Loading...
nl

Kan jij mijn foto lezen?

Caius
Caius mei 8 '07
Beste fotolezer,

graag wil ik dat jij mijn foto leest.
Laat me aub alles weten, wat je te weten bent gekomen bij het lezen van mijn foto: http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-991
tot horens,
Kay
ps De vorige foto is 4 maanden oud.
hier volgt een nieuwe foto, zojuist gemaakt (18 mei):
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1012
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 12 '07
Hoi Kay,

Wil jij nog steeds je foto gelezen hebben, en mag ik vragen waarom jij wilt dat we jouw foto lezen?
Caius
Caius mei 14 '07
Hoi Nims (en andere forumlezers),

als het niet te veel moeite is, zou ik graag mijn foto gelezen hebben ;)
Je mag best vragen waarom ik mijn foto gelezen wil hebben, maar geef ik dan geen informatie die een lezing beinvloed?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '07
Jawel die geef je dan wel ;)Ik wilde alleen weten of je er nog wel was, aangezien er maar 1 bericht van je stond en ik het zonde zou vinden als ik en de anderen een lezing voor niets zouden doen. Maar bij deze ga ik je zeker lezen als ik het juiste gevoel heb. Op dit moment gaat het niet werken dus je houdt hem nog even van me te goed.
Caius
Caius mei 15 '07
Geduld is een schone zaak ;)
Ik heb al best veel op deze site gekeken.
Alleen nog weinig geschreven, maar dat komt wel als ... ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
Ik zal het eens proberen :)ook zoals altijd is de lezing onder voorbehoud. Graag hoor ik wat je ervan vindt.

Je bent vrij makkelijk ingesteld. Wat dat betreft ook niet echt een doorzetter. Nou heb je hier wonderbaarlijk ook niet echt last van, omdat de dingen toch eigenlijk wel goed gaan bij je. Je hebt het wat dat betreft ook wel makkelijk omdat je je niet zo heel veel dingen aantrekt. Dit komt ook eigenlijk omdat je vrij gevoelig bent, en dit is jouw manier om met je gevoeligheid om te gaan. Door niet zoveel dingen aan te trekken, hoef je er ook niet zoveel gevoel van jezelf in te betrekken. Beter dan dit kan ik niet beschrijven wat ik bedoel. Mocht het niet duidelijk zijn dan hoor ik dat graag.

Je bent vrij op jezelf en niet vaak te vinden onder veel mensen. Je hebt een paar echt goeie vrienden en dat is ook meer dan genoeg.

Je bent erg gevoelig voor stemming. Ruzie vind je verschrikkelijk en kan je echt slecht tegen. Toch heb je na een ruzie niet echt lang last, je kan het ook vrij makkelijk weer naast je neerleggen.

Mensen vinden het soms lastig om met je te communiceren omdat ze jou niet altijd even goed begrijpen. Soms hebben ze echt het idee dat jij het over totaal iets anders hebt dan dat zij kunnen bevatten.

Je denkt veel na, en onderzoekt graag. Wat dat betreft heb je een enorme grote nieuwschierigheid naar de wereld en de dingen om je heen. Ik vermoed dat jij regelmatig kijkt naar discovery channel.

Jij houdt volgens mij ook van experimenteren. Misschien wel iets met electronica, of iets in de chemie. Jij bent in ieder geval een echte beta-student, en je vind dat volgens mij nog wel leuk ook. Je begrijpt de logische wereld een stuk beter dan de onlogische maatschappij.

Je hebt een ondeugende uitstraling. Ik weet niet of je vaak geintjes uithaalt, of dat dit gewoon toevallig het moment van de foto was.

Je bent regelmatig in je binnenwereld te vinden. Dan ontgaat het je echt wat er buiten je gebeurd. Ik stel me echt een fantasiewereld voor waarin jij heer en meester bent. Je kan daarin volledig jezelf zijn, op de manier zoals jij jezelf graag ziet. Ik vermoed dat dit een manier is om met je onzekerheid om te gaan in de buitenwereld.

Je bent ook nog een beetje rommelig en slordig. Je vind het niet super belangrijk als alles netjes en geordend is. Als je het kwijt bent, dan was het vast niet zo belangrijk.

Goed dit was mijn lezing. Ik ben erg benieuwd naar je reactie. :).
Ayasha
Ayasha mei 16 '07
Je karakter en je aard is goed genoeg, echter de dingen waar je je nu mee bezig houd zijn niet om trots op te zijn volgens mij. Als jij meer wil weten of wil praten mag je me altijd pb'en. ;)Weet je voor jezelf wel wat ik bedoel en wil je er niets over kwijt dan houd het in je achterhoofd dat het niet goed is. :)
Caius
Caius mei 16 '07
NiMS en kath, bedankt voor jullie reactie :)
Ik stuur jullie een pb
Caius
Caius mei 16 '07
Erg goed geprobeert NiMS.
Verbluffend zelfs

Zelf weet je natuurlijk het beste hoe je in elkaar zit, maar besef je dit niet altijd.
De een beseft dit helemaal, de ander totaal niet.

Door jou lezing weet ik hoe ik in elkaar zit.
Ik wist dit natuurlijk al, maar deze lezing helpt me wel beter te beseffen hoe ik echt in elkaar zit.

Mijn vriendin heeft jouw lezing gelezen en haar reactie was: "maar t klopt echt ja!! "
Nu wilt zij ook graag een lezing.
Ik heb haar je site gegegeven, want ze is nieuwsgierig geworden!

Je lezing klopt idd behoorlijk:

- Ik ben vrij gemakkelijk ingesteld
daarin ben ik dus geen doorzetter, in andere dingen kan ik me helemaal vastbijten (niet altijd even nuttige dingen).
Ik zou me moeten vastbijten in mijn afstuderen (hbo civiele techniek), maar daar ben ik al veel te lang niet mee bezig!
Ik ben snel afgeleid en erg snel moe (sta moe op sì³chtends), verder heb ik veel last van hoofdpijn.
Het lukt me maar niet om me aan het afstuderen toe te zetten (zou kath dit bedoelen in een reactie onder de jouwe?)

- Ik ben een gevoelig mens, maar ik kan dit gevoel ook uitschakelen als het ware.
Dit kan niet altijd, het ligt er maar net aan of ik er erg mee bezig ben of niet.

- "Je bent vrij op jezelf en niet vaak te vinden onder veel mensen. Je hebt een paar echt goeie vrienden en dat is ook meer dan genoeg."
Klopt helemaal!! (wel ben ik steeds meer contact met mensen aan het "zoeken")

- Ik ben erg gevoelig voor stemming jah,
Ik heb het idee dat dit mij veeel engergie kost.
Ik beschik over een aardige mensenkennis en dat zal wel met deze gevoeligheid te maken hebben.
Tegen ruzie en conflicten kan ik slecht tegen jah (mijn gezicht spreekt dan helaas vaak boekdelen), wel kan ik ze idd vrij gemakkelijk naast me neerleggen.

- "Mensen vinden het soms lastig om met je te communiceren omdat ze jou niet altijd even goed begrijpen. Soms hebben ze echt het idee dat jij het over totaal iets anders hebt dan dat zij kunnen bevatten."
Klopt helemaal!!

- "Je denkt veel na, en onderzoekt graag. Wat dat betreft heb je een enorme grote nieuwschierigheid naar de wereld en de dingen om je heen."
Klopt helamaal!!
Discovery Channel vind ik een leuke/interessante zender, ik mag hier graag naar kijken

- "Jij houdt volgens mij ook van experimenteren. Misschien wel iets met electronica, of iets in de chemie. Jij bent in ieder geval een echte beta-student, en je vind dat volgens mij nog wel leuk ook. Je begrijpt de logische wereld een stuk beter dan de onlogische maatschappij."
Ik hou idd van experimenteren, de rest weet ik niet of ik me daar ik kan vinden (misschien heb je hier ook gelijk in, alleen besef ik me dat waarschijnlijk niet voldoende)

- "Je hebt een ondeugende uitstraling. Ik weet niet of je vaak geintjes uithaalt, of dat dit gewoon toevallig het moment van de foto was."
Ik haal graag geintjes uit jah.
Op die foto was ik idd ook in zo'n gein bui (kan ik me herinneren)

- "Je bent regelmatig in je binnenwereld te vinden. Dan ontgaat het je echt wat er buiten je gebeurd. Ik stel me echt een fantasiewereld voor waarin jij heer en meester bent. Je kan daarin volledig jezelf zijn, op de manier zoals jij jezelf graag ziet. Ik vermoed dat dit een manier is om met je onzekerheid om te gaan in de buitenwereld."
Klopt ook!!

- "Je bent ook nog een beetje rommelig en slordig. Je vind het niet super belangrijk als alles netjes en geordend is. Als je het kwijt bent, dan was het vast niet zo belangrijk.
Klopt, alleen de laatste regel, gaat niet altijd op.

Hartelijk bedankt voor je lezing
Heb je nog tips voor mij?
Ik wil graag van mijn vermoeidheid en hoofdpijn af.
Ook moet ik weer serieus aan mijn afstuderen gaan.
Hoe kan ik me goed focussen op mijn afstuderen?
Ik kamp met veel tegenstrijdigheden, wat kan ik hier het beste meedoen?
Verder ben ik op het moment erg met edelstenen bezig, alleen heb ik hier wel vragen over (daar start ik binnenkort wel een topic over).

Hopelijk kan en wil je mijn vragen beantwoorden. (zover jij hier een antwoord op hebt, ofcourse)

Groetjes,
Kay
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
Bedankt voor je reactie Kay. Toch weer grappig dat het weer klopt. Hier nog een antwoord op je vragen.

Quote:
Ik wil graag van mijn vermoeidheid en hoofdpijn af.
Ook moet ik weer serieus aan mijn afstuderen gaan.
Hoe kan ik me goed focussen op mijn afstuderen?
Ik kamp met veel tegenstrijdigheden, wat kan ik hier het beste meedoen?
Ik heb het idee dat het ook iets met je eten te maken heeft. Eet je gezond en regelmatig? Ook zou ik eens aan sport gaan denken. Probeer eens te fitnessen of hard te lopen oid. Het klinkt raar, maar van inspanning krijg je energie. Ik denk namelijk dat je je lichaam veel te weinig gebruikt en dat je je daarom niet zo goed voelt. Ook na inspanning kan je je veel beter focussen, want dan ben je veel rustiger.
Caius
Caius mei 16 '07
Hoi Julien,

idd grappig dat het klopt :)
Volgens mij ben ik niet de enigste waarbij je goed zit!

Ik zou idd wat regelmatiger en gezonder moeten gaan eten (zeker omdat mijn lever/gal niet optimaal schijnt te werken)

Hardlopen en fitnessen(thuis), is iets waarbij ik me heel goed voel.
Ivm een enkelblessure (opgelopen met voetbal) sport ik sinds half februari niet meer :S
Morgen maar eens kijken of het hardlopen nu wel wilt lukken.

Ik denk dat sporten voor mij heel belangrijk is, bedankt voor je antwoord :)
Ayasha
Ayasha mei 16 '07
Het eerste wat me aan jou op viel waren je heldere blauwe ogen. Ze kijken dwars door alles heen en geven je een hele aparte visie op de mens en de wereld. Misschien ben je hier zelf nog niet bewust van maar dat gaat beslist nog komen. Je gaat vanzelf merken dat je anders denkt en handelt dan andere mensen. Op een of andere manier heb ik het ide dat jij zelf ook maar eens moet proberen te readen, je mensenkennis haal je niet enkel uit levenservaring. Ook dit is voor jou misschien volkomen normaal maar probeer eens een foto te lezen? ;)

Verder denk ik dat je wat angstig bent, voor het verleden, het heden én de toekomst. Je bent een beetje bang voor het leven, je bent je er van bewust dat het een ”groot' iets is waar je wat machteloos onder staat. Iets wat jij niet kan verdragen. (machteloosheid dus) Je staat graag sterk in je schoenen en het ide dat iets of iemand je uit je loot kan slaan maakt jou niet rustiger. Ik durf zelfs te zeggen dat jij af en toe wat paniekerig bent onder alles wat er verwacht word van je door het leven. Alsof je je af vraagt hoe je er in godsnaam aan moet beginnen.

Je voelt vermoeid, je ledematen en dan vooral je armen en ogen. Je ogen kan ik ergens wel verklaren, nl die visie die ik hierboven al noemde, dat kost je nog veel energie maar je armen..? Misschien dat jij me daar een beter antwoord op kan geven, ik heb het vooral over de spieren in je onderarmen. Je schouders doen misschien af en toe wat pijn of zijn wat stijf maar je hebt denk ik ondertussen zelf een manier gevonden om ze wat losser te maken. Werkt het echt niet probeer je dan eens heeeeeel lang te maken. ;)Daar word je hele lijf wat losser van, gezien jouw gespannenheid lijkt me dat geen overbodige luxe.

Ik krijg een drukkend gevoel op mijn hoofd. Boven je wenkbrauwen. Heb je last van hoofdpijn daar? Het is geen stekende pijn maar een gevoel dat er een heel groot gewicht op je hoofd ligt. En misschien kan je dat ook wel vrij letterlijk nemen, je denkt te veel en probeert veel te veel aan te pakken. Neem het stukje per stukje en het gaat een pak makkelijker. Ik herinner me vaag een verhaaltje van iemand die zei dat ie een olifant zou opeten en dat idd ook deed, maar wel in stukjes. Toen kon hij het wel, maar alles ineens was het hem nooit gelukt. Echter helemaal herinner ik het me niet meer maar het is wel een mooi voorbeeld ;)

Ik merk dat je een nerveuze persoon bent, niet zozeer als in zenuwen hebben maar in je manier van doen en je bewegingen. Je hebt moeite met stil zitten en bent een beetje ”schrikkerig'.

Ik zie een geforceerde glimlach maar dat kan ook aan het moment van de foto liggen. Daar ga ik dus ook niet verder over uitweiden tenzij je dat zelf wil. (inmiddels heb je mijn pb knop wel gevonden dus die zal je vast nog wel een keer vinden als je daar toch over wil door gaan)

Je bent iemand die best wel te vertrouwen is maar geen goede raadgever, je weet simpelweg niet hoe je mensen zou moeten helpen. Je hebt zelf al moeite genoeg om het leven geleefd te krijgen. Dit is niet als kritiek bedoelt overigens.

Je kan slecht tegen druk, als iemand druk op je zet klap je toe net als wanneer je voelt dat iemand je niet serieus neemt of met je spot, daar kan je nogal boos om worden want je bent een mens met gevoelens en ook al toon je ze niet, je eist wel respect (en terecht) echter je reacties zijn e af en toe een beetje over en dat weet je ook wel. Maar bij gebrek aan weten hoe het ”beter' zou kunnen heb je daar nog niets aan veranderd.

Er zit zeker toekomst in je, echter jij moet jezelf nog een beetje leren controleren en je eigen gevoelens, gedachten en gaven leren kennen. Je voelt te veel en ziet te veel, meer dan je aan kan. Onthoud heel goed; wat van jou is blijft van jou, wat van mij is blijft van mij. ;)
Caius
Caius mei 16 '07
Dat is het eerste wat mijn vriendin ook opviel (toen ze me zag).
Ze zegt regelmatig dat ik mooie ogen heb :)

Dat mijn ogen overal dwars door heen kijken, kan ik dat letterlijk nemen?
Met het letterlijke hiervan heb ik weinig ervaring, wel wordt een vriend van mij gek, als ik steeds met schaken de juiste kleur raad verborgen in zijn hand haha
Ik weet dat ik een aparte visie op de mens en de wereld heb, gezien vanuit de gemiddelde mens.
Maar de nut hiervan is me nog niet helemaal duidelijk (zal wel met de jaren komen).
Ik handel (en denk) idd anders dan de meeste mensen (van jongs af aan al).

Ik merk dat ik steeds beter mensen kan lezen (mensenkennis).
Dit doe ik door goed te luisteren en op uitstraling en houding te letten.
Op foto's krijg ik ook wel wat door, maar veel minder dan als ik iemand echt zie (ik neem aan dat dit vrij logisch is).
Ik vertrouw mezelf niet bij het lezen van foto's, angst dat ik er naast zit.
Bij mensen die ik ken, kan ik regelmatig mijn reading testen (hier merk ik bij, dat oefening kunst baat).

Ik ben idd angstig voor het verleden, heden en toekomst.
Het is de ontwetendheid (van mezelf)wat er allemaal afspeelt in de kosmos, die mij dat machteloos gevoel geeft.
Er is zoveel wat ik zou willen doen, weten, ervaren, maar ik zie door het bos de bomen niet meer.

Mijn ogen zijn idd vaak erg vermoeid, ook als ik een tijdje geen lenzen draag.
Mijn ogen zijn gevoelig (licht, rook etc).
Voor de rest heb ik last van mijn gewrichten (slotklachten,zeurende pijn en kraken).
Mijn onderarmen, kan ik zelf ook niet plaatsen.
Ik zal "jou manier" om wat losser te worden gaan toepassen.
Ik ben nl bijna altijd erg gespannen ...en waarvoor ...wist ik het maar!!
Je weet idd goed mijn hoofdpijn te omschrijven en de oorzaak daarvan, kan idd weleens heel goed kloppen!!

Ik kan moeilijk stil zitten en ik ben idd schikkerig, dit laatste is misschien te verklaren doordat ik een scherp gehoor heb (mijn zus zegt soms weleens ... pas op ...kay hoort alles)

De rest van je lezing klopt ook.

Met de laatste alinea van je lezing, zet je me weer aan het denken, maar daar heb ik het nog wel met je over ;)
Kath, bedankt voor je lezing :)

Groetjes,
Kay
ps mooie laatste regel :)
Ayasha
Ayasha mei 17 '07
Je hoeft niet bang te zijn om fout te zitten, in elk geval niet zo bang dat je het niet durft. Als ik een reading doe kan ik er ook langs zitten. Geen probleem toch? Ik ben in de eerste plaats een mens, en mensen kunnen zich vergissen. Hier op het forum kan je makkelijk oefenen met het readen, er is niemand die je lelijk zal aan kijken als je mis zit! :)Je mag mij ì¡ltijd pb'en ;)Ik zou zeggen; je mag eens een foto van mij lezen miss dat je dan wat minder bang bent om fouten te maken. Maar ik weet niet of dat zo'n goede beginnersfoto zou zijn eerlijk gezegd.
*kijkt eens vragend naar NiMS watdie daar van denkt*

Je onderarmen link ik meer met je handen. Meer bepaalt de beweging in je polsen. Ik weet niet of je veel werkt met je handen? Vaak kracht moet zetten daarmee oid? Dan span je nl automatisch je onderarm spieren op. Probeer maar eens een vuist te maken en dan van boven naar onder bewegen (of van onder naar boven) dus niet van links naar rechts. Voel maar eens welke spier je op spant. Dus misschien dat je het dan wel kan plaatsen? (tis maar een gok.) Als het dat niet is kan ik het ook niet plaatsen en is er veel kans dat ik me daar idd vergist heb. :D

Voor je gewrichten...Goh in principe kan ik je daar ook wel een trukje voor ''leren'' (heeft weer te maken met de kracht van je geest) maar dat zou ik dan liefst via pb doen. Dan kan ik iets sneller antwoord krijgen alsk een vraag stel en weet ik ook sneller of je het begrijpt. :)Is wat overzichtelijker zeg maar.

Om je rug losser te krijgen (op een of andere manier vermoed ik dat je deze info ook wel kan gebruiken) kan je eens heeeeel diep inademen. Het is het zelfde ide als je volledig uitrekken, je maakt je ruggengraat nl automatisch lang alsj e heel diep in ademt ;)Rug hol maken zoals veel mensen wel eens zeggen vind ik persoonlijk een minder goede oplossing maar dat kan ook meer aan mij liggen. Als je pijn aan je rug hebt; Rug bol maken! Onder geen enkele voorwaarde hol! :)Je gaat dan, logisch denkend, je rug recht maken maar vaak maak je je rug dan te hol. Daardoor krijg je alleen nog maar meer pijn. Mijn kini zei dat je rug beter wat de bol was dan te hol (ivm pijn dus)
En ik weet niet zeker of je hier last van hebt maar als je rug zich soms vast zet, niet stilzitten! Even door de zure appel heen bijten en bewegen, soepel maken! Hoe soepeler je rug is hoe minder hij zich zal vast zetten. (dit geld eigenlijk voor vrijwel al je gewrichten)

en tot slot; Het verleden ben je al doorheen geraakt, dat komt niet meer terug. Dat heb je gehad ;)

Het heden kan jij zelf beinvloeden zoals je wil. En als het niet gaat zoals je wil; morgen is vandaag alweer gisteren en gisteren hoef je niet nog een keer te beleven.

