets te doen, als er iets gedaan wordt. Gewoon aan de slag gaan ;). Ook toon je gewoon inzet

Is er iets met jouw en de liefde? Ik weet niet precies het voeld goed, maar aan de andere kant is er ook weer iets mee. :(Ik kan er helaas niet precies achter komen wat het is :(:(

Dit heb ik allemaal van jouw nieuwste foto af gelezen..
Nu ga ik even kijken of ik iets van jou oudere foto kan afhalen.. :)

Zelfvertrouwen; Jij kan best wel wat zelfvertrouwen hebben en gebruiken!! Twijfel hier niet aan Kay.. Het is niet goed om te twijfelen aan jezelf, dat weet iedereen wel.. Je kan wel wat meer zelfvertrouwen gebruiken.

Je bent bewust bezig met de dingen die je doet. Zo weet je precies wat je wel of niet moet doen. Ik denk dat je bij die bewustheid ook je helderheid en je kijk erop gebruikt :). Ook zelfbewustheid zie ik in je foto. Maar het moet je niet allemaal te veel worden..

Okeej,, dit was dus de lezing!
Ik ben benieuwd want ik heb er totaal geen gevoel bij of ik nu wel of niet goed zit haha
Caius
Caius mei 21 '07
Hoi Wendy,

hier dan eindelijk ;):p mijn reactie op je fotolezing.

Vriendschap; bij mij is er idd een hele duidelijke onderscheid in goede "hechte" vrienden en mensen waar ik gewoon goed mee kan opschieten.
Ook zijn er mensen waar ik minder goed mee kan
opschieten, hier probeer ik zo "normaal" mogelijk tegen te doen, maar dat vind ik wel lastig en dit kost me een hoop energie.
Het onderwerp vriendschap is idd lastig te verwoorden bij mij.
Mijn mensenkennis speelt een grote rol bij het "uitkiezen" van mijn vrienden.

Gevoeligheid; ik ben idd een gevoelig persoon :)
Ik kan steeds beter met tegenslagen omgaan.
In het verleden, had ik hier wel veel moeite mee.
Sommige tegenslagen kan ik nog steeds moeilijk naast me neerleggen, maar ook dit gaat steeds makkelijker.
Ik denk dat wat jij ziet over het verwerken van tegenslagen, goed klopt in de toekomst (nu nog niet helemaal en in het verleden had ik hier veel moeite mee).

Behulpzaam; tja wat moet ik hier meer over zeggen ;)Een schot in de roos ;):)
(ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden) :):):)

Muziek; Ik ga steeds meer houden van muziek.
Vroeger gaf ik hier amper iets voor, maar vanaf 2000 (ongeveer) ... is dit totaal omgeslagen.
Als ik de muziek goed vind ...kan ik hier helemaal in opgaan ... ik ben ook iemand die graag naar de teksten luistert van een lied.

Helderheid; idd iets wat lastig te verwoorden is (ook ik heb hier nu wat moeite mee)
Ik heb een tactisch brein, wat ook met helderheid te maken heeft.
Ik lig hier ook weleens mee in de knoop, omdat ik dan te veel oplossingen of problemen zie.
Ik word dan tot een keuze gedwongen, en ik vind het lastig/vervelend om keuzes te maken.
Angst dat ik de verkeerde keuze maak.
Ik moet deze angst loslaten en vertrouwen op mijn gevoel/helderheid.
Hier heb ik nog wat in te leren, maar ook dit gaat (langzaam aan) steeds beter. :)

Twijfel; ik twijfel idd vaak en over veel dingen (zie ook hierboven)
Het is zonde dat ik zo vaak twijfel, want dat zet een stevige rem op mijn capaciteiten/mogelijkheden.
Ik zal een aantal dingen, waarover ik twijfel wel aan je pb(e).
Twijfel is mijn grote zwakte en ook al mag mijn medemens bijna alles over mij weten.
Maar deze zwakke plek hoeft niet iedereen in detail te weten ;)
Gelukkig ga ik ook met mijn twijfels steeds beter om. :)

Keel; Ik heb idd mijn keelamandelen laten knippen. Verder (zover ik weet) geen keelontsteking gehad.
Wel heb ik vaak een droog gevoel in mijn keel (vaak een dorstgevoel).

Inzet; hier heb ik een haat liefde verhouding mee.
Als ik iets doe ... waar ik het nut van inzie .. of wat ik gewoon leuk vind om te doen ... dan doe ik het met veel inzet!!
Maar ben ik erg moe ... of zie ik het nut ergens niet van in ... of te veel beren op de weg ... dan is deze inzet weg en kom ik lui over!!
Ik moet wat meer gewoon aan de slag gaan ;)

Liefde; hier ben ik heel passioneel in.
Liefde speelt een belangrijke rol in mijn leven.
Ik vind dit onderwerp lastig te verwoorden.
Liefde is ook erg prive, ik vertel je hier wat meer over in de pb ;)

Zelfvertrouwen; klopt, zie twijfel.

Bewustheid; zie helderheid.

Bedankt Wendy, voor je lezing :)
Je zit goed met je lezing, in de pb meer hierover :)
Wendy's
Wendy's mei 21 '07
:)

Wel grappig dat ik dat voelde, dat je je amandelen hebt laten knippen!! :p
Caius
Caius mei 21 '07
:D
Dan weet jij hoe het voelt om je keelamandelen geknipt te hebben ;):D... of zijn jou amandelen toevallig ook geknipt ...dan gaat dit verhaaltje niet op ;):D
marloes
marloes mei 21 '07
Hallo!
Ik heb van de vriendin van Kay gehoord dat mensen hier foto's kunnen lezen. Net als haar ben ik erg nieuwsgierig geworden. Zouden jullie mijn foto ook kunnen lezen?
Ik weet alleen niet zo goed hoe ik mijn foto hierbij kan plaatsen..
Groetjes,
Marloes
Caius
Caius mei 21 '07
Hoii,

ga naar het forum fotolezen (heb je dus al gevonden ;))en bekijk Kaths topic; Fotolezen (het hoe en wat) lees dit eerst aub.
Als je dit gelezen hebt, dan heb je antwoord gekregen op je vraag ;)
Wendy's
Wendy's mei 21 '07
nee.. ik heb mijn amandelen niet laten knippen.

ben ik ook niet van plan, mocht het er ooit van komen!! ;)want ik weet dat ik dat niet moet doen om een of andere reden
Caius
Caius aug 20 '07
Beste mede-fotolezer,

Ik heb af en toe last van lichamelijke ongemakken.
Kan jij zien wat?
Ik ben benieuwd :)

http://images.merudi.net/albums/userpics/10016/S5000726.JPG
Wendy's
Wendy's aug 20 '07
Is die foto gemaakt toen je er last van had??

Wat ik wel heel sterk voel is bij je keel, maar dat had ik al eerder verteld.

Ik heb dit nog nooit geprobeerd, maar wil wel een poging wagen.. alleen ben ik wel bang dat ik ga raden ofzo

Waar ik aan moest denken was knie of enkel.. maar daarna weer aan iets bij je buik?
Caius
Caius aug 20 '07
Haha ...ik zeg niks ;)
Als je een keer een poging wilt wagen ...graag :)
Schrijf gewoon maar op wat er in je op komt.
Ik ben inmiddels wel wat gewend ... ik loop niet snel gillend naar de dokter ;)
Debiorah
Debiorah aug 20 '07
ik heb het gevoel dat het met je middenrif te maken heeft, maar ik ben geen ervaren fotolezer. Misschien dat ik er bij een volgende poging meer uit krijg. Dan laat ik het wel weten!
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420