Loading...
nl

Ook even voorstellen

TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 6 '10
Hai iedereen,

Ik ben Tamara, de dochter van Karda (Karin) die ook op dit forum zit sinds vandaag smile

Ik ben 21 jaar.
Ben mijn hele leven al wel bewust van het spirituele.
Ik heb reiki 1 en 2 gedaan.
Verschillende workshops, zoals lendormant kaarten, intuitieve ontwikkelingsworkshops.
doe een opleiding van mandala tekenlerares samen met mijn moeder.
Ik ga in januari starten met de opleiding voor energetisch therapeut.
Daarbij willen mijn moeder en ik in het nieuwe jaar te gaan starten met ons eigen praktijkje thuis.
Daar willen we mandala teken workshops gaan geven, de basiscursus, en ook het keltisch tekenen in de mandala en de chakra's in de mandala.
Ik wil 1 op 1 gaan werken met nieuwetijdskinderen, hooggevoelige kinderen en jongeren, om hun te helpen als ze vastlopen in hun leven en met zichzelf, zelf weet ik heel goed hoe dat is, en nu wil ik andere daarbij ook helpen.
Ook willen we natuurlijk reiki gaan geven aan de mensen, ik zit er ook nog over na te denken om hot stone massages te gaan geven maar dat zie ik nog wel even allemaal.

Tamara
Delen:
Cialara
Cialara nov 6 '10
Veel plannen en enthousiasme smileWelkom bij Merudi Tamara laugh
Emuca
Emuca nov 6 '10
Welkom hier Tamara! Leuk om er weer iemand bij te hebben van ongeveer mijn leeftijd! Ik vind het heel gaaf dat je dit met je moeder kan doen!
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 6 '10
Dankjewel allebei!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 6 '10
Hoi Tamara, ook ik wil je welkom heten. Ga je toevallig de opleiding tot energetisch therapeut (ester college)doen in almere? Ik ben daar ooit op een open dag geweest maar heb uiteindelijk een andere opleiding gekozen.
TamaraButterfly
TamaraButterfly nov 6 '10
Hoi hoi,

nee ik ga de opleiding volgen bij mijn therapeut, die heeft hem zelf gevolgd bij Noorderlicht geloof ik, maar hij en zijn vrouw willen hem nu zelf gaan geven, en dat is in Barendrecht, op hun manier zeg maar, dus dat trekt mij veel meer, ook omdat ik hun allebei al ken!
Welke opleiding heb jij gedaan uiteindelijk?
admin
admin nov 6 '10
Welkom Tamara smile
Eyes of Heaven
Eyes of Heaven nov 6 '10
wekom tamara leuk je te mogen begroeten
Beschermengel
Beschermengel nov 7 '10

Welkom Tamara, ik zit ook al een tijdje op mandala tekenen ..het is erg leuk en mooi om te doen.


http://members.casema.nl/allette/kaartensite/mandala/mandala.htm
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 7 '10
Origineel bericht van: TamaraButterfly
Hoi hoi,

nee ik ga de opleiding volgen bij mijn therapeut, die heeft hem zelf gevolgd bij Noorderlicht geloof ik, maar hij en zijn vrouw willen hem nu zelf gaan geven, en dat is in Barendrecht, op hun manier zeg maar, dus dat trekt mij veel meer, ook omdat ik hun allebei al ken!
Welke opleiding heb jij gedaan uiteindelijk?

Ik volg nu de 4-jarige opleiding tot holistisch therapeut bij Ananta. Past veel beter bij mijn levensvisie smile.
Eruan
Eruan nov 9 '10
Van harte welkom!

Gaaf dat je al zulke toekomstplannen hebt, het zou mooi zijn als je uiteindelijk veel mensen zou kunnen helpen smile
Lotusje
Lotusje nov 9 '10
Welkom op Merudi,
leuk dat je zoveel mooie plannen hebt!
Veel plezier hier smile
gast
gast nov 9 '10
Welkom laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki