Dat is het eerste wat mijn vriendin ook opviel (toen ze me zag).
Ze zegt regelmatig dat ik mooie ogen heb
Dat mijn ogen overal dwars door heen kijken, kan ik dat letterlijk nemen?
Met het letterlijke hiervan heb ik weinig ervaring, wel wordt een vriend van mij gek, als ik steeds met schaken de juiste kleur raad verborgen in zijn hand haha
Ik weet dat ik een aparte visie op de mens en de wereld heb, gezien vanuit de gemiddelde mens.
Maar de nut hiervan is me nog niet helemaal duidelijk (zal wel met de jaren komen).
Ik handel (en denk) idd anders dan de meeste mensen (van jongs af aan al).
Ik merk dat ik steeds beter mensen kan lezen (mensenkennis).
Dit doe ik door goed te luisteren en op uitstraling en houding te letten.
Op foto's krijg ik ook wel wat door, maar veel minder dan als ik iemand echt zie (ik neem aan dat dit vrij logisch is).
Ik vertrouw mezelf niet bij het lezen van foto's, angst dat ik er naast zit.
Bij mensen die ik ken, kan ik regelmatig mijn reading testen (hier merk ik bij, dat oefening kunst baat).
Ik ben idd angstig voor het verleden, heden en toekomst.
Het is de ontwetendheid (van mezelf)wat er allemaal afspeelt in de kosmos, die mij dat machteloos gevoel geeft.
Er is zoveel wat ik zou willen doen, weten, ervaren, maar ik zie door het bos de bomen niet meer.
Mijn ogen zijn idd vaak erg vermoeid, ook als ik een tijdje geen lenzen draag.
Mijn ogen zijn gevoelig (licht, rook etc).
Voor de rest heb ik last van mijn gewrichten (slotklachten,zeurende pijn en kraken).
Mijn onderarmen, kan ik zelf ook niet plaatsen.
Ik zal "jou manier" om wat losser te worden gaan toepassen.
Ik ben nl bijna altijd erg gespannen ...en waarvoor ...wist ik het maar!!
Je weet idd goed mijn hoofdpijn te omschrijven en de oorzaak daarvan, kan idd weleens heel goed kloppen!!
Ik kan moeilijk stil zitten en ik ben idd schikkerig, dit laatste is misschien te verklaren doordat ik een scherp gehoor heb (mijn zus zegt soms weleens ... pas op ...kay hoort alles)
De rest van je lezing klopt ook.
Met de laatste alinea van je lezing, zet je me weer aan het denken, maar daar heb ik het nog wel met je over
Kath, bedankt voor je lezing
Groetjes,
Kay
ps mooie laatste regel