De toekomst? Die komt toch. Geen nut om daar bang voor te zijn. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '07
 Quote:
Origineel van kath:
Ik zou zeggen; je mag eens een foto van mij lezen miss dat je dan wat minder bang bent om fouten te maken. Maar ik weet niet of dat zo'n goede beginnersfoto zou zijn eerlijk gezegd.
*kijkt eens vragend naar NiMS watdie daar van denkt*
Nee dat is een slecht idee kath :)jij bent geen beginnersfoto. Wat je wel kan doen is hier in het forum fotolezen, verschillende foto's bekijken en diegene uitkiezen waar je meteen al een idee van hebt. Doe gewoon de lezing en schrijf het op. Daarna kijk je gewoon of je overeenkomsten hebt van de lezingen die wij al gedaan hebben en kijken of je het nog steeds zo ziet of anders. Je kan altijd later je lezing nog op het forum zetten. Niemand vind het erg als je geen perfecte lezing doet. Ikzelf zet er nog steeds bij dat het onder voorbehoud is. Iedereen maakt fouten, en ook een foto is maar een moment opname. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, met een foto die je aanspreekt ;).
Caius
Caius mei 17 '07
Op jou bericht Kath reageer ik nog.
Ik kon het niet laten om Juliens advies (direct)op te volgen en onder het genot van een glas melk en een aantal boterhammen een foto proberen te lezen.
Ik dacht eerst .. ik neem de foto met lekker veel post, dat was rat, maar bij hem kreeg ik een gevoel van ...eeej ..pas op ...op je hoede zijn!
Dus maar degene gelezen met een recente post:feileacan
Ik heb de foto goed bekeken en terwijl ik dat deed, het een en ander op papier gezet.
Daarna globaal andere lezings van haar gelezen en daar kwamen dingen uit die ik ook op geschreven heb ... erg grappig ... misschien heb ik er meer feeling voor dan dat ik denk :)
Caius
Caius mei 17 '07
Hoi Kath,

zojuist de "angst" van me af gegooid.
Ik ben idd mens en die maken nou eenmaal fouten.
Ik moet minder bang zijn om fouten te maken.
Angst werkt echt als een noodrem op me.
Zonde, maar ik overwin steeds meer mijn angsten :)
Mijn eerste (foto)reading heb ik zojuist verricht :)

Ik heb idd wel eens last van mijn polsen.
Ik heb ook hele dunne polsen.
Mijn onderarmen zijn hard en de spieren zijn daar goed zichtbaar.
Misschien dat de spieren in mijn onderarmen de kracht die mijn polsen te kort komen compenseren.
Dat is de enigste verklaring, die ik er voor heb.

Die tip voor mijn gewrichten wil ik wel van je krijgen :)
Dus daar kom ik nog wel op terug ;)

Heb je btw altijd van die mooie slotregels? :)

Groetjes,
Kay
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '07
 Quote:
Origineel van Caius:

Ik dacht eerst .. ik neem de foto met lekker veel post, dat was rat, maar bij hem kreeg ik een gevoel van ...eeej ..pas op ...op je hoede zijn!
Nou wat dat betreft zat je gevoel heel goed. Dat zal wel blijken als je onze reacties leest, en vooral de nasleep die deze lezing heeft gehad. Gelukkig zit deze jongeheer nu achter tralies.
Caius
Caius mei 17 '07
Ja ik kreeg een niet zo prettig gevoel, vandaar de keuze om een andere foto te lezen.
Er hing een broeierige sfeer.
Volgens mij heeft iemand anders die foto gepost.
Ik zal jullie reacties even gaan lezen.

Ik moet meer leren te vertrouwen op mijn gevoel ... ik ben immers niet voor niets zo gevoelig ;)
Ik heb vanmiddag een hotelovernachting gereserveerd.
Ik ben iemand die snel zenuwachtig en gespannen is.....maar met dit gesprek had ik dat heel erg ....
ik dacht ...volgens mij is degene aan de telefoon gewoon erg zenuwachtig en gespannen ... tis vast een stagiare ...en ja hoor op de reserveringspapieren staat idd dat ze een stagiare is .... vandaar dat ik tijdens dit gesprek extra zenuwachtig/ gespannen was.
Ik ben zoals jij dat al aangaf erg gevoelig voor stemmingen.
Caius
Caius mei 17 '07
Nou ik heb ff gekeken bij de foto lezings van Rat.
Maar ik kan het niet opbrengen om het te gaan lezen (op dit moment athans)
Ik krijg erg een gevoel van wantrouwen.
Misschien lees ik het op een later tijdstip wel.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